Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz bitpork #68421 üzenetére

    True. Látni kellene a hibalapot, a megrendelőlapot, a számlát, a megrendelést és hibafeltárást követő kommunikációt, stb., ezek nélkül nehéz megítélni az adott helyzetet.

    Ugyanakkor, ha elviszem az autót egy adott hibával a szerelőhöz, akkor úgy szeretném elhozni, hogy a hiba elhárításra került. És nem úgy, hogy a hiba fennáll még mindig, de most más miatt, és azt a szerelőnek már "nincs kedve" megcsinálni, mert macerás, érted. :)
    Nekem, személy szerint mindegy, mennyit kér a szerelő, de legyen rendben az autó, amikor elhozom (ha újabb hibák kerülnek felszínre, egyeztessünk, ha kell vmi előre nem tervezett alkatrész, akármi, akkor szerezzük be, oldjuk meg); de ha nincs rendben, akkor visszamegy, és megcsinálja újra és újra, amíg jó nem lesz (ha nem tudja / nem lehet megoldani, akkor mondja azt, és újragondolom a helyzetet) - hozzáteszem, számlásan, garanciával szokom kérni a szervizeket, és azt is, hogy eddig nem volt semmilyen problémám az általam látogatott szervizekkel (Skoda, VW, Subaru témakörben).

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák