-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Termi16
őstag
Ezekből kb 0 található hahun, vagy én keresek rosszul?
CX3 szerintem újabb, abból nincs, koreaik szintén újak, Subarut meg inkább meg se néztem, félnék a fenntartástól\szerviztől. Találtam pár ASX-et és kb ennyi, de ez sem egy szépség.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
EQMontoya
veterán
válasz Termi16 #67344 üzenetére
Ha már itt vagy, áruld el kérlek, hogy mi késztet arra, hogy vegyél egy kicsi, de magas autót?
Tényleg kiváncsi vagyok, hogy ki a franc veszi ezeket, szóval itt a lehetőség, most szeretném megtudni!Egyébként Rav4-et néztél? Igaz, az nem ennyire divatsuv, de legalább tényleg elmegy valamennyire terepen is.
Qru: Tucson volt korábban is, de az nem a CX3 méret.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #67333 üzenetére
Nekem a kutya se.
Mondjuk nem segít a dolgon az, hogy ágyban alszik.
(#67352) EQMontoya: Nekem van tippem:
- emelt hasmagasság, négykerékhajtás -> telekjárásra nem rossz, télen sincs gond a hegyekben
- kompakt külső méret kell, annál eggyel nagyobb belső térrel
- illetve a jelenleg legnépszerűbb, de nem bevallott érv: lásd felettemAlternatívák: allroad/alltrack/Merci hasonszőrű változatai - drágák (újonnan nagyon); Lada Granta - na ez minden, csak nem autó.
Szvsz nagyon sokkal inkább ezek, mint az egyterűek.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz EQMontoya #67352 üzenetére
Szerintem nem kell az off, autókról beszélünk
Alapvetően engem sem vonz a dolog, de a mostani Lineába pl nehéz beülni, mer elég mélyre kell huppanni, plussz beverem a 170 centi magasan lévő fejem... Ez utóbbi azért gáz.
Egyébként azért nézelődöm most ezeket, mert költözünk ki a városból és egy nem épp az infrastruktúráról hires utcában veszünk telket Budakeszin, aminek a fele még nincs is aszfaltozva, tele van kátyúval, és ismerősök szerint itt a havat se nagyon kotorják el. Szegény Linea már száraz körülmények között is hangot adott arról, hogy nem ilyesmi felhasználásra lett tervezve. Hosszútávon 2 autónk lesz a párommal, és szeretnénk egyet, ami minden körülmények között kivisz minket az autópályára.
Ennyi a titok!
Qru:
Nem baj, ha nagyobb egyébként, csak sok dolog játszik itt is. Pl szeretnénk 3 misi körül megúszni, illetve jó lenne ha benzines lenne, de itt már azért játszik, hogy minél nagyobb, annál nagyobb fünyiró kell bele, és annál többet eszik.
De egylőre csak nézelődni szeretnék. A Tiguant ismertem, méretre tetszik, ára elmegy, 4*4 van, benzines motorok vannak, csak gondoltam hátha van valami hasonló de olcsóbb megoldás.De úgyis csak hónapok múlva lesz aktuális, addig még van idő.
Ja igen, gyerekkorom 2 swiftje után tökéletes választás lenne a Duster
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #67352 üzenetére
Tényleg kiváncsi vagyok, hogy ki a franc veszi ezeket, szóval itt a lehetőség, most szeretném megtudni!
apám már pl. aki 67éves lesz a nyáron és szó szerint kiszállni-beszállni akar, kényelmesebb neki sokkal a magas üléspozi és emelt kasztni. Nehezebben mászik már ki egy normális autóból.
ezért vett kis városi kamuterepjárót (amit egyébként imád, pont az üléspozi miatt)én speciel (még) agyfaszt kapok ettől az üléshelyzettől
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #67354 üzenetére
Nekem is van erre tipp: Ne költözzön az ember ilyen környékre, még ezekkel is csak kín.
(#67363) Termi16
Nem is az autóra, hanem magamra értettem.
Kicsi Kocsi[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
válasz Magnum_ #67360 üzenetére
A Vuk kajak horror, nem is értem, miért nincs rajta 16-os karika. Szegény kisrókának kinyírják a családját, aztán elkerül a nagybátyjához, akit szintén kinyírnak, majd összejön a saját testvérével, és aztán a végén őt is kinyírják. Durva.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Termi16
őstag
Szerintem meg az autó van értem, nem forditva, nehogymár ez hatorázza meg, hogy hova költözöm.
Mi van, ha valaki csendet, nyugalmat, természetközeli helyet keres?Egyébként ezért is vetettük el egyelőre az Amperát, pedig amúgy tetszett volna.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
válasz Termi16 #67357 üzenetére
Mennyire gáz az az út? Én ilyen célból egy öreg touareget vettem, olcsón. Viszont hiába a robusztussága, és a jó terepképességei, az elátkozott út már most elkezdte megenni a szilenteket Ez még az allroaddal készült, sajnos este, de a lényeg érezhető. Az allroadon 1 év alatt a teljesen új szilenteket szétette. A Touaregnél majd 2 év kellett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Termi16
őstag
válasz bitpork #67364 üzenetére
Végülis a Fiat Linea is elment ott, igaz csak szárazon, jó időben jártunk arra.
Tehát nem mondanám annyira vészesnek, de azért egy nagyobb havazás/jég nem tudom mit eredményezne.
Meg tipikus "vidék feeling", keskeny utcák, sok lejtő\emelkedő. Azért nyugodtabb lennék egy nagyobb hasmagasságú 4*4-es géppel.A Tuareg szerintem már túlzás lenne, mérete miatt is, meg azért ott már jóval nagyobb a fogyasztás, karbantarási költségek is.
Ha már veszünk rövid időn belül egy másik autót, akkor szeretnénk fiatalabbat vagy hasonlót mint a Linea, ami 2008-as.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
-
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
-
nagyúr
válasz focvis #67372 üzenetére
A mesekazin is elhangzik, hogy a rókalány anyja is Íny volt (mint Vuké), persze másik alomból valszeg. Bár gondolom a rókáknál ez nem olyan nagy probléma. A végén meg a képregényben ugye hajtják őket a vadászok, és akkor Vuk kitör, hogy elterelje a vadászok figyelmét a csajról meg a kicsikről, és akkor kampó. A rajzfilm ennél lájtosabb befejezést kapott.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Termi16
őstag
Köszi a listát!
BMW-t és a Subarut kilőttem, mert félek hogy sokba kerülne nagyon a fenntartásuk.
A Nissan nem igazán tetszik, ahogy a Sportage sem, marad a CR-V, Tiguan, RAV-4.bitpork:
A Yetit nézegettem már, nem igazán tudom megemészteni, kicsit úgy néz ki, mintha egy felfújt Ignis lenne
Pedig nem lenne rossz amúgy.Belsőre még mindig a Tiguan jön be, de a Honda és a Toyota sem elvetendő.
Lesz mit nézegetni azt hiszem....Ja még az jutott eszembe, hogy a Linea után nem tudom mennyire lenne gáz egy sima szivóbenya, ami nehezebb jóval, és "csak" hasonló teljesitményű.
Ha bedobom még a turbós motort is, akkor megint csak a Tiguan marad kb.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
veterán
Kár volt feszegetnem a kérdést... durva, simán megjár a 16-os karika. Ha lesz gyerek, neki is csak a rajzfilmet mutatom majd.
(#67374) Kakaduku: Otthon (Bp.XII.) ha nem állok be a garázsba, vagy mikor egyszer a munkahelyem hagytam az autót éjszakára (szintén Bp.XII.) - összemásszák a tetejét és a motorteret.
Én spray-t használok, utána egy darabig - mondjuk egy hétig - nyugi van.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
válasz brumi1024 #67384 üzenetére
Ha csak nyaraló, akkor arra az évi néhány alkalomra meg oly mind1 milyen autóval megy az ember szerintem, persze ha fel nem akad, mert annyira rossz az út.
Ha meg felakad egy normál autó, kell max. egy összkerekes Honda HRV 1M-ért, aztán jónapot.(Csak erre használva)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
brumi1024
veterán
Évi néhány? Mi közel hétvégente járunk (plusz amennyit ott jobbra-balra), a nyaraló nem csak annyi, hogy lemegyünk ha kedvünk tartja, van ott dolog is. Alapvetően nem szükséges
terepjáróegy normál személyautónál több, már az elején összeállt az utca és leaszfaltoztuk az egészet, csupán rendesen meredek (emiatt télen tud mókás is lenni, sózás, takarítás nincs). Viszont ott a dombon van egy-két utca, ahová nem árt a hasmagasság.Hondát? Ne sértegess. De egy második autó tartása sem túl optilmális megoldás. Csak azért, mert le szeretnél jutni dráma nélkül a nyaralódba? Ha valakinek ez (gondolva itt az SUV hullámra) tetszik vegye, épp az a szép (és nem elképesztően unalmas) az életben, hogy nem mindenki ugyanazt tartja az optimálisnak és jónak.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Bár nagyon off, de ilyen alapművet muszáj megvédeni
Szóval a képregény és mesekazi verzió helyett az eredeti Fekete István regényt kell elolvasni
Két rókalány is van benne. Akivel összejön, az nem a testvére. A végén pedig nincs halál, amolyan Fekete Istvános happy end -el zárul :-)
Ez milyen beteg átírat lehet, ahol a végén fűbe harap... -
brumi1024
veterán
-
veterán
Egy bajom van ezzel, hogy 11.2 L ir varosi fogyasztasra tehat az lesz kb 13 L az egy picit sok. Nagyon jo gep de szerintem maradok a 2.5 os benzines mazda 6 sport kombinal. Az ara is joval baratibb a top revolution-nek es minden fullos extra benne van amit ember csak kivanhat...
3njoy the Lif3
-
Qru
MODERÁTOR
A lovak zabbal mennek... de városban valóban nem reális vele a 11,2 inkább a 12-13 és akkor nem rendeltetésszerűen használod csak gurulsz.
A Mazda se lesz sokkal alatta de azzal benézhetsz városban 10 köré cserébe nem is megy úgy és az első nagyobb bakháton felakadsz vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
EQMontoya
veterán
Azért városban az sem fog sokkal kevesebbet enni.
Meglepően takarékos amúgy, egyszer vezettem a 2.5 automatát, eléggé baromállat stílusban evett 10 alatt valamivel, de városban szerintem az is fölé megy. A sima 2.0 szívóm is bepuszil 11-12 litert, ha tényleg szarok a körülmények (sok rövid táv, dugók, hideg idő).
Same rules apply!
-
lama_lamm
aktív tag
Sziasztok!
Mit lehet szerintetek tenni egy közvetlen befecskendezéses motornál, hogy a szívóoldali kokszosodás minél lassabb legyen? (1.5 Ford Ecoboost) Tudom, hogy előbb-utóbb el fog érni a rákfene, de új a kocsi, szóval ha van módja, hogy eltoljam a pucolás időpontját, akkor már csak megpróbálom.
Köszi előre is
-
veterán
válasz lama_lamm #67396 üzenetére
Sokat kerestem a választ erre a kérdésre, de nem találtam egyértelmű megoldást. A gond, hogy nem találkozik a levegőn és a kartergázon kívül semmi se a szívótraktus alkatrészeivel.
Részmegoldások, amik vélhetően késleltetik a problémákat:
- kiemelkedő minőségű motorolaj, ami gyári jóváhagyással rendelkezik - ennek a kipárolgó részei talán kevésbé rakódnak le a kartergázzal vegyítve;
- időnként meghajtani autópályán 4000 rpm környékén, 20 percen át folyamatosan;
- időnként táltosbenzint tankolni - DE elvileg ez se találkozik a szívószeleppel.Ami jobb eséllyel működik, az a vegyszeres szívóoldali tisztítás; de ezzel nem várnám meg a problémák jelentkezését, inkább megelőzés-jelleggel végeztetném el - mondjuk 30-50 ezer km-enként. (pl. morvaiauto.hu, 18 k Ft)
Esetleg kartergáz-lecsapató beépítése - ezt nem próbáltam.
Sok volt a feltételes mód / talán / esetleg a hsz-emben, mert nincs egyértelmű válasz.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz lama_lamm #67396 üzenetére
Semmit. A csodanafták és adalékok elégésük előtt nem fejtik ki hatásuk égéskor meg már zára van(nak) a szívószelep(ek). A vegyszeres pucolás nem javallott mert bemoshatja a kokszot a hengerbe ami ott elég nagy kárt tud okozni (hengerfalban, dugattyúgyűrűben, katalizátorban, stb). szóval csak használd aztán 100k km után mehetsz diószórásra.
#nincsbennetarcsi
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
Csak én érzem úgy, hogy ebben a videóban néhány előzési kísérlet olyan "bizonytalan"?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...