-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bbubby00 #67953 üzenetére
Nem csak drágább de erősen korlátozottak is a lehetőségek. A kompressziót kéne megnövelni ahhoz, hogy érdemi erőtöbblet legyen. Anélkül igazából csak fingpofozás a dolog egy turbóshoz képest.
Turbósnál fenyomod a turbónyomást és csókolom...mod:
Aggregátor: Az Arénás tálain ott volt, nagyon patent a gép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz szőröscica #67946 üzenetére
A Veterán Premierre inkább kimentem volna, de tegnap du. és ma végre a végére értem a teraszkorlátnak.
Majd még egyszer át kell festeni az egészet... -
bbubby00
őstag
Remelem nem jovo csutortokon lesz a tali, hanem utana. Multkori ota azert belekerult 1-2 finomsag
Majd ha elkeszul a haz, szivobol turbo lesz. De az meg nagyon a jovo zeneje. Lehet eleg is ez az ero elso kerekre, igy is szepen meg lehetett kergetni a matraban. CBR600RR seggeben voltam vegig!
Szuk keresztmetszet jelenleg a gumi, ami Toyo tr1 205/50r15,de egy Toyo R888-ra majd beujitok jovo nyarra.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Doggy dog
senior tag
válasz brumi1024 #67944 üzenetére
Szülei nézik.
Igazság szerint megbízhatóság,ár és tetszés a lényeg náluk.
Az,hogy mértben van eltérés nem lényeg.@ bitpork: igen,vásárlás utáni kötelezők cseréje meg lesz.
Szerintetek?
Én inkább megbízhatóságra kérdezek elsősorban!Van-e valamelyiknél típus hiba?
Alkatrész árak gondolom közel azonosak lehetnek....APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-v-
addikt
válasz Doggy dog #67942 üzenetére
Hát, 5750 euróért még 318d-ből is csak fosadék E90 van szerintem ....
A motor mindenesetre az M47TU2, ott csak a szokásos szívósor ledugózás kell, ha még nem volt, meg a mitsu turbó szállogat el ~150e-renként, bár az a 20d-ben van, nem tudom a kisebb teljesítmény miatt itt mennyire jellemző .. amúgy egy nagyon jó motor. Na persze aztán csillió kilométerrel már bármi lehet úgyis.
Inkább egy normális 20d kicsit többért.[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
válasz Richard! #67962 üzenetére
Akkor részedről A6? (ha igen,miért?)
2.0 fölé nem akarnak menni.Először benzineset akartak,de mivel kisebb a választék,így jöhet a Tdi is.szerk:
@ [vilike] 318-nak írja,de lentebb 1995-re a motort,valamelyik elírás.
Ha Bmw,akkor a 2.0Tdi inkább?[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
válasz Doggy dog #67964 üzenetére
Nem csak richie900812 szerint. A 2.0 2009-ig még a rossz befecsis, olajpumpa halós fajta volt. A passathoz éppen elég , az A6nál kifejezetten tatás a menetteljesítménye.
A 2.7 megbízható hírben van, ugyanakkor, szeretik multitroniccal szerelni ami nem jó. Plusz annyit fogyaszt mint a (tapasztalatom szerint) megbízható 3.0 tdi.
A kötelezők köre tág az A6nál, és nagyon nem olcsó ha kell cserélni. Míg a 2.0 kötelezője (leszámítva az ismert problémáit - befecsik, olajpumpa etc) kanyarban nincs a V motorokéhoz képest, mivel azok láncosak. Ha csörög, akkor a teljes motort ki kell venni! Ha megvétel előtti átvizsgáláskor jó, akkor kevés baj lehet vele.
A BMWhez nem értek így nem ugatom le.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-v-
addikt
válasz Doggy dog #67964 üzenetére
Nem elírás, ez is a M47TU2D20 motor ugyanúgy, mint a 20d-ben, csak butább ... más a szoftver, injektorok, vezérműtengelyek.. a turbó ugyanaz.
focvis: az már az N47 motor, biztos, hogy nem csak szoftveres a különbség szerintem ott sem, de passz, azt nem vágom ott a lánc problémákra kell figyelni mindenesetre [link] talán a 2011-esek már nem problémásak
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
válasz bitpork #67966 üzenetére
Nagyon köszönöm a segítségedet.
Sok hasznos infót írtál!@ [vilike] köszönöm Neked is a hasznos infókat.
Továbbra is szívesen fogadom a véleményeket,ellenvéleményeket.
Ti melyiket választanátok a 2 közül? Köbcentire biztos nem mennének feljebb.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
válasz Doggy dog #67969 üzenetére
Ha kellenek 3.0 tdi üzemeltetési tapasztalatok, szolgálhatok vele. Végül a másodikat hajtom
MOD
Idézet a VAG TIR-ből:
"TDI - 2.0 16V erősen kerülendő, főleg a siemens porlasztós(125kw), főbb hibái, gyengéi: PD elemek, kábelkorbács, DPF regeneráció, kiegyenlítő tengelyek meghajtása, olajpumpa meghajtása, segédpumpa,
TDI-CR - Mindegyik generációra jellemző, ha gyenge minőségű üzemanyagot kap, a magas nyomású szivattyú kivégzi az egész üzemanyagrendszert (szó szerint az egészet, a tanktól a porlasztókig)."[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Doggy dog #67969 üzenetére
Ha nem kimondottan a vezetési élmény áll az első helyen, akkor nem tudom igazából, ki választana E90-et .. bármi mással jobban jártok szerintem.. kívül buzeráns, belül unalmas, az anyagminőség kifejezetten gagyi, nagynak nem nagy, és egy csomó pénzt el lehet rá költeni, műszakilag is vannak hitvány megoldások.. ráadásul ebben a kisebb motoros részlegben a legtöbb az fapados.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doggy dog
senior tag
Akkor el kell szomorítsam őket.
Javaslat,ajánlás ebben az árban?
Lehetőleg a 2 autótípusnál maradva.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-v-
addikt
válasz Doggy dog #67977 üzenetére
"megbízhatóság,ár és tetszés a lényeg náluk"
"ebben az árban"
"Lehetőleg a 2 autótípusnál maradva."Ez ilyen szokásos pistike kérdés, no offense, olcsó is legyen, menjen is, de ne is fogyasszon, audi is legyen, de szervizelni sose kelljen stb. Ha audi kell vagy bimmer kell akkor ki kell fizetni, a vételárat is meg a fenntartást is .. ha a fenntartás meg a vételár a fontos, akkor meg olyat kell venni stb.
Javaslat,ajánlás
Basszál le nekik kettőt, aztán vegyenek egy 1.9 sdi oktávot
-
nagyúr
Legújabb autó magazinban szerepel a legutóbbi BMW X5 100k km tartós tesztje: 0 hibapont.
Nem semmi, és az sem, hogy komplett fékpofa és keréktárcsa csere valami 250k HUF, és 100k km alatt 2x kellett...
Nem lesz BMW-m, úgy érzem, hol az a Hetes Golf?!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Tsebacsi #67982 üzenetére
Tessék, G7. Gondolkozom, hogy egy lazább napon megnézem, de a Tiéd, ha tetszik.
#67976) [vilike] : Nem tornáztatni akartalak; aero.-nak írtam azt, hogy E90 és F30 is érdekes lehet. De nagyon köszönöm az infókat! Túl sok mindent kell cserélni; szép lenne, ha egy csipsz kérdése lenne az egész.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #67984 üzenetére
Belül frankó ergo-aktív ülés, nagy csomagtartó, kívül egyik golftól se pisilnek benzint a lányok... múltkor volt 180-ért G7 GTI felni gumival a jófogason.
Mi kelljen még?
Ja, powa'...Jól megy ám. Ugyanez a motor van 150 lóval is.
@Tse: kiment a fejemből az automata. De tudok egy jó Saabot automatával, ha veszek Golfot.
@Saint: a kombi valóban nem szépségdíjas, de jól jön a nagy csomesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doggy dog #67981 üzenetére
Audi A4 B7 1.9 TDI? Single frame, szóval újnak hat, de még a jól bevált 1.9-es motor, DPF-et kerülni ajánlott, meg ritka a jobban felszerelt, de amúgy jók. Adott pénzből kapni lehet egy szépen karbantartott, normálisan felszerelt, 250-300k km futásút szvsz.
Saint_&rbalint88: thx a mosós biztatást, végül otthon előtt 5km-re elkapott az eső
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
(#67982) Tsebacsi: De ebből a tulajnak (ha nem vetette ki a Service Inclusive Plus csomagot) semmit nem kellene fizetnie az első 100k km-en. Utána már más kérdés. Mondjuk az ilyen tartósteszteknél megnézném, hogy volt használva az autó. 100k alatti két fékpofa cserét könnyen el lehet intézni ridegtartással.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #67993 üzenetére
Nem, mert az árában extraként ez nincs benne, legalábbis a felhasználó piaci opcióinak szempontjából. Egy Audi pont ugyanennyibe kerül (ha nem többe...), de ott gyönyörűen benyújtják a 100k-s számlát az első olajcserekor (és utána az összes többin). Ha ezt az "ideális világ" szempontból nézzük:
- A illető 3 éves használatra megveszi/lízingeli az X5-ösét, és onnantól kezdve a szervizzel annyit kell foglalkoznia, hogy amikor az autó jelzi rányom az iDrive tekerőre, ezzel egyeztet egy időpontot és megissza szépen a kávéját, miközben szervizelik az autóját
- B illető megveszi drágábban a Q7-esét, és az első csipogást sem várja már örömmel, mert ha meg szeretné tartani a mobilitásgaranciáját fizetheti a márkaszerviz horror áraitAmikor pedig A és B találkoznak és esetleg szóba kerül, hogy kinek
nagyobb ajobb az autója A illető a B orra alá dörgölheti ezt.Az egész nyilván nagyon first world problem, de fogyasztó szempontból nézve valid a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
adalbert1
veterán
Egy Renault-ot vagy Kiát még csak, de egy Daciát biztos nem használnék szívesen évekig.
Tegnap szétnéztem egy használtautó-telepen, hát, elég sok lelakott autót láttam, azért egy új autónál megnyugtató lenne, hogy biztos ismeri az ember az egész történetét - cserébe ott van a nagyobb értékvesztés, illetve, ha hitelre venném, akkor a plusz bizonytalanság, és jobban is félteném (ajtórányitás, koccanás, lopás, stb) - ráadásul akkor már kb. 10 évig biztos maradna is.
Viszont minél több használt autót látok, annál bizonytalanabb vagyok abban, hogy biztos az kell-e nekem, egyre inkább azt érzem, hogy jó vételt nagyon nehéz találni.A TSI motoroktól mennyire kell tartani? Alapvetően szívó benzines autót keresek (Astra/Focus), de abból amit jó állapotú autónál láttam, az vagy gyorsan elkelt, vagy nagyon túlárazott (pl. H Astra J Astra ársávjában)- illetve tegnap megnéztem 1-2 Golfot is, és elsőre szimpatikusabbnak/ergonomikusabbnak tűnt a beltere, mint a konkurenciának.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...