-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ratkaics
senior tag
Sziasztok!
Lehet, hogy nem a legjobb helyen kérdezem, de majd eligazítotok úgy is.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek közvetlen tapasztalata androidos fejegységgel? Minden érdekelne. Beépítési problémák, hangminőség, rádióvétel, meghibásodás, használat, stb.
Köszi előre is mindenki segítségét!Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
footy
addikt
válasz ratkaics #68601 üzenetére
A kinai fejegysegek egyre jobbak, de igazan megbizhatot nehez talalni kozottuk. A hangminoseg es a radiovetel altalaban eleg gatya es a CAN-bus kommunikacioval is szokott gond lenni.
En inkabb nagy gyartok fejegysegeit ajanlanam, mint Alpine-Pioneer-Kenwood-JVC. Ezekre van normalis garancia es megbizhatoan mukodnek, viszont ezeknek 2-3x az ara a aliexpress-esekhez kepest. -
footy
addikt
válasz ratkaics #68603 üzenetére
Az RNS510 vagy RNS310 a tipusazonos fejegyseg, de a fent emlitett gyartoknak is van VW-hez passzolo fejegysege. (RNS510/310-nel elofordulhat hogy masik gateway modul kell es azt sem art tudni, hogy a bluetooth nem a fejegysegbe van epitve, hanem kulon modul ami szinten extra koltseget jelent)
Kinait nem tudok neked ajanlani. Nezegettem mar oket, de tapasztalat nincs veluk. Aliespress-szen van par amit dicsernek, de ott velemenyek fele szerintem kamu.(ill mar annak is orulnek hogy megerkezik)
(#68608) bitpork
a legtobb esetben azert mert elfelejtik beepiteni a fantomtapot[ Szerkesztve ]
-
A pio-kenwood -egyéb gyártók fejegységeiben is gond van a rádió vétellel a VAG esetében.
MOD
Amennyiben a gyári antenna rendszert használják - ahol a VAG féle diversity antenna megoldás van mind xarabb mint a gyári fejegység.
MOD2
A fantom tápnak csak addig van köze hozzá h az antennába épített erősítő bekapcsoljon. Ez addig ok amíg egy antenna van.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ratkaics
senior tag
Pl ezen az oldalon a legalsó cucc tudásra szimpatikus lenne, de azért vannak kétségeim.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
brumi1024
veterán
"Hát, amiatt nem aggódom ja, egy percig se, hogy a tervezett avulás eltűnik a fogyasztói társasadalomból"
Na én ettől félek, fő alaktrész lesz napjaink egyik legjobban szabályozható élettartamú eszköze, az akksipakk (élő példa: újabb Kindle-ök?). Ha elterjedt lesz a villanyautózás már nem fognak 7-8 év garikat vállalni az akksira, és 5 évesen már milliós tételek várnak az első/második/harmadik tulajra. Ha pedig megtartják ezt a garanciát akkor az ár nem lesz olyan, amilyet szeretnénk, egy jól felextrázott (136 lovas) e-Golf 13-14 millió. Ennyiből kijön egy M140i vagy egy 320d/A4...
A többivel nagyjából egyetértek.
[ Szerkesztve ]
-
Salex1
senior tag
Akarok venni egy Chevrolet Spark-ot második autónak, de sajnos nem lesz lehetőség szervizbe vinnem (amikor menni tudok, nincs nyitva egy sem a környéken).
Mit érdemes megnézni rajta az alap dolgokon kívül (kilóméterrel arányos kopottság, fékek állapota, kerék kotyogás, alapjárat, motorhang)?
Tudtok esetleg típusbetegségről? -
Speeedfire
nagyúr
Mivel még mindig nem ment el a golf, ellenben a biztosítás lassan lejár róla érdeklődnék, hogy szerintetek mi lehet a jó megoldás?
Ideiglenesen kivonni a forgalomból? Vagy hosszabbítsam meg a biztosítást még egy évre? Árban kb 20k lenne, viszont nem akarok már több pénzt ölni bele. Kivonva a forgalomból viszont még nehezebben menne el szerintem.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Dolby
senior tag
válasz Speeedfire #68613 üzenetére
Ha eladtad és ezt a biztosító felé jelzed nem utalják vissza időarányosan a fennmaradó részét az éves díjnak?
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
Speeedfire
nagyúr
Erről nem tudok.
De nem is kell visszautalni, mert ha időközben le tudom mondani és nem kell a fennmaradó részt fizetni, akkor negyedévest választok/választanék.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Dolby
senior tag
válasz Speeedfire #68615 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy nem csak évfordulónál lehet felmondani, hanem eladásra hivatkozva is :-)
[ Szerkesztve ]
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
sagesz93
addikt
válasz Speeedfire #68613 üzenetére
Ha van rajta élő, és eladod, ezt bejelented akkor megszüntetik a biztosítást és visszautalják időarányosan, illetve ha volt bónuszod és lett másik autód párhuzamosan, akkor arra át lehet vezetni a bónuszt !
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Speeedfire #68615 üzenetére
Természetesen visszautalják az arányos részt a biztosításból, ha eladod az autót, és bejelented a biztosítódnak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Speeedfire
nagyúr
Dolby & sagesz93 & Jorus: Köszönöm mindannyiótoknak!
Akkor meghosszabbítom.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #68611 üzenetére
Mondjuk ne a mostani árakkal számolj .. most csak hasamra csapok, hogy ezt linkelem [link] de nyilván jóval olcsóbb lesz majd, ha ez tényleg elterjed, no meg a rendes hatótávhoz meg gyors töltéshez nyilván kell majd valami új technológia akksi téren, ez nyilvánvaló, de ezt nem akartam belekeverni.
M140i vagy egy 320d/A4
Persze, én itt most igazából kifejezetten a 4 turbós 50d-re meg az audi csoda V8 dízelére reflektáltam
Egyelőre a normál szegmensben nincs kérdés, de persze abban sem, melyik technológiának van jövője, meg melyik fog gyorsan fejlődni.Én igazából azért várom, mert milyen egyszerű lesz jó felépítésű autót csinálni ... quattro? Bitch please, teszel előre meg hátra is egy motort, ott az összkerék, kinek kell a nehéz kardán meg a torsen? Úgy vezérlem, ahogy akarom .. hátsókerék hajtás? Tessék .. nem kell hozzá helypazarló hosszanti motor, meg bonyolultabb drágább megoldás. Jó súlyelosztás? Meg van oldva.. alacsony súlypont? Autó aljában az akksi, ennyi.
Én nem temetem annyira az élményautózást, szerintem a jövőben sokkal könnyebb lesz jó tulajdonságokkal bíró autót gyártani, csak lesz olyan márka, amelyik csinál jól vezethető típusokat, mert miért ne?
A jó karakterisztikát meg sok nyomatékot, nagy teljesítményt meg tudja a villanymotor, nem kell hozzá nyolc turbó Az is jóval egyszerűbb lesz, hogy gombnyomásra kényelmes legyen, vagy drivers car .. sokkal több lehetőség.[ Szerkesztve ]
-
-
mdani01
aktív tag
válasz szőröscica #68617 üzenetére
[link] X5 felnivel árulja ismerősöm, persze úgy van meg az autó jogsi az nincs
iPhone 6S SpaceGray
-
veterán
válasz ratkaics #68606 üzenetére
Én is a gyári VW-rádióra szavazok, ebay-en 100 e. alatt már találsz.
Nemrég vettem autót, abban 2 DIN-es Pioneer navigáció volt - nagyon utáltam, pedig profi beépítőszettel installálták, tehát a multikormányról, a gyári gombokkal tudtam vezérelni, amik számomra zavaróak voltak:
- fényerő állítás nem működött együtt a műszerfal-világítással,
- sok minden a menürendszer mélyén bújt meg,
- éjszaka belevilágított az arcomba,
- sokat gondolkodott egy gyári rádióhoz képest.Pozitívum még, hogy iGO futott rajta (kicsit döcögve), így a térképfrissítés 10 ezer Ft-os költség. (Megpróbáltam s.k. is, annak bootloop lett a vége.)
Nagyon örültem mikor eladtam 80-ért és vettem bele 26-ért gyári rádiót, ami minden elvárásomat teljesíti. Navinak meg - számomra - nincs jobb a Waze-nél.
-
válasz focvis #68631 üzenetére
Az összes WinCE fej egy fos, kukába való mind. Sebességben is szar és a térképfrissítés is felér a Skynettel.
Gyári fej egy fokkal jobb, de azon is érdekessé válik egy idő után a térképfrissítés.A legjobb út az androidos szvsz. VW-kbe van gyári kinézetű, hanggal se lesz baj egy tranyóban és fut rajta a Waze.
-
-
ratkaics
senior tag
válasz bbubby00 #68636 üzenetére
A telefonon futtatott navik rövid utakon tök jók, de egy 100Km feletti túrán már le fog merülni, plusz ha esetleg menet közben hívnak, vagy üzenet érkezik (amit meg szeretnél nézni) máris megakadt a folyamat. Ezért gondolkodom valami beépített dologban.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó ....
-
-
Integrale
veterán
válasz ratkaics #68639 üzenetére
Ha üzenet érkezik, akkor azt nem szeretnéd megnézni menet közben. A navi mehet a háttérben, telefonálni meg úgyis kihangosítva/valamilyen vezetékes vagy vezeték nélküli megoldással illik.
aero.: a felület szerintem egyenesen pocsék.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
bbubby00
őstag
Lehet nekik purhabbal be van fújva minden szivargyújtó vagy usb töltő.
Na de ha az ember külföldre megy, nincs pénze vagy nem akar menet közben internetet használni, otthon letölti szépen az egész környéket (így ha rossz helyen kanyarodik le, vagy bármi közbejön), aztán mehet a GPS után. Veszel egy Parrot kihangosítót ha fapados a géped, esetleg egy blútyúszos autórádiót, USB töltős szivargyújtót, a telefont felcuppantod a szélvédőre és mindeközben betartod a sebesség korlátozásokat akkor nagy gond nem lehet. De ha valaki ennyire akadékoskodó, vesz egy térképet, majd azon eligazodik, az teljesen működik offline és telefont is tudja nyomkodni közben.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
lenko
aktív tag
Az embereknek fáj az igazság!