-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #69696 üzenetére
Köszi Mági, kösz srácok. Igazából nekem is az a célom, hogy ne legyen gané rozsda egy idő után a tárcsa, ezért szeretnék bevonatoltat. Elég meggyőző. Azt vágom, hogy lekopik, csak ne rozsdásodjon annyira, mint a mostani.
És jó, hogy beszéltetek a nyeregről is. Le akarom szedetni, de mindenki nyafog rajta, hogy az macera, meg ráfolyik a fékolaj, nem szabad megbontani stb...
Van egy spanom, aki javítja a felnijeimet (igen, még mindig tarta dolog, mert csak most érkeztek meg a nyári gúnyák, és egyben akarom elintézni a futómű pofásítást :/ ), illetve felújítja nekem a féknyerget is. Annyit kért, hogy szedessem le valakivel. Nem is gondoltam volna, hogy ez ekkor macera. A helyén nem akarom festegetni, meg haverom sem, mert az nem az ő stílusa. Szóval tényleg ekkor bánat azt leszedni egy felújításhoz?Kézifék: megpróbálnám magam feszesebbre húzni, vagy cserélni. Sejtésem szerint a feszítés még csak-csak menne, de a csere, az jól sejtem, hogy bonyolult? A bovdenek egészen hátra húzódnak a fékekhez igaz?
Accord 2003.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #69710 üzenetére
Nem leszedni gond(5 perc/darab), hanem majd rendesen lelégteleníteni, miután feltetted. Főleg ha ABS-es a vas, akkor szoktak a pékek kalácstalanul bámulni a beeső, puha fékpedálra a 8. légtelenítési kísérlet után. Ilyenkor szokták visszaadni a vasat, hogy majd bekopik, nekik most sürgős dolguk van(elkél a tészta)
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #69710 üzenetére
ha alaposan kimaszkolod, ahogy én csináltam, akkor okés úgy is, ha fent marad. igaz, a maszkolásra 10-15p ment el nyergenként
vagy nem maszkolsz, csak fújsz, aztán kap minden kályhaezüstöt :-)))
I humbly and respectfully decline™
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #69711 üzenetére
(#69711) Mágus2
Így értettem én is, vagyis ők. A légtelenítéssel kell szarakodni. Amúgy tavaly volt fékfolyadék csere. Akkor nem ugyan az a művelet, mint itt lenne? Mert azt megcsinálta patikára a szerelőm. Szóval nem tudom akkor mit nyavalyog?(#69712) Saint_
Nem én fújom, pont azért, hogy tartósabb legyen a kályhaezüstnél. Haver meg igényesebb a munkájára, minthogy a helyén pucolja, és fesse. Mondta is, hogy a takarítással, tisztítással megy el sok idő, és azt a helyén nem is lehet megcsinálni rendesen. -
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #69713 üzenetére
nekem alapvetően jó állapotban volt, így kerék le, kis drótkefe, kis csiszolópárna, kis féktisztító, maszkolás és 1 réteg Motip hőálló ezüst rá, tökre olyan lett, mint amikor a szalonból kigördült, ránézésre nincs különbség apu kocsiján lévő új nyergektől
I humbly and respectfully decline™
-
Richard!
addikt
Ezzel szerintetek mit lehet kezdeni? 1 éves fényszoró...Kép
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #69713 üzenetére
Nem ugyanaz a művelet. Fékfolyadék cserénél minden mester inkább elpocsol 1 liter fékfolyadékot, minthogy véletlenül levegő kerüljön az ABS kockába. Úgy szokták csinálni, hogy a tartályban kicserélik a folyadékot 2x, utána a csövekből kipumpálják a régit. Természetesen egyik alkalommal sem ürülhet ki teljesen a tartály, hogy ne kapjon levegőt. De ha leveszed a nyergeket, kifolyik minden és a levegősödés elkerülhetetlen.
ABS kockát csak úgy lehet légteleníteni, hogy bekapcsoljuk az ABS pumpát és kinyittatjuk az elektronikával a kocka szelepeit(diagnosztikai eszköz szükséges, ami vezérli az ABS-t +2 ember). Ha ez nem történik meg, bármikor nagyobb fékezésre fellevegősödik a fék.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #69720 üzenetére
Én azt mondom, ha van diag, meg ember aki lelégteleníti, akkor hajrá, de ha szopóka lesz a vége és a csillogó féknyergek ellenére eltaknyolsz valamelyik lámpánál, akkor nem érte meg. Magamnak is lusta vagyok megcsinálni. Inkább legyen fekete, de jó, mint szép, de szar. A fék, olyan mint a medve, nem játék.
Cseréltem már nem egy féknyerget és mindig szopás volt légteleníteni. Sokat pepecselek vele, mire vissza merem adni a tulajnak, hogy fasza. Volt olyan, aki visszajött, hogy ennyire fent még soha nem fogott a féke és esik ki az ablakon kis fékezéseknél is...mondtam, majd megszokja, majd megtanul vele bólintás nélkül megállni, új korában is ilyen volt(8gen accord).
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #69720 üzenetére
az -isten áldjon meg. tisztítsd, alaposan maszkolj, fújj. megcsináljam neked?
I humbly and respectfully decline™
-
Declare
őstag
A DPF halalanak mik a következmenyei/tünetei....stb?
Olvastam, hogy 200-250k környeke kb az elettartamuk. Utanna mi van? En most azt vettem eszre, hogy alltalaban 1 tankolas alatt egyszer regeneral nemigen van varosi pöföges benne, napi 30 - 30km az igazas kb, vagy autopalya 11+ora egyhuzamban eleg dizel es dpf barat körülmenyek. (Nyilvan kis varosi rövidtav is befigyel persze...bevasarlas, ide-oda elugrani stb...)
Most lassan 250k lesz az autoban (1,7cdti astra H). Ha nem regeneralgatna folyton 5 liter környekere lemenne a napi ingazasos fogyim. Igy viszont 5,5. Nyilvan nem drama de akkor is idegesit, hogy minden tankolasnal kb bejön ez a 15 perces 20liter/100km fogyasztasi ciklus 70-100 al a föuton
Szoval kerdes/dilemma: Normalis kb ilyen dpf barat hasznalat (es csak minösegi es neha plussz adalakos üzemanyag tankolas, 10k km-kent liqui molly olajcsere) mellett a dpf regeneralas 6-700-800km enkent? Ha ez a tönkremenetel elötti idöszak, akkor ez egyre roszabb lesz es egyre gyakrabb? Art ez valaminek? Erdemes lenne már kicsereltetni? (180-200k körül van az uj dpf + beszereles). Par evig meg szeretnem hasznalni, aztan gondolnam lecserelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Ez milyen fólia ez? Kőfelverődés ellen véd? Az enyém eleje, szélvédője, teteje, olyan lesz lassan, mint amikor Han Solo YT-1300-asa hiperűrsebességből kilépve belerepült egy meteorzáporba, ami persze nem meteorzápor volt, hanem az Alderaan maradványai.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
z123456789
addikt
válasz Mágus2 #69722 üzenetére
Hm... nekem jelenleg akkor ez a mutatvány nem ér ennyit.
(#69724) Saint_
Ez gányolásnak hívom, és nem szeretem.
Ráadásul mondom, erre még csillagpor is rá van száradva.
Kétlem, hogy bármi lehozná róla azt a sok szart, ami rajta van. Essek neki rozsdaoldóval, meg drótkefével? :S(#69728) Saint_
Fotóid nincsenek? -
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #69732 üzenetére
jó, akkor én gányolok :-)
elvégre pont úgy ismertek, mint aki gányol :-)dehogynem, vannak fotók.
mondjuk hangsúlyozom, nekem eléggé baba állapotban volt, annyira nehéz dolgom nem volt, a maszkolás vitte el az időt.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
Kőfelverődés ellen védő. Az enyémen gyárilag van de sajnos megparkoltam így pótolni kell egy kis helyen.
Elég sok féle van még nem ástam bele magam túl mélyen de amit eddig megtudtam a témáról:
Van UV szűrős és nem UV szűrős. Előbbi lámpára javasolt rakni (ne mattuljon) utóbbit karosszériára (mattuljon úgy mint a fényezés többi - fóliával nem fedett - része).
Eltérő vastagságúak vannak, van öngyógyító és nem öngyógyító és ezek fényében elég változatos árak...Márkából az LLumar meg a 3M számít menőnek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #69733 üzenetére
Köszi Mágus!!! ....fene egye meg akkor még mindig nem tudok 100 ezreket elkölteni a sz@rfosdizel vackomra pedig remenykedtem, hogy na vegre, na vegre
(#69729) Qru vilagos, csak akkor lehet elöbb el fogom adni, mint hogy nekem kelljen ebbe invesztalnom. (Kezd egyre szimpatikusabba valni ez a VII Golf, AGR ülesekke, 2 literes 150 lo körüli mocival, start stoppal ....csak kar, hogy jo az astra
(#69730) bitpork en is azt gondoltam volna, hogy par 1000 km lenne a normalis Neten talaltam par hozzaszolot, hasonlo regeneralis idökkel, de mondom, hatha az öveke is sz@r mar
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Asszem akkor várok még fél évet, aztán a géptetőt és a tetőt újrafényeztetem, és aztán megy rá a fólia. Szélvédőre egyébként nem kaptam kavicsfelverődés-elleni ajánlatot, csak csíkokra mindenhonnan. Egyébként marha idegesítő, hogy mindegy hogy 190-nel mész vagy 90-nel, ugyanúgy bárhonnan, bármikor jön a 'pakk' a szélvédőre a pályán...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #69739 üzenetére
ha fekete kell, akkor könnyebb dolgod van. normális minőségű, féktisztító drótkefe, csiszoló párna, picit maszkolsz aztán fújjad csak
btw milyen plastiról beszélsz?
van Vibered vagy whatsappod?ha van, toljál te.számot privibe' és küldöm ott, a céges gépen nincs kép, telón van, de örökélet, mire onnan ide feltöltöm.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz z123456789 #69746 üzenetére
egy K jó cégnél amúgy, de céges telón meg gépen semmi privit nem tárolok.
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen