-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Speeedfire #66647 üzenetére
Az autóápolós topikban a Nilfisk magasnyomásút ajánlják a belépő kategóriában.
Nekem kb. 8-9 éves a Karcher K2-m, még működik, de full műanyag a belseje is (mázlim van). Next time használt iparit vennék, 50-től találni a jófogáson.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #66651 üzenetére
Nem ismerős a márka. Utána nézek.
Én is olvastam, hogy szeret a bele tönkremenni 1-2 év alatt.
Azért iparira nincs szükségem, de egy normális nem lenne rossz. Egyik mol kúton van a környéken egy bosh, 500huf egy mosás, de elég jó ereje van. Nem tudom mi a pontos típusa, de lehet utána nézek majd.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Richard!
addikt
válasz BigBlackDog #66644 üzenetére
Miért büntetik az emberiséget ilyen csúfságokkal??
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
#94529552
törölt tag
Indul az igazi motoros szezon. Ilyen balesetet is ritkán látni, ilyenkor ki a hibás?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #66656 üzenetére
Ne is mondd én már majdnem kivasaltam egy jobbról előző motorost. Pedig jó 30 méterrel a kereszteződéstől indexeltem, hogy jobbra fogok kanyarodni de csak elment jobbról. Ha 1 másodperccel korábban lépek a gázra/fordítom a kormányt akkor átesik a géptetőn.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Sajnos kifejezetten kevés kreszt ismerő/betartó van. Ma például a szimpatikus delikvens Békástól Kaszásdűlőig a Szentendrei szélső sávjának közepén az összes piroslámpán átment 15-20 km/h-val. Kivétel nélkül egyet sem ért el zöld jelzésnél. A harmadiknál amikor mellettem ment így át gondoltam megkérdezem, hogy tetszik-e tudni mire vannak ezek a bámulatos világító dobozok, mert az biztos, hogy nem díszvilágításnak.
(#66661) Snoop-y: BMW-k, TSI-k problémái nincsenek meg az elmúlt évekből? Előbbinél szakad, utóbbinál nyúlik, és az a párszáz inkább 80-120.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz #94529552 #66656 üzenetére
Oke ez itt volt nalunk ( UK)
Nem kijelolt gyalogatkelohelyen valo atkeles
Nem is nezett korul (balra nem is nezett a neni)Itt legalis a ket sav kozott haladas (filtering)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #66662 üzenetére
Egyik este jövök haza a szembejövőnek piros kanyarodónak zöld (nem telezöldes kereszteződés, hanem irányított kanyarodásos). Vált a lámpa elindulok szemből a bringás meg át a piroson. Ha nincs Bubiban vészfékasszisztens akkor elcsapom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Snoop-y #66671 üzenetére
Hát igen, csak mivel a motor végére rakták a vezérlést, mondván úgysem kell soha cserélni, ezért a csere motor ki stb. művelet .. elég drágácska, ha már kint van nyilván emiatt érdemes még ezt azt megcsináltatni, így tippre vétel után 2m gond nélkül rászalad egy ilyen S4-re.
Amúgy azt mondják, utána fasza gép, meg más nem esik szét a motorban (csak nyilván mocskos drága hozzá minden, meg sok kell belőle stb.), szilenteket kell okosítani meg egy két dolgot, hogy jó is legyen vezetni, meg összeálljon ... mondjuk ennyi pénzből meg ennyi mókolással már autót is lehet venni, az a baj
Bár mivel van belőlekombiavant, ezért az viszonylag egyedül van a kategóriában, családdal kéne[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz brumi1024 #66667 üzenetére
Ezért sem vennék Németországból dízelautót. A melegítés és a leállítás előtti turbóhűtés fogalmát abszolút nem ismerik. Csak elfordítják a kulcsot és mennek. A olajcsere pedig 30 ezer, ahogy írtad. De teljesen mindegy, hogy benzin vagy dízel. És ezek az átlagfelhasználók...belőlük van sajnos a legtöbb.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Snoop-y
veterán
válasz Richard! #66674 üzenetére
Mondjuk az ujfajta turbokat nem kell igy huteni viszont amik az ilyen autokban vannak amugy is szarok es kilehelik a lelkuket vagy a motor pukkan el mert 1.7 el vannak fujva...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Magnum_
nagyúr
ezek a kis ccm-s láncos konstrukciók alapvetően nem jók, de az életük hosszabbítható rendes használattal.
rendes használat mellett én szeretem az enyémet ÉS mernék újra venni - újonnan. (használtan csak jó áron és max egy cobos lánccserével kezdenék, VAGY magamtól mernék venni )I humbly and respectfully decline™
-
Speeedfire
nagyúr
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Szada85
aktív tag
Az a baj, ez nem nemzetiség/országfüggö, szerintem.
Az emberek nagy része tojik manapság arra, miként használja az autót.
Hogy most ez amiatt van, mert
1. Nem is igazán ért hozzá, ergo miért is vigyázna rá, neki csak egy mozgó doboz,
2. Maga az ember ilyen igénytelen, így az autójával is az,
3. Lízingeli ( legalábbis idekint elég sok ilyen lehet ), ergo, minek vigyázzon rá, ha a lejárat után nem tervezi megvenni, 2-3-4 évet meg rugdosva is elmennek még ezek,
4. Céges, és arra meg ugye föleg minek vigyázna ( ha nem tervezi megvenni utána persze ).To all:
A Vectra pedig iszonyat hamar megszerettette magát, imádom a V6 hangot, kellemesen tágas nekem, a menetteljesítményei is rendben vannak, minden szuper.
Fogyasztásra pedig, eddig cirka 3 Ezer Km-t mentem vele, mondjuk olyan 70 / 30 autóút+autópálya / város, elég sokat "zenélve" a motorral, így áll most a BC 9,4 L-es átlagon. Én maximálisan elégedett vagyok vele.Hétvégén megkapta a 18"-os Irmscher gurigákat, még esetleg egy pici hasmagasság csökkentés lehet tervben, de csak akkor majd, ha megmakkannak a gátlók, addig marad így minden.
-
EQMontoya
veterán
válasz Szada85 #66686 üzenetére
Először azt hittem, hogy Qtya topiktárs cserélte le az IS-t, aztán leesett, hogy más név, csak az avatár ugyanaz.
Szép ez a gép.
Jó ez a Vectra amúgy, nekem az volt vele az egyetlen bajom, hogy kevés futás mellett is rondán málnak a műanyagok a beltérben, nem kelti túl minőségi autó benyomását belülről.Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz Szada85 #66686 üzenetére
Mondjuk valahol azert ez normalis, persze hogy tojik ra, egy hasznalati targy ... persze, nem kell direkt osszebaszni, meg tonkretenni, de most valaki ha normalisan arra hasznalja amire valo, A-bol B-be megy vele, neha lemosatja meg betolja a kotelezo szervizre akkor erre nem lehet rosszat mondani, nem mindenki autobuzi, ezerfele jar az esze, nem erre akar idot meg plane penzt kolteni, hogy az autoja kedvet keresi.
Egyebkent sokszor a hudevigyazra is felrevezeto, azert van, mert nincs ra penze megcsinaltatni, ha elbaszodik..vagy ha van is szarrago, es egy fillert nem koltene ra, azert vigyazgat ra kinosan, nehogy elkoszonjon valami.
Nemetek meg sokszor azert nem csinalnak belole extra gondot, mert nem mittomhanyev fizetes all az autoban ...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Hát igen, ez alapvető ha nem akarod szánt szándékkal megolvasztani a műanyag dugattyút és műanyag hengert.
Azt is imádom mikor lelövi a nagynyomású tömlő műanyag hollandi-anyáját a műanyag menetről. Ilyenkor fojtás hiányában max fordulatszámon pörög, ez se tesz jót neki. Ez utóbbi megelőzhető, de 2-3 percig kell játszani a hollandi felcsavarásával.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
Hi,
valaki csinált már típus idegen motor cserét? Engem a papírozás része érdekelne... tudtok egy honlapot, vagy valamit ahol le van írva egy ilyen procedúra? (Googleztam én is ám. )
Sajnos én is hasonlóan gondolom, de TC-n sorra tesznek fel cikkeket, ahol Wankel meg Lada motorok helyére betesznek dieseleket. Akkor ez most hogy van?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
lenko
aktív tag
válasz focvis #66582 üzenetére
Ilyenen nem agyalsz? Azalatt a 10-20e km alatt még nálad van úgysem lesz baja....
volkswagen_golf_v_3.2_v6_r32_4motion_dsg
(#66696) B-L-A-C-K
Az egy dolog, az ár kb. majdnem reális. 5M-t ér nagyjából.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
Tegnap nézegettem a hahun A3-akat; ilyen motorral szereltet is. Nekem bőven elég lenne egy 2.0T.
Te talán tudod a választ: miért van az, hogy bizonyos Audikba 98-as benzin kell (pl. 1/2. gen. 2.0 TSI); míg ugyanolyan motoros Golfba elég a 95-ös? Csak marketing és a burzsuj Audisnak nem számít?
Nálam kizáró ok, ha nem jó az autóba a puruttya 95-ös (MOL/Shell/OMV minőség).Érdekes, hogy egy összevethető A3 jellemzően olcsóbb, mint a Golf megfelelője.
[ Szerkesztve ]