-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #72903 üzenetére
Franc tudja, bejáratós még.
Most áll 5,9-en, az 6,3 körül van valójában. -
-
Én meg kaptam ajánlatot MOL nyálszállító sofőrjétől h lehet, mondja csak lehet, néha akad 1-2 20literes kanna nyál ócsójé
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #72906 üzenetére
Hogy legyen mivel felgyújtanod? De rendes tőle...
mod:
ADAM1337: Turisztikai célból mennél vagy tartós kintlét a cél?
He előbbi akkor:
- zöldkártya
- környezetvédelmi plakett lehet még szükséges ha nagyvárosba mész
-kukásmellényláthatósági mellény annyi db ahányan a kocsiban ülnek[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Jövő hétvégén hosszú hétvégézni megyünk, úgyhogy ma rendbekaptam az autót belülről. Szőnyegek, kárpitok, ülések kiporszívózva, műanyagok leápolva, üvegek letakarítva. Küszöbök lemosva, leápolva, még a külön nyitható csomagtérablak körüli burkolatok is letörölve, gáz- és fékpedál is lemosva. Csak bőrápolás nem volt, de ezzel a minőségű munkával még Saint is elégedett lenne.
Rögzítettem még továbbá az egyik fa díszlecemet, ami picit lötyögött egy korábbi szerelés eredményeképp eltört patentoknak hála.
Külső mosás most nem volt, azt majd csütörtök este, de a besárgult oldalindexeket azért felpolíroztam a youtube-os fogkrémes, fogkefés trükkel. Egy fokkal jobbak lettek, szerintem 2-3 évet fiatalított az állapotukon, de azért szerezni fogok rá egy másikat.
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz szőröscica #72908 üzenetére
Pár mosás/eső és visszamattul
-
trassher
addikt
válasz K Norbi #72878 üzenetére
Nyíregyházán őket tudom ajánlani. Csak klímával foglalkoznak és nem csak töltenek mint az autószervizek. Korrektül dolgoznak jó áron.
Szerk.: Nincs mit. Még nekem is mennem kell ismét hozzájuk ha találok jól kompresszort. Inkább utazok oda-vissza 100 km-t de tudom, hogy értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Snoop-y
veterán
Rs4 audirol velemeny? Mennyire szetesos fajta? Amig varok az srt-re egy kombiban elfernenk
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #72908 üzenetére
gáz- és fékpedál is lemosva.
képnek örültem volna, de nem tudom titkolni, hogy azért büszke vagyok Rád
I humbly and respectfully decline™
-
barnam_
nagyúr
Tegnap kapott a kocsi 4 új erősített lengéscsillapítót, meg előre egy pár bontott rugót. Ez magasságban megegyezik a régivel, csak fél mm-el vastagabb. A képen a bal oldali ami bekerült (Lorinser), a jobb oldali pedig ami benne volt (gyári).
Előtte - ez némiképp csalóka, mert elöl törött volt a rugó, s a lengéscsillapító már annyira gyenge volt, hogy egy ujjal betudtam nyomni De a magasság tetszett.
Utána - Nem tudtam normális képet csinálni, de hátul annyira nem szembeötlő a különbség. Elöl viszont magasabb az előzőhöz képest. Valamint most hátul kb. 66 cm-re van a sárvédő a földtől, elöl pedig 68.Szerintetek ez idővel lejjebb fog menni? Még arra tudok gondolni, hogy eggyel kisebb rugótartót teszek be (ami most van, elvileg 13 mm-nek kell lennie, a következő, ami egyben a legkisebb is, 8 mm).
Amúgy ezerszer komfortosabb az új gátlókkal, szinte átsuhan az úthibákon. Pedig azt hittem, hogy a sport futóműhöz való gátlók kemények lesznek. Csak a magassága nem tetszik, elöl semmiképpen sem.
-
Snoop-y
veterán
válasz molnarpeter #72920 üzenetére
2008 tol felfele
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
rbalint88
addikt
válasz Snoop-y #72921 üzenetére
majd Mágus megszakérti rendesen, de emlékeim szerint a 4.2 V8 FSI se problémamentes (szakadó lánc, kokszolódik, stb) és a 3.0 TFSI se egy fáklyásmenet. DE a 2006-ig gyártott szívócsőbefecsis, rendes láncos V8 még jó. csak mondjuk az A4 gyerekkel kicsi lesz abból az időszakból, ha GC a cél
-
-
nagyúr
válasz focvis #72917 üzenetére
Jelenleg megnézed a hahu-t, nagyjából egy áron mozognak az astrák a fordokkal. Minőségben minimális difi van elismerem az Astra javára, de csak mert új modell.
Még vívódok erősen, lehet nem az eszem nyer a versenyben, mert jobban szeretem az autót nézni, mint az eszemmel mondani, hogy ez most egy okos döntés volt Zoli, virtuálisan megpaskolom a kobakod. Mert akkor már rég egy toyota szalonban verném magam az új hibrid aurisomraMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz Tsebacsi #72925 üzenetére
Azt elismerem, hogy általában a Fordok futóműve jobb. A belük viszont gázabb.
Más:
Kérek szépen javaslatot futómű-állításra, hová vigyem ahol profin dolgoznak (pl. figyelembe veszik a kormányszög-jeladót), mégse horror és időben nincs messze a Moszkva tértől?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #72930 üzenetére
Én a Reitterben lévőben meg voltam elégedve, de van a Csillaghegyi úton is, nem túl messze a Moszkávtól.
6-8kbtw elkészültél?
ha már nem fogadtál ma minket?[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Tsebacsi #72925 üzenetére
Hát, én meg Astrát nem vennék.
Csak úgy gondoljuk végig a történelmét:
F: Gyenge és sokat fogyasztó motorok, irgalmatlanul rohad, gagyi fos.
G: Még mindig proliautó, ugyan nem rohad úgy, mint az F, de legalább 1 liter benzinhez már kell két deci olaj. No nem baj, a magyar ember úgyis trabin/wareszon edződött, megszokta.
H: Továbbra is borzasztó benzinesek, szerintem elég silán minőségű beltér, nem is szép autó. Szerelhetőségéről mindent elmond, hogy első izzót a kerékdob felől kell cserélni. (WTF?!)
J: Na, motorikusan már nem olyan rossz a helyzet, de vályogból könnyebb lenne. A leg fapadabb verzió nehezebb, mint az IS-em. Pedig utóbbiban több az extra.
K: Végre nem sárnehéz, de legalább a hátsó ablakhoz adnak két középkori puskát, hogy ne érezd magad annyira esetlenül a lőrés láttán.Bíztató sorozat, nem?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Snoop-y #72921 üzenetére
Akkor gondolom B7, az 2006-2008 között készült, B8 csak 2012 után. Motorkód: BNS, a régi V8 alapjain - arról egy elég őszinte cikk: RS6 C5. FSI, szóval kokszosodás lehet mindenfelé, de ha hajtják, kevésbé kéne gond legyen a lerakódás. A vezérláncot szidják ennél a V8-nál, de az RS4 elvileg jobb láncvezetőket kapott, így erre nem jellemző a gond, sőt ennek a részeit rakják az aftermarket "javított" szettbe a többihez. Kettőstömegű van benne, a jelad a kuplungpedálnál hajlamos elromlani. DRC felfüggesztés lehet drága (visszaalakítható spirálrugóra,
ha fontos az ésszerű költségeből fenntartás, esetleg ilyet próbálnék levadászni). Némelyik alkatrész Lamborghini polcról jött. Eleje (sárvédők+géptető) alumínium, drága pótolni. Akkuüreg miatt volt visszahívás, be tud ázni a csomagtérajtónál.
5 oldal a témában, mellé egy és két rövidebb összefoglaló -
veterán
válasz Magnum_ #72932 üzenetére
+Bálint: köszi a tippet!
Nem végeztem. Ma nettó 7 órát dolgoztam rajta: alapos mosás, szennyeződések eltávolítása (apró gyanta és bitumen pöttyök), a viaszolás nagyja megvan; holnap reggelre maradt 2 ajtó és a hátulja, további 1,5-2 óra. Még a műanyagokat leápolom.
A telót nem hallottam, pedig direkt a közelembe tettem, tényleg bocs!
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #72934 üzenetére
Ezt te se gondoltad komolyan.
Ugyanígy a Toyota-rol is lehetne írni sormintát, ami elvileg az über király autó.
F Astra egyébként mai napig az egyik legjobb népautó Magyarországra, nyilván a rozsda nagy ellensége, de egy korabeli japánnak is.Bitpork: a focus 3 jóval kisebb belül, mint az Astra J/K, de a focus 2-1-től is. Alkottak a srácok.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz EQMontoya #72934 üzenetére
Ennél feleslegesebb hszt már rég láttam.
Kérlek akkor a Mazdara is készítsük el. Pedig az Japán és mennyire oda van érte mindenki. (3-6os, szerintem már újonnan is rohadt, a 2.2-és fos benzines motor stb)
Nyilván a használt Lexus a király, a 30 éves karcoraval a középkonzolon.
Nem is értem miért nem mindenki ilyet vesz.[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz bitpork #72939 üzenetére
Mondom, nem a méret a lényeg jelen helyzetben. Hanem hogy melyik autóban fogom magam jól érezni az eljövő x évben. Egyelőre nagyon Ford-esélyes. Tényleg jobban tetszik kívül belül, de még nem vezettem szóval nem szabad kimondani rá az áment.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Gergőke88 #72941 üzenetére
Most épp szó nem volt egy japóról sem, az ISt csak azért írtam bele, mert mégiscsak egy mérettel nagyobb autó, meg hát sorhat, kardántengely, tehát minden benne van, amitől nehéz lehet, mégis könnyebb, mint egy J Astra, ez azért valahol nincs rendjén.
Azért az Astra ellen éppen játszó Focusról nem tudnék ilyen foslistát összeírni.Kornel:
F Astra egyébként mai napig az egyik legjobb népautó Magyarországra, nyilván a rozsda nagy ellensége, de egy korabeli japánnak is.
Hát nem tudom, lehet, inkább ülnék 1-es Swiftbe...
Mi a jó benne? A gyenge, de sokat fogyasztó 1.4, 1.6 benya, a full kopogós műanyag beltér? Oké, az alkatrész valszeg fillérekért van, de ha egy autó mellett ez az egyetlen pozitívum, akkor nem feltétlenül jó népautó.
Azért volt nálunk népszerű, mert nagyon olcsó volt. Olyan is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #72946 üzenetére
Azért akármennyire is "gyenge" az Astra vonal, mégiscsak nagy népszerűségnek örvend. Igen, vannak hibái, de fenntartási költségek szempontjából -véleményem szerint- egy jó motorral még mindig eléggé jó választás az Astra. Jó eséllyel (ha megkímélt és karbantartott példányról beszélünk) nem fogja az ember gatyáját lezabálni, ha meg mégis kell valami, dögivel van alkatrész hozzá. Különösebben nem élvezetes a vezetése, de A-ból B-be elviszi az embert és azért nem kisautós komforttal. Mondjuk J-ből egy 1.4T vagy 1.6T benzinmotorral, xenonnal, üvegtetővel, combtámaszos üléssel felszerelt darabot elfogadnék...
F Astra legalább egy kategóriával feljebb van szerintem az MK3 Swifthez ('96-'03) képest. Volt mindkettő, van tapasztalat. Zajban, kényelemben, biztonságérzetben is. Swift kezdőára emlékeim szerint jóval olcsóbb is volt (1997-es lista szerint az ötajtós Swift 1.3 GLX nettó ~1.6M Huf, az ötajtós Astra Family 1.4 meg nettó ~2.7M Huf volt).
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #72947 üzenetére
Minimum egy kategória van a kettő között, érzetre talán még több is, pláne ha a magyar Swifttel hasonlítjuk össze, (a japánnak jobb a beltere). A műszerfala pl puha az Astrának, tágasabb, el lehet benne férni, szomszédomnak van egy H Caravánja és egy F Classicja, érzetre szellősebb az F (biztonságot most ne keverjük ide, bár mind a kettő az előző, 80-as évek generációján alapszik).
Csendesebb, akár felszereltebb is lehet egy F mint egy Swift, mind a kettőből van szarásig, rozsda mind a kettőt érinti már, árak hasonlóak, de ha igény a nagyobb beltér, csomagtér és a jobb anyagok és komfort, akkor egyértelműen F.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz molnarpeter #72935 üzenetére
Huhh szep lista autot epitgetni nem fogok es ugy latszik ez fasza kocsi csak neha ujja kell epiteni . Ok raccsingolos gazdija volt de ezek valoszinu elojottek volna barkinel.
Eleg betegagynak hangzikMasik opcio az e63 kombi.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000