-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #72100 üzenetére
DSG, befecskendezok, DPF, MMI, DRL meg kutyatoke... Mar irtam korabban, baratom Nemetorszagban mit belelapatolt az A5 3.0TDi -be csak a hibajavitasra. 3 ev alatt tobb mint 3 millio rament... Irtam is a Audi topikba segitsegert, amikor hazatrelereztette az autojat a porlasztok miatt, mert kint valami 4500 juroert javitottak volna. A valasz az volt, hogy 200k km -nel ez normalis ezeknel. Meg az is, hogy a dsg leterdel 170k km utan.
Kollegam meg most adta el vegleg az A5-ot, mert igaz az benzines volt, de az MMI abban is meghalt, amit meg megcsinaltatott 300k -ert. Aztan egymas utani 2 hetben meghalt neki a ket ablakemelo, amire 250k -t mondtak neki, szoval gyorsan eladta, es vett egy Mercedest.
Szerintem ezeknel kevesebb hasonlo szoporoller van, talan egy E60, de abba legalabb a valto meg a motor nem romlik el. Ha nem hasznalod, akkor nincs vele baj, a garazsban nem romlik el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
Köszönöm, örömmel fogadok további ötleteket!
Köszönöm a megértést, hogy picsáskodok.Audi TT: játszik, benzines turbó nekem jobban bejön. Szoktam nézegetni.
Mazda MX-5: szép és biztos jó is. Sajnos kicsi, 2 ember, nincs csomagtartó. Nem való autópályára.
BMW 550i: szép. Fogyasztás, fenntartás
Volvo S60/V70: nem kizárt. Szilveszter környéken néztem párat. Ebből 2-t Zegen; mindkettő ott áll azóta is a kereskedésben, tegnap láttam őket. Szóval ezeket sem egyszerű eladni.
Accord / Mazda6 / Avensis: Avensis soha. Másik kettő szódával.
Audi A4, főleg 5 ajtós A5 tetszik.
@Vili: nem egyszerű tudom. Ettől fáj a fejem. (75k/hó volt, de az új autó volt)
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
veterán
válasz focvis #72104 üzenetére
Hiányoltam, hogy senki se mondta a 911-et. Az 11 litert eszik, annak elfogadom.
Kàr, hogy elindult az áruk felfelé. 1-2 éve még 5-6 között lehetett találni.@BBD: részben ezért írom az ertektartast, ha kedvező áron megveszem, akkor kis bukóval még mindig kedvező áron tudom majd kínálni, és így nem szárad rám.
Ez a 2 zegi autó meglepett.A szilveszterkor kinézett 530d-k közül is megvan még az egyik. A szakadt, de műszakilag OK példányt már eladták. A szép de szart még nem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
válasz MPowerPH #72102 üzenetére
Jo. Ilyen altalanositos alapon a bmwkbe mindbe meghal a ccc modul, behullik es szetbsz mindent a szivotorokban a szelep stb stb stb.
Lehwt nem lattad amit irtam mar nem egyszer de akkor negint: EZEK A SZTEREOTIPIAK MIND MERHETOK ES VASARLAS ELOTT BEHATAROLHATOAK vag csoportnal. Csak nem vakon es esz nelkul kell nekimenni a vasarlasnak es ra kell szamni az idot es koltseget.De feladom. A VAG EGY RAKAT SZAR!
Soha annyiszor nem fogom tudni leirni hogy mindenki megertseNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Arcképgyáros
Valahol még utána tudnék nézni, hogy Zalakomárban volt-e ma velem szemben traffipax? Traffi hunterben, Waze-ben nincs róla infó.
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #72108 üzenetére
Pont Te magad irtad, hogy nem ajanlott beleugrani egy ilyenbe. En ez utan erdeklodtem mashol is, ott is ezt mondtak. Ha veszek is, akkor legkesobb 150k km utan el kell adni.
A BMW se kulonb, de motor es valto teren messze a legjobbak es legmegbizhatobbak. (A 6 hengeres dieselek)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rbalint88
addikt
válasz MPowerPH #72117 üzenetére
"A BMW se kulonb, de motor es valto teren messze a legjobbak es legmegbizhatobbak. (A 6 hengeres dieselek)"
ahahahahaha, a láncszaggató csodamotorok, meg a V8-ban a hengersorok között megfővő turbó, meg a szívósor lamellái, meg a, meg a, meg a...
szemellenzőt le kellene venni ugyanolyan szarok ezek mind. adott kategórián belül nagyságrendileg ugyanannyit kell költeni mindenre. -
Qtya123
őstag
+1
Ilyen paraméterekkel gyakorlatilag a fél hahu-t be lehetne linkelni.Én tanácsot nem tudok adni, talán annyit, hogy ezt a kitételt elengedném:
"- egy héten belül kell az autó"Attól függetlenül, hogy kényelmetlen, hogy jelenleg már eladásra került a másik, én inkább keresnék kicsit tovább. Ezek a "gyorsan kell valami" vásárlások az esetek nagy részében elhamarkodott döntéseket szülnek.
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #72119 üzenetére
A 6 hengeres dieselek se a lancot nem szaggatjak, se a turbo(-kat) nem fozik meg. A kategoria legjobb motorjai. Nincs szemellenzo, ezek az Audi fele V6 -os dieselek egy lapat k@kit nem ernek a millios porlasztocsucs cserevel 200k km utan, meg az elhalo turbokkal. A lancot azokban is cserelni kell, ha zavar, akkor a BMW -ben is ugyan ugy megteheted, de folosleges, mert dupla annyit ugyis elmegy, mint ami az Audiban van.
A szivosor lamellai 2008-ig altak fent, utana mar javitva lettek. De ha zavarnak, akkor 25k a dugozas, es semmi nem tortent.Don't Tread On Me
-
Kornel
veterán
-
-
-
veterán
válasz szőröscica #72116 üzenetére
Most nem néztem alá az autónak, csak konstatáltam, hogy még nem sikerült eladni. A kereskedő főleg Olaszországból hoz autókat, ez is onnét lehet.
@brumi1024: simán használnám napi szinten a 911-et.
@Vili: 2 nap szabit és több hétvégét aldoztam a Saab rendberakására 5 hónap alatt. A kormolás miatt elengedtem a kezét.
@Qtya: hol tudok mondjuk 40e/hó normális autót bérelni?. Ha van ilyen, az érdekel.
-
-
veterán
válasz bitpork #72138 üzenetére
Egyik szomszédban van; a 11 litert a tulaj mondta, hobbi autónak tartja. Szintén megbízható ismerős állítja, hogy a 6.0 V8 Corvette is elvan 12 literen, ha nem tolod ki a szemét. (ha annak kitolod, hamar kész a baj, de Corvette nem kellene egy 911-ért cserébe)
@Saint: nem rossz!
@T: Írtam más csatornán. Plíz
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz focvis #72139 üzenetére
11 litert
Akkor mi a faszomnak van ilyen autója, nézegetni?
Amúgy ez a fogyasztás olyan, kb. senkinek nem hiszek el semmit, tipikusan ilyen ostoba téma, ami minden autós beszélgetésnél előjön, ahol mindenki elbüszkélkedik vele hogy fúúappámezhetetfogyasztcsak meg megjártamabalatonthatliterrelnemisrosszegyekkoramotortól meg hasonlók. Kit érdekel? És ha igen, és ha nem? -
rbalint88
addikt
olyan szempontból nem hülyeség a fogyasztást nézni, hogy ha valami kiugró érték van, akkor lehet probléma az autóval.
nekem mondjuk a szardízelem is 8-9 között eszik, de egyrészt teszek is érte, másrészt meg egy autó birtoklásában messze nem a fogyasztás a legnagyobb költségtényező (átlagos értékű autó, 20L alatti fogyasztás és évi 20e km alatt)... -
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #72145 üzenetére
egy autó birtoklásában messze nem a fogyasztás a legnagyobb költségtényező
Ezzel vitatkoznék, ugyanis ha az ember olyan autót választ, amit nem kell állandóan javítani, akkor az üzemanyag lesz, amire a legtöbbet költ az ember. Nekem az az autóra fordított költségek 39%-át teszi ki a vásárlási ár, és 34%-ot az üzemanyag. Kb. másfél éve van meg az autó, és ezalatt 25900 km-t mentem.
Értelemszerűen, ha drágább autóm lenne, akkor kisebb hányada lenne az üzemanyag, de jó esetben akkor sem a javítás vinné el a pénz nagy részét.
szerk.: azóta amúgy forrasztottunk rá ISO csatlakozót, s bekerült a rádió... frankón szól a gyári hangszórókkal is, megy a telóról a zene BT-n keresztül. Megvagyok elégedve.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #72148 üzenetére
jó, akkor fogalmazzunk úgy, hogy a dupla akkora fogyasztású autóval nem duplázódnak a fenntartási költségek. mert ugye kell gumizni, szervizelni, adót és biztosítást fizetni rá, van értékvesztése, esetleg bérelsz vagy veszel garázst, összességében bőven elérik/meghaladják az üzemanyagra fordított összeget. komolyabb autó esetén meg a szervizköltségek eleve magasak, viszont egy 3.0tdi és egy 4.2 benzin esetén az utóbbi magasabb fogyasztásáért cserébe alacsonyabb szervizigény várható. nem biztos, de a tendencia erre mutat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- LEGO klub
- XPEnology
- Ukrajnai háború
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- alza vélemények - tapasztalatok
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest