-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz EQMontoya #71589 üzenetére
A legjobb amikor olyanokat olvasok h mit spórolok a klímával a háromliteres motor meg sem érzi (fogyasztás szempontjából) ha folyamat megy. Hát a motor kevésbé, én meg max azt az 1-2-3 liter pluszt fizetem Meg végül csak a kocsi orrába költözik be egy állandó felszállást végrehajtó turbinás jumbo jet, ami ha megy, ha nem a nyári 30+ hőmérséklet rnd okoz hőtolulást a motortérben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BigBlackDog
veterán
0 kilométeres Mazda? Egyébként ezt hogy sikerült összehoznia vajon?
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz BigBlackDog #71602 üzenetére
Hát, erre én is kíváncsi lennék, valamit nagyon benézhetett, körforgalomba behajtásnál azért észre kellett volna vennie, hogy ez egy körforgalom (minden bejáratnál van elsőbbségadás kötelező és körforgalmat jelölő tábla is) - az is lehet, hogy rosszul lett, vagy részeg volt, esetleg valakit hirtelen ki kellett kerülnie.
-
válasz motoflug #71550 üzenetére
olyan esetben nem küldenek több csekket ugyanazért, ha pl. nem veszel pályamatricát és egy nap többször is felmész, ilyenkor 1x 14750Ft-ot kell fizetni, lehet ezzel keverted
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jaffa75
őstag
válasz K Norbi #71586 üzenetére
ahogy írtam: bubu (kipufogófék) már az IFA-kon is volt... a 90-es évektől meg kardánfék is szinte minden teherautón. Szinte kizárt hogy nem tudta volna velük megállítani! Illetve ha elfogy az összes levegő a tartályokból a légféknél, akkor automatikusan befékeződik a szerelvény! Márpedig ennyi taposástól tuti elfogyott...
-
-v-
addikt
válasz focvis #71609 üzenetére
Nemköll foscsi corsa
Bazmeg micsoda pusztulat ez a használtautó piac .. megint rá kell jöjjek. A 3 autóból meg amit kinéztem nullát sikerült megnéznem, olyan gyorsan elvitték őket .. (1 napon belül)
Van a sok szarcsifoscsi, ami nem az, arra dolgozó embernek esélytelen odaérnie, vagy csillióba kerül.
Berágtam, maradok a biciklinél[ Szerkesztve ]
-
Az itthoni használt autó piac ilyen volt már 10 éve is. Csak Ti még akkor nem voltatok akkora lázban h vásároljatok. Tudomásul kell venni, hogy itthon ha mindenben megfelelőt akarsz, akkor minden más a kocsivásárlásnak van alárendelve, és igen is esetenként több száz km-t kell utazni azonnal a vételért.
Szerinted-tetek én miért csináltatom meg az alsó szegmens legaljából megvett autót? Mert ha már úgy is lyukra futok, legyek felkészülve és magamnak lesz jó autóm. Ha meg megcsinálod jóra és el akarok adni, akkor gyorsan elviszik - még ha nem is 100%ban kapom vissza az árát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Hege1234
addikt
Sziasztok!
gyors kérdésem lenne
hátsó jobb kereket ha tudom kifele mozgatni (4-5 fokot) az mitől lehet ?
emelőn olyan érzetre mintha nem lennének ráhúzva a csavarok
(rá vannak) -
-
-
i-sti
senior tag
BUNKÓSÁGI GYORSTALPALÓ AUTÓSOKNAK
Ez is mehetne a leírásba
Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
válasz szőröscica #71613 üzenetére
328i is vállaható meg tartósabb is talán. 30i +186ccm aztán +38-39ló. Jobban kihegyezett motor.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
TheProb
veterán
(#71628) i-sti: Ez jó
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Winne
nagyúr
Urak az mitől lehet, hogy stabilan tartok egy sebességet és onnan kigyorsítok és pár másodpercig nem történik semmi, majd hirtelen megérti mit szeretnék és elkezd húzni? Nem függ a sebességtől kicsit olyan érzés, mint mikor régen a rogobón a gyertyával volt gond, néha ránt egyet-kettőt gyorsítás közben. Lehet itt is ez a gond?
1.4 benzin 16 szelep.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #71591 üzenetére
A benne lévő adalékok elöregszenek, bizonyos kémiai kötések szétesnek benne az idő múlásával szóval van szavatossági idejük (általában 1-2 év szokott lenni).
mod:
Speeedfire: Többnyire placebó a benzineseknél de a modern dízelek estében hasznos tud lenni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #71637 üzenetére
Öreg autónál amúgy is necces mert ha felold vmi rég lerakódott cuccot nagyobb mennyiségben akkor érhet pár kellemetlen meglepi...
#nincsbennetarcsi
-
raczger
őstag
válasz Jaffa75 #71636 üzenetére
Mert az a földi halandó aki berakja (most ezt nem a videóra értem, hanem általánosságban), aztán biztosan képes megmondani, hogy amit oda betákol, azzal biztonságosabb és stabilabb lesz az autó.
Itthon a "tuning" nagy része baromi igénytelen és még csak nem is növeli a biztonságot. Az a sok fossá ültetett autó a kemény futóművel az hol lenne biztonságosabb közútra? Pattog, mint a pöttyös labda, kanyarban vereti a kormolós tdi-vel, belemegy egy kátyúba, elpattog a fenéne az autó eleje/hátulja, aztán megpuszilja az árkot/villanyoszlopot.
Másik kedvencem az, amikor a csillió mm széles felnire rátesznek egy trabantra való szélességű gumit. Na az is eléggé rontja az autó menettulajdonságait.
Szerintem teljesen jó az, hogy műbizonylathoz kötik az átalakításokat, a probléma az, hogy messze nem ellenőrzik annyira, mint kéne. És nem csak az átalakításokat, hanem általánosságban az autók műszaki állapotát.
Kormoló dízelek, kályhacső kipufogó helyére, gyárinál 3 collal nagyobb/szélesebb felni, porig ültetett, keményített futómű, halogén helyére kókány led/xenon izzók. Még mindig nem a szabályokkal van a gond, hanem a gondolkodásmóddal itthon.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
i-sti
senior tag
válasz raczger #71640 üzenetére
"Másik kedvencem az, amikor a csillió mm széles felnire rátesznek egy trabantra való szélességű gumit. "
Szívem szakad meg mikor ilyeneket látok. Szegény autó, jobbat érdemelne."Még mindig nem a szabályokkal van a gond, hanem a gondolkodásmóddal itthon."
+1. De a pénz is játszik.
Szerintem ha mindenki 2x ennyit keresne (találna) akkor páran lehet, hogy igényesebb "tuningot" hajtanának végre.
Így teszik amit megtudnak fizetni.Novum Forum Siculorum
-
raczger
őstag
A pénz minden esetben döntő tényező. Ha nincs pénzem erős autóra és annak fenntartására, akkor nem veszek egy régi dízelt amit kiherélek és mindenkinek a pofájába belekormolom, hogy mekkora tahó vagyok.
Félre ne értsen senki, nem a tuning ellen vagyok, csak az igénytelenség nem tetszik, amit a legtöbben felmutatnak. Rendszeresen járok nézőként a Timeattackre, ott lehet nézelődni, hogy mi a tuning (és ott nem az utcán való magamutogatás a cél, hanem egy jó köridő összerakása).
De persze amíg az emberek még egy mobiltelefont is csak részletre tudnak megvenni (mert mindenkinek meg kell mutatni, hogy csóró vagyok de a legújabb csúcstelefon ott csücsül a zsebemben), nem számíthat másra az ember.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Jaffa75
őstag
válasz raczger #71640 üzenetére
Egy jó részével egyetértek amit megfogalmaztál... nyilván ez az egyik véglet amit írtál , a másik meg aki CE jelölésű, minden Júniós előírásnak megfelelő (és bármelyik országban bejegyeztethető!) alkatrészt vesz, nálunk korántsem biztos hogy jogszerűen használhatja! Hol a jogharmonizáció? Egy nagyobb átmérőjű (és nem gagyi) féktárcsa normális nyereggel és betéttel is javíthat a veszélyes helyzetek elkerülésében, mégis szívóznak akár ezzel is.
Kályhacsövek: szigorúan csak műbizonylatosokat engednék...
71642: nem a pénz az oka... hanem az, hogy többnek akar látszani, mint ami valójában mögötte (zsebében) van!
[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
Tegnap rendőr levillogott, majd bemutatkozott:
"Faszért kell gyorsan hajtani bazdmeg."
Mondta h van kamera a kocsijában, várhatom az 50es csekket mert követtek 2km-t h gyorsan hajtottam.
Elkérte a jogsim, ránézett, majd visszaadta. Aztán elköszönt, h ne hajtsak, majd továbbmentek.
Várhatom az 50es csekket?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
raczger
őstag
válasz Jaffa75 #71643 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy pl a futómű elbírná a nagyobb fék(tárcsa) által keltett erőket, lehet, hogy leszakadna a kerék. Nyilván ez is egy véglet, de egy fék esetében ezzel is számolni kell.
Haverom mesélte, haverja egy audi a6-ra vett 19-es felnit (17 a max gyári méret) 200k-ért, de gumira már nem költött, vett valami kínai gumit olcsón (ennyiért egy szép használt gyári 17-es felnit + új gumit is vehett volna...). Sajnos itthon ez a jellemző.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Arcképgyáros
-
Snoop-y
veterán
válasz bbubby00 #71644 üzenetére
Ez emlekeztet arra mikor az IVT-vel duhajkodtam
Csapatok olyan este 10 korul paks felol pest iranyaba. Egyszer csak latom a tukorben hogy valaki nagyon jon. Mondom akkor lassitok. O is lassit megjobban lelassitok o is lassit. Kirakom az indexet menjel akkor elfele.
Fenyhid fel (huzodjon le )Mennyivel ment? Oooo hat 80-al. Az nem lehet, de 80 eroskodtem, hogy annyival. Hmm nehol 160-al jottunk a ket korforgalom kozott es nem ertuk utol. Upsz
Aztan elengedtek egy ne talalkozzunk tobbet figyelmeztetessel.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Szakikhoz (golf 4 2003 1,6 16v):
Tegnap kigyulladt a kocsiban a motorhiba jelzés páromnál, ma kipróbáltam, gyenge az autó és pukkog a kipuffogó, levittem szakihoz, rákötötte gépre, az egyik henger nem megy.
Azt mondta ki kell cserélni a gyujtótrafót, de célszerű lenne mind a 4-et +4 gyertyát is.
Ez ilyenkor az ajánlott eljárás, ti is mind a 4-et cserélnétek+ a gyertyákat is? ere 70eFt-ot mondott szereléssel.
A másik, hogy a vezérlést milyen időközönként érdemes cserélni, most időre gondolok, mert előző csere óta 40-50ekm-et ment, de volt vagy 5 éve a csere, az 80k lenne vízpumpával szereléssel. ez jó ár?
Ez hihetetlen, tegnapelött fel lett gumizva a g4, ma ez a hiba, holnap viszem az i30-at csapágycserére ááááááááááááááá, miért mindig mindent egyszerre kell, na meg víz, villíny, gáz elszámolót is rám küldték, kezd összeesküvés szagú lenni a történet
Komiolyan mindig egyszerre kell mindennek összejönnieEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen