- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bitpork #71845 üzenetére
Hát, TC-sektől annyira nem, Winkler is issza a csávó minden szavát, na de hogy ekkora fekete lyukban éljen egy ember, akinek ez a munkája ... és hány ember lesz most félrevezetve ezzel. Eleve ekkora hülyeséget mondani, hogy Androidos fejen nem frissíthető a térkép, nálam itt leesett a lánc.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #71848 üzenetére
Hát nem tudom. Egy E46 M3-ra, egy Mágus által keresett A8 4.2-re, vagy egy V10 TDI Tuaregre hamarabb mondanám, hogy ne légy nyuszi, mint egy elsőkerekes Passatra, nem a legintelligensebb (és egyáltalán nem sportosra hangolt) Haldex-szel.
Ezeknek a monstrummotoros Passatoknak soha nem láttam igazán értelmét a B6 (bocs, B7 ) Passat nem sportosra hangolt kasztni, az inkább utazóautó.
[ Szerkesztve ]
-
Ááá, ne is ragozzuk. Aki a boltjának csinál reklámot nem megbízható ha ingyenes tanácsról van szó.
(#71852) brumi1024 : Mérnök Úr , lesz szíves levenni a logarlécet a szeméről, és csak a fun-factorra koncentrálni
focvis: még egy.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz brumi1024 #71860 üzenetére
A tohonyák nem fun kategóriák, csak normálisan mennek a nagy motorral. A 3.0 éppen elég. Most töröm a fejem egy fél éves költségvetés kocsira költésén, lehet lesz mókolás is benne, ha már a q7 tulajok mindegyike remapra viszi a 3.0 tdiket.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #71864 üzenetére
Amikor emberéletek függnek tőle, akkor nem. A belét is kitapossák a motornak. Nyugi nem lesz olcsón ilyen verda a hahun. Havonta 20 000km-t mennek, amikor leselejtezik ezeket a verdákat, alkatrésznek is szarok. A hűtőbox a hátsó felfüggesztéshez van rögzítve, át van fúrva sok helyen emiatt a padló. a Superb-ben csak 250 lovas a 3.6 FSI, na nekik a vw softver van rajta(290 ló gyárilag)..húzva.
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #71865 üzenetére
Nagyon meg kell nézni, használni és élvezni egy fél évig és eladni. Így talán megúszható a nagy költség vele. Bár ha kinyomod a szemét akkor szanaszíjje fog repedni a tűzfal körüli hengerek egyike, de majd a vevő megcsinálja (na nem kívánok senkinek)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #71861 üzenetére
Persze, a "fun" alatt a karbantartás részre gondoltam.
Mondjuk egy M3-nál valid a fun dolog a saját értelmében is, de én a monstrum A8/Q7/Tuareg triónál is látom a faktort a motor miatt. De ehhez kell egy megfelelő futómű, jó helyen (vagy jól) hajtás, ebben azért lemarad a Passat.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #71865 üzenetére
Ha szeretnel egy kellemes szoporollert, akkor b5.5 passat w8. Egyedi fek, sok kis specifikus csetresz, oruletes szerelhetoseg (nagyjabol olajcseren kivul mindenhez motor ki), emellett fel se tunik a 17 literes atlagfogyasztas. De a hangja jo. Meg hobbiautokent, megvigyazva akar meg "keresni" is lehet rajta par ev mulva.
-
Declare
őstag
válasz focvis #71877 üzenetére
Nekem is ez a g7 golf ami nagyon szimpi...az uj faceliftes meg tenyleg nagyon tetszik. Azokrol az AGR es ülesekröl meg a forumokon is nagyon jokat irnak....következö tütünek el tudnam kepzelni 2.0 tdi is jo, de a GTE nalam most mindent visz (a realitasok kategoriaban persze )
Amugy szep ez a saab is amid van....golf gti, disel saab, golf kombi.... kis identitas zavar azert befigyel
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #71803 üzenetére
Valamennyit biztos... Mondjuk én a Shell-nél nem tankolok mert azt nem szereti a gép szóval engem nem érint a dolog.
Mivel nálad nincs EGR így nem lesz kokszosodás és nem is ultra magas a befecskendező nyomás szóval sztem nem vesztesz semmit ha maradsz a mezei Ósan benzinnél.
Azt viszont nézd meg a 98-assal mit megy majd a gép, lehet a tiédbe már érdemes beletolni. A kompressziód miatt igen de a kérdés az, hogy maga az ecu-d ismeri-e a 98-ashoz tartozó előgyújtási szöget vagy sem (sztem igen de nézz utána).mod:
sky11: Jók ezek az akksik, a Jazz-ből 10 év dobtam ki de nem azért mert nem indult csak pusztán elővigyázatosságból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
golfvariant
aktív tag
2017.05.30
Megjelentek az üzemanyagok, amik nem nyírják ki a kis turbómotorokat2017.06.01
Új üzemanyagokat mutatott be a MolBiztos csak véletlen egybeesés A legszebb az egészben, hogy valószínűleg ugyan azt árulják majd mint eddig
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Declare #71878 üzenetére
Mindhárom autó tök jó; összességében a Golf a legjobb "svájci bicska", a kinézett kombi pedig pont az AGR ülés miatt szimpatikus; élőben még nem láttam, 60 km-re van. (A kombi nem igazán tetszik, de lehet bele pakolni, stb.)
@EQM: csiga kell! (turnyó)
Hívott a tegnapi érdeklődő, szeretné az autót. Akkor lesz eladva, ha a kezemben / számlámon a stex.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #71883 üzenetére
De ha hothatch/gti kell, akkor igazából nem az a cél, hogy kurvagyorsan menj vele, hanem hogy élményt adjon. És a szívó 6 henger hangja, na az tud olyat.
Tudom, hogy a csiga karakterét szereted, csak az olyan kicsit steril nekem egy hothatch-ben. Főleg, hogy ezek a mai csigás motorok mert nem olyan kulturálatlan állatok, mint a 323 turboban pl, ami 3000 alatt full döglött, utána viszont tol 6500ig, fújtat, szuszog, stb.
Tök jók ezek a mai csigás motorok amúgy utazóautóba, de egy olyan gépbe, ami arra való, hogy vigyort csaljon az arcodra, szerintem túl sterilek.
Same rules apply!
-
-
veterán
válasz EQMontoya #71884 üzenetére
Volt szívó V6-om (1 db), TD (7 db), bengás turbó (4 db). Ami ebből foscsi és sosem kéne: Renault 1.5 dCi, PSA 1.6 HDI; a többi szerethető. A szívó V6-nak (Opel 2.6 V6) szép a hangja, de nem vág hátba és sokat fogyaszt.
G3 VR6-ot 1x vezettem, akkoriban volt Astra GSi 16V-m (C20XE), utóbbi jobban kéne. Ezek mára már jó eséllyel roncsok / rozsdaboglyák.
-
-
-
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #71893 üzenetére
8-9e Eur+behozod egy normális 330Ci kevés km-el.(80-120e km)
A kor másodlagos. Ne legyen kitiltva szmogriadókor kb. ennyi az elvárásom. 15-17 éves autó is lehet patika, és inkább megnézik mint egy pár éves, vagy új társát.(#71900) EQMontoya
MX5 inkább hobbi autó jellegű, még a BMW-be ha úgy van elfér 4 átlag felnőtt kényelmesen csomagokkal.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
- DXRacer használt szék eladó
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen