-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #72934 üzenetére
Ez elég nagy +1, én sosem akartam leírni, hogy ne bántsam meg az opelesek lelki világát, de alapvetően hasonlóan gondolkodom. Nem is értem, hogy miért örvend ekkora sikernek, valószínűleg tényleg minimális karbantartással elhúzzák a belüket elég sokáig, ez pedig itthonra elegendő.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #72952 üzenetére
Én már megmondtam a tutit korábban is [link]
-
Kornel
veterán
Ide mindig érdemes benézni.
Sok mindent megtud az ember.
#szaropel
#ajapansoseszar
#csakanegyesgolf
#csakabmwhiabafos
Topic zárható. -
-
-
nagyúr
Lemostam kisfost, és árnyékban áttöröltem jó ronggyal. Meglepő, de nem lett vízfoltos
A Fordot is így fogom majd. Állt mellettem egy csajszi egy fehér 5 ajtós ST-line-al. Nem vót csúnya (az autó). Szóval Ford lesz...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz barnam_ #72960 üzenetére
Nekem Eibach Pro kit van a honda alatt, kicsit gokartos feelingje lett a kuviknak tőle, én szeretem, de teny hogy mar ez a 35mm-es ultetorugo is sokat kemenyit a rugozason es kenyelmetlenek az uthibak. Kanyarban kifejezetten elvezetes, de jonehany lejarotol konnyes bucsut kellett vennem, mert nem tudok leallni. Pedig szemre nem tunik amugy annyira alacsonynak tole az auto.
-
Integrale
veterán
válasz Tsebacsi #72963 üzenetére
Szerintem az Opel formája hamar meg fog kopni, a Fordnak jobb a futóműve, kívül belül szebb (szubjektív) és számodra megfelelő is lenne. A többi részletkérdés, az, hogy mennyiért lehet később eladni, ne legyen szempont, úgyis évekig meg szeretnéd tartani.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz bitpork #72965 üzenetére
Drágább vagy 2-3 millióval, akkor inkább ST dízel 180 lóval.
Kornél: Olyan autót nem veszek ami nem tetszik ==> Auris
És a Focus sokkal jobban tetszik mint az Astra. LED fény motoros csomagtér idevagyoda
(#72967) Integrale: Jól mondja Mester!
Aki kérdezte: 1.5 150LE benzin
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Kornel #72968 üzenetére
Jó hát nekem meg az expedition tetszik, de ugye nem mi keresünk autót
(#72969) Tsebacsi : 1-2-3 éves sem jáCCik mán? Meg akkor ezek szerint nem akarsz külföldit senemse. miért szorítod a golyóidat satuba? Csak magadnak csinálsz akadályokat ha ennyire szűkíted a keresési paramétereket.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #72971 üzenetére
Ha új kell akkor jelentősen több a Golf azonos felszereltséggel. Én is néztem a Focust, a 182 lovas változat Titanium felszereltséggel ~1-1,5 millióval olcsóbb volt a picit kevesebbet tudó* 150 lovas Highline Golfnál.
* Ez mondjuk relatív, elég sok extránál áll az, hogy ügyesebben/elegánsabban/jobban tudja a Golf.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
Volt karbon foliam.
Volt annyi, hogy a muszerfalon az ezust diszcsikra jusson ketszer.
Tegnapi probalkozas nem lett jo, ma szepen fel tudtam rakni.
Nem fog sokaig fennmaradni, de volt kedvem 10percet pepecselni vele, ha mar volt anyag.
[link]I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #72975 üzenetére
Te, miért poros a középső nagy kijelző?
Nincs takarítva ez a kocsi rendesen...Nekem nem jön általánosságban a karbon mintás fólia, de a munka jó lett, szépen felraktad (talán a jobb felső sarkában van csak egy pici árulás)! Ha jól rémlik, Nálad a kormányküllő is alapból ilyen fóliával van bevonva, emiatt inkább én meghagynám, egységesebb a kinézet.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #72976 üzenetére
A Leon árban hasonló, extrázottságtól függően nem jelentős eltérés volt a Focus és az ő ára közt (nálam, az én ajánlataimra, 1 éve). Nekem szimpatikusabb volt a Leon kívül-belül, de a G6-ról való váltáskor zavartak azok a részben értelmetlen spórolások, amik megkülönböztetik a Golftól.
Ügyesen csinálja a VAG azt, hogy ha egy jobban felszerelt autót szeretnél felfele tol a Leon - Octi - Golf - A3 létrán*. Az Octi mondjuk kivételes, ha méret kell akkor az a go-to opció, itthon árban hasonló a Golfhoz, talán azért mert főleg flottákba mennek. A lízingajánlataik viszont elég jók.
* Azonos motorokat feltételezve. A GTI például kivételes, mert annak nincs Leon és (itthon) A3 változata, a Cupra - R - S3 vonalon meg az Octi maradt ki az osztásból. Ha meg 5 henger kell, akkor csak az RS3 az opció, de az nagyon nem ez az árkategória a maga 16 milliójával.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #72978 üzenetére
A jobb felso sarokban jol latod, majd meg benyomkodom kartyaval.
A kormanykullore meg en tettem ra anno, olyat vettem, ami oda van szabva (mert ugye ures muanyag, mivel nincs multikormany ) es pont az jott le, azert rendeltem a foliat es ennyi jott.Nade! Az ajtokon is van ezust csik, akkor mar azokat is be kellene vonni, akkor lenne egyseges, tehat ezert nem fog maradni a muszerfalon (a kormanyon pont elfer, ott nek bontja meg az egyseget).
A kijelzot attoroltem pentek este egyebkent, de tegbap sokat autoztam lehuzott ablakkal
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz Gergőke88 #72982 üzenetére
Csak a Focushoz volt szerencsém, igényesebb a futóműve az Astránál, utóbbi még mindig csak egy csatolt lengőkaros valami, watt rudakkal megtámasztva (ami nem is jár mindegyik modellhez). A Fordéról szinte ódákat zengtek, tesztelőtől függetlenül.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
EQMontoya
veterán
válasz B-L-A-C-K #72983 üzenetére
Vectrat vezettem, az ülés nekem annyira nem jött be (ez ugye abszolút ízlés kérdése), illetve nem túl tartósak a beltéri műanyagok, de ezt leszámítva egyben volt, nem volt vele semmi bajom. Szóval attól, hogy az Astrakat alapvetően nem tartom jónak, nincs minden Opellel bajom.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Snoop-y #72949 üzenetére
Motort megnézetném, hűtők állapotára figyelnék, de a többi nem nagy ügy szvsz, főleg rövid távra tervezve. Felfüggesztés ízlés szerint, nem gázabb a BMW Touring légrugónál, csak itt az első két sarokban is van Váltót pl. kifejezetten problémamentesnek mondják, egy automatához képest nem vészes egy kettőstömegű/racsing lekvár szett.
-
Zizmand
aktív tag
válasz EQMontoya #72987 üzenetére
Nekünk 15 évig volt F Astra kombi 1.6 16v és komolyabb hibája nem volt, pedig semennyire nem kíméltük, kibírt egy építkezést, volt, hogy 500-600kg téglát elvitt. (Igaz 2 hátsó rugó eltört, de az mindegy ) Szerintem vezetni jó volt, beletere nem volt kopogós műanyag, műszerfala pl. teljesen puha volt, beltere nekem teljesen tágas volt, 170 cm vagyok. A kocsi maga kb. 1000 kg volt, így az 1.6 os motor szerintem szépen vitte a kasztnit és 6-7 literből aránylag el lehetett vele járni. Igaz, a végére már 700 km alatt megevett egy liter olajat, de ez is inkább a nem vigyázás miatt lehetett. Egyetlen hibája a rozsda, ettől függetlenül nagyon szerettem. És az első kocsim is egy F Astra kombi lesz.
-
#94529552
törölt tag
válasz pècsimunkás #72986 üzenetére
Mi mehet rendesen, és akkor mi az ami nem mehet?
-
nagyúr
válasz EQMontoya #72946 üzenetére
+1, nekunk van itthon F astra es I-es swift is, ha valasztani kell, akkor a Swiftbe szivesebben ulok. Egyebkent a fastraval tobb is a nyug, pedig km kb ugyan annyi van bennuk, evjarat majdnem ua., es a torodest is egyforman kapjak. A swift kevesbe rohad, tovabb birta a kuplung, a fastraban csurdugalt mar itt ott az olaj, behalt az AC pumpa, legutobb eltomodott valami fos, ami miatt nem lehetett normalisan tankolni. Amugy mindket auto fillerekbol fenntarthato, az teny.
-
brumi1024
veterán
A Tsebacsi féle Fordos témához: én próbáltam a Focust, tényleg jó vezetni és nagyon rendben van a futóműve, de én már nem venném meg újonnan (kifutó példány, ez azért érződik rajta).
-
pècsimunkás
addikt
válasz #94529552 #72990 üzenetére
Az 1,5 , 150 le - s Focus . Gondolom jó menetteljesítménye van . Jól is ugrik , meg jól is mehet minden körülmények között . Írom ezt úgy , hogy nekem "csak " 1,2 turbós autóm van , ès az is teljesen vállalható !
El tudom képzelni, hogy az 1,5 turbó , milyen lehet ...De , amúgy gondolom èrtetted te is meg más is , amit írtam ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #72986 üzenetére
Rendelősek vannak csak minden új autónál, átlag 3-4 hónapot kell várni.
Most kicsit megzuhantam, mert az ST-line Focushoz mintha nem lenne teljes kulcsnélküli rendszer (Astrában van), ugye nincs motoros csomagtartó, elektronyos kézifék, meg az árban pár felesleges vezetéstámogató rendszer. De még kitartok...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
2004-es benzines 1.2-es Fiat Pandaba milyen motorolajat ajanlotok? Illetve szuroket? Legolcsóbb ajanlott erdekel, faterek nem fizetik meg a motul 300v-t
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #72991 üzenetére
Mert a PSA fuzio utan minden bizonnyal rosszabbak is lesznek, sot mar hibaskent jonnek ki a gyarbol.
Ez olyan mint egy eve a Pug 4007, szar francia, sosem kene, aztan amint kiderult, hogy Mitsubishi, azonnal jo is lett.Nem tudom, hogy ez milyen rigolya, amint francia erdekeltseg van egy autoban, azonnal szar is lesz/ellenszenves.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
válasz pècsimunkás #72994 üzenetére
Gondolomra nem adunk szerintem. Tapasztalatok kellenek inkább, most éppen automata váltós verzióra.
Kornel Láthatod, itt eldönti valaki, hogy rosszabbak lesznek(mondjuk 5 év múlva?), aztán ember tervez, isten végez. Vagy mégse, de az biztos[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sorozatok
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Külpolitika
- alza vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD FX
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest