-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #80850 üzenetére
Persze, mi lenne az?
Felveszem kedvencekbe, így talán nem felejtem el majd (bár nem tudom mikor lesz legközelebb, ezért remélem nem sürgős)szerk.:
Erősen agyalok nagynyomású mosón autómosáshoz (meg máshoz is jó). Ezt néztem ki, mert árban is jó, és vannak hozzá kiegészítők.
Szerintetek? Mosás után úgyis szárazra törlöm, akkor nem hátrány hogy nincs foltmentes víz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz barnam_ #80851 üzenetére
Ezt az ablaktörlő szettet néztem ki; lécci ne rendeld meg automatikusan, mert lehet, hogy addig veszek itthon. Köszönöm szépen!
Karcher: ennek az elődje van nekem; bohóckodni elég. 🤡 Nem összevethető az ereje egy benzinkúti lándzsáséval. A mostaniak nem igazán tartósak, az enyém mondjuk 8-10 éves és még megy. Full műanyag a belseje, a dugattyú is.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80847 üzenetére
Az a fura, hogy a gyárilag 140 lovas 205/55R16-ot kap a 170 lovas meg 215/55R16-ot. Eddig 3 teljes szezont nyomtam le nyáron 215 Conti PC5 télen 205-ös Conti TS850-es gumival de még se félerekopás se rendellenes viselkedést nem tapasztaltam. Gyanúm szerint csak a nagyobb teljesítmény miatt kapott szélesebb pacskert a gyárilag 170-es. De erre Mági tudna pontos választ adni.
Az viszont tuti, hogy a gyárilag a 215-ös mérethez van belőve a futómű (még ha fizikailag azonosak is a beállításuk tuti nem).#nincsbennetarcsi
-
Manitou
addikt
Autógumi ápolásához tudnátok ajánlani valami jó terméket? Nem baj ha nem drága
-
molnarpeter
nagyúr
Ideiglenes kivonás mindenképpen személyesen intézendő, nincs ügyfélkapus opció? Sok a sarc a (törött)
teherkocsira, javítás idejére jó lenne kivonni, ha nem kell fél napot rászánni.Manitou: BMW gyári talán 3500 volt, szilikonmentes, gumikéderekre valót kértem, ez konkrétan nem spray formában van.
-
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #80854 üzenetére
150e környékén lehet már jót venni. 100e alattiak, csak játékok.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Gondolom egy kombinál a nagy terhelést vették alapul, ezért van csak egy érték.
Ha már itt tartunk, kérdezek. Guminyomás változtatása milyen következményekkel jár? Gondolom (a gyárilag megadotthoz képest) alacsonyabb guminyomás mellett jobban tapad a gumi, meg talán kisebb a gördülési zaj, ha pedig túl van fújva, akkor kisebb a fogyasztása. Meg aztán tippelnék, hogy mindkét esetben elkezd rendellenes kopni a gumi. Esetleg van még más előny-hátrány?
(#80867) Qru: Olvastam én is, gondoltam is rá, hogy kibekkelem Tücsökkel 2019-ig, aztán majd átülök egy 3-asba. De egyrészt gondolom lesz ára újonnan, másrészt új konstrukció lesz még akkor nulla tapasztalattal és akkor még ott van a Mazda rohadási hajlama is.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #80868 üzenetére
Az újabbak állítólag már nem rohadnak annyira
-
BigBlackDog
veterán
válasz Peter.70 #80869 üzenetére
Az újabbak állítólag már nem rohadnak annyira
Nos, hát reménykedek benne, hogy ez nem csak egy új, rozsda színéhez optimalizált fényezés megjelenését jelenti. Most komolyan, kezdem már néha azt érezni, hogy kartellhangulat van már jó néhány éve. Mazdáék jönnek a jó motorokkal és formákkal, de elcseszik a korrózióvédelmet, Hondáéknál egyre jobban megfojtott szívóbenyákkal próbálkoztak egy jó darabig (majd a turbóbenzines típusoknál meg árban kezdenek elszállni), németeknél meg érzésem szerint a tartósság/gondozásmentesség kérdőjelezhető meg az utóbbi 8-10 évben, koreaiaknál meg a motorválaszték eléggé harmatos. Elég sok márkát ki tudok lőni, főleg használt autók terén.
Persze ez csak a saját meglátásom, lehetséges, hogy csipa van a szememben.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Sok negatív ember
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #80868 üzenetére
Uj autonal nem felnek a rohadastol, csinaltatsz egy alvazvedelmet es kesz(ami garancias 2 evente a viaszosat, utana pedig egy teljes(Dinitrol) uregvedelmet). Inkabb az a kerdes, hogy valojaban mennyire jo/megbizhato a technika, mert van egy-ket trukkos megoldas benne, ami nem feltetlenul megbizhato hosszu tavon. (kiegészítő dugattyú ) A masik, hogy mennyire lesz tenyleg tiszta a nagynyomasu (direkt) befecskendezessel, mert pont az a karos reszecskek egyik eloidezoje.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Azért a garancia szempontjából nem annyira egyszerű az alvázvédelem. Pl. Dacia´-nál -ha jól tudom- bukod a garit egy ilyen mutatvánnyal.
Meg aztán az is igaz, amit írtál, nem lett egyszerűbb a motor, kellene legalább 5-6 év végfelhasználói tapasztalat is.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #80874 üzenetére
Mazdánál nem, Van ismerősöm aki az új autónál csináltatott kiegészítő alváz védelmet. És Mazda márka kereskedés is adott nekem rá ajánlatot
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #80868 üzenetére
Fixen 2,2 előre, hátra meg 2,1 van a matricán de én 2,3/2,2-re fújva használom. A manual ettől részletesebb, ott le van írva, hogy pincehőfok mellett értendő a nyomásérték (16 fok) és +/-5 fokonként +/- 0,07 bar nyomást kell elvenni/hozzáadni.
Továbbá leírja azt is, hogy ha a meleg garázsból kimész télen pl a -15 fokba akkor bejelezhet a TPMS a hirtelen nyomásvesztés miatt.Vagy a széle kopik (alacsony nyomás) vagy közepe jobban (túlfújva). A legjobb stabilitás és fékút szempontjából ha a gyári értékre fújod. Kivéve az újabb autóknál ahol a fogyasztás mérés miatt már ezzel is trükköznek (gyárilag előírtan túlfújt gumik). Ha hosszabb távot mész pályán érdemes kicsit többet fújni bele a kisebb gördülési ellenállás miatt. De nem sokkal mert tartós magas tempónál amúgy is felmelegszik a gumi a súrlódástól, tehát nő benne a nyomás. A gyárinál alacsonyabb nyomáson meg nem érdemes járni kivéve ha nagyon csúszós (hó/sár) részen akarsz átkelni akkor kicsit engedhetsz ki a gumiból mert nagyobb lesz a kapaszkodóképessége.
Ezen kívül a nyílmintás gumik (mint pl a CC) hajlamosak (fürészfogasan) félrekopni gyári nyomáson így azokba érdemes picit több levegőt fújni (én is ezért tolok bele picit többet a gyárinál).
Mazzag téma: Sztem a rohadási hajlamon hamarosan javítanak de valóban egy merőben új technika mindig tartoghat meglepetéseket. Lásd bokszerdízel... Mindenki várta mint a messiást aztán kiderült, hogy egy kalap... az egész. Persze mostanra már jóra reszelték de ehhez kellett pár év. De a konszernél maradva hozhatnám a D-Cat motorokat (csak, hogy ne mindig a tsi flame menjen ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #80874 üzenetére
Ahogy Peter is irja lehet gyarilag is csinatlatni a kereskedonel, de a viaszos miatt egyebkent sem bukod a garanciat, azt csak az aljara rafujjak es egy atlatszo reteg lesz.
Egyebkent a marcinel is felaras extra az alvazvedelem[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #80871 üzenetére
dehogynem, ez a rég divatos "Rat" stílust fedi, de gyári kivitelben...
Biztos nem vennék ebből a verziójú új motorból, ki tudja milyen tartós lesz? Nincs tapasztalat, csak gyerekbetegség...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #80882 üzenetére
Hát vannak benne taposóaknák (rail befecsi, kompi, kiegészítő dugattyú és még ki tudja mi minden... esetleg DPF is). A dízeles karakter a dízeles extra fenntartási költségeket is hozza magával sajnos.
Én azért várnék még kicsit, az első szériából tuti nem vennék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #80881 üzenetére
De
Qru: az első szériás vvti benzinesekkel is volt probléma bőven, gyakorlatilag az összessel. 1.4-1.6-1.8 ette az olajat 2.0-nál hajlamos volt vetemedni a blokk (az 1.4-1.8 gyakorlatilag ugyanaz más lökettel, a 2.0 tök más). Szóval a japók is basznak el dolgokat bőven.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #80885 üzenetére
Jah csak ők cserélik a blokkot gariban (akár a már említett bokszerdízel, vagy pl a vvt-k) míg a VAG sunnyog és szarik a szakadó láncokra meg a hengerfejesedő blokkokra...
mod:
Amúgy a Skyactiv 1.0 se volt probléma mentes, a dízeleknél voltak ott is gyerkőc betegségek ha jól tudom...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80889 üzenetére
Legalább felvállalják. Amúgy vannak jó motorjaik is. A 2.0 CR TDI meg a 2.0 T(F)SI pl sztem jó konstrukciók.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80891 üzenetére
Az 1.8 tsi dugattyú problémái érdekes módon nem jelentkeznek a 2.0 tsi-nél. Szóval nem teljesen egyforma a két motor mégsem az a gyanúm. Nálunk a flottában van jó pár 1.8 tsi meg 2.0 tsi is és a nagyobb blokkból egy sem lett HF-es a kisebbnél meg 10-ből 6 az lett.
#nincsbennetarcsi
-
tomcsi23
veterán
válasz bajnokpityu #80891 üzenetére
A 20 szelepből lett 16?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bajnokpityu
félisten
válasz tomcsi23 #80893 üzenetére
ezek szerint. nomeg közvetlen befecsi, teljesen láncos, stb..
Qru: elhiszem. felénk nem volt egyiknek se baja. viszont mi is, meg szomszédok is eladták 1 hónapon belül, remélhetőleg nem lesz további infó sorsukról. tartok tőle, hogy erősen felhasználófüggő a dolog. felénk mindannyian gondosan bemelegitettük, mielőtt padlóztunk.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80895 üzenetére
Mondjuk rontja a képet, hogy cégesek tehát senki sem kímélőben használja őket... Azért az sokat számít ha hidegen nem rúgod.
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
ezért nem tekintem hibának ezt. a régi 1.3as 8v stift dugója is hajlamos volt kettétörni, ha valaki -10ben elrugta neki, mégis toleránsak voltunk, nem hibának mondtuk. itt se kéne, sztem. ha meleg motorral tiporják, akkor bizony nem kopik túlzottan az 1.8tsi, nem eszik olajat, nem lesz hengerfejes,stb..
annyit megtehettek volna mondjuk a gyárnál, hogy vagy fojtson, amig hideg, vagy legalább érezni lehessen, hogy nem annyira jó neki. mert pontosan ugyanúgy működik hidegen, mint melegen. mondeonál nagyon érezni, pl, hogy "hideg vagyok, ne b*ssztass", vitara is jelezte, hogy nem kerek még a működése. kia se jelzi sehogy a hidegséget.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80897 üzenetére
Nem tudom ki-hogy használja de mivel cégesek fokozottan benne van a pakliban, hogy rúgják neki hidegen (is). Nem mintha mérvadó mintavételi lehetőség lenne ez pár autó ami nálunk fut. Szóval azt tudjuk, hogy nem tudunk sokat.
De tény, hogy a 1,8-nál voltak ilyen gondok nálunk a 2.0-nál meg nem. Bár mindegy, már úgyis futtatják ki őket, 1,4 tsi jön már csak meg 2.0 tdi.mod:
Jah ez ilyen. Nálam van kék led amíg hideg a víz (ha már vízhőfokmérőre nem futotta a gyárnak) de sok autóból már ezt is elspórolják sajnos.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Kicsit más téma, de a hidegen rúgásról jut eszembe. Haver sofőrködik néha BMW-s rendezvényeken, ilyen-olyan nagykövetet kell vinni ide-oda vagy kiviszik az új bimmereket rendezvényre, hogy lehessen tesztvezetni stb. Zsír új 5-ösöket kaptak legutóbb, annyira kellett figyelniük hogy a 2500km-t nem léphetik át vele, mert addig számít új autónak és úgy tudják még jól eladni utána. Na de azok az autók amit kaptak. Tiltáson pörögtek vele a parkolóba meló után, bejáratós motorral Volt olyan verda amit 240-el küldtek meg autópályán. A MINI-ket kivitték tesztnapra a ringre zsír új pirelli pzerokkal, a nap végére lerobbantak a gumik az autókról. Volt olyan 3-as ami 1800km után már dobta a check enginet.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gitáros topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fujifilm X
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen