-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #80899 üzenetére
Jah, pár éve volt RedSun-on egy új 3-as a 165 lovas verzió, bemutató autó volt az egyik ismert márkakereskedésnél és ott nyomták a gyorsulásit vele orrvérzésig. Na az se vettem volna meg... amit ott kapott a kuplung meg a gumi meg a bejáratós motor.
mod:
bajnokpityu:Jah Kormiban is már 70-75 foknál 90-et mutat a műszer és az még csak a víz, akkor az olaj még hol van az üzemi hőfoktól?!
Nem a VAG, nálunk a cégnél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bajnokpityu
félisten
olyan céghez akkor nem való az 1.8tsi, ahol sportot üznek a hideg padlóból tehát jogos.
amúgy én kifejezetten kerestem 1.8tsi superb-t, passatot. de cégek dieselt vesznek, 2012körül magánember nem vett autót. Blokktól nem félek. CRtől egy fokkal inkább (VAG féle CRtől, nem általában) viszont szűk lett volna a superb, magyar benyás passatot meg nem találtam. importot meg meghagyom a kalandoroknak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80904 üzenetére
Sztem ez nem cég függő hanem inkább ember... de általánosságban a cégesek többet kapnak a gyepálásból tapasztalataim alapján.
Nálunk régen meglehetett venni a kifuttatott autókat most már egyben adják el a tekerős neppereknek mert úgy egyszerűbb túladni rajta. Azok meg a lefingott már 1x motorcserés 1.8 tsi-t is újjá varázsolják.
CR önmagában nem rossz, nyilván a költségpontok megvannak benne (DMF, DPF, EGR, CR...). Az én meglátásom szerint a nagyobb baj az ezeknél, hogy ezeket nem a tervezésüknek megfelelően használják/használjuk. Városban, rövidtávokra... Aztán megy a csodálkozás, hogy ilyen kevés km után a dsg megdöglik, az EGR lekokszolódik, a DPF eltömődik, stb. Pedig ezek arra vannak tervezve, hogy menj vele a pályán 1000-1300 km-t egy tankolással.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
Az én meglátásom szerint a nagyobb baj az ezeknél, hogy ezeket nem a tervezésüknek megfelelően használják/használjuk.
Azért álljunk itt meg egy pillanatra, illetve kettőre, mert érdemes ízlelgetni a kérdést. Igen, részben igazad van, ellenben álljon itt egy méretes DE: az autógyártók azért bőven hallgatnak arról, hogy a modern dízelek nagyon nem szeretik a sok rövid távú, városi használatot. Márpedig az emberek zöme így használja az autóját: elmegy vele dolgozni, a gyerekért az iskolában, tescoba, és egy hónapban egyszer-kétszer kimegy vele a városból. Legyünk őszinték, az autóhasználók 90%-a ilyen. Igen, területi képviselőknek valóban tökéletes. Viszont az autógyárak ezt tolták rá mindenkire, mert keveset fogyaszt, jól megy, a hátrányokról meg persze kussolt mindenki.
Kis túlzással ez olyan, mint ha habaneros burgert kezdene el holnaptól árulni a McDonalds úgy, hogy erről nem szól senkinek. Persze lenne pár ember, aki szereti a csípőset és ízlene neki, a többség viszont erősen megkönnyezné.
Szóval szerintem itt nem a userekkel van a probléma, hanem azzal az iparággal, meg a mellé gondosan társuló európai szabályozásokkal, amelyek úgy tolták rá az emberekre a modern dízeleket (ha nem lenne a Németeknél 10-15%-kal olcsóbb a gázolaj, azért nem lennének ennyire népszerűek), hogy igazából a legtöbb ember autózási szokásaihoz nem való.
Ronda egy kartell meg lobbi volt ez, ami ezt elérte, nem az egységsugarú Béla volt itt a hülye.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #80907 üzenetére
Ez egy szimpla usernél így is van, és mélyen egyetértek veled de most céges felhasználásról beszéltem és egy flottabeszerzőnek (kellene, hogy) legyen annyi szakértelme, hogy tudja hogy milyen célra milyen autó való.
mod:
Igen, eladtak jó sok dízelt és most hogy bebuktak vele szépen eladnak majd ugyanúgy sok-sok elektromos kocsit amivel ugyanúgy nem fog érdemben csökkeni a globális kibocsátás csak a lokális.
Tehát a kaki most nem a szőnyegen lesz hanem a szőnyeg alatt. Hurrá.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
mivel ugyanúgy nem fog érdemben csökkeni a globális kibocsátás csak a lokális
Ezzel azért nem teljesen értek egyet.
Egyrészt azért arra tartunk, hogy a fogyasztás egyre nagyobb részét fedezzük megújuló energiaforrásokból, másrészt pedig sokkal könnyebb nagyon tiszta égést megvalósítani egy erőműben, mondjuk földgáz esetén, mint egy változó fordulatú belső égésű motorban, szóval adott mennyiségű energia előállításának szerintem jóval kisebb lesz a szennyezése globálisan is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #80909 üzenetére
Túl optimista vagy európa északi/nyugati felén még csak-csak de nálunk keleten (jó pkas2 megment tudom)? Amerika a felmelegedési szkeptikusságával és akkor ott van kína-ázsia... na ott se a napenergia viszi elöl a zászlót...
Szóval szép próbálkozás ez a nyugat részéről de jelenleg globális szinten annyit érnek vele mintha a tengerbe vinnének egy vödör édesvizet.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #80909 üzenetére
Plusz az elektromos autó vissza is tud termelni minden fékezéskor ..
(#80910) Qru: szerinted szerencsére ezeket nem egy fórumból kell eldönteni, én továbbra is a tényekre, a tudományos közösségre meg hiteles forrásokra támaszkodom ez ügyben.
jelenleg
Hát, ez egy folyamat része, én nem értem miért ezt várja mindenki, hogy hopp, holnapra ez megold mindent.
Ez pont így szokott műküdni, nem?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nyilván ez a legjobb út a jelenleg ismert és elérhetőek közül ez nem vitás de
1: kicsit előbb kellett volna elindulni ezen az úton de amíg futott a dízel addig hülyék lettek volna a drágább elektromos autózásra átállni.
2: zöldforrásból kéne energiát nyerni tisztán nem pedig szán/gáz erőművekből, az hogy van erre lehetőség pár nyugat/észak európia országban globális szinten még lópikula. Nézd meg az autósok mennyit CO-t bocsátanak ki meg az erőművek/ipar...Arról nem is beszélve, hogy az akksi biznisz felpörgetésével a ritkaföldfém kitermelés okozta károk se lesznek enyhék...
#nincsbennetarcsi
-
-
Troy.
addikt
Sziasztok!
Egy-két alapvető autós cuccot vásárolni akarok. Van ajánlott webshop, ahonnan érdemes rendelni? (vontató kötél, tároló doboz, stb.)
üdv.[ Szerkesztve ]
.
-
http://index.hu/tech/2017/09/07/terrorbiztosak_lesznek_a_jovo_onvezeto_autoi/
https://www.theguardian.com/technology/2017/sep/06/self-driving-cars-terrorism-cybersecurity-technologyNah pupákok, megmondtam v megmondtam?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Megint megy a hülyítés. Mi az hogy szerviz előélete és állapota?! Amióta tuGGYuk h szervizkönyvet és számlát lehet beszerezni, miért lett ez bármilyen bizonyító erejű is?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
pit stop
addikt
Bárdihoz akinek van okossága tudna írni egy privátot kèrlek?
Hátsó ablaktörlő lapátèrt bementem egy Colthoz, rendelèsre van is 4k-èrtOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #80901 üzenetére
Amúgy kifuttatják az 1.8-at VAG szinten is - a Skodánál még van, de az Audi már kirakta az A3-ból, 2 literes 190 lovas, Atkinson ciklusban is működni képes egység jött helyette, ha jól rémlik +70 nyúlmókussal (320).
-
pit stop
addikt
válasz Speeedfire #80921 üzenetére
Bárdinál is így kaptam az ajánlatot, hogy lehet nem lesz jó, mert valami speckó kell rá...
Kovácsnál megtaláltam, de azonos gyártótól is van többfèle felsorolva, ha meg elkezdek postázgatni oda-vissza többe kerül leves mint a hús.Miközben írtam Kauffernèl találtam, így tárgytalan kérés, talán jó lesz, köszi
Múltkor nem volt náluk.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
adalbert1
veterán
válasz EQMontoya #80907 üzenetére
Eleinte biztos így volt, de azért szerintem pár éve már az átlagember is tisztában van vele, hogy mennyire költséges lehet egy modern dízel üzemeltetése, és hogy nem ajánlott városi használatra (legalábbis én nem tartom magam autós szakinak, hanem csak egyszerű usernek, oké néha olvasom ezt a topicot, meg pár autós weboldalt, lehet hogy mondjuk az átlagjóskák még ennyit sem tesznek meg).
-
K Norbi
addikt
MCLAREN !!!
YT alert.[ Szerkesztve ]
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz pit stop #80923 üzenetére
Gondolom igazából kart akartál írni és nem lapátot. De szerintem karból simán találsz a kovácsnál is. Lapátból meg bosoko és kész.
De ha bp-en laksz, akkor a kauffer a legjobb megoldás.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
pit stop
addikt
válasz Speeedfire #80930 üzenetére
Jól írtam, lapát kell. Márkatárs 6-ért vett hátra Grandishoz - ami szintèn drága ahhoz kèpest, de Mitsubishi hátulra nem szereti szokványost úgy néz ki (bár csak egy Passat árát hallottam, ami nem olyan vèsz ezekhez kèpest).
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Speeedfire #80932 üzenetére
Én nem láttam, Bárdinak is külön kellett rendelni.
Tboldi: Lehetne, de családban nem vált be korábban. Használati meg sajnos nincs meg, a neten pedig csak oroszt találtam.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
thEndeR
tag
Volt már?
-
Peter.70
őstag
Ez nagy szívás lesz. [link]
-
Magnum_
nagyúr
rendes színben elfogadnám.
bár a kijlező fényes kávája kissé gagyi.I humbly and respectfully decline™
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Melyik az az oldal, ahol mindenféle plusz díj ellenében tudok online matricát vásárolni (HU). Vagy nincs ilyen?
-
barnam_
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboy93 #80945 üzenetére
Hehe mi így mentünk le egyszer nyaralni kőrösre. 5en a civicben, plusz a csomagok. Hátul ketten fogták a mocójukat, mert ez nem kamion Szerintem ott megmért volna minket egy jard hátraszaltót is ugrik örömében
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #80948 üzenetére
Mi Prágából hazafele jöttünk úgy 4-en a civiccel, hogy 6 ember 5 napi cucca az utastérben volt, a 460L-es csomagtartó minden literje konyhai felszereléssel volt feltöltve, apósék üzletébe hoztuk haza a cuccot Tányérok, poharak stb. Ült a civic rendesen.
szerk.: plusz a sör! amiből jómagam 17L-t hoztam haza, szintén az utastérben
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest