-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #99685 üzenetére
Köszi mindenkinek, keresek megoldást rá.
-
enginev3.0
félisten
Sziasztok
Légyszi segítsetek.
Vettem egy Peugeot 206-ot, és észrevettem, hogy nem melegszik fel a motor 90fokra. Termosztát cserét ajánlottak, így meg is lett csinálva, kb 2 hónapja, de nem segített a dolgon. Utána lett cserélve hőgomba is, de hiába.
Hétvégén mentünk a Balatonra, pesten mentem kb 1 órát, viszonylag lassabb tempóval, szokásos 70-80 fok között mozgott a mutató, dugóban is, menet közben is. Majd m7 pályán 130-150 körüli menetnél elkezdte melegíteni a vizet, amire nem lettem figyelmes, csak mikor sípolt, hogy állítsam le a motort, túlmelegedett a víz, 110fokos volt. Megálltam, vártam míg hűl, és megnéztem hogy nem e folyt el a hűtővíz, de nem, tökéletesen volt benne. Elindultam vele újra, majd megint túlmelegítette, aztán harmadik indulásra rájöttem, hogy nagyjából 110es tempóig semmi gond, ott még átlagban a 90 fokot sem éri el a víz, mint ahogy eddig sem, az felett, pedig szépen elkezdi melegíteni, és túlmelegíteni.
Szinte játszani tudtam a vízhőmérséklettel, ha kicsit toltam neki akkor 95fokig engedtem, majd lazábbra vettem a lábam, és elkezdett lefelé menni a mutató szépen lassan.
Megtettem a távot gond nélkül, bár 110-nél szinte minden leelőzött, így sérültem belül. Itthon megpróbálkoztunk egy légtelenítéssel, szép tiszta folyadék jött belőle, szóval elvileg hengerfej dolog kizárva.
Mi lehet a gond?
1.6 benzin
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
-
EQMontoya
veterán
válasz enginev3.0 #99705 üzenetére
Szerintem levegős a vized.
Azért nem melegíti fel rendesen, mert nem kering rendesen, és azon a ponton, ahol a mérő van, hidegebb marad. Máshol meg melegebb. Nagyobb tempónál meg persze így túlmelegszik.
Nézd meg a vízszintet első körben. Ha az rendben van, akkor valahol szerintem dugulás lesz a rendszerben.
Vagy a vízpumpád halott...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
szentkuti11
addikt
válasz enginev3.0 #99708 üzenetére
Egy dugulás biztos nem jön ki, ha csak leengeded és feltöltöd a vizet.
-
adalbert1
veterán
válasz tboy93 #99694 üzenetére
Ebben szerintem az a szívás, hogy az itt parkolók nagy részét eddig is az itt dolgozók adták, az épületek alatti mélygarázsok már így is tele vannak, és tudtommal a BME épülete alatt is tele van a mélygarázs, talán a tüskecsarnok alatti nem - viszont ha valaki egész hónapra napi 8 órát kifizetne, az egy jó 30k-val megdobná a munkába járás költségeit, ennyit én egy viszonylag jobb fizuból is sajnálnék erre elkölteni.
Kíváncsi vagyok, hogy ha az ITSH elköltözik, akkor a C épületbe jön-e új bérlő, mert ott is fel fog szabadulni egy rakás parkolóhely (illetve az Ericsson melletti telken is ők parkoltak, de már talán 1 hónapja egy autó sem áll ott). Szerintem az egyetemnek feleslegesen van akkora felszíni parkoló lekerítve, általában ahogy nézem, sosincs tele (persze megértem, hogy azt akarják, hogy az oktatók és a diákok tudjanak parkolni, de kicsit problémásnak érzem, hogy sok hely meg ott áll kihasználatlanul). -
enginev3.0
félisten
válasz szentkuti11 #99709 üzenetére
Ecettel gondoltam először, azt mondták az elég jó megoldás szokott lenni, utána pedig slaggal átmosni, és legalább kiderül hogy el van e dugulva
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
-
válasz kisza25 #99712 üzenetére
A fa kormány lakkozott, ott semmit nem számít - kivéve ha házi kendács az olcsóbb fajtából.
De komolyra fordítva a szót, ott az én tapasztalatom van leírva. Ebből ő vagy bárki azt leszűrheti h én mint a malac (aki nem is valóban) izzadok. Próbáltam mindent: textil , autós kesztyű mi több egy időben konkrétan ezüst-alu-jodidos izzadásgátlóval is kentem a kezem de semmi nem szüntette meg a gondom. Mi több a mindenféle kesztyűben jobban izzadtam mert nem tudott a bűröm rendesen szellőzni. E mellé tettem a módszert amivel én a saját kormánybőrömet megóvtam. Azt h kinek mi a hasznos ebből...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Snoop-y
veterán
válasz tboy93 #99694 üzenetére
"Az emelés oka, hogy a telítettség mindkét zónában meghaladja a 80 százalékot."
Ez olyan magyarosNemam bazzeg elgondolkodnanak, hogy az infoparkba dolgozni jarnak es hat sok embernek nem opcio atbumlizni fel pesten villamossal/busszal...
Legalabbis mar 8 eve is gaz volt mikor ott dolgoztam.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
bobooo
addikt
Srácok,
Kocsira néznék hátsó lámpákra pár százalékos füstös sötétítő fóliát. Na de nem a full boyracinges full feketét, tényleg egy kis szolidat csak. Juni 17én lesz műszaki vizsgám gondolom mindeképp érdemes addig várni, de ha nem vész szeretném papíroztatni (ha kell), hogy ne legyen semmilyen gond belőle. Valakinek tapasztalat/tipp egy ilyen papirozási folyamatról van? Vagy hagyjam a fenébe?
-
EQMontoya
veterán
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #98722 üzenetére
Most jöttem a klímástól, de a fene tudja, hogy mitől lyukadhatott ki. Ez így lehet akár kő, vagy csavarhúzó is.
Mindenesetre ki lett cserélve, fel lett töltve, és most jéghideg.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz enginev3.0 #99711 üzenetére
Ecetet ne, mert az a gumitömítéseknek nem tesz jót. Inkább nátrium-foszfátos (ismertebb nevén trisó) oldattal.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Speeedfire #99722 üzenetére
Nem lehet, hogy így a chips után 260-nál hegynek fel egyszerűen túlszívta?
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz Speeedfire #99722 üzenetére
Nekem is klimas lesz a következö kanyar a kis opelommal Most lett kicserelve az EGR (mar elegge aktualis volt) , minden happy, minden patent....klima be...meg se mukkan
Mar tavaly is kellett tölteni gazt, csak akkor nem neztek utana, mondvan, 10 eves auto, hat ra kell tölteni...nekem mar akkor is gyanus volt...most mar biztos, h valahol ereszt a rendszerErre beülök a cegesbe...szitkozodom hogy ugye az öreg auto hatranya, h mindig van valami, benyomom a klimat es nem megy hat mondom ilyen nincs, valaki elatkozott es azert egy fel eves autonak ezt az ember nehezebben nyeli le, mint a kis hüseges 10 eves joszagnak
Mas:
Amugy most megy nagyban nalam a matekozas, h egy ceges auto privat hasznalattal konstrukcio mennyibe kerülne, meg hogyan....szamolgatok, hat mondom ez q.va sok....viszont en eddig azt mondom kb 90% osan vezettem a sajat autom minden költsegeit, hat mondom ranezek....meglepödtem, holott tudtam azert, hogy nem ingyen van:
4 eve vettem ugye az anno 5 eves 1,7 cdti H astrat. A karbantartas azt gondolom a fullos kategoria (ersd Liquy Moly olaj, 10k km enkent szürökkel csere, külsö apolas Autoglymmel, ha barmi baj van, vagy megelözö cserere szorul=> csere meghozza csak jominösegü alkatreszekre, gumik top kategoriasok, üzemanyag altalaban premium dizel....stb). Evi atlag kb 30k km futas mellett az amortizacio nelkül, kb 1,5 milla evente Az havi kb 125 ezer basszus es ebben mondom nincs amortizacio (mondjuk az ebben a kategoriaban nem is egy meghatarozo összeg de azert dobna a havi költsegeken még).
Mindez akkor ugye ugy, hogy semmi komoly hiba nem jelentkezett....nagyon durvának érzem.
Tudom ez ilyen leragott csont jellegü tema, csak gondoltam erdekes igy 4 ev hasznalat költsegeit nezni, konkret autonal, kamu meg szépítés, meg vakítás nelkül.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz nandow #99731 üzenetére
Te még szerencsésen megúsztad ... anyám autója is ugyan ilyen volt (munkahelyén parkolt) viszont a kollégája sokkal rosszabbul járt, hátsó fűtőszálas ablakot is betörték (egymás mellett álltak) !
Nagyon elvetemültek ezek, pont lesz*rják más tulajdonát !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Mit tanácsolnátok egy olyan embernek, aki jelenleg nem elégedett az autójával, valami olyanra vágyik ami vagy gondtalanul használható (sokat megy, napi szinten, kell a dinamizmus) vagy olcsó, de állatkodásra is alkalmas olykor?
A két véglet úgy érzem, én speciel azt tanácsoltam, hogy vagy újat nézzen (de igazából egyik se tetszik neki igazán azok közül, ami belefér a keretbe), vagy vegyen egy öregebb kis izomgolyót, élje ki a hülyeséget és utána nyugodtan vágjon bele egy új, max. pár éves gépbe.
Esetleg Golf 6 GTi... (ha már metszéspont is kell)Nektek mi a véleményetek?
Üdv, Balázs
-
nandow
aktív tag
Ezen gondolkoztam én is. Simán egy kavicsot is rányomhatnak az autóra ezzel a szegélynyíróval. Amin persze semmi terelőelem nem volt fent (ami talán kicsit megakadályozná a fű és egyéb dolgok repülését). Szóltam is a srácnak emiatt...
Szerk.
(#99733) EQMontoyaBeszéltem a sraccal, aki csinálta. Ez eszembe se jutott. Annyit kérdeztem, kinek dolgoznak.
Azért is bosszant, mert múltkor is volt már ilyen, és a nap eléggé beleégette, egy sima lándzsás mosás le sem hozta...[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz focvis #99737 üzenetére
Csodálom, hogy GTI-ből nincs kombi automata? Vagyis csak dízel? 11 misi konfigurálva egy nem bőrös, vezetésbizbasz néliküli GTD automata kombi led lámpákkal navi nélkül telóelőkészítéssel. Uramisten...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
addikt
Szép napot!
Renault Megane 2 Fedélzeti számítógép nyelvet állítani hogyan lehet (németről angolra)?
Csak szervíz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest