Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #93350 üzenetére

    Hjaj hogy én hogy kivagyok az itthoni motoros újságírástól meg az önjelölt tesztelőktől... :D Kb így hirtelen a totalbike-ot tudnám mondani, ott van pár srác aki tud is motorozni és a lényegről írnak, ráadásul jól. Többnyire.

    De amikor az inkább le se írom melyik oldalakon a textilruhás felhajtottállú sisakos dobozokatmindenhovámagávalcipelős emberek értekeznek powernakedekről meg sportmotorokról, az a kevés hajam is égnek áll, mert: 90%-ban ugyanazokat a közhelyeket ropogtatják gázreakcióról, nyomatékról, alsó tartományról. Ja meg a módválasztókat nagyon szeretik, leírják hogy milyen jó hogy van eső mód, mert akkor esőben is bátran húzhatod :DDD
    Aztán ejtenek 1 szót a fékekről, kb annyit hogy vannak. Azt már hogy milyenek azok a fékek csak kevés ilyen írásban említik meg, és mégkevesebb az ahol tényleg ki is próbálták és fékeztek vele legalább egyszer egy kurvanagyot.
    Futómű ugyanez, ha már kimennek vele a városból az is csoda, de egy valamire való szerpentinre, neadjisten pályára sem viszik ki. Esetleg döntenek vele 10 fokot, majd leírják hogy húúdekezes motor, ezzel aztán lehet kanyarodni.
    A verdikt meg az hogy milyen jó a motor, mindenki vegyen ilyet. Scramblertől Thruxtonon át a Firebladeig mindegyikre ezt mondják. Mondjuk így hirtelen visszaemlékezve olyat se nagyon olvastam még, hogy kritizáltak volna egy motort valaha, mert akkor a forgalmazó sem fogja legközelebb odaadni :)

    Ezért is szerettem a Dodorék műsorát amikor még volt, mert ők kerek perec kimondták hogy az ezres gixxernek gyengék a fékei, meg hogy a nem emlékszem már melyik motorral 220-szal nem olyan stabil lapon fordulni mint a másikkal.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák