-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137486 üzenetére
Szerintem ezt azutan, hogy leirtak: az a nehany fonok fejleszti es teszteli a termekeket- nem lehet, mivel nem jarnak versenypalyan. Egyebkent a legelso hiba, amit ilyenkor vétenek az ilyen pozicioban levo emberek, ha mindent a kezukbe vesznek, az elite projection. Tehat egy olyan termekpalettat kezdenek el fejleszteni, olyan igenyekkel, amire nagyon keves embernek van szuksege pl. Csak a sajat buborekukon belul kepesek ellatni.
A biztonsagot sem tudom, igy hogyan lehet novelni, hiszen adatot abbol kapsz, ha valamilyen versenyzot, aki a te ruhadban pürére töri magát, megvizsgal egy orvos, es az alapjan fejleszted tovabb a ruhaidat, szoval... mint mondtam korabban, olyan nagyot dobni igy nem lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #137561 üzenetére
A 17 éves R1-en (100+e km van benne ) nincs kipörgésgátló
Elől sc1 volt neki, hárul corsa. Kicsit sok volt a magabiztosság amit a slick első adott Haver azt mondta utána hogy ha van tempó akkor rendesen mocorog a hátulja, de itt elindult és nem tapadt vissza. (lehet jobb is...)
A tempó amúgy nem volt rossz, megnéztem a részidőket abban a körben, 43 vége, 44 eleje lett volna ha végig megy a kör. Itt már az utcai gumival óvatosan kell ráncibálni a gázt lapon egy 1000esen
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137561 üzenetére
Igen, ezt azert csinaltak, mert a corsa modellek le voltak maradva szamozasban, es ha vki a rosso 4 utan vett egy corsa 2-ot, akkor ugy erezte, hogy nem az aktualis sportosabb gumit vette. (Tobbszor kerdeztek nalunk is, hogy nincs-e frisebb, mert ez regi)
A rosso4 egyebkent a mez sportec m9rr es tarsaival van egy kalap alatt, szoval sima road gumi, semmi hegyesseg, sportossag.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
lazatt
csendes tag
válasz zgospel #137580 üzenetére
Gyárilag gumi fékcsövek vannak rajta. Azokat szeretném fémfonatsra cserélni.
A plug & play Goodridge fémfonatos kit kialakításban és felfogatási pontjaiban megegyezik a gyárival csak ugye anyagában más, és ezt Unixtól meg tundám 14 000 huf-ért.Az érdekelne, hogy a csőelvezetés kialakítása mennyit számít.
Az gondolom, hogy az Y kialakítás egyenlőbb nyomást biztosít a két nyereg között illetve több fékfolyadék van úgy a rendszerben ami előny.
De vajon megéri-e a +felárat illetve jóval több szopást?
A kitet melóhelyre kihozzák ingyen, fel is tudom szerelni.
A racse kialakításhoz valószíűleg el kellene vinnem szerelőhöz a motort, hogy méretre legyártsák (erre szabit kell vennem,) a kábelek felfogatása is változni fog, lehet szükség lesz + barkácsolásra stb.
Egy Versys kaliberű relatív fos fék + futműves motornál megérné a szopást + min. 2-3x extra költséget szerintetek, vagy a goodridge kit is bőven elég? -
csongi
veterán
válasz zgospel #137708 üzenetére
Mar nem is kezdek bele.
Igen regota, torz az egesz. TB onszorakoztatasa.
Amator kategoria csak neveben az. Bocs Persu. :D.
De profi szereloket sem engednek a boxutcaba tenykedni.Pont a toketlenkedestol lenne az egesz elvezet.
Es boven elegendo lenne 12 ora verseny is sztem.
Akar egy 3 futamos eves bajnoksag formaban. :) -
Somatom
veterán
-
goofy85
kezdő
válasz zgospel #137760 üzenetére
Az irodámból rálátni a szomszéd telken lévő telephelyre. Ott az egyik srác meló végeztével felül a HD-ra (nem lehet nem hallani zárt ablakon keresztül is), felrakja a rohambilit, napszemcsit és indul. Melós póló, rövidszárú melósnadrág és bakancs. Szerintem ő tolja a legminimálisabban az átöltözést.
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #137949 üzenetére
Na ezek hasznos infok voltak, koszonom.
Ez meglep, hogy farasztobb volt, de valahol ertem is. Az RR-t (2017-es szinten) meghatjva pont az ugrott be, hogy mennyire konnyeden mozog minimalis inputra, kb mint a CB-m, es ezerszer kevesbe birkozos mint anno a K5.
Ranezesre a Tuono ergonomiaja tunt baratsagosabbnak, de becsapos mert lattam hogy kapasbol az ules 2 centivel magasabb.A kulsosegekkel ugy vagyok, hogy jelenleg szerintem kb az osszes 1000+-os naked csunya, egyedul talan a Speed triple-nek van valami karaktere. Szoval kb mindegy.
Egyre inkabb vakarom a fejemet. 1-2 even belul max szeretnek valamit es abban persunak valoszinuleg tokeletesen igaza van milyen iranyba kellene menni, viszont esetemben az erosebb, de nem tomeggyilkos europai do it all gep megtalalasa nem lesz olyan konnyu mar most latom. Az elgurulo arakat pedig mar nem is hozom be a kepbe.
Szivem szerint tartanek egy 10 eves 1000-es gyorsasagit, valami kenyelmesebbet turakra mint a VFR, maradna a CB minden masra es valami kozepes robogo varosba. De inkabb kihuzom a bilibol a kezemet mielott assony meghallja mit gepelek.
szerk: Azert Suzukival nehez keverni, max az elozovel. A legujabb ritka csuf lett szerintem. Kivaloan olvastak a Yamaha MT09 kottajabol.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #137973 üzenetére
Nagyjabol ugyan ezeket probaltam vegig amiket Te is(Sp, gsx-s, cb) es pontosan ezeket gondolom roluk.
A street triple szinten ott van nagyon a radaron, DE es ez nagy de, “fel kellene azt is probalnom”.
Jelenleg egy icike-piciket az is bajom, hogy a CB a 183 centihez es 93kg-hoz valahogy kicsinek hat. Sokkal ertelmesebben nezek ki es erzem magam a gsx-s-en vagy az 1000rr-en.
Szolgaltatasok szempontjabol valoszinuleg tokeletesen eleg lenne nekem is.Osszessegeben koszi, hogy ilyen jol osszefoglaltad, valoszinuleg ha oda jutok nem uszom meg, hogy vegiguljem oket.
Szerencsere a CB hatarait meg csak nagyon ritkan erem el, de a bmw-n ereztem, hogy vannak korlatok amik mar nem belolem jonnek mindenhol a hondan. Ezert is kezdtem el gondolkozni, hogy mire oda jutok tudasban, kepben legyek, hogy merre tovabb. -
bardi
aktív tag
válasz zgospel #137973 üzenetére
Sziasztok, egyelőre csak olvasom a topikot, motor jogsi meg úton van, de a tesztekről, meg hogy mennyire eltér a te tapasztalatodtól csak annyi tudok mondani, hogy autógyárban dolgozva látom, hogy a mi autóinkról milyen tesztek jelennek meg, maradjunk annyiban, hogy nagyon nagyon erős fenntartásokkal kell ezeket kezelni
'92 Honda VFR 750
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #137973 üzenetére
Én nagyon boldog vagyok a speed R verziommal.
195cm 96 kg és tok jó. Aki ulesprobat vett,mind dicsérte,kisebbek is.Egyetlen dolgot lehet talán említeni,hogy olyan mélyre lejt a tanknal az ülés,hogy nem magától értetődő a kiules
Nekem két motor volt,amit nem szerettem üléspozícióban,és emiatt kimaradt,az sv és a gs1200. Egyiknél túl messze a kormány,másiknál túl széles a kormány. Többivel ellennek..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #138001 üzenetére
Egy nemet tuningceg irt errol a problemarol, ok nagyon sok ilyet lattak, ok megfejtettek, hogy elreped ebben a crossplane-ben a hajtorud szem, amikor lassan megy a motor nagy megeroltetes utan, es le van allitva egybol, amint beer a boxba.
Nem tudom ezt hogyan kell elkepzelni, ok annyit irtak, hogy vagy levezeto kor kellene, vagy a boxutca utan meg kellene menni vele egy keveset, hogy visszahuljon, de egy 40 fokos napon ki kene menni az utcara ezzel a ring ele, mert a ventillatorok amig allnak, akadalyozzak az amugy is keves hutest.
Es nem tudom, honnan kapja a hosokkot a hajtorud. Vmi tarolja magaban a hot ott, es ezzel van a baj, ha leallitod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz zgospel #138065 üzenetére
Nem védeni akarom Mackót, de azért elég sokat motorozik, esőben is megy, meg fagyban is mióta vérzik mint lovag, meg a BMW oktatói posztot sem lehet csak úgy magadra aggatni..
Bobmestert nem ismerem, de hát sok féle mestert láttunk már, gyerek korunban rögtön ott volt Mekk mester is
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #138245 üzenetére
megmértem, ujjal a rinya szélességét A valóságban, nem fotoról. nekem a kisujjam szélesebb tőle. Valszeg ami a képen akkor látszott, az utolsó hétvégi túra volt.
persuader: ez amikor divatos volt, is ronda gép volt...
és valóban, a szerettet járműs hirdetésből nekem még sose lett biznisz.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #138274 üzenetére
Tultargyaltuk. Ma tok jó volt a Mátra. Olyan szakaszokon mentünk, ahol meg sose jártam.
Előttem egy gs meg egy r6 ment. Azonos tempónál brutal nagy volt h melyiket mennyire ke dönteni. Az r6 olyan volt,mintha lapon menne,a gs meg mintha gyenge 50. Szögben egyik 15 fok másik meg vagy 30.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139189 üzenetére
Nah azt nem en irtam de megint nem jo hasonlat, mivel ez a hasznalathoz hozzatesz, nem pedig te hasznalod szarul a motort, ugyanis ez karbantartas. Ha azt irtam volna hogy a telefon szetszedesehez vki hulye. Az lett volna jo hasonlat.
Valamit fel kell aldozz valaminek az oltaran. Ez egy ilyen dolog.
En ezt ertem, hogy az ules alatt nagyon jo. De elolvasnad, miert nem lehet az ules alatt ebben az esetben?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139275 üzenetére
A kuplungkosar zorgese nem jelent gondot. Vmelyik videoban lattam hogy a hozzaerto youtuber ( ) dodor az mt09 eseben kifuratta a szegecseket a kuplungkosarbol, kicsereltette a gumipogacsakat, es visszaszegecseltette a kosarat. Ez sztm hatalmas koltseg azert cserebe, hogy a lelke megnyugodjon vkinek. Semmilyen problemat nem csinal velemenyem szerint, ha hangosabb lesz a kosar. Minden motornal egyre hangosabb lesz a kuplung, minden motornal meretvaltozast szenvednek ezek a rezgescsillapito rugok, vagy gumibaszok (nem osszekeverendo a nyomolap rugoival) teljesen felesleges hozzanyulni. A kosar elettartama alatt kibirja a terhelest, ha beverodik a kosar, ugyis cserelni kell.
A vezermulanc csorgese csak akkor jelent gondot, ha at tud ugrani a lanc. A legtobb tipusban csak addig zorog, amig az olajnyomas ra nem nyomja jobban a lancra a feszitot. Ezutan nem csorompol semmi. De ez sem olyan cicerges, hogy hallgatoznod kell, hanem vodor csavar hang. Amugy a legtobb motorban a fotengelyen ugy van a vezlanc meghajtofogaskereke, amit nem tudsz lecserelni. Hiaba cserelenel lancot, az a fogaskerek ha mar meg van kopva, azonnal viszi magaval az uj lancot. Fotengelyt kellene x km utan cserelni.
Mindig azt kell nezni, mennyit kell kolteni vmire, es mit hoz az a muvelet, egyaltalan rossz-e valami. Az, hogy vmi hangos, nem jelenti azt, hogy rossz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz zgospel #139410 üzenetére
BMW 5w40 olajat is leszarozta mert a 20W50 neki tökéletes, nagyon formában van. Jól megy a bolt és ahogy a szerelési úgy a filozófiai témákból is egyre érdekesebbeket mond
Egész szórakoztató a videókat nézni ha nem veszem komolyan.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #139618 üzenetére
ha már pazarlás, és környezetszennyezés, benne vagyok itt 1-2 autos topicban tegnap említette egy topictars, hogy auto olajcsere során 1-1,5 flakon féktisztitót használ el. nekem ez igy wtf kategoria (megha konkretan az auto motor/ váltót mosnám le akkor se tudnék sztem egy fél flakon ellőni, dehát nem vagyunk 1formák)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139618 üzenetére
De ehhez kell egy tróger kornyezet. ahol dolgozok pl, ott inkabb a legszuksegesebbeket tudjuk csak megcsinalni, annyi melo van. Egy csomo dolgot el kell tolnunk a kovetkezo nagyszervizig, mert nincs ra ido, szezonban. Ez teljesen ismeretlen, hogy vmit nem kell cserelni, de cserelunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139687 üzenetére
nem ertem, hogy miert dramazik, ahelyett, hogy a problemat megoldana. Pl jogi utra terelni? Penzt megkapja, csinalhat dramazos videot, egyuttmukodes igy sem-ugy sem lesz tovabb, mert beszolt a partnercegnek, vagy csodeljarast kerelmezett, ami nagyobbat szolna a motulnal is, mint egy picsogo video az elvekrol, amit kb kirohognek ott.
Legkozelebbi multinal elore keri a penzt, hiszen sorban allnak a cegek hogy hirdethessenek. Ami valszeg kamu, dehat na. Szokott nagyot mondani masban is.De ami sztm karos: a hetkoznapokban, ha valamilyen termek, szolgaltatas rossz, nem ezt a "nekem elveim vannak" es megsertodom, majd hagyom az egeszet a pcsaba mintat kellene mutatni. Ezert szarok a szolgaltatasok, termekek, mert mindenki ugyanigy gondolkodik, es ezt ezzel erositi. Civil kurazsi kellene, es minden jobb lenne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz zgospel #139687 üzenetére
Kicsit durcás kisgyerek érzésem van ettől. Bár jogos. Nagy tételes rendelést kell leadni, "Motul kitépve különben nem veszem át" címszóval
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Shin Chen
tag
válasz zgospel #139687 üzenetére
Ez csak egy Dodor féle ökölrázós klikkvadászat, anno ügyintézőként ugyan ilyen helyzetben voltam, tele volt ívvel az asztalom, előfordul ilyenkor, hogy egy két számla lemarad-kimarad...
Professzionális környezetben úgy szokták, ha nem rendszeres az ügyfél, az ügyintéző küld egy megerősítő emailt, vagy telefonál 1-2 napon belül (!) hogy megérkezett-e, rendben van-e, sikerült-e befogadni... (és nem 2-3 hónapos várakozás után vágja be a durcát )"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139813 üzenetére
Vmi regi szar. Ős monster ha jol emlekszem.
Altalaban a 30+ eves SS-ok, monsterek kerulnek olyan emberekhez, akik alapvetoen nem erdeklodnek a technikai dolgok irant egyaltalan, de romantikusnak talaljak, olcson hozzajutnak ezekhez. Ilyenkor fordul elo, hogy a lancot sosem fujjak, vagy allitanak utana. (40e + km gyari lanc, teljesen szarazon hajtva) Valamelyiknel mar annyira laza volt a lanc, hogy az aluminium blokkhazba vert bele, es a hatsogumit oldalrol koptatta.
Ezek az emberek soha nem hallottak arrol, hogyan kell karbantartani barmit is a motoron, raadasul pont regi motorokat vesznek, amikre jobban oda kellene figyelni, egyszerubbek, cserebe az embernek kell nehany dologra odafigyelnie.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139835 üzenetére
Nagyon billegtem, amikor az R1 et vettem, hogy melyiket vegyem, de eldontotte az, hogy a kornyekemen 2 motorcseres 59es volt, meg utanaolvastam, amibol kiderult, hogy ritka szar a blokkja, de most, hogy van par motor mellette, ami mukodik rendesen, elferne . Amugy is szetszednem vetel utan, aztan rakoltenek egy valag penzt. Es a hahun eleg olcso, ami van. Az R1 blokkot se raktam ossze, uszok az osszes projektben, de ilyen olcson nem lesz 59esem sosem.
Most jut eszembe tavaly megis vettem veletlen egy balesetes monster s4 est egy kollegammal egyutt olcson, de az nem ér, mert nem teljesen az enyem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest