-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Sztem ez áthidalható. Egyik cimborám mesélte, hogy angyalföldön nem kell járműátírásért sorbanállni, hanem lehet időpotra is. Elmentem az önkorihoz, de mondták, hogy az csak kerületi lakosoknak jár. Szerencsére a lakcímbejelentésnél nem volt sor, úgyhogy odamentem és közöltem, hogy mától XIII. kerületi hajléktalan vagyok. Be is jegyeztek lakcím nélküliként és már mentem is vissza időpontot kérni, mint kerületi lakos.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
A szüleim, testvérem, az irodám is 13. kerületben van, mind panel ház, sehol nincs lehetőség bérelni sem, nem hogy venni garázst. A rakparton kb 500m-re van egy murvás elkerített parkoló, ahol állandó helyet is lehet bérelni, de még nem néztem, hogy az mibe kerülne. Az én megoldásom 5 éve az lett a parkolás helyzetre, hogy visszaültem motorra.
A 3. kerületben ahol lakom, ott 1 db "garázs" van a kb. 120 lakásra, azt sikerült kibérelnem (ezzel összeszednem 40 haragost ). A garázsba egyébként nem fér be max egy kis autó, de nekem kényelmes a motoromnak.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
Tök jó idő volt kicsit mi is sajnáltuk, hogy nem 2 motorral indultunk neki a kirándulásnak.
De a belvárosi még mindig nem szimpla "eső" volt... i30-on az új törlők is alig bírtak vele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
azt tényként tudom hogy a motoros absek is boschok. meg a kipörgésgátló gyros 6 tengelyes huncutság is.
Itt az a kérdés hogy az úgy van ahogy bosch leszállítja, vagy KTM még reszeli a szoft részét.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
yodamastah
őstag
Ja én is így kezdtem 2000es évek elején. Kb. 1,5 hónapja motoroztam amikor indultam hringen a gsxr klub kupa pártolói futamán egy karbis fazerrel, 2:30-as köridővel Utolsó lettem persze aztán még 1,5 hónap és meglett az első gixxer. Pár év múlva már az első sorból tudtam indulni
Akkoriban arany élet volt itthon pályamotorzás szempontból. Rengeteg pályanap volt, pörögtek a klubversenyek, amik ár/teljesítményben nagyon kedvezőek voltak. 2007ben volt olyan hét hogy 3 pályanapon mentem a hungaroringen. Elképesztő sokat lehetett motorozni egész jó áron.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
attol mert a gumi nyomas jo, lehet meg hideg a gumi, az aszfaltrol meg nem is beszelve..feher aszfalt, fekete aszfalt? az mennyire kopott? netalantan egy kis por, neadjisten ha kozutrol beszelek, hangyasperma? barmi volanbuszolaj?
ez a taschner meg nemsemmi, hogy ezt a viszonylag uj motort az R mercivel akacfa alatt kihuzta...es meg publikalta is... es mivel 125-os a gep, gondolom vmi kezdo fogja megvenni,...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
Nem issue. Nem neveznem annak.
Ha raraksz egy euro 4-5 motorra egy utcara teljesen illegalis, katalizator nelkuli, ennyire nyitott rendszert, (tudom, hogy utolag belerakhatsz kat-ot) teljesen normalis, hogy szar lesz.
Ez nem utcara valo. Ehhez racing map kell.Aztan eu3 as motorokhoz gyakran gyarilag adtak sport dobokat, ajandekba, pl aprilia rsv hez akra-t, R6 hoz termignonit. E-szammal, abe papirral, tehat nem nagyon van igaza. Meg issue sem volt
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az, hogy hozzafersz az ecuhoz, az meg a kisebbik problema, ha nem fernel hozza, erre vannak az injektorvezerlok. Amit utana kene csinalni, az a problemas. nem egyszeruen dusitas. Ezt mar harmadszorra irom le, nem szimplan atirsz szamokat tablazatban hasrautesszeruen, es mindenhol eldusitod. Illetve itt mar ride by wire is van. Ezt padozni kellene gazelemzovel, es aszerint atirni, megint padozni, hogy mit csinaltal, megint korrigalni.
Az E-jeles katos rendszereknek nem kellene utanamenni, mivel az e-jel miatt szinte ugyanaz a jellemzoje a kipufogonak, fojtasban, zajban, kulonben nem kap E-jelet. Ezert szoktak az E-jeles kipufogok nem rendszerek lenni, hanem csak vegdobok db-eaterrel. (El sem tudom kepzelni, melyik gyarto gyart teljes rendszert E-jellel, mivel nincs ertelme) A db-eatert sajat felelossegedre eltavolitod, hogy orulj, hogy hangos lett a motorod, onnantol pedig illegalis utcara, amugy azt ugy kapod, hogy nem lesz hangosabb a jelenlegi motorodnal, hiaba utangyartott, valamelyik jeles gyartotol.
Ezek a motorok lambda szabalyzasuak, tehat figyelik az afr-t vagyis a legfelesleget. Egy teljes rendszer ebben az esetben csak sulycsokkentest jelentHETne, ha mas anyagbol gyartanak, mert euro5 nel mindennek ugyanolyannak kell lennie, mint a gyari csovel. Ugyanolyan hangosnak. Ha ezeket a jellemzoket nem valtoztathatod meg, akkor sem loerotobblet nem jon, sem semmi. Nincs ertelme a rendszernek, emelle joval dragabb is, mint egy vegdob. Nalunk az uj motorokhoz (e5) csomagolt utangyartott akra, termi, sc project kipufogokhoz semmit nem kell atirni, nem kell flashelni, mert semmit nem valtoztatnak ezek a dobok, es ezt lehet is hallani. Nevetseges, hogy ezert valaki penzt ad, amit jelenleg lehet venni az euro5 os motorokhoz.
Szoval minek ezekhez a motorokhoz barmit is csinalni, ha manapsag mar nem szabad? Csak versenyrendszert lehetne, de ezekkel a tipusu motorokkal tul sokan nem versenyeznek, szoval hol itt a piac?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Mentolka
senior tag
A tavalyi Kawa Versys1000-hez (Euro5) lehet kapni Akrapovic slip-on dobot, de nem sokat dob rajta: +1,2kW, +2,7Nm viszont -3,2kg. A hangja ugyanolyan, mint a gyárié.
A Delkevich pedig ad rá teljes rendszert, de az nem E jeles, és nem vagyok meggyőződve róla, hogy Euro5: [link] -
Geresics
addikt
Neutrális pozícióból tudok szűkíteni is, és tágítani is az íven, hisz hirtelen felbukkanó akadálynál (legyen az valami, amin át kell menni, valami, ami csúszósabb, vagy épp valami, ami miatt beszűkül a sáv) mindkét irányba kellhet korrigálni. Bedőlősnél viszont csak az egyik irányba tudsz már korrigálni - de ez persze igaz a magad alá tolósra is. Én ezt értettem az alatt, hogy ebben van a legnagyobb tartalék. Sorry, ha félreérthetően fogalmaztam!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
A kereslet is nagyot nőtt az elmúlt pár évben. Nehéz elfelejteni amikor 2019-ben az MT-10 árára rádobtak 500 ezret, miközben baromira nem változott azon a típuson semmi
6.5m egyébként a Speed RS, ennek az újnak szerintem még nincs ára.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Methionyl
senior tag
Majd onnan csapatod a meetinget
blackrulz: mivel 2 perc sétára van a munkahelyem, szerintem kinézek, pedig detto sokat fordultam meg arraThey can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Micsurin
nagyúr
Spigen Ultra Hybrid nekem fogott már meg 90-100-nál való kicsúszást tatyóból. Értelemszerűen nem lerepült hanem a tanktáskából csak kicsúszott(feszült a táska és a cipzár kinyílt), a légbuborékos sarkok egész szépen megfogták egy üvegfólia cserén túl nem lett baja az S10-nek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
Motoron mindig elhagy az ember valamit Nekem 2x repult ki a telefonom motoron a telefontartobol mert nem huztam ra a csavart (mind a ket alkalommal elkaptam), egyszer elhagytam a hatso ulesre rakhato taskamat mert a kuton kicsatoltam es elfelejtettem visszacsatolni (10 percig fent maradt, majd 130-nal elkoszont, visszamentem, meglett), illetve mult heten felnyilt a taska kulso zsebenek tepozarja es megszokott a powerbank is ...
-
bayarena
aktív tag
A minosegi felnyithato sisaknak nem hiszem, hogy van hatranya normalis sebesseg eseten, meg kell feleljen a minosegi szabvanyoknak, kulonbseg akkor lehet, ha 200nal fejeled meg az oszlopot, de akkor meg tok mind1, nem?
Amugy durva, hogy mennyire eltero belseju sisakok vannak, mikor eloszor vasaroltam sisakot azt hittem, hogy mind ugyan olyan, nagyot kellett "csalodnom".
-
Pfiucska
aktív tag
Altalaban a ceges androidos telomat szoktam berakni gpskent a tartoba de tegnap nem vittem magammal es csak a sajat telom volt nalam (12 mini)
20percet hasznaltam gpskent de vegig fostam az utat, hogy mikor hagyom el en is a telomat mint te (mostmar ti)
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
vendingo
veterán
Nekem a pénztárcám esett ki a zsebemből görög autópályán nagy sebességnél. Természetesen kinyílt, majd jött pár kamion és a pénz nagy része husss... bankártya meggörbülve, Macedoniában az atm nem fogadta el a kártyát, bankba kellett menni kézzel lábbal elmondani, hogy nekem instant cash kell, atm nem fogadni el kártya, lenni baleset. Végül úgy tettem meg 1200km-t, hogy ~6000 huf maradt a zsebembe mikor hazaértem. Jól kicentiztem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
martonx
veterán
Valahogy most ilyen szezon lehet, mert múlt héten nekem is sikerült nyitva hagynom a comb táskámat. Mondjuk szerencsém volt, mert pont lakott területen esett ki (30 km-re az indulástól), meg gyári tokban is volt, arcra esett a telefon, de csak az üvegfólia lett egy minimálisan karcos. Amin izgultam, hogy mire visszakanyarodok érte, hányan mennek át rajta, de kb. két sáv közé esett, szóval még a busz is ugyan centikre, de elment mellette
Mondjuk az enyém nem Iphone csak egy Poco X3 Pro, de szidtam magam rendesen, hogy tudtam ilyen hülye lenni, hogy nyitott táskával indulok el.Én kérek elnézést!
-
LógaGéza
addikt
Még nekem is el kéne vinnem Kecskemétre az első éves/5000km-es szervizre, már egy ideje írja is, hogy Service, de valahogy még felhívni se volt időm őket... De legalább jövő hétre nem mondd esőt. 10 fok felett még jók vagyunk
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, a lelkedet megnyugtatja, de megis varsz akciora a karasnaba, hogy olcsobb legyen, ez mondjuk nalam ni cs egyensulyban.
Ha nem kuldod a motoronak - es ahogy olvasom a hszeket, itt ez egyaltalan nem jellemzo- penzkidobas es kornyezetszennyezes felezni a cseret. Ezt sem szoktam erteni, hogy ezt miert kell csinalni.
En telen csinalnam meg, mert akkor alig vannak a szervizekben, es szezonkezdetnel semmire nem kell varni, amugy meg teljesen mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
Az álmoskönyv szerint a szezon végén "kell" cserélni, és friss olajjal elrakni a vasat....
Az olaj is romlik, eszerint kevesebbet árt a motornak, ha nem a használt olaj poshad benne tavaszig.De szívesen olvasnék róla valami komolyabb okfejtést, ahol esetleg konkrét eredményekkel is alátámasztott kísérletek folytattak...
Nyilván attól is függ, hogy pl az idő és a futásteljesítmény hogyan viszonyul egymáshoz. Letelt az év, de a km nem... és fordítva....
Pl azért megnéznék olyan motort, amit konkrétan az olaj tett "tönkre"..... csak hogy lássam milyen károkat okozhat...és itt most nem az olajcsere teljes elhagyására gondolok....
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Netflix
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Amazon Prime Video
- Honor Magic V2 - origami
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Google Pixel 6/7/8 topik
- EA Sports WRC '23
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen