-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #89183 üzenetére
Nemzetközi kb 80-100Ft/km ha nem több, Bp-Makarska ~750kmx2 1500km, 120-150eft min. A héten lerobbant Brezobánya alatt egy kolléga Bp-től »200km-re, Motor Angel 70eft-ért vállalta volna a fuvart,azaz kb 170ft/km a mentés.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #89189 üzenetére
Van ismerőse erre? Nincs. B verzió.
Vendingo:
Már írtam az FB is de gondolom tudod is az EU-s kártya alap beteg ellátásra jogosult csak. + biztosítás ilyenre kb 1,6-4eft,mentést, kórházat blabla tartalmaz. Alap gyógyszereket sem viszel magaddal akkor, Dunába vizet kb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
válasz Geresics #89238 üzenetére
Szerintem olyat nem találsz kicsiben, ami annyira komplex tudna lenni, hogy ne melegedjen annyira. Napon meg mind melegedni fog. 80k-ért van olyan decathlonos, amiben tényleg érezhetően kellemesebb idő volt, mint kint a napon, de az 4-6 személyes volt, meg vagy 20 kiló összecsomagolva. Kicsiben nem tudom, van-e ilyen, de biztosan nem lesz olcsó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #89238 üzenetére
Én vettem egy ilyet, pontosan ezek alapján a kritériumok alapján, de Erdélyben, egyedül mégsem mertem sátrazni - el sem vittem. Coleman Darwin 2 Plus. Ez tényleg túrasátor, nem kempingsátor. 30k HUF-ba fájt március végén. Az elősátornak is van vízálló alja, plusz átlátszó oldalablakai.
szerk: innen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #89238 üzenetére
Pont most vettünk egyik cimborámmal egy egy ilyen pakkot: sátor, hálózsák, matrac, a pumpát meg itthonról.
Bár nekem az elsődleges szempont az volt, h kompakt legyen minden, akár az oldaldobozba is kényelmesen elférjen. A srác már tesztelte, azt mondja frankó, mert kb a fél dobozt foglalja el a 3 motyó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz Geresics #89262 üzenetére
Keresgéltem, és arra jutottam, hogy a te pozíciódban nem engedheted meg, hogy egy mezei túra sátorral indulj el. Úgy vélem egy motoros média személyiségnek ez a minimum amivel megjelenhet.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #89262 üzenetére
A sátrat egyetlen alkalommal állítottam fel az udvaron (lásd macskás kép: Pöci segített ), egyébként még soha nem volt használva. A méretei / súlya nem kicsik, az olcsóbb túrasátraknak ez az egyetlen rákfenéje a 100 ezer forintosokhoz képest. A hsz-emben lévő linken minden méretet megtalálsz, de a fontosabbak:
Csomag mérete: 57 x 16 x 15 cm, táskával együtt. Csak egy füle van, slussz.
Súly: 4,2 kg
A legkisebb, 35 literes Lajosos hengerzsákot eléggé kitölti az Aldi-s önfelfújó matrac, és a közepébe dugott sátor. Csak egy pár sportcipő fér be rajtuk kívül.Első próbára nagyon szimpatikus szerkezetnek tűnik, jövőre, kisebb, hazai túrákon be akarom vetni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lajkó
őstag
válasz Geresics #89266 üzenetére
Esetleg egy ilyen Dekás?
Mondjuk ezt másképp kell pakolni, de azért ász, mire a többiek felállítják a sátrukat, Te megiszol két sört! -
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #89380 üzenetére
De hogy televerte a villanyoszlopot? Reakcio: oh fuck. Az a kawa elol-hatul megkapta a torodest.
Osszehasonlitva a mai bevagtak-elem-a-buszsavbol, meg a-piroson-meg-atment-az-auto-jol-megmondom-h-ezt-nem-szabad, yt anyagokhoz kepest, ez egy heroininjekcio.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #89421 üzenetére
Nem, nem ezt keresem.
(#89423) zgospel
Igen, ha netről rendelném, csak úgy csinálnám, ahogy boggie ajánlotta. Előtte ugyan azt a típust felpróbálnám. Persze, ha párezer Ft-tal drágább, akkor a boltban veszem meg, mert ők ott lesznek máskor is, ha segítségre van szükségem ilyen téren. Az nekem megéri azt a többletet. -
Geresics
addikt
válasz Geresics #89238 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a sok-sok segítséget, amit kaptam a sátor-vásárlás kapcsán!
Tényleg sokan segítettetek, sokan adtatok tippet, és bizony mindet alaposan végig is néztem!Sokáig Bogyó Bá' által küldött sátor tűnt befutónak, és már majdnem meg is rendeltem, amikor a Mountex kiárusításában egy nagyon hasonló Vango Alpha 250 került a látómezőmbe, szép kék színben!
Remélem jól döntöttem, és igyekszem majd kipróbálni, letesztelni! Köszönöm még egyszer Nektek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #89688 üzenetére
Engem is nagyon vonz Törökország, de ami jelenleg ott van eléggé eltántorít. Több millió migráns van náluk, iszonyat világ van ott. Én azon agyalok, hogy tavasszal merre induljak, de sok ötletem nincs. Észak nem érdekel, balkánt már sokszor bejártam, kelet érdekelne, de azt most kerülném. Maradt a nyugat. Jelenleg egy Olasz, Francia, Monaco, Spanyol, Andorra körön töröm a fejem. Ez pont jó lenne tavaszra, de még nincs meg az elhatározás. Egyedül nem megyek az tuti.
Végső esetben marad Románia, ott még bőven lenne pótolni való.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
BoB
veterán
válasz Geresics #89717 üzenetére
Hát ezen ha felcsukod és megrázod a sisakot, lecsúszik vagy fél centit és így ki is lóg. Mondanom sem kell hogy menet közben ha teljesen felhúzom egy idő után a rázkódástól lejjebb csúszik ahogy írtam.
HJC- n meg a rugós késhez hasonló mechanika van, rövid úton járó csúszka rendesen le vagy fel csapja, felső helyzetben akárhogy rázod totál stabil.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #89951 üzenetére
Köszi az infót. Táblát nem láttunk sehol.
De igazából hidas-kisújbánya, váralja, cigányhegy ezeken a területeken voltunk.
Tábla nem volt sehol."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #89955 üzenetére
Jah persze tábla nem volt konkrétan hidason egy kert végéből indultunk.
Viccet félretéve bent sem láttam semmit, de persze ez nem jelent semmit, Unokaöcsém azt mondta találkoztak már többször erdésszel, nem volt belőle gáz, Mondták hogy nem kéne, meg enyje-benyje de semmi extra...
Persze ettől még tilos.
Volt pár túrista is, senki nem nézett rák rossz szemmel, persze olyankor ott szépen halkan mentünk.Tényleg ennek mindig szezonja van, ha ősz van azért, ha tavasz azért, ha sár akkor meg azért...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #90026 üzenetére
Gondold végig mik a szempontok! Jó a mostani szélessége? Magassága? Veszel egy riser bar-t, azt még hosszanti pozícióban is tudod állítani forgatással. Persze hátrahajlástól függően.
Nem ismerem a motoros kormányrudakat, de bringánál ezek a szempontok: terepen a szélesebb könnyebben kontrollálható, általában legalább olyan széleset választanak, hogy a két alkar párhuzamos legyen mikor kiállsz a gépen. Ehhez választanak egy hátrahajlási szöget, hogy kényelmes és stabil fogása legyen, egyenes csuklóval tudd fogni. A széles rudaknak van még egy felhajlási szöge is. Azután a magasságát egyéni preferencia alapján lehet választani, ha szeretnél jobban felegyenesedni, vagy inkább előre dőlni.
De ez mind mtb, így nagyon nagyon off.
Gondolom az alapelvek ugyanazok lehetnek.Motoron még annyi, hogy el kéne férnie a kormánynak és a kezelőszerveknek a plexi mögött és a tank felett. Jah és ha nagyon megemeled a kezelőszerveket, akkor számíts arra, hogy újra kell vezetékezni, bovdenezni, fékcsövezni mindent!
Ez a legnagyobb buktató. Ha megnézel egy kormány kit-et neten, általában ezért olyan qrva drága, mert mellékelik hozzá a módosított alkatrészeket is.
Bár nyilván motorfüggő, nálam a csutkakormány egyenesre való cseréjéhez kisebb vagyonba kerül az átalakító készlet.[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz Geresics #90026 üzenetére
Ha gyárira cseréled, biztosan minden passzolni fog.
Némi keresgélés után (más gyártótól megfelelő típus drágább lett volna, de még a bontott is (!) ) én innen rendeltem eredetit mikor meghajtogattam a gyárit. Ma még pont ingyenes szállítással lehet rendelni tőlük dolgokat.
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #90069 üzenetére
Transalp azért szokott lenni olcsóbban is. Csak az africa ára szaladt meg, de a transalpé is megindul szerintem, mert már nem gyártják őket. Az xt660z is remek túragép, nekem örök favorit, csak ugye az 1 henger tántorított el. Ha megint motorvétel előtt állnék, akkor biztos mennék egy próbakört az új 300-as versys-el, esetleg várnék a 310-es GS-re.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Novics
senior tag
válasz Geresics #90075 üzenetére
Azért sem írtam konkrét számot, meg volt az egész ilyen bizonytalan, mert még messze van a megvalósítási fázis. (Még van előttem egy költözés, munkahely váltás, aztán majd ha ott megmelegedtem akkor keresek valami motoros sulit.) De addig is ráérős időmben informálódok, hogy ha eljön a vásárlás ideje, akkor ne legyek teljesen homály.
baboss
Tudom, azzal is számolok, de bízok benne, hogy nagyon extra ruhákra - protektoros full bőr szerkó - nem lesz szükség.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Orbb
aktív tag
válasz Geresics #90069 üzenetére
Egy ilyen Apriliat nagyon kipróbálnék amúgy.
Felmálázva, két személlyel amúgy kevés, vagy még élhető?(fék, motorerő)AT-nál annyiban javítanálak, hogy nem soktízezer, hanem százezer.
de itt nem km-ben mérünk, hanem óra átfordulásban.
A megoldásai mai napig hibátlanok, a blokkja doxa, a fékei elegek, ha nagyon nem bírja valaki a hajós érzést, akkor kell alá pattintani 1 narancs futóművet, vagy felnézni az AQ-re, és lám, megoldva.(rongyá alakítható, extrázható)A DL 650et támogatom, családban van, lassan bejáródik (100 000km), nagyon szerethető, és élhető motor.
The Practise make perfect...
-
Orbb
aktív tag
válasz Geresics #90084 üzenetére
Nálam a két személlyel, csomagokkal, a 110utazó ne legyen gond, egy könnyebb előzés váltó rugdosás nélkül megoldható legyen, legyen rá plexi, és kényelmes ülés, utasnak is, és ha gond van, akkor elég legyen egy szerszámos készlet.
5L fölött ne egyen, min 20L tank, elöl 21, hátul 17, fűzött.
Rezonancia van akkora táv, hogy zavaró kormányon, lábtartón?
A 140 150 nálam már nem játszik, imbolyog, meg nem erre lettek kitalálva, szóval a leírásodból számomra élhető.Pontosan mire gondolsz?
a futásra, a blokkra, vagy az extrázhatóságra?The Practise make perfect...
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #90151 üzenetére
Hát elvileg ja, mégis a moderátorok mást vertek bele az elmúlt években a fejeinkbe... Amúgy szabályzatban benne van az 5 perces szerk. idő is, hogy azon belül ne generáljunk már több hsz.-t. És szerintem is az az áttekinthetőbb, ha nem 3-4 hszt. kell olvasnom egy embertől. A kereső pedig hsz.-en belül is keres a részletes is... Na mindegy persze csinálja(játok) ahogy gondolja(játok), de szerintem akkor sem preferálandó és zavaró is...
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #90190 üzenetére
Pontosan így van!
Én azért választottam a Pegasot mert alkalmas szinte mindenre, na jó egyre nem, száguldásra, amit én nem is bánok.
Kényelmes két személynek, jól fellehet pakolni, tetszik a karaktere, nálam sokat számított hogy dualsport és így terepezni is tudok vele.
Meglepő mennyire könnyed, milyen alacsonyan van a súlypontja, milyen könnyű irányítani terepen is.
Gondolkodtam hogy veszek egy V2 750-et de ezen típusok tömegét már sokalltam.
Közúton 120-140 között a világból kimegy, alkatrészellátása jó, ha odafigyelnek rá sokáig csak a kötelező szervizeket kell rajta végrehajtani.
És nagyon tetszik a formaterve, főleg elölről féloldalas állásból, nagyon formás motor, meg is fordulnak utána az emberek.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Raspberry Pi
- Autós topik
- iPhone topik
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen