-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #110673 üzenetére
egyre inkabb elbasszak azt a lampat. nekem meg mindig a ket krom karika jon be legjobban
Válasz 2019-10-07 13:04:20 (#110672) Gaboman
az utodok nemtudnak egyensulyozni? vagy miert kapnak buntibol4kerekut?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #110758 üzenetére
Ezek szerint nem ment át, amiket mostanában írtam. Lehet arról cikket csinálni, hogy valami mekkora szar, csak utána már nem kell újra együtt dolgozni. A Shoxosok pl. kijelentették, hogy a jövőben nem számítanak már velem közös együttműködésre. Erre tudom azt mondani, hogy ha valaki dicsérő cikket akar, akkor adjon olyan terméket, amit lehet dicsérni. Mackó ezt csinálja jól, mert miért hozzon le egy cikket arról, hogy az adott termék egy szar, amikor van mellette olyan termék, ami jó? Annyi, de annyi jó termék van ma már szerencsére, hogy tényleg a silány minőségre kell vadászni!
A mobilarénás hasonlat pedig amúgy tök jó! Ugyanis szerintem a legtöbb termék jó valamire! Csak nyilván helyén kell tudni kezelni a dolgokat! Egy 20eFt-os mobilt sem egy S10+ telefonnal kell összehasonlítani, mégis bukósisaknál mindenki a csúcskategóriát veszi alapul, amikor kijelentik valamiről, hogy az fos, márpedig ez tök igazságtalan. A Rumble pl. a legtöbb robogóval munkába közlekedőnek szerintem jó, mert a szövet anyaga egész kellemes, és van a kommunikációnak hely a sisakban! Városon belül egy 50-es robogóra pont elmegy. Az, hogy az ára szerintem reálisan 30-35eFt volna, pedig csak az én véleményem. Sajnos egy új termék kifejlesztését ha valaki szeretné látni megtérülni, akkor bizony kell a magas ár. A nagyok azért tudnak adott áron jobb terméket adni, mert 10x-100x annyit adnak el, és nem mindegy, hogy a fejlesztési költségek 100, vagy 10000 felé oszlanak.
...de ez már nagyon kezd off irányba menni, én is jelentősen elkalandoztam, és amúgy is egy rakás dolgom van, így inkább abbahagyom, és kíváncsian várom a Ti véleményetek is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #110904 üzenetére
Nekem ez nem tűnik olyan horrornak, lévén globális szervezetről, vagy frncsájzról van szó
Amúgy, ha elmész egy fotóshoz stúdióba, akkor szerintem Ő is elkér ennyit pl. egy igazolvány-képért. (Utoljára 15 éve voltam, szóval lehet hülyeségeket írok )
Akinek ilyen igénye van, szerintem ennyit még éppen kifizet érte. Persze, ha 1000Ft/kép volna, akkor 4x ennyi képet adnának el, de akkor meg az volna a kérdés, hogy miért nem 500Ft?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz zgospel #110909 üzenetére
sajnálom az eldőlést biztos jobban fájt lelkileg, mint anyagilag.
a fotók szerintem is drágák, főleg úgy, hogy amikor tavaly rólam lőtt pár jót, akkor vettem volna, de 15e nem vagyok hajlandó elkölteni 5(!) képre. ha több darabszámnál sávosan olcsóbb lenne, akkor sokkal jobb ajánlat lenne. átgondoltabban kéne szerintem árazni.
-
Polemius
aktív tag
válasz zgospel #110909 üzenetére
"napidíj, útiköltség, a felszerelés megtérülése és annak amortizációja"
Nem tudom hogyan működik a dolog, de gondolom kitelepülnek valahová, aztán mindenkiről csinálnak képeket, és van aki fizet érte, van aki meg nem.
Ez esetben a fenti tételek ugyanannyi pénzt visznek el akkor is, ha senki nem vesz egyetlen képet sem, vagy ha csak páran vesznek drágán. Vagy sokan, olcsóbban.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #111093 üzenetére
Nem lüktet, semmi ilyesmi, egyszerűen lezúztam. 2-3 napig tuti szenvedés lesz, utána meg majd szépen helyrejön a világbéke!
(#111094) Bogyó bá'
Sérvvel vigyázni kell nagyon sajnos. Megfordulásra pedig itt egy tipp!(#111096) Gaboman
Asszem pontatlanul fogalmaztam, meg nem is akartam elveszni a részletekben. Egy szőlőhegyen mentünk, ahol jobbra fordulás után néztem a GPS-t. A "gödör" csak pár centi mély volt, épp csak annyi, hogy a gumi ne menjen át rajta, hanem megvezesse.
Ha gyorsabban megyek, a giroszkopikus erő miatt mászott volna fel az első kerék, ha pedig van elég kraft a motorban, és kiemeli az elejét, akkor azért tudott volna kimenni. A hátsó kerék meg had álljon keresztbe, ha nem tud rögtön kimászni belőle, az nem zavar!
Ha lassítottam volna, akkor lassabb tempóval esek, és most kevésbé fájok, így mondhatni igazad van, de akkor már mondhatnánk, hogy meg kell állni, ha az ember GPS-t akar nézegetni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Daywalker
addikt
válasz zgospel #111198 üzenetére
Nem szeretnék szarkasztikus lenni, de a 10 millió motorszerelő országa vagyunk, akik mindent tudnak. Aztán amikor készen van, akkor jönnek az olyan hibák, mint a nincs meg az összes klikk az állítási lehetőségeknél, kis kosz kerül bele és máris könnyezik, és társai, csak mert szarul lett összerakva. Ráadásul otthoni körülmények között nem tudod a szárat sem polirozni, speckó zsír sem árt a porvedő alá, arról nem is beszélve, hogy egy rendes rebuildnel a szelepek szetszedese és takarítása sem maradhat el, na az az igazán szép munka. Ha pedig elviszem egy szervizbe, akkor elvárom, hogy meglegyenek a célszerszámok és a tudás, ne youtube-ról tanulja meg hogyan kell. Sajnos egy alap telónál is lehet hibázni, nem véletlenül vannak az oktatások, továbbképzések. Persze nem űrtechnika egyik sem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz zgospel #111271 üzenetére
Tudásban nem feltétlenül, mert erősebb és könyebb, de a Ducati sokkalta szervízigényesebb fajta volt mindig is, a Kawasaki pedig sokkal megbízhatóbb.
Oké, lehet az erős kifejezés volt, hogy "leveri, mint a szart", de majd a tesztek alapján, ha már a két típust egymásnak eresztik, akkor kiderül.
A Z H2 az adatok szerint nyomatékosabb valamivel, de nem szembetűnő a különbség. A feltöltő rendszer miatt szerintem előnyösebb a H2-es naked, mint a Ducati StreetFightere.
De ez egy totál szubjektív vélemény.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
hroberto
veterán
-
tboldi
nagyúr
-
TayRol
veterán
válasz zgospel #111574 üzenetére
mondhattam volna, hogy a pénzemért nem kapom meg azt amit akartam, és így tisztább, kerekebb lenne a dolog, de a végeredmény a részemről ugyan az. a sokadik hobbinak ezt a kerethatárt húztam meg, 2008-ban 1.598e volt újonnan a Bandit, ez a kategória most 1M-val drágább, ezzel tisztában vagyok.
használtban nem mennék el ellenben addig, mint újonnan, ott ilyen 1.5-1.8M a határ azon okból, hogy ha eldobom, vagy valami, akkor venni egy másikat nem fáj. és ezen okból a felhasználási módja/célja is bővülne, lehet többet pályáznék (a maradék pénzből ), meg alapból nem félteném annyira. de mint írtam, nem értek a használt motorizált kétkerekűekhez, így ez miatt volt/van a mérleg másik oldalán egy új példány.
a cb1000r-ben nekem tetszik az unalmassága, de sor4-es motorom már volt, ám a v2-v4 (előbbi főleg az olasz vonalon) meg piszkálja a csőröm. sv nem kell.
-
Daywalker
addikt
válasz zgospel #111609 üzenetére
Nem rossz gép!
zgospel: De még az sem 5. A 660 egyszerűen nem tud annyit, mint a zx6r vagy az r6, ráadásul azt mondták korábban, hogy budget motor lesz. Most persze jó kérdés, hogy aprilia szemmel lesz ez így, vagy tényleg abba a kategóriába lövik be, mint az r6 és zx6, vagy mint mondjuk az mt07, cbr650r és társai (vagyis annál picit drágább lenne értelemszerűen). Max 4 a reális szerintem, de nem én árazom (és persze ebben benne van a reménykedés, aztán tényleg 5 misi lesz )
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #111620 üzenetére
A yamaha azert nem csereli, mert nem screamer a sornegye. Sornegy screamer blokkal es fordulatszam szaballyal sbkban meg eselyed lehet, de gp ben semmikepp. Hogy miert, azt talan az ottani mernokok tudjak csak, talan ugy lehet osszegezni, hogy egy v4 hez kepest szeles sornegy blokk kore nehez normalis vazat csinalni, es csak a bigbang, vagy crossplane sporol ugy a gumival a hatso kerekre erkezo kisebb nyomatekcsucsok miatt. (Nem a nagy nyomatekok kozotti szunet miatt, ahogy az elterjedt, hanem epp a kisebb nyomatekcsucsok miatt, mert erre talaltak ki a big bang blokkokat) egy 180 fokkal elekelt fotengelyes motor jobban eszi a gumit es nem tudnak ra olyan kevereket rakni, amit elvisel egy big bang. Igy eleve a v4 epites ket legyet ut egy csapasra, mivel az nem 180 al van elekelve.
A v4-sornegyhez
A v4 a ducati azert tud 16 350 at forogni, (mielott elvettek tole 250 et) mert desmo vezerlese van, a "hagyomanyos" sornegynek ehhez a fordulatszamhoz mar pneumatikus vezerles kellene. A ducati a gp ben is ezt a vezerlest hasznalja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #111692 üzenetére
En mondjuk elegge erzem a kulonbseget egy puha rugos 50 kg-os emberre szabott klasszik japan es egy sportmotor futomu kozott uthibakon. Azt azert nem mondanam, hogy uthibara imbolyog, de terhelesvaltasnal es feknel beomlik az eleje, ez biztos. Es agresszivabb kanyarodasnal is.
Viszont testsulyhoz belott rugoval az erzet stabil lesz, mikozben a futomu ugyanolyan szar maradt. De ezt beszeltuk regebben az fz6 nal itt a topicban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #111692 üzenetére
Nem csak annyi. Alapból a DL hintaló, cserébe úgy megy át az úthibákon, hogy nem is zavar.
Másik rugó és olaj került bele, így megszűnt a hintaló, sokkal precízebben lehet vezetni, nem bukik orra nagy fékezésnél, kanyarban jobban tartja az ívet, stb, stb.
Az úthibákat is kirúgja szépen, viszont sokkal jobban érzem a vállamban, mint a puha rugóval. Nekem kényelem jobban kell már, negyven felé változnak a szempontok. Szerencsére itt Londonban aránylag kevés az úthiba, szóval jó így. De ha maradtam volna otthon, akkor inkább hagynám hintázni.
Értelemszerűen vannak képességbeli különbségek a különböző csillapítások között, de a fizikát azért egyik sem tudja megerőszakolni."önmagam hite vagyok magamban"
-
jacis
nagyúr
válasz zgospel #111741 üzenetére
Az, hogy a srác nem tud rendesen kanyarodni, mert nem mozog vagy ha igen akkor is rossz irányba a motoron illetve gyorsabban is megy mint kellene ezt nevezed élménynek? Az ilyen élményekből köszi nem kérek.
Na mind1 nem akarom ezt túlhúzni nincs értelme.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
jacis
nagyúr
válasz zgospel #111744 üzenetére
Nem volt nehéz észrevenni a hibáit hisz a bukó oldalán volt a kamera így látszik, hogy hogyan helyezkedik el a motor és az ember feje egymáshoz képest. Nagyjából 10 perces volt a videó. Volt idő megfigyelni hogyan kanyarodik.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #111951 üzenetére
Kiegészíteném amit korábban írtam, hogy aktuális legyen, mert a korábbi már elavult, ezért helytelen.
Legutóbb 2016-ban frissült az ECE 22.05 és már 5 ponton nézik ejtéskor a becsapódási energiákat, oldalt is. A SHARP ugyanezen méréseket is elvégzi kb 30%-kal erősebben.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #111968 üzenetére
Nem rossz, volt de az a napszemüveg mechanika egy rák. A Scropion még ha kisebb márka is áron belül sokkal jobb minőséget képvisel egy EXO490 nálam havernál 510 váltotta az IS-t mindkettő halkabb, kényelmesebb és adott méreten belül kecsesebb. (m/l a héj választó határ talán az IS-ben szvsz ez szubjektív így)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112022 üzenetére
Gyertyara en sem gyanakodnek, csak arra, hogy tul hideg a gyertya ehhez az idohoz, es ezert nem tisztul, de semmikep az olajra.
Elobb gondolnek olyan dolgokra, amik egy esest nem toleralnak, valamilyen jelado, esetleg trafo, ha ride by wire, akkor biztos nem valami apro, karburatorosra jellemzo gyertyahiba.4 honap alatt nem szabadna a benzinnek sem megromlania, de tehetsz egy probat a 100 assal, mert egyre nagyobb a biokomponens a benzinekben es a fene tudja hogy viselkedik. Artani nem artasz vele, ha rendesen bemelegited, es forgatod, de celiranyosan neznem mit csinal hidegen, mit melegen, motorfekre jol veszi-e a gazt, vagy csak alapjaraton csinalja, es jol indul-e hidegen, es melegen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #112022 üzenetére
"Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni"
Nem akartam újranyitni ezt a kérdést, de most már tényleg érdekelne, hogy Ti rövidgatyában motoroztok? Vagy bőrben és csak egy aláöltöző van alatta? Te például motoroztál már béléses cordurában és aláöltőzőben 10 fok környékén? Úgy is "kurva hideg volt"?
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #112047 üzenetére
Supercorsa amúgy meglepően jól tapad 0 fok közelében. Egyszer letoltam sc1/sc2 kombóval 200km-t 2 fokban hószállingózás közben. Lapon kanyarodás persze nem volt 130nál meg már k*rva hideg volt nagyon beöltözve is
Kényszermotorozásra jobb egy nagyobb robogó. GSXR-en csak hülyé néz ki a markolatfűtés meg a tucano
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112061 üzenetére
Ha kint volt tarolva szabad eg alatt, akkor fel tud venni jelentos mennyisegu parat ez a benzin, szoval nem a noname benzinkuttal van baj, hanem eleve a mai benzinek etanol es ETBE tartalma miatt tudnak furcsasagokat csinalni.
Nem kell izgulni, be se inditsd, amig nem mesz vele legkozelebb normalis tavot.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen