-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Ma voltam egy állapot felmérésen. Minden rendben találtak, csak a szélvédőmosót cseréljem télire. Teli van sajna, nem sokat fújkáltam, tiszta szokott az ablak lenni.
Letudok dugni egy gumicsövet a tartályba hogy kiszippogassam a folyadékot?
Másik, ellenőrizték a hűtőfolyadékot, -50°C. Szerintetek ?[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Sziasztok! 2008-as Renault Clio-n + Megane II-n is láttam a bal oldali bajuszkapcsoló oldalán egy Auto gombot. Ez mire való??
-
kisninja
őstag
válasz rob210 #12458 üzenetére
Még valami eszembe jutott mint tünet és az nem alapjáraton következik be. Olykor olykor köhint egyet a motor ez elindulás elején kb 1-8km után jelentkezik és csak 1x csinálja. Arra gondoltam, hogy a hosszabb állások miatt lehet ugyanis melóba gyalog megyek így heti 2-3 alkalommal indítom el és megyek vele. A héten sokat mentem vele nem jelentkezett.
Szelepet nem tudtam még meglesni hiányzó szerszám miatt.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
_NCT
őstag
Közben megtaláltam a megoldást itt:
Automatikus működés (járműtől függő-
en)
Járó motor esetén a tompított fényszóró a
külső fényviszonyoktól függően bekapcsoló-
dik vagy kikapcsolódik anélkül, hogy a kart 1
használná (0 állás).
Ez a funkció kikapcsolható és visszakapcsolható.
– Bekapcsolásához bekapcsolt gyújtással nyomja meg a gombot 4 legalább
négy másodpercig. Ezt a műveletet
a kijelzőegységen megjelenő üzenet
követi.
– Kikapcsolásához álló járművel nyomja
a gombot 4 legalább négy másodpercig. A kijelzőegységen megjelenik az
«Automatikus világítás kikapcsolva»
üzenet[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Tökéletes válság autó.
Megveszed kicsit kalapálsz rajta és van egy frankó autód.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na ma szétkaptam a haver kocsiját.
Kiderült miért zakatolt indításkor.
Az injektor amit felrakott tök szarul volt beállítva.
Nem emelte meg az alapjáratot indításkor így lasabban kapta fel az olajat, tulajdonképpen szárazon ment 2-3 mp-ig.
Így beállítva már fasza szép hangja van.
A lényeg nem kellett komolyabb hibát orvosolni.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #12470 üzenetére
Ha nem is roncs de amennyit költene az esztétikai hibákra még ha jó áron fényeznek is neki azt a pénzt hozzá csapja és annyival jobb állapotút vesz Plusz nem hagyhatom ki de az a "striciváltógomb"engem a halálba kerget illetve utal sok mindenre..elnézve ezeket az árakat az én megane-om akkor 450-500ezret is ér....ezekhez képest
-
Füge007
senior tag
válasz rob210 #12470 üzenetére
Az a kis ráfordítás: na nézzük csak: új motorháztető + karosszéria munkák + festés, ez úgy sacc 100.000.- tétel. Akkor inkább dobjuk rá a mostani kocsira, és keressünk egy jó állapotút. Persze aki otthon meg tudja csinálni annak lehet, hogy jó vétel, de másnak kétlem.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #12473 üzenetére
Ezeket az elemeket simán megcsinálj a kasznisom.
A motorháztető csere valóban, bontottan 12.000.- a szín azonos.
2 első hűtőrostélyt kell beszerezni bontottan 10.000.- a pár.
De az biztos, hogy személyesen át kell nézni, mert sok minden kiderülhet róla.
Szerintem nem rossz gép.
Csak ez is sedane.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #12474 üzenetére
De de van olyan autó pl a superb-t tudod sedan és 5 ajtós ként is nyitni az ajtaját
(#12475) rob210 : szín azonos elemhez egy gondolat : még az azonos gyári színkóddal festett kocsik színe is lehet különböző kis mértékben, mivel nem mindig ugyan az a festék beszállító. +tehát valami utómunka így is úgy is kell ködölés,polír stb.. De én inkább a motor miatt aggódnék meg h valami rally pilótáé volt...
AMD Power: jó kis bálna csak éhes fajta de a kényelem az első osztályú
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
_NCT
őstag
Van itt valakinek ilyen Laguna-ja?
-
Laraxior
titán
Kívülre majdnem ilyen az enyém is, csak Initiale, és nem 1.6os
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Változó, mindenki mást mond. Nekem speciel nincsen különösebb gondom vele, bár már kijött az összes Renault problémája (gyújtótrafó, és a felsőholtponti jeladó) de azonfelül csak cserés, kopó dolgokhoz nyúltam. Na meg most majd az automata váltót újítják fel, vezérléscserém már megvolt...
De mindig van valami új, most éppen a jobb hátsóm pukkant ki De ez nem meglepő, hiszen olyanok az utak, mintha a szántóföldön mennék"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
_NCT
őstag
válasz Laraxior #12484 üzenetére
Na ja baszki..... Felénk is mint az ementáli.... Már ezért agyaltam néha Ford Fusion-be, ilyen tanyajáró autókban is agyaltam
1.6-os motor nem tudom mennyire elég az 1.3t-nak
Jah és igen... Nem igazán válságautó, ahogy néztem 8 alatt nem szürcsöl városban
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Lagunát benzinesből min 2.0 liter az alatt semmi értelme...vezettem az 1.6 ost nagyon gyenge nyugdíjas autósnak jó aki nem megy 50nél többet vele...bár ekkora kaszninál már inkább dieselt néznék pl dti, de ha benzin mindenképp akkor a 2.0 literesekkel szemezgetnék az lehet hogy városba 10 liter de vegyesbe simán hozza a 8-at,és ha előzni kell van benne tartalék
rob210: így első ránézésre nem nyerő de egy csápos emelős vizsgálat után lehet én is azt mondanám hogy jöhet
-
AMD Power
titán
Ez pontosan így van. Az a motor kevés abba. És kb annyit is enne vele mint a 2.0.
Pont tegnap mikor mentünk Tesómékkal Tatára az 1-s úton. Mennyivel jobb,könnyebb volt úgy haladni,hogy van a gépben erő. 4-5 autót pik-pakk megelőztünk egy slukkra,haladtunk. Ha a Poloval mentünk volna főleg így 4-n úgy, hogy csak én meg a Tesóm ketten 220kg vagyunk együtt. A klíma ha jó lenne be se tudtam volna kapcsolni stb....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Számolgattam egy kicsit.....
Kedden voltunk Tatán kocsival 4-en. Ebből Anyum nyugdíjas. 90% utazik.
Oda vissza 6x1490 vonat + 2x 2x150 a 90%. + Kellett volna elméletileg még kb 8db vonaljegy a Délig. 8x320ft.
És akkor nagyon finoman számolva = 11800FtÉs elméletileg 16db jegy kéne.
Poloval oda vissza: 1.65 x 7 = 11.55 x 440 = 5082Ft.
Érdekes számok ezek....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
válasz FRENK1988 #12494 üzenetére
Már én régóta ez mondogatom, hogy ez a tömegközlekedés itt ebben az országban szörnyű....nekem pl. ha már párommal ketten megyünk valahova, akkor a tömegközlekedés nem alternatíva.
pl. nekem egy miskolc-Bp. út így nézne ki: 4db helyi jegy (4x300) - 1200 + vonat IC oda-vissza (4x3705) - 14820. Ezzel ott állnánk a keletiben = 16020FT
Ha ugye nem a vonatokat akarjuk nézni, akkor pl.. egy 10-es gyűjtő 2800ft-ért és akkor van 5-5 alkalmunk.Autóval számolok egy kb. 400km-t oda-vissza (5.3*4*440) - 9328 + pályamatrica 2975 = 12303
+ legyen még 2000ft és körbeautózom pestet.Egyébként én ha egyedül megyek is, inkább az autót választom, ott pl. ebben az esetben van 4000ft ráfizetésem, viszont ha a pályamatricát leveszem, akkor már csak egy 1000-es a difi. (sőt ha nem autópálya, akkor a fogyasztás is bejöhet 5 alá...)
mod.: közben ahogy számolgatok, egy 7literes benzinfogyasztással, 2 személlyel szintén inkább az autó éri meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest