-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
No leteszteltem a nokian gumimat hát valami álom... erőlködnöm kell, hogy megcsússzon hegynek menet sem okoz gondot neki. Jó vétel volt.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
Josi
aktív tag
válasz feco6512 #34904 üzenetére
Próbáld tesztelni végleges szerelés előtt.
Helyi adók még csak-csak bejönnek, de pl a Class fm hallgathatatlan, ha világít.
Ha bekapcsolom a rendes világítást, akkor nincs gond a rádióval.
Én még nem jöttem rá, hogyan tudnám rocsolásmentesen a ledeket a tartójukbóll kiszedni.
Azt hiszem előtte konzultálok az eladókkal.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz Kalandor #34905 üzenetére
Mert itt nem csak pár ledet kell rákötni a világítás drótjára, mint az olcsó kínai szetteknél, hanem vezérlőelektronika dolgozik.
És sajna ennél valamit elszúrtak, mert bekapcsolva zavarja a rádióvételt.
A hiba nem minden autónál jelentkezik ennél a sorozatnál.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
_Csaba_
senior tag
Üdv skacok!
Megane1-em van, és az alábbi hibajelenséget tapasztalom. 100-110-nél kb 2500-3000 fordulaton sípoló hang jön a motortérből. Olyan mintha turbó lenne... persze nincs a kocsimban
Nem a szél csinálja, mert pl ha 2-esből rögtön 5-be váltok alacsony fordulaton is sípoló hang van.. Találkoztatok már ilyennel? -
_Csaba_
senior tag
válasz rob210 #34911 üzenetére
1.4 V16 - 2000 megane. Kb 2500as fordulattól kezd el sípolni. A motortérből jön, menet közben jobban nem tudom megállapítani hogy honnan. Gázadáskor sípol csak, ha leveszem a lábam ellhallgat. Hogy hangosodik-e azt nem hiszem, mert elkelzd sípolni és egy bizonyos hangtartományban megáll a hangosodás és folyamatosan az sípol. Ilyenkor felhangosítom a rádiót és kész
-
kisninja
őstag
Nekem a rezonátorház sípol hat 2000-es fordulatnál kezdi, tényleg olyan mintha turbós lenne.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
#10726912
törölt tag
válasz _Csaba_ #34910 üzenetére
Görgőt, szíjat, generátort, kizárnám, hisz ezek sebesség fokozattól függetlenek.
Ha üresben járatod 3000-en, vagy más fokozatban dolgozik a motor, azaz 2-ben, 3-ban, akkor nem hallod,csak 5-ben, s akár 2 ezres fordulattól? Váltás milyen, könnyed, kuplung hol fog, nincs kikopva? Keményen váltva viszi a kasztnit, s nem jelentkezik a hang? Pontosítsd, ne nekünk kelljen kitalálni, mely esetekben hallható. Hideg motornál ugyanígy megvan a jelenség, azaz motor hőfoktól független?
A rezonátorház definíciója engem is érdekel[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz _Csaba_ #34919 üzenetére
Javaslom, hogy emeld fel a kocsi elejét, bakold alá bármivel (pótkerék is jó, meg arra pár dolog), szólj egy ismerősnek, s így sebességben is tudod álló helyben vizsgálni, hátha így is produkálja a hibát. Az ismerős hallgatózhat is, vagy akár te is állhatsz a kocsi előtt miközben fel van nyitva a motorháztető.
-
_Csaba_
senior tag
Srácok, gondolkozom az ülésfűtés beszerelésén. Ismertek valakit aki ilyeneket csinál? Megbízható jó szakembert keresek..
-
Bjørgersson
félisten
Újabb R19-es kérdésem lenne; nem éri el a hűtővíz az üzemi hőmérsékletet, van valami ötletetek, hogy mi lehet a gond?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
rob210
Topikgazda
-
üszök
őstag
Üdv urak. Rég olvasgattam errefelé.
Van egy Thalia 1,5 DCI-m ami nem akar indulni elsősorban félmelegen. Ha áll 1/2-1 órát akkor nem akar indulni csak második harmadik nekifutásra. Van egy p0340-es hiba kódom amit ki silabizáltam,hogy a felső holtponti jeladó akar lenni.Meg van egy P0670 is ez meg izzító modul,vagy gyertya?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
#10726912
törölt tag
válasz Bjørgersson #34931 üzenetére
Ha beindítottad a motort hideg állapotban, nézd meg, hogy a motorral együtt langyosodik e a motor hűtő. Ha igen, akkor a termosztát a rossz. Ha nem, azaz a termosztátod jó, akkor járasd a motort álló helyben. Ha felmelegszik a víz annyira, hogy a hűtő ventilátor dolgozni kezdjen, akkor a hőmérséklet jeladó, aminek az értékét a műszerfalon látod, az a ludas. Egyébként ez a jelenség hogyan adódik össze az esetedben? Mert az egy megszokott jelenség, hogy nagy hidegben nehezen melegszenek át a motorok. Ezen is tudsz segíteni, ha csak ez a gond és jellemzően rövid távokat jársz, takard ki a motorteret az első lökhárító és a hűtő között egy darab karton papírral, vagy kartonplasttal, a menetszél a blokkot is hűti. Nulla fok alatt sok kocsi megszenved a melegedés hiányával.
-
sladka_pani
aktív tag
válasz Bjørgersson #34931 üzenetére
Sorrendben nézd meg a dolgokat, így kiszűrhető a dolog: termosztát nyit-e egyáltalán vagy állandóan nyitva van esetleg, ezt úgy tudod, hogy a vízhűtőbe megfordul-e a víz bizonyos km után? Milyen motor is ez? 1.9D-nél sokat kellett menni vele mire elérte az üzemit. Először ugye csak a motorban van a víz, utána kinyit a termosztát és megy a hűtőbe keringeni a csöveken át az egész rendszerben. Nyáron nagyon melegben vagy extrém fordulatok mellett bekapcsol a hűtőventillátorja, itt a hőgomba lehet még a ludas ha nem megy, de neked nem ez a gondod Meg ebben az időben soha de soha nem fog a venti elindulni mert az 90fok fölött kapcsol be jóval és hűti vissza 90ig, ott pedig kikapcsol. Valamikor 60-70fok körül kell kinyitni a termosztátnak. Álló helyzetben nem is javaslom a melegítést, leeszi a tankot mire bemelegedne. Szóval?
...nem mondtuk el, nem hangzott el, mit jelent az Oi! Oi! Oi!...
-
Bjørgersson
félisten
Köszi a válaszokat! Édesapámé az autó, én nem is értek hozzá, megmutatom neki miket írtatok, aztán holnap kiderül.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Skizz
addikt
Hahó
Holnap mennék egy telepre érdeklődni. Rajta miket fontos megnézni (ill. mit lehet így minden eszköz nélkül), tudtok segíteni?
köszi
-
rob210
Topikgazda
Ezen semmit.
Ha nem vagy autószerelő és nincs karosszériás ismerősöd, ebbe ne locsold bele a pénzed.
Ez legalább a megvásárlás után még 500.000.- be fájna.Ez már eleve magáért beszél:
"Okmányok
Okmányok jellege: Lejárt magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2016"Eleve nem 95 lóerős 16 szelepes hanem ez a régi 75 lovas 8 szelepes motorral van szerelve ehhez a kasznihoz kínszenvedés.
Ebben minimum az 1.6 os RT-t keresném a helyedben, gondolom családhoz kell ami azt jelenti megpakolod olykor a kocsit ami azt jelenti a 75 lovas motor kileheli a lelkét.A másik meg az, hogy ha ilyen hirdetést tesznek fel, amiben lássuk be szinte semmilyen adat nem stimmel nekem a bizodalmam erősen megcsappanna.
Annyiból megnézheted, hogy lásd milyet nem szabad venni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#10726912
törölt tag
Nagyon nézd meg a rozsda miatt, küszöbök fertelmesen tudnak rozsdásodni, kellemes alku pozíció. Alvázat is nézd végig, vigyél nejlont vagy pokrócot, s feküdj le mellé a hátadra és tüzetesen nézd végig. Figyelj a kipuffra is, ha látsz valahol fekete foltot, akkor lyukas a kipuf rendszer.
Emellett minden működjön. Hideg motorral nézd meg, nyitás előtt legyél a telepnél és figyeld, nem e indítják be. Indítást meg tudod ítélni magad is, kérdezz rá, hogy milyen az llu benne, ha azt mondja, nem jó,gyenge, tedd bele a tiédet. Könnyen, stabilan forgasson. Pár másodperc után indítson. Stabil legyen az alapjárat hidegen is. Menjen és működjön a fűtő venti, ablaktörlő, ablakmosó, féklámpák, helyzet jelzők, minden, ami eszedbe jut. Központi zár, elektromos ablak is simán működjön. Ha főrészen (motor, futómű, kasztni) találsz hibát, akkor hagyd ott. Ha apró hibákra lelsz menet közben, vagy bármikor, akkor alkudj. Futómű legyen feszes, tartsa a kasztnit, 90-es tempónál ha előzöl, ne kóvályogjon az úton, bakkanóknál ne csattogjon nagyon (kicsi ronda hang belefér), s fékezéskor ne húzza félre a kormányt. Kéziféket is ellenőrizd, húzd be, indulj el vele, ha nem tudsz, az a jó, azaz fogjon, illetve utána engedd ki, s ellenőrizd, nem e ragad be valamelyik kerék.
Nézd meg alaposan az ablakokat, szélvédőket, nincs e sérülve az üveg. Az utastérben, de főképp a csomagtérben keress beázások nyomait. Kb ennyi hirtelen. -
rob210
Topikgazda
Mekkora a keret?
Azt hittem kifejezetten scenicet keresel.
De ha mindegy akkor én inkább a megane-t javaslom, kevesebb hiba szokott vele lenni.
A scenicnek pl. típushibája a hátsó lengéscsillapító törés.
Könnyen beáznak, illetve az ülés háttámla szokott eltörni.Renault power
-
#10726912
törölt tag
Az első linkeltednek a futómű baján túl nagyon jellemző az iszonyatos mértékű rozsdásodás, van ismerősömnek olyan ebből a típusból, aminek mindkét oldalán hatalmas lyukak tátongnak a küszöbön. De ha most rendben van. mikor megveszed és nem magad mész megnézni, hanem egy olyannal, aki ért is hozzá, fel tudja mérni a kocsi valós műszaki állapotát, és SZÜKSÉGED VAN egy ilyen nagy térre, akkor veheted, mint a többi hasonlót. Szomszédomnak is van, ő nem nagyon szidja, bár neki relatív a kocsi állapota, mert megcsinálja magának..s ha ezt megveszed, akkor mindig vigasztalhat a tudat, hogy van ettől rosszabb: A CITROEN XARA PICASSO
Ha Megane-t veszel, az jóval stabilabb lesz az utakon, nem háklis az oldal szélre, s sokáig hajlamos mindenféle különösebb gond nélkül üzemelni. Csak ezt is nagyon át kell vizsgálni, mert egyik fórumtárs nagyon bele szaladt a futómű felújításba (giigz). Sógoroméknak ez a típus van más színben, de m1-esük van 7 éve, olajcserére költenek évi 8-10 ezret mennek vele. Lehet jó darab, de bele nyúlhatsz a pár ezres kiadások vége láthatatlan hálójába. -
Skizz
addikt
válasz #10726912 #34947 üzenetére
Igazából nagy tér egy kombiban jólesne, csak ez volt a kínálatban, gondoltam rákérdezek. De a megane amúgy is szimpibb, azt lehet megnézem, mást nem igen. De így az utsó képet nézve, az is vagy nyomott, vagy furcsán esik rá a fény... ezért nem szivesen autóznék 1+1 órát, hogy törött legyen.
rob: változó, de 350-400 fölé nem szivesen mennék.
-
rob210
Topikgazda
Ez a teljes ár, vagy ennyit szánsz a kocsi megvételére?
Mert ha ebben mindennek benne kell lenni, az akkor komoly utánajárást fog igényelni és szerencsét.
ha ez csak a kocsi vételára akkor viszont sokkal jobbat is kapsz ennyiért.én a helyedben az 1.6 osokat nézegetném 8 szelepesekből.
vagy az 1.4 ből a 16 szelepest.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest