-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #77268 üzenetére
Mini is egy egész jó kivétel, kellemes a dinamikája és van érzés a kormányon, nem úgy, mint a legtöbb EV autón. Hozzá kellemesen erős. A hang az hiányozna, az biztos, épp ezért, ha nagyon nem tudnám hova tenni a lóvét, akkor maradnék családi autónak egy charger srt hellcat widebodynál. Van tarcsi a biztonságos előzéshez (707 le), befér a 2 gyerek, és baromi jól néz ki, a vinnyogó kompresszoros hangjáról meg ne is beszéljünk, mi kell még?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Bálint OS
tag
válasz rob210 #77025 üzenetére
Jön egy elm327-es kis BT-s cucc valamikor mostanában. De egyre gyakoribb ez a jelenség. Nyomod neki mint a süket lepadlózod és gyorsul majd elér 2700-2800 köré és hirtelen hatalmasat rántz a turbó :S igazából most elkellene vinni megnézetni csak nem tudom hova Bp-n belül
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #77259 üzenetére
Jobb ötletem nincs, úgyhogy megnézem. 40k van benne, 2 hónap múlva cserélném, jövő heti osztrák út előtt asszony úgysem engedi hogy hozzányúljak. Bár ezzel soha nem volt gondom, és fura hogy miért csak néha (ma is csinálta, kb 8-9 sec alapjáraton ketyegés után, bár kevésbé rángatott).
Off: A mai belső égésű motoros autók kormánya 101%-ig visszajelzés mente szinte mindnél, 0 motorfékkel, legalább közepes turbólyukkal.
Egy normálisabb (nem mint a smart, de egy zoe/208 már elmegy) villanyost jobb érzés vezetni. Nem olyan fekete meg fehér ez a dolog egyelőre...[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #76948 üzenetére
Ha nagykerből (bárdi/Unix/láng) jön az NGK gyertya, nem olcsó webshopból; akkor azt rakjam (20 éve kb csak azt raktunk mindenbe), vagy Denso (mondjuk annak pici letört a hegyéből 75 és 90k között)vagy gyári?
Ha már kiszedem hézagmérésre, legyen kéznél egy másik szett, ha picit is gyanús, nem rakom vissza (elvileg gyári van benne és még 40k-nál jár lassan 2év -előzőleg elírtam- alatt.)
PSAnál iridium+platinumoztam, mert a trafósor rárohad a bontókra; de ha jól sejtem itt a sima preferált (alu hengerfej), vagy inkább ide is az elvileg jobbat (valamivel érzékenyeb trafók)?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #77323 üzenetére
Márka említése nélkül olvastam olyat, hogy az EGR új állapotban elég sokat visszavezetett, valószínű a környezetvédelmi előírások teljesítése érdekében, de sunyiban volt egy frissítés, és onnantól kezdve már jóval ritkábban nyitott aztán nem tudom, mennyire valós a dolog, csak egy anekdota.
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #77305 üzenetére
Miért gondoltam, hogy ez csak háromszor akkora meló lesz mint a többin .
K... trafó se zsírt, se szilikon, se vazelint nem kapott, szemem gülled10 perce, még az első se jött ki
Zsírozzam vagy egyebet kapjon ha egyszer kibírom bányászni? (10-12 perc alatt megszokott lenni a komplett gyertyacsere máskor...)<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #77341 üzenetére
Tudom, hogy zár, de visszahúzza, visszafordul, vagy 10°ot. Csak aki nem... huncutt, az bekeni visszarakáskor. Eskü olyan mintha most pasztával kente volna be valaki, zéró elmozdulás van a fém és gumi között.
Sok márkánál szedtem ki külön trafósat is, oda vissza pár fokot, közben fölfelé húzni, 10-45 másodperc között meg is van, cső.
De ez nem, ez visszafordul a kiindulási helyzetbe.
Gondolkoztam, hogy be kéne sprézni vmivel, de sztem be se fog folyni, meg kenő cuccot oda csak mértékkel szabad küldeni...
Ez a második autó, ami elsőre megfingat és nem sikerül a gyertyát kivenni :( . Rohadjon meg az előző ember aki arra járt, bár amúgy sincs túl sok hely/felület.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #77357 üzenetére
Múltkor már érdeklődtem toronyszilenttel kapcsolatban azóta a nyaralás miatt el volt halasztva a csere most lesz megcsinálva a következő héten.
Szóval odáig már eljutottam, hogy [kyb sm 1018] lesz beszerelve ez elvileg jó ehhez a kocsihoz viszont clio fórumban láttam olyt ahol a toronyszilent csere után ekkora vagy még nagyobb hézag lesz a torony tetején.
Ilyenkor mit ront el a szerelő? -
MC Pite
veterán
válasz rob210 #77346 üzenetére
Nekiálltam hideg motorral is, nem sokkal jobb. Vékony csavarhúzót beékeltem a tömítéshez, nyúzóra egy kis kenősprét küldtem, hogy lefojjon, aztán tekerni kopptól koppig, maj közbe húzni fel, oválisan, előre-hátra felhúzás közben; de egy mm-t se emelkedik el 10p alatt.
Pedig nekem szokott türelmem/érzékem lenni azokhoz, ami átlag szerelő szerint 'úgyis eltörik' (nálam sosem, érdekes), de ezzel meg vagyok lőve b..a meg
Van ehhez is vmi célszerszám, vagy olyan mint az olajszűrő; ehhez nem is kell így nincs is?<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
kisgyerek85
senior tag
-
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #77407 üzenetére
Ő az új ezres 100 lovas tceről beszélt. Vagy már azokat is hozzád hordják javíttatni a márkaszerviz helyett? Sztem azok még nagyrészt bőven garisak, annyira új. Nem tudom amúgy miért vetted magadra, te pont nem az vagy aki a levegőbe beszél. Tudom, hogy a 0.9 és az 1.2 nem sikerült túl jól, de léteznek jó kisebb turbo benzines motorok, amik már túl vannak az általad említett futásteljesítményen probléma nélkül.
-
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #77412 üzenetére
A Mazda valóban megcsinálta, mondjuk az más kérdés, hogy az a motor is mennyire bonyolult és gondolván a sokadik tulajra ott se lesz őszinte a mosoly, ha zsebbe kell nyúlni.
Meg kell nézni az olaszok 1.4 T-jet motorját, régóta kapható és baromi jó vagy ott van a toyota 1.2T-je, CH-R-ekben/aurisokban már komolyabb futással meg a suzuki 1.4 boosterjetek a 10 év garival. Lehetett volna ezt jól is csinálni csak sokaknak nem megy (lásd korábbi tce motorok), de élből lefikázni minden egyes darabot nekem TC kommentszekció szint. -
Nordik
őstag
válasz rob210 #77412 üzenetére
Vannak már olyan anyagok amik hidd el bírják a megpróbáltatásokat. Szakmambol kifolyólag mi is rengeteg féle anyagot munkalunk meg. Csak ezek marha drágák, illetve maga a technológia is amivel meg lehet munkalni. Gondolom próbálkoznak, de inkább a költséghatékonyságra mennek.
-
shifty!
senior tag
válasz rob210 #77417 üzenetére
Yes, az amerikaiak meg csendben röhögnek rajtunk, miközben önkényesen kilépnek lassan minden nemzetközi megállapodásból.
Hajózásra vonatkozó korlátozásokból még mindíg elég gyenge az EU, a közúti forgalmat meg rommá szivatják, sebességet csökkentenek és a többi faxaság.
Whatever..."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #77412 üzenetére
Elektromos autónál mi a probléma? Mármint azon túl, hogy idővel elfárad az akkupakk, illetve, hogy az emberek azt a kevés megmaradt olajat sem cserélik abban az autóban, amit kéne, így egy halom hajtáslánc hibás elektromos autó lesz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #77424 üzenetére
70k az már eléggé long life b*szki.
Priusnál legalább van hűtés, nem úgy mint a leafnél. Priusnál ugye az utastérből szív, így nyáron a sok decihuszár nem is tudja, hogy lehúzott ablaknál gyilkolja az akkut, mert szívja a 40 fokos levegőt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #77419 üzenetére
Nagyon utálod te ezeket a motorokat, csak totálisan feleslegesen, ráadásul brutálisan szubjektíven sarkítasz, nagyítasz.
Nem baj, azoknak a szar Tce motoroknak nagy része örömmel dolgozik az emberek autóiban, attól, hogy szerinted mind meg fog dögleni százezernél. Igen, meg fog belőlük, jóval több, mint a csoda K4 blokkokból, de közel sem akkora arányban ahogy te tartasz tőlük. -
veterán
válasz rob210 #77467 üzenetére
Nem fekete feherre gondolok, csak valami megoldas, legyen az elektromos extra szivattyu, vagy barmi, de erdeke nincs ra a gyartonak gondolom, maximum a hasznalt piacon lehetne valaki nagyon lelkes a megorzessel kapcsolatban, de annak megy modositas nelkul is, csak figyelnie kell.
Everybody lies.
-
30z.Samu
félisten
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #77481 üzenetére
Én is kérdeznék
M3. Ha elkezd cseperegni, néha bekapcsol néhány csepp után, néha nem. Van úgy, hogy mikor alig látok ki, 2 fokozatban elkezd törölni és abba sem hagyja, ha száraz az ablak, akkor sem. Ha kapcsolatom a érzékenységet 1-2-3 rövid ideig talán jól működik.
Igazság szerint fogalmam sincs mi lenne a normál működése.
Már volt bontva, látni a burkolatok, hogy nem passzentosan lett visszaszerelve annó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!