-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
-
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210 #81100 üzenetére
0.9 fos, az1.2 fos
A 0.9-es tudom nem erőgép, Clio-ban egész jól eszik, pályán 130-nál már sokat.
1.2 TCe nissanos (nem a Clio3-as D4Ft) meg jól megy erős, de sok a fogyasztás mérethez képest.
van 110-130-as a Meganban és 120-as a clio GT-ben captur-banDe mik a bajai? Miért problémás?
-
Somatom
veterán
-
longwild
aktív tag
-
CriticalHit
őstag
válasz
rob210 #81131 üzenetére
Azt gondoltam, hogy a 18 ezer forintos órabérű márkaszervizben csak a szakmailag legfelkészültebb, legmegbízhatóbb autószerelők dolgozhatnak a legmagasabb szintű minőség-ellenőrzés mellett. Így vagyok nyugodt. Naívitás vs realítás. Mit tanácsoltok a következő olajcserére, motorolaj gyártó, típus, illetve olajszűrő gyártó, típus? Az olajkeresőben ezeket találtam:
-ELF Evolution 900 FT 5W-40
-VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40
-Castrol EDGE 5W-40
Az olajszűrűvel vásárlással (is) teljesen tanácstalan vagyok.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz
rob210 #81138 üzenetére
Köszönöm a segítséged, és a többiekét is. Érdekes, hogy az olajszűrőt csak 200 forinttal adták drágábban a márkaszervizben. Szívesen vinném hozzád a Clio-t, de kétlem, hogy Pápa környékén működsz. Sajnos.
tusi74: A Renault márkaszerviz a tisztességtelenségével és a szakmaiatlanságával elérte, hogy többé oda nem viszem a kocsit és mást is lebeszélek róla. Csak ha nagyom márka specifikus a probléma, de akkor is inkább tanácsot kérek előtte itt.Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz
rob210 #81143 üzenetére
Saját káromon megtanultam de legalább aki olvassa esetemet tanul és továbbadhatja a leckét. Végül már senki nem fog márkaszervizhez fordulni és bezárhatnak. Hiszem, hogy hosszú távon csak a becsületes út a járható.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
CriticalHit
őstag
válasz
rob210 #81145 üzenetére
Minden márkára igaz ez a szemét lenyúlás? Hiszen van márka, ami 7 év garanciát ad. A Renault szervizben láttam, hogy az elektromos autó szervizelési óradíja 35e-ft, ami világos, hogy megpróbálja kompenzálni, hogy az elektromos autó gyakorlatilag szervizmentes -a kötelező garanciális szerviz kivételével-. A becsületes márkakereskedői húzás az lenne, ha a kötelező garanciális szerviz ingyenes lenne.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
shifty!
senior tag
válasz
rob210 #81150 üzenetére
Wunderbar, ez a leírás meg az eredeti felállás, hogy a csillivilli szervíz miket nem csinált meg, mehetne egy Totalcar-os cikkbe, nagyobb publicitás elé. Minden elismerésem Robi.
Megkaptad a Covid, vagy más nyavalya?
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #81168 üzenetére
Hol keresgéltél?
Vidéki vagyok (Romhány) Budakalászon dolgozom. Jó lenne Pest, de északi része inkább, főleg ha nem lehet megvárni.
Meteor autósboltot (Balassagyarmat) kérdeztem, ők tudnak csuklót rendelni (38e Ft külső). Most ebben az állapotban elhozom az autót, még megbeszélem a szerelővel a dolgokat, aztán majd lesz valahogy. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #81179 üzenetére
Utolsó kérdés, japanparts? Elég jó árban van Zsu-nál.
Ő lenne az autó. Bő 1 hónapja írtam ide, leírtam a Carnext-es csalódottságomat. Aztán egy munka alkalmával Tatabányán jártam, ahol volt egy kiszemelt példány. El is mentünk megnézni. Kívülről sehol semmi, tényleg patika. Beindítás után szépen járt a motor, kereskedő nem tudta, hogy megyek. Hétvégén szintén Tatabányán jártunk, így az egész család szemrevételezte és meg is történt a foglaló rá. 170e km-rel vettem, flottából jött.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #81190 üzenetére
A 100-200mA az már leszívja, de 100mA egy jó aksi és jó töltés esetén több hét, mire leszívja. Csakhát pl. télen nem mindegy, hogy 90-100 vagy 50-60%-os aksi áll neki az indítózásnak.
Szerintem ez a kibocsátás normák miatt is van.
A kibocsátás méréseket hidd el, hogy fullra feltöltött aksival kezdték. Azaz a tesztkör alatt az aksit nem kellett a kocsinak töltenie és amennyire lehet, a generátor helyett is az aksiról mentek a fogyasztók. 1-2g CO2-t lehet, hogy elcsaltak ezzel
Ezt a beépített voltmérőm meg is erősítette.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
válasz
rob210 #81222 üzenetére
Nézegettem, hogy ez hátha, ha már ott a csatlakozás, de reméltem nem itt lakik, mert gondolom egy újabb fantasztikus minőségű tömítés, vagy még rosszabb (mármint nekem, mert nincs most semmilyen) és pasztázni kell (és remélni hogy az jó lesz).
Szerinted érdemes leszednem, kitakarítani? Vagy mittomén, kapjam le nyár elején, nézzem meg mennyi olajat öntök ki a szívósorból, és ha megint sok van, leszed+takarít? Nem nagyon találkoztam még olyannal autóknál, hogy ennyi olyan tömítést használnának, ami a tervezett helyen nem nagyon tud helytállni, még a vag konszernen is túltesz.Ez ennyi? [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
t.imi
addikt
válasz
rob210 #81252 üzenetére
De nem is!
/ nem emlékszem rá. Erre több esély van
SCT gyárban tűz volt, ellátás bizonytalan, írja egyik áruház. Jász, vagy ez. [Örök élet plusz egy nap] .Viccet félretéve keresem, hátba akad ~70Ah körül.
-
Somatom
veterán
válasz
rob210 #81260 üzenetére
Arra gondoltam, hogy alacsonyabb az Ah értéke, mint ami amúgy az autóba kéne. Az indítóárama viszont jóval több. Sztem nincs túlárazva más prémium akkukhoz képest és láttam, hogy forgat egy 24 -es kompressziójú ősdízelt mínusz 10 fokban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
rob210 #81271 üzenetére
88kW-os. Gyárilag előírt elf olajat kapott.
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
rob210 #81287 üzenetére
Baaaszus, nem bowdenes hanem hidraulikus? Hát az csúnya nagy szopás... Felső-alsó munka henger, és DMF csere. jól van...
Mármint a pedált húztma ki lábbal, mert az egésznek kb 10cm útja volt. Azóta még jó. Viszont tisztában voltam a kupplung hibájával, amikor elhoztam, és úgy gondoltam hogy ez egy vállalható probléma lesz.
[ Szerkesztve ]
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
rob210 #81293 üzenetére
Fúj rendesen, ha feltekerem jön levegő mennyiség. Csak a -2°C-os kinti levegőt fújja befelé. A vezető oldalon viszont a fűtött levegő jön.
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
rob210 #81295 üzenetére
Kétzónás digi.
rendben, köszönöm!
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
rob210 #81321 üzenetére
Vègül nekem is kyb lesz japanparts helyett, tegnap hívtak a zsu-ból, hogy nincs egyetlen beszállítónál olyan, kyb-át ajánlott ès egy keveset tud engedni a webshopos listaárból. Porvèdőt mindenkèppen vegyek hozzá mèg? Szerelő múltkor azt mondta, hogy az nem kell,mert jók. Szerdán megyek átvenni az alkatrèszeket, szóval mèg van időm leadni esetleg arra is a rendelèsemet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Rendszergazda topic
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Suzuki topik
- Politika
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Medence topik
- BYD Atto 3 menetpróba
- További aktív témák...
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Playseat challenge
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg