Aktív témák
-
rudi
nagyúr
OFF
Látod látod EZT lehet elfogultságnak nevezni! Jó hosszan bekopizol NÉGY hozzászólásból KETTŐT ami a lehető legpozitívabban áll a PS3.0-hoz a másik kettőt, ami már nem annyira pozitív az meg szében elhagyod, még csak nem is linkelsz rá, jó politikus lenne belőled :P Bőven elég lett volna a link és akkor NEM TE adnád mások szájába a véleményüket, hanem mindenki eldönthetné, hogy a négy (nem kettő) véleményből melyiket tartja a legreálisabbnak.
ON
Raymond belinkelte a korábbi post forrását és legyen itt még pár vélemény a Shader Modell 3.0-val kapcsolatban.
[L]http://www.digit-life.com/articles2/dx-next/index.html[/L] eddig csak ezt az egy írást találtam (nem nagyon kerestem) ami nem csak azt hangoztatja hogy hűderugalmasmegminden, de el is gondolkodik a rugalmasság esetleges árán.
[L]http://beyond3d.com/interviews/sweeney04/index.php?p=4[/L] kicsit részletesebb Sweeny vélemény a 3.0 shaderes játékok várható megjelenésével kapcsolatban.
Ha tudtok még további forrásokat,amik a Shader Modell 3.0 jövőjét boncolgatják akkor lécci linkeljetek! -
Raymond
titán
Akit erdekel hogy a fent idezett ket gentlemen-en kivul masoknak mi a velemenye az itt olvastatja el: [L]http://www.gamers-depot.com/interviews/dx9b/001.htm[/L]
-
FreeM
aktív tag
Andrey Khonich ( Crytek ) nyilatkozata a SM3.0-ról:
''In VS3.0 Shader model actually is possible to support general displacement mapping (with smart Shader design when vertex Shader has to do something during waiting for texture access).
In PS3.0 shaders it’s possible to decrease number of shaders using dynamic branching (one Shader for general lighting) and in such way decrease number of Shader switches and as result increase speed, and also we can utilize dynamic conditional early reject for some cases in both PS and VS and this also will increase speed. As to NV40 generally possible to use co-issues better to take advantage of super-scalar architecture (we can execute 4 instructions per cycle in a single pipeline).
- Handle several light sources in single pixel shaders by using dynamic loops in PS3.0.
- Decrease number of passes for 2-sided lighting using additional face register in PS3.0.
- Use geometry instancing to decrease number of draw-calls (remove CPU limitations as much as possible).
- Unrestricted dependent texture read capabilities to produce more advanced post-processing effects and other in-game complex particles/surfaces effects (like water).
- Full swizzle support in PS3.0 to make better instructions co-issue and as result speedup performance.
- Increase quality of lighting calculations using 32 bit precision in pixel shaders on NV40.
- Take advantage of using 10 texture interpolators in PS3.0 Shader model to reduce number of passes in some cases.
- Easily do multiple pass high-dynamic-range rendering on FP16 targets.
- Speed up post-processing a lot by using MRT capabilities and mip-mapping support on non-power-of-two textures.
For PS3.0 shader model 32 bit precision becomes high precision. 24-bit and lower are partial precision. Currently I see advantages of using 32 bit over 24 bit only in calculating of depth values in pixel shader (custom Z values). Also it could be possible to use 32 bit precision with big values, but it’s not the case in current generation engine.''
Tim Sweeny ( Epic Games )
''PS 3.0 supports dynamic conditionals and much larger Shader programs, so it becomes possible to render in a single pass what would previously take many passes. For example, a renderer can more practically combine multiple lightsources into a single pass, using a dynamic conditional to handle the properties of each individual light in a single pass.
Regarding the general question of ''Why are conditionals needed in pixel Shader programs'', I recommend comparing the situation to that of C programs. How many useful C programs don't contain conditionals? Approximately none!
Only a marketing guy would consider 24-bit floating point to be ''full precision''!
32-bit floating point has been an industry standard for 18 years, since the original IEEE 754 specification was ratified. Besides the obvious need for 32-bit precision in any sort of high-range calculation (such as position vector math, world transformations, etc - all things one is likely to do frequently per-pixel), we feel there's a huge advantage to using industry standard arithmetic in its predictability and reproducibility across different GPUs. The 24-bit precision mode allowed by the DirectX9 spec was backed by a reasonable cost/performance/precision judgment back in the early days of DirectX in 2002-2003. But nowadays there isn't a good reason for hardware to support less than full 32-bit floating point precision.'' -
rudi
nagyúr
OFF
Kedves fórumozók! Pár perce kénytelen voltam törölni nényán NEM ideillő személyeskedő hozzászólást. Most 19:18-van, megyek haza. Holnap délután benézek pár percre és aki megítélésem szerint addigra túl sokat OFF-ol az kap egy BAN-t :(((
ON -
-
-
FreeM
aktív tag
Mit kellene nekem azon érvekkel megcáfolni, hogy egy abszolút elvakult ati fanboy onnan a puszta végéről megmondja hogy én min láttam a FarCry-t futni vagy min nem?
A releváns PS2.0-ról kapcsolatban pedig egy még erősebb szemüveget kellene felvenned, azzal talán észrevennéd, hogy semmilyen PS2.0-ról sem beszéltem ezért semmit sem kell cáfolnom.
Ha pedig csak a szokásos... [MODERÁLVA by rudi] -
Értettem, és megígérem ezentúl betartom, mert rájöttem, h a jóindulat és a józanész nem minden esetben célravezető. A többi topicban a hsz-eimet megnézve rájöhetsz, ez nem az én stílusom. Sajnálom h van itt EGY hely ahol más a hozzáállás.
Fenntartom, a személyeskedés nélküli, objektív, vélemény-egyeztetésnek, vitának továbbra is feltétlen híve vagyok, illetve várom a válasz(oka)t a fentebb leírt kérdéseimre. (nem Tőletek)
Nektek (moderátorok/házigazdáknak) pedig további jó munkát!
[Szerkesztve] -
Raymond
titán
Igen :) Hat ha erveket nem tudsz felhozni csak ilyen szinvonalon hozzaszolni azon en nem segithetek.
A kepek amiket belinkeltel ebbol a newspost-bol szarmaznak: [L]http://www.pcper.com/comments.php?nid=145[/L]
Mar ketszer update-eltek a cikket de meg mindig nem ugy van ahogy irjak. Az ''elotte'' kep egy DX7-es kategoriaju kartyaval keszult alacsony felbontasu texturakat hasznalva. Meg egy PS1.1-et tamogato kartya is messze jobb kepet ad.
Az NV maga allitotta hogy az ''elotte'' kep PS2.0-val keszult. Itt lathatod az europai bemutaton keszult kepeken: [L]http://www.bit-tech.net/feature/43/1[/L] -
fLeSs
nagyúr
1ébként NV-nél azért kisebb a fogyasztás szvsz, mert a driver visszaveszi az órajelet, semmi másért.
Az igazat megvallva örülnék, ha ATI-nál is így lenne, mert én dolgozok is a gépen elég sokat, és olyankor nem kéne full órajelen mennie a kártyának (9800 Pro), persze ez megoldható vmilyen progival, de elegánsabb sztem az NV módszere. -
MaUser
addikt
Nem tudom minek, de hátha::(
FreeM: Pontosan! A legnagyobb számlát átlagosan (~20/80% 3D/2D használat) a 9800xt tulajok fizetik, sokkal kisebb 2D és 3D teljesítményért! Mert ők megérdemlik! LOL!
Drizzt:Ebből az ábrából miért is következik az, hogy a r9800 tulajok fizetik a legnagyobb számlát?
Ki az a ****, aki a r9800-at 2d-re használja 80%-ban? És amúgy az fx5950 ultrához képest 1általán nem kisebb teljesítmény, sőt...
FreeM:Az emberek jó nagy része ebbe a **** kategóriába tartozik. Az sem lehetetlen hogy a többségük. Ha te ezt nem érted, akkor lehet hogy te nem ilyen arányban használod. Házi feladat kiszámolni azt a pontot, ahonnan kezdve fordul a kocka.
A **** kategóriába tartozók az ati átgondolatlan tervezésének a következményeit fizetik meg. Mert megérdemlik!
Én: Bár már írták, de mégegyszer: Ki az aki 2d-re 6800u-t, 9800-at vesz? Egyébként tényleg okos dolog, hogy 2d-ben kisebb az nv teljesítményfelvétele (remélem az ati is bevezeti), de számolj utána, hogy ez mennyi forintban kifejezve.... 50w különbségnél 1 kwh meg lesz 20 óra gépezéssel azaz teljes 30 forint... Ha folyamatosan megy a géped, akár havi 900 forintot is spórolhatsz. Nem jelentős annak ennyit fizet a kártyájáért.
OFF
Egyébként meg mit érsz a kisebb 2d fogyasztással, ha a játékok (mert ugye arra veszed a kártyát) alatt nem kellően gyors.
ON
FreeM:Nem tudom ki vesz 2D-re ilyeneket. De hogy jön ez ide? Jelenleg nem lehet a kártyákat 2D-üzemmód nélkül használni (ez nem voodoo), úgyhogy ennek semmi köze ahhoz, hogy ki mire veszi. Emiatt 2D-ben kénytelen vagy használni (feltéve hogy bekapcsolod). A kérdés a két felhasználás aránya. Erről volt szó.
Szintén, nem arról volt szó, hogy mennyi a különbség, hanem hogy ki fizet többet.
Na most olvasd végig és értelmezd...
Kis segítség: Akinek a kis fogyasztás számít nem vesz ilyen kártyákat, akinek a 3d kell azt nem érdekli a kártyája fogyasztása. Emelett jó ötletnek és követendő példának tartom a 2d rész kisebb fogyasztását, de ne ez számítson már egy játékkártyánál. Vagy te egy sportmotornál is az alapjárati fogyasztást nézed, majd megveszed a kisebb alapjárati fogyasztásút és versenyen meg lehülyézed azt, aki háromszor lehagy, de az ő gépe többet eszik? Remélem eléggé érthető voltam...
Én:A next generation 3d game-k meg mindíg az éppen aktuális pr által nyomott kártyán szakítanak, nem?
FreeM: Nem. (HF ellenpéldát találni.)
Ha te mutatsz egy ellenpéldát, ahol egy next generation 3d game az aktuális bemutatott kártyán nem a legjobb hát mutass, én nem találtam...
FreeM: FarCry, SM 3.0 előtt: (link)
Én:Ezek a képek fennt vannak a hwoc-on, ha megnézed a ps3.0 nélküli legalább gef 4-el készült, mert ps2.0-val köszönő viszonyban sincs az biztos.
FreeM:Most komolyan, ez megint hogy jön ide? Írtam én ezzel kapcsolatban valahol ps2.0-ról? Nem. Akkor meg?
Szvsz ps2.0 eddig úgy tudtam a ps3.0-át megelőzi....
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
engusz
veterán
Ennek itt nincs helye, kérlek titeket!
-
anaqer példájában éppen TE voltál a hülye. Aki azt nem érti, az a hülye. Aki érvek és objektivitás ellen csak személyeskedni tud, az is hülye sorolhatnám... de úgytűnik Te tényleg reménytelen eset vagy. Nem tűnt föl h leírtam, ha képes vagy személyeskedés nélküli józan vitára akkor az rendben van? Neked nem megy. Kár, sajnállak.
-
FreeM
aktív tag
Ha esetleg valaki még nem látta volna:
[L]http://www.jamesbambury.pwp.blueyonder.co.uk/unreal3_0002.wmv[/L] -
anaqer
veterán
Az szép dolog hogy tudsz angolul és meg is mutatod, de ha érvekkel nem tudod megcáfolni amit Raymond írt attól még nem kötelező személyeskedéshez nyúlnod. Ha nem akarod megérteni hogy miért nagyon is releváns az első képen a PS2.0 ( sőt, shader, mint olyan ) hiánya, az persze más tészta.
-
FreeM
aktív tag
GeForce 6800U-ra épülő kártyák különböző gyártóktól:
[L]http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id=PerformanceBenchmark&page=1&sn1=&divpage=1&sn=off&ss=on&sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=228[/L] -
FreeM
aktív tag
Nem tudom ki vesz 2D-re ilyeneket. De hogy jön ez ide? Jelenleg nem lehet a kártyákat 2D-üzemmód nélkül használni (ez nem voodoo), úgyhogy ennek semmi köze ahhoz, hogy ki mire veszi. Emiatt 2D-ben kénytelen vagy használni (feltéve hogy bekapcsolod). A kérdés a két felhasználás aránya. Erről volt szó.
Szintén, nem arról volt szó, hogy mennyi a különbség, hanem hogy ki fizet többet.
''A next generation 3d game-k meg mindíg az éppen aktuális pr által nyomott kártyán szakítanak, nem?'' Nem. (HF ellenpéldát találni.)
''Ezek a képek fennt vannak a hwoc-on, ha megnézed a ps3.0 nélküli legalább gef 4-el készült, mert ps2.0-val köszönő viszonyban sincs az biztos.'' Most komolyan, ez megint hogy jön ide? Írtam én ezzel kapcsolatban valahol ps2.0-ról? Nem. Akkor meg? -
rudi
nagyúr
-
Drizzt
nagyúr
Fiúk! Az nekem most nagyon egyértelműnek tűnik, hogy az árnyékszámításban nagyon nagyot ugrott a kártya teljesítménye! Nézzétek meg a Ragtroll, vagy a Battle of Proxycon tesztek eredményeit. Nekem ez tetszik a legjobban. Gyors árnyék számítás. Amúgy Rudi, azt a hdr-es tesztprogit ismered, amivel a hszandek.fw.hu-n látható képeket készítettem?
Nekem nagyon tetszik.
[L]http://hszandek.fw.hu[/L] -
rudi
nagyúr
OFF
Nolám csak MODERÁTOR lettél?! Gratula :D
Jól viselkedik a kedves fórumozó társaság? Nem személyeskednek? Nem IRC-zenk a fórumon?
ON
Olvassátok el ezt [L]http://www.3dcenter.org/artikel/nv40_technik/index_e.php[/L] és aki tud németül az olvasson bele azokba a cikkekbe is, amikre linkel. Szerintem ez a legjobb írás, ami NV40-el kapcsolatban megjelent, és irigylem a szerzőket azért a pár sorért amit a cikk végén írtak...
Eddig jópár NV40 tesztet végigolvastam és a PH-s cikk kapcsán volt lehetőségen belenézni az NVIDIA újságírók számára rendelkezésre bocsátott anyagokba és meglepően sok nagy tesztoldal is (Firingsquad, HardOCP stb.) szinte módosítás nélkül vette át az anyagot, és az elemzéseikről hírs digit-life pedig még tesztkártyát sem kapott, ezt nevezem én ''korrekt'' PR-nek... -
OFF
Nem tartom magam egyiknek sem...
Két-három hetente meg lehet próbálni jóirányba terelni valakinek a lelkét stílusát... Mert aki az én HSZ-eimbe beleköt az azt tiszta szívvel nem teheti mert úgy írom h ne lehessen. Egyszer hátha bejön.
Már sokszor idéztem a viccet, amikor megy az ürge az autópályán, bemondja a ráidó ''Egyvalaki szembe megy a forgalomma!l'' Ő meg erre ''Egy? Az összes!'' Valakinek szólnia kell neki... Én ilyen vagyok. Párszor fölidegesítem magam, persze fölöslegesen, de alapból kihívásnak is tekinthető. És a lényeg. Sose veszem haláli komolyan, főleg magamat nem (önirónia nagyon fontos). Röhögni annyi mindenen lehet legyen ez az egyik szórakozásom.
Persze nem mindenki ilyen, és Téged is megértelek, és ha nincs jó kedvem akkor én is így gondolkodom. :P
ON
[Szerkesztve] -
anaqer
veterán
OFF
A bánatnak kell az ilyen ''T.B.''-nek meg ''ATi fanboyok''-nak címzett dolgokra reagálni. Nem ismeritek a ''Never argue with an...'' kezdetű bölcsességet? :F
OFF -
Illissius
tag
Ez úgy volt, hogy az nV 8x1-el kampányolt akkor, amikor a világon (envídiás alkalmazottakon kívül) senki nem látott még élőben 5800 Ultit. Mikor megnézhették, akkor derült ki róla, hogy csak 4x2. Most viszont az a helyzet, hogy nV kijelenti, hogy a 6800 Ulti 16x1, és ezzel párhuzamosan vagy 20 hardver site, köztük Beyond3D, Tech Report, AnandTech, XBitLabs, stb. megvizsgálják, és megállapítják, hogy valóban az (rudi szerint meg inkább valami 16x1,5).
Magyarán, ez most nem kamu. -
Illissius
tag
Ezzel kapcsolatban csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy itt lényegesen többel gyorsabb mint csak 2x. Ez azért van, mert mint a ShaderMark tesztekből is látszik, fp32 mellett kb. duplája a 9800XT-nek (FreeM kedvéért: ami mellesleg csak fp24-t használ), viszont fp16-nál még több :). És mivel a tetején ott van, hogy ''Pure Speed'', így valószínüsíthető, hogy fp16-t használ.
-
Mivel nem tartom magam az ati fanboy-ok körébe ezért objektíven tudom megítélni amit mutatsz, ennek a lényege pedig a következő:
A dupla mennyiségű pipe-al és 1,1Ghz-es mem-el fölvértezett 6800 2x annyi FPS-t produkál mint az ezekből kb feleannyival büszkélkedhető, lassan 1 éves (ha az R3xx családot nézzük 2 éves) 9800XT. Épp erre vártunk, nem tudom miért kell naponta belinkelni egy ilyet, h húmeghá meg megahiperlol. Pontosan ez a dolga az nv40-nek. És csak örülni lehet annak h végre haladás a haladás! Várunk egy kicsit, jön az Ati új kártyája és majd akkor jöhet az összehasonlítás.
Apropó összehasonlítás! A táblázatban nem tűnt föl vmi? Mondjuk, h a 9800XT 2x annyi FPS-t ad mint az 5950U? :U
Egy-két hete, hónapja ha ide belinkelt vna egy ilyen grafikont akárki, Te idegbajt kaptál vna... és ugyanez a helyzet azzal a csúnya shadermark 2.0-val is, amit már föntebb leírtam... Amíg 9800XT-5950U-ról volt szó, addig hallani se akartál róluk most meg már mindjárt jó. Én még mindig fenntartom, h ezekkel az eredményekkel se akkor, se most semmi bajom, fölöttébb impresszívek, mind a jövőbeni kártyák várható, mind a most elérhető csúcskártyák teljesítményét érintően.
[Szerkesztve] -
Skica
őstag
Ha kiadják a 6800Ultra SLI kártyákat, elértük a Dual táp használatának is kötelező használatát!
Dual DDR,Dual Cooler,Dual VGA OUT,Dual stb.
ÁáÁáÁáÁá nem semmi. -
MaUser
addikt
Bár már írták, de mégegyszer: Ki az aki 2d-re 6800u-t, 9800-at vesz?:) Egyébként tényleg okos dolog, hogy 2d-ben kisebb az nv teljesítményfelvétele (remélem az ati is bevezeti), de számolj utána, hogy ez mennyi forintban kifejezve.... 50w különbségnél 1 kwh meg lesz 20 óra gépezéssel azaz teljes 30 forint... Ha folyamatosan megy a géped, akár havi 900 forintot is spórolhatsz. Nem jelentős annak ennyit fizet a kártyájáért.
OFF
Egyébként meg mit érsz a kisebb 2d fogyasztással, ha a játékok (mert ugye arra veszed a kártyát) alatt nem kellően gyors.
ON
A next generation 3d game-k meg mindíg az éppen aktuális pr által nyomott kártyán szakítanak, nem? :C
#547:
Ezek a képek fennt vannak a hwoc-on, ha megnézed a ps3.0 nélküli legalább gef 4-el készült, mert ps2.0-val köszönő viszonyban sincs az biztos.:(
[Szerkesztve] -
FreeM
aktív tag
FarCry, SM 3.0 előtt:
[L]http://www.pcper.com/image.php?aid=&img=farcry_before_stair.jpg[/L]
és utána:
[L]http://www.pcper.com/image.php?aid=&img=farcry_after_stair.jpg[/L] -
FreeM
aktív tag
Különösebb jelentősége ugyan nincs, de az ati fanboy-ok imádni fogják :DDD :
[L]http://www.xbitlabs.com/images/video/nv40/nv40_games_gif/dx1sixth_1600_pure.gif[/L]
[Szerkesztve] -
FreeM
aktív tag
Az emberek jó nagy része ebbe a **** kategóriába tartozik. Az sem lehetetlen hogy a többségük. Ha te ezt nem érted, akkor lehet hogy te nem ilyen arányban használod. Házi feladat kiszámolni azt a pontot, ahonnan kezdve fordul a kocka.
A **** kategóriába tartozók az ati átgondolatlan tervezésének a következményeit fizetik meg. Mert megérdemlik! :DDD -
-
Egon
nagyúr
Rendkívül vicces vagy, sőt... Már-már szánalmas...:(
Az Ati-ról kiszivárgott híreket persze tutinak veszed, a _majdnem biztos_ nV-hírekben meg kételkedsz... Ha (nomen est omen) tamáskodó alkat vagy, kéretik az Ati-val kapcsolatos híreket is _erős fenntartással_ kezelni...:U -
HiperG
addikt
Csak imádom a kártyámat :)
Nem tudom mikor fogok legközelebb cserélni... azis lehet, hogy ezt a szériát inkább kihagyom és majd R500 és NV50 közül válogathatok amik már minden bizonnyal 110nm-es gyártástechnológiával készülnek...
És ha már engem nem érint akkor legalább összehasonlítgatom a kártyákat, jóvan? -
HiperG
addikt
-
Peat;)
veterán
Az nv 40-ben 16p. van de ahogy Rudi is mondta ezt MÉG többnek kell venni a radikális változások miatt a chipben! (nagyon okosan tervezett chip lett elolvasva az itteni cikket)
-
HiperG
addikt
Az a vicces, hogy bár az nVidia 16 pipelinet ír az valójában csak 8...
Ezzel szemben az X800 XT valójában 16 pipelinet tartalmaz nem ilyen nVidia módra való 16ot...
Szóval most lehet, hogy szarráveri ezeket a kártyákat, de nem ez volt a kérdés.... -
HiperG
addikt
Aha nagyon vágjuk a témát nemde?
Faszságokat beszélsz és piszkálod az ATisokat pedig a fejeden ugrálnál ha neked ilyen kártyád lehetne legalább...
Különben is ATiTool rulz annyi órajelet írok be amennyit akarok... és megéri ha 3D-ben kevesebbet fogyaszt és gyorsabb mint az FX (NV40et most haggyuk ki mert az jó ha karácsonyra elérhető lesz) -
Na megint lemaradtan vmiről.
''sokkal kisebb 2D teljestmény'' Az milyen? Van már 2DMark is? Adnál egy linket ahol összehasonltják 2D-ben a kártyákat?
Mert előbb 3D-hez adtál, ahol bebizonyosodott az azonos generációs kártyák teljestménye. Ott néha 100%-al a 9800Xt nyer. Ebben a ''LOL'' shaderMark tesztben.
A 6800U-t ne vegyük oda, az majd játszon a X800-el...
Fogyasztással kapcsolatban melyik táblázatot nézted? Amit én látok, ott 3D-ben 200/180-ra az nv ''vezet''. Ez 10% 2D-ben pedig 130/107-re az Ati 20%-al. Végig a 5950U-9800XT párosról beszélek, a 6800U-nak még nincs itt az ellenfele. Csak mert Te is a 9800Xt tulajokat ''szidod''. -
Vitus
őstag
Szerintem egyébbként a két tápcsati nem a nagy fogyasztás miatt kell hiszen az a ~10W amivel többet fogyaszt a 5950Ultránál ezt még nem indokolja. Szerintem a két tápcsati az más technikai okok miatt kellett, és nem hinném, hogy ezért kell akkora táp, mert ugye akkor a 5950Ultrához is ekkora kellene. Bár ha azt nézzük, hogy a haver gépben a 360w-os csíftek már serceg (3.2 P4+9800XT) akkor elképzelhető de ez nem azon a ~10w-on múlik szvsz.
-
HiperG
addikt
Nos igen, az NV jól időzítette most, hogy az ő modelljük jöjjön ki előbb.... nem mint anno...
HIszen a másodikat mérik mindig az elsőhöz nem pedig fordítva.... -
Ez télleg tök jó de dél óta az egész PH társaság ezt kukkolja.
Amúgy le a kalappal mert tényleg nagyot alkottak.
De sztem LOL-ozni majd akkor lehet ha a X800 vs 6800 között lesz legalább bármelyik fél részére 15% biztos előny. Ez most most még olyan ''összehasonlítás'' mintha GF3-at meg R8500-öt versenyeztetnénk R9700-el.
OFF
Amúgy nem állom meg megkérdezni. A táblázat hogy tetszik a 9800XT-5850U viszonylatában? Mert 1-2 hónapja még hihetetlen mód haragudtál a ShadewrMark-ra, h nem jó semmire meg h a sok hülye Ati-fanboy nézegesse csak úgyse jó semmire. Most meg jó lett. Nem?
Nekem akkor is, most is tetszett/tetszik.
ON -
FreeM
aktív tag
LOL! :D
-
anaqer
veterán
Semmi. :)
[Szerkesztve] -
Sanya
nagyúr
Én akkor fogok megint új videókártyát venni, ha az kb 20 maximum 30.000 forintba kerül, és leagább 2x vagy jobb esetben 3x gyorsabb, mint a jelenlegi r8500. de úgy látszik, hogy egyik cég sem szeretné, ha csúcskártyái egyzser majd nagyon olcsó pénzért kelnének el, ezért inkább kifuttatja őket sajna.
Aktív témák
- Óra topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Ózongenerátor a háztartásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Hetekig bírják töltő nélkül a Huawei sportórái
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Okos Otthon / Smart Home
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3436
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3367, 91% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! "ÚJ" Cooler Master Masterliquid 360L CORE vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- Bontatlan Lenovo T14S WUXGA Touch Ryzen5 Pro 7540U 16GB 256GB Radeon 740M Win11 Pro 3év Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest