-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #54024 üzenetére
[link]
"A büntetés húszezer forint helyszíni bírságban és egy szigorított KPM vizsgában öltött testet, ahol a megtoldott lökhárítók és a LED-es rendszámtábla világítás miatt csak harmadszorra engedték át az autót."Ahogy írták előttem, ha fehér és nem reptér világítás akkor szemet húnynak.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54021 üzenetére
Egy szó, típusengedély. Ami abban van azt lehet és kész. Épp ezért nem alakíttattam át projektorosra anno az első fényszórókat. Halogén izzós gyárilag, azzal megy át műszakin.
Gyors kérdés: cserélt már valaki g-ben hátsó kapaszkodóknál izzót? Leírás alapján próbáltam de nem éreztem hogy kibillenne csak azt hogy kicsit még feszítem és darabokra töröm. Van valamilyen trükkje esetleg a dolognak?
Petyyyyy: Canbus-os kell neked hiába nem olyan. A sima nem fog teljesen kialudni, lesz egy kis derengése.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Kickass
őstag
válasz F_Gergely #54090 üzenetére
Alfában szintén a levélrács alatt volt, aki meg ezt kitalálta remélem azóta is sünt szarik minden nap.
Én cseréltem benne anno mikor hozzám került, de sztem sikerült össze is gyűrni mire belevarázsoltam.
Nem beszélve arról hogy az enyém Behr patentos és a patentokat fordítva rakta vissza valaki, így csak (kéz)gyilkos módszerekkel lehetett újra levenni őkettrassher: nem megint ez még mindig legutóbb csak az 'eredmény' lett felszámolva, de az ok nem lett megszüntetve
egyébként meg mondjad csak hol vetted a ledeket? debrecenben? -
davee_92
csendes tag
válasz F_Gergely #54118 üzenetére
"de nem falazom en attol nagyon idegenkedem, nem veletlenul talalta ki a gyarto az egr-t nem diszbol van ott."
Nem véletlenül találta ki, hanem azért, hogy tartani tudja a jobb EURO besorolást, de ha kiiktatod sem lesz rosszabb a kibocsájtás.
A motorra egyébként károsan hat, mivel visszavezeti a kipufogó gázt a szívó oldara, a motor nem friss keveréket kap, ezáltal gyengébb is lesz és lerakódások keletkeznek bent.
Ez amolyan kettő közül a kisebbik rossz módszer a gyártó szempontjából!Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #54164 üzenetére
Meg ugye hogy leszarjuk a termeszetet, meg a környezetvedlmet, mert ugye mi lenne fontosabb, annal, hogy olcson jussunk el a tescoba, az egy dolog....eleg szomoru, de csak az egyik oldal....a masik, hogy amikor eladja, akkor valoszinüleg nem lessz benne a hirdetesben nagy betükkel, hogy "en XY önkentes autoszerelö es hobbi fejlesztö mernök ugy döntöttem, hogy hülyeseg ez meg az, ezert egy villaskulccsal ezt es ezt kiszedtem, azt kikötöttem, atprogramoztam, leszereltem....mert hat jo az ugy is" es akkor jarhatunk ugy, mint trassher, hogy megvesszük a mokolt szarokat....
Angliaban Astra K rendörautok lesznek/vannak [link] basszus klassz ez a k astra
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54164 üzenetére
ha kitakarítod a szívósort, kicseréled az egr-t az mind még nemsokminden, mert új korában az autó minden ideálisan működött még. azóta mindennek kopása van, jobban kormol, jobban dzsuvésodik, de ehhez vajnyi kevés köze van a szar gázolajnak, ez nem nagy nyomású igényes francia hdi, ez adagolós, az adagoló nem finnyás annyira a kopásra, nem is attól lesz tele a szívósor, mert ugye azt tudod, hogy ha ultra dieselt tankolsz is bele, akkor is lesz kipuffgáz amit visszavezet, és csak egy részét, nem egy 50es rendszer megy telibe vissza.
ezeknél az ótvaros technikáknál nincs akkora jelentősége annak, hogy auchan-os diesel, vagy shell extra+++, mert ez nem finnyás!
a turbó geometriája igen, le tud tapadni, de más nem igazán, mert telibe kapja a kipuff tartalmát, az lefújja róla nagyjából, beállni a hajtott lapát nem tud, csak épp annyira kormos, mint a kipuffsor.még 1x írom, hogy a szívósorban az olaj nem a kipuff gázból jön, az száraz a lehetőségekhez mérten.
(#54165) Declare: hát annyira zöldek ne legyünk már, gondolom egy egr dugótól hal ki a föld, láttam én már részecskeszűrős autót is kormolni, a szmókendcsárm-ról nem is beszélve! az én verdám most nem kormol, arra viszont kíváncsi lennék, hogy az egr mennyire mérhető a kipuff végén.....
(#54168) F_Gergely : astra g coupé felni, vectra c-n is volt ilyen, asszem 16"-os csak.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54186 üzenetére
de nem is arra gondoltam, mint egyszerű adagolós!
itt egy cikk, leírja a lényeget
a nyomás a mechanikus adagolóknál legalább 125 bar. Az érték motortípusonként változik, és sok mindentől függ.
A közös nyomócsöves dízeleknél egyáltalán nincs adagoló szerkezet. A hengerek előtt egyetlen cső van, amelyben irtózatosan nagy - mármint a mechanikushoz képes - nyomással várakozik a gázolaj. 1000-1600 bar, manapság akár még magasabb az érték.
a dti-k amolyan hibridek, már nagyobb nyomáson dolgozik, de még adagolós, ezért is drága az adagoló felújítása, ott is számít a nyomás. az enyém még a kőkorszaki dízel, annak minden előnyével, nálam az adagoló felújítás tömítés cseréből és beállításból állt a próba padon, az volt asszem 26 ezer ft! -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #54168 üzenetére
Ez Omega felni..? Ez kifejezetten Astra felni úgy tudom.
Nem fognak olyan bután állni, de ez preferenciaa kérdése. Sokszor megénekeltem már: az A Zafira sok küllőse vagy a Coupe turbo papucsai tetszenek. G OPC felnik nem, de a Snowflake nagyon is bejön, de az már túl nagy nekem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #54191 üzenetére
A jobb alsó sarokban lévő és a becsitibi által linkelt felni nem ugyanaz, utóbbi kicsit snowflake hatású. Más kérdés, hogy előbbi is k jól néz ki.
AMD Power - Az teljesen jó, nekem most 8,2 BC szerint a full városim.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54205 üzenetére
télen? rövid távokon? itt nálunk vidéken nincs városban távolság, 3-4 km múlva a város másik végében vagyok....
anno a passat is bevert télen 7 litert városban, de ezt úgy, hogy 10-15 percig ketyegett az udvaron, mire a fülkében is meleg volt akkor indultam el vele....
a lagunát még nem tudom, hogy miként fogyaszt, az dízel, de még nem mentem vele annyit, fedcomp meg nincs! -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54209 üzenetére
itt a max táv annyi, de ott semmi sincs. a boltok nincsenek olyan messze. a passatot is azért melegítettem, mert lusta voltam kaparni, 10 perc alatt leolvadt minden és nem fagyoskodtam. a laguna nem melegszik ilyen hamar, új a termosztát is benne, de 3-4 km után moccan csak meg a mutató.....
a kis toyota hamar melegszik, hamar fűt, nem igényli a melegítést, igaz az asszony tele gáz, fél kuplungos indulásait sem.... -
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #54209 üzenetére
Hádde akkor a kép nem jó vagy nem tudom. Omegánál nekem "befelé" domborúnak tűnik, mint egy kis...csésze. Astránál felfordított csésze.
A lényeg, hogy tengap délután nem láttam azt az INF kezdetű kombi dögöt az Allee előtt, pedig egyedül voltam. Le is tudtam volna fényképezni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #54201 üzenetére
PS.: Még mindig nem tudom lehet-e nullázni az átlagfogyit BC-n, tegnap nem volt időm utána olvasni a kézikönyvben. Amúgy meg Móricz és Kerepesi közt csatangolok leginkább. Tegnap Lehel utcában jártam, heti egyszer Csepel oszt mégis, pedig ott ugye gyorsforgalmi van.
Biztos tehetséges vagyok az ilyenekben. A pillanatnyik egyébként teljesen rendben vannak, én sem értem hogy lehet ilyen az átlag. A kigyorsításoknál nem is nézem, mert minek.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz F_Gergely #54216 üzenetére
A SilverStar 2.0 egy növelt fényerejű és emellett hosszabb élettartamú típus.
A fénye valamivel "fehérebb fehér" a sima, hagyományosnak mondható alap halogénekhez képest.
A Philips VisionPlus valamivel jobb, szintén kicsit fehérebb fénnyel.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #54292 üzenetére
Igaz, ez lemaradt, ferdehátú F Astra, bal hátsó idomban van új antenna, csak össze lett csak gányolva a kábel és újra kéne húzni az egészet, mert így nagyon labilis a vételi minőség. Van, hogy ~120 km-re BP-től simán fogom a Muzsika FM-et (Music FM ) , vagy csak egy nagy sistergést hallok csak a rádióból
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #54295 üzenetére
Igen,de ez csak egy tipp a lehetséges hibaforrásra.Közeli ismerősömnek olyan gondja volt,hogyha teljesen alátekerte a kormányt,hallani lehetett,hogy a motor erőlködik,és az ékszíj nyifogott.Ott az ékszij volt laza.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #54253 üzenetére
Szerintem biztos, hogy csökken a teljesítmény. Nekem a szerelő azt mondta, hogy (benzines, azaz én mocim esetében) az EGR jórészt egy "biztonsági szelep", ha túlmelegedne a motor vagy túlpörögne akkor az elektronika telenyomja a kipuff-al, ezzel fojtja, csökkenti a teljesítményt, visszafogja, lefogja.
...és mellesleg kis százalékban azért nyilván környezetkímélő hatása is van. Tehát tuti, hogy kissebb tőle a teljesítmény. Az más kérdés, hogy megéri-e packázni vele, kiszedni, főleg, ha az ember szereti elrugni úgy, hogy kellő önvédelem nélkül kárt is okozhatnaDeclare multkor (megint ..) esőben, este mentünk vidékre barátnővel M3 -on. Hát bizony 160 körül már féltem mert nem láttam eléggé De a többiek lámpája se világított jobban be semmit, se xenon, se halogén se semmilyen. Semmi érzékelhető különbség.
Egyszercsak feltünt egy X6 mögöttünk, na az bevilágította az egész M3 -at gyönyörű hideg hófehér fényben, és nem is vakított! Az tényleg egy csoda volt, nem tudom mi lehetett, xenon vagy led (vagy lézer?), de az már valami. Ezt csak azért írom, mert nem feltétlen egyértelmű, hogy minden xenon jobb mint minden halogénszerk. F_Gergely persze! nyilván, ez világos, hogy ha 110 ló, akkor az minden szarral együtt annyi. De ettől még igaz az, hogy "pazarlás" és "visszafog"
[ Szerkesztve ]
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz F_Gergely #54283 üzenetére
Azt nem mondta senki, hogy nem erősebb valamivel a Night Breaker, de 2X annyit nem ér, az biztos.
És mivel a teljes fénykibocsájtása (számmisztika, ezermillió + % oda) a szabvány 1500 lm közelében van, igazán nagy csodát nem kell tőle várni, kétszeres különbséget semmiképp nem.
Engem mondjuk nem "zavar" a 3200K körüli színhőmérséklet, ezért lett inkább a +600 lm...4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #54306 üzenetére
No, közben gyorsan meló után benéztem a garázsba és vizsgálódtam. Az antennakábel a bal oldali küszöbburkolatok alatt fut, kb. 6-7 csavar és 3 borítás és már hozzá is férek
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54338 üzenetére
Én is akartam de amikor carstyling-ról beszéltem telefonon kuldersz-el akkor elmúlt a vágy. Mondta hogy utólagosan átalakított fényszóró nem legális, én meg nem akarok minden műszaki alkalmakor meg igazoltatáskor ezzel bajlódni. Pedig nagyon jó minőségben alakítja át a lámpát és a vetített képek is brutál jók.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54341 üzenetére
Nekem ő ezt mondta akkor mikor beszéltünk. Lényegében utólagos projektort szerel a foncsor helyére. Ugye ez nem így jött a gyárból emiatt nem legális. Az utólagos tuninglámpa ugye úgy jön kompletten a gyárból E jelzéssel ez meg hella lámpa lenne egy valamilyen projektorral. Ilyen összeállítás jó eséllyel sosem volt gyártásban így engedélyeztetve sincs sehol, ergo baszogathatnak érte. Sajnos így működik a magyar jogrendszer.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
válasz F_Gergely #54345 üzenetére
"Japán kocsik nagyon jók, nincs velük gond, csak kicsit drágábbak."
"franciákat kerülni érdemes, német és japán vonalon célszerűbb nézelődni"Minden csak a gazdán múlik. 7 éves japán és a 6 éves francia elkezdett kirügyezni pedig még tavasz sem volt. Motorikusan, műszakilag a japán kíváló, de kasztnit még mindig nem nagyon tudnak galvanizálni. Ha van lakatos képzettséged, remek elfoglaltság
A franciával és az olasszal volt a legkevesebb műszaki gond, pedig nekem is voltak előítéleteim. Így jöttek sorba:
német-orosz-japán-olasz-francia-német-francia-német úgyhogy van viszonyítási alapom.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54350 üzenetére
Akkor neked szerencséd van. Nekem nem egy alkalommal mondták hogy nézzünk már be a motortérbe is. Mindig az akkut lefogatását nézték meg hogy milyen motor van benne. Egyik alkalommal mikor kinyitottam meg megkérdeztem hogy ugyan mire kíváncsiak. Válasz nem volt csak hümmögtek majd mondták hogy lezárhatom. Vakartam a fejem és letudtam annyival hogy nem volt mibe belekötni, hát benéztek oda is.
Kickass: Mi Delphi-sek meg nyomorgassuk szegény szűrőt továbbra is.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #54373 üzenetére
Igen webshopban akciósan és majd holnapra talán itt lesz. Ezeket meg itt vettem az autósboltomban, azonnal a kezembe adták és nem kellett "félszemmel" járnom.
Petyyyyy: Én sokallom az árát. Ennyiért már b6-os passatot vehetek 170 lóval és dsg-vel. Tudom hogy nem lesz ilyen kevés km-es de akkor is.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs