-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #46966 üzenetére
Igazából nincs is szükség izzitásra ezeknél a motoroknál. A hangjából ítélve közvetlen befecskendezéses a veki, nincs előkamra. Ilyenek a fordjaink is. Még a 20 éves is -20 fokban egyből indul 1 másodperc izzitás nélkül is. A 2001-es és a 2007-es szintúgy.
Viszont van egy előkamrás Peugeot Boxer is a "flottában". Azt jó pár másodpercig izzitani kell, 30 fokban is. Különben hiába tekertetjük. A közvetlen motorok jó keményen járnak, az előkamrás dízelek meg lágyabban.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47002 üzenetére
Az bizony. Baromira nem érdekel, hogy "csak" max. 200 ló körülre lehet kihozni turbo nélkül, meg hogy nem turbos meg stb. Meg régi. Meg "csak egy opel". Nekem oda-vissza veri az összes retkes porsét meg ultra-hiper-szuper lambó fostaligát Gyönyörű autó.
Mondjuk szerintem párszázezerért már van jobbacska, akár 2.5 V6
A kedvencem a 8 szelepes V6 de most sajna olyat nem találok használautón. Vol egy, el is vitték -
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
válasz F_Gergely #47013 üzenetére
Ezért gondoltam, hogy valami olyan cucc lehet benne, ami a külső hőmérséklet alapján kapcsol. Pl. gázolajszűrő fűtés. Bár az nem hiszem, hogy ennyire lefogná, csak példának mondtam. Amúgy ha beindult a motor, az izzítólámpa nekem is elalszik, de attól még izzít. Persze nem 3/4 órát... Jobban jársz, ha elviszed egy jó villamosságihoz.
-
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #47038 üzenetére
Amiröl Te beszelsz az a tompitott nyilvan a tompitottba nem szabad es nem is jo.
A helyzetjelzö 5w os kis izzo, a par lumenes fenye elveszik a tompitott mellett, nem vakithat
mod: joooo persze, biztos van olyan kinai sufni led, ami 500 lumen nem erröl beszelek, de egy sima led helyzetjelzö, aminek a fenyereje megeggyezik a normal 5w izzoval az nem vakithat. Trassher röl feltetelezem nem az elsö variaciot keresi
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #47063 üzenetére
Műszaki vizsga bukta. Alvázszám nem olvasható, így nem tudja lefényképezni. Azt mondta az autó maga tökéletes. Így még el sem tudom adni mivel eredetvizsgán nem menne át. Most fogom hívni a Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztályt. Új alvázszám kell, más lehetőség nincs.
F_Gergely: Nem én raktam bele, így volt. Előző tulaj tákolmánya, én ilyenekkel nem kókányolok.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #47065 üzenetére
Ha csat bele kéne ütni de nem így megy. Most vittem vissza hogy csináljanak rá eredetvizsgát. Azzal a papírral tudom bizonyítani hogy nem lopott, természetes elhasználódás miatt nem olvasható az alvázszám. Na ezzel a papírral menjek be nyíregyházára a hivatalba. Ügyfélfogadás hétfőn, szerdán és csütörtökön van. Ott egy ember megnézni a papírt és az autót majd ad egy időpontot. Időpontra menjek megint vissza, műszaki, beütés. Utána gondolom okmányirodában megint időpontra menjek és kiállítják az új forgalmit az AF-es alvázszámmal. Cirka 56 ropi. Szerintem ember még ennyit g astrával nem szopott mint én.
Azt mondjuk tegyük hozzá hogy szarabb helyre nem is üthették volna be gyárilag a számot. A lehet legmélyebb ponton, körbe szivacs hogy megmaradjon a víz. Víz dombra fele még nem folyt, így értelemszerűen ha víz jut az utastérbe akkor pont az alvázszámhoz kerül.A csatit meg nincs miért még kivágni, új övfeszítő kell. Gondolom az pukkant el mert egy ember ült benne és a parasztnak nem volt kedve megvenni 110-ért egy újat. Mondjuk annyi esze sem volt hogy egy bontott, bevizsgált patron 10K, inkább belebarmolt egy ellenállást.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #47035 üzenetére
"...a töltés ugrál, hol tölt 14,4-et hol meg csak 13,7-et. Na ez mitől lehet?.."
"…a generátor teljesítménye viszont szabályozott: …a gerjesztőáram változtatásával, a fordulatszámtól függetlenül, állandó szinten tartja a kimenő feszültséget a feszültségszabályozó."
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #47076 üzenetére
Tudom hogy ki tudnám cserélni de nem egyforma színnel jelzettek a vezetéket az anyós és sofőr oldalon. Csukott szemmel szerelem már én is az autót, mondanám hogy sajnos de ezt nem veszi el tőlem senki. Kíváncsi vagyok mennyit fogok szívni az időpontokkal.
AMD Power: Itt reggel 7-kor 2 fok volt a teraszon.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #47088 üzenetére
nekem is valeo van. Semmi extra, neha ujsagpapirral dörgölve megpucolom, az tenyleg segit. 1,5 eves, meg birja, de 4-5 evet biztos nem bir ki
5 ev alatt sokat romlik egy teli gumi anyaga, mondjuk durva, ha az osztrakok ezt tenyleg nem fogadjak el, de azert jogos. Most akkor kepzeld el azt a teli gumit, amivel nyaon is nyomulnak, kb 1 szezon alatt 0 ra vagjak a kepessegeit.....de hat ugye a temai szakertöi mashogy velekednek
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #47095 üzenetére
tudod mikor erezned? ha feltennel telen egy jo telit, aztan nyaron egy jo nyarit....aztan ez lenne az arcodon
mind1, en borzasztoan elitelem ezt, mert nem csak a sajat biztonsagoddal jatszol, ellenben ülesfütes, meg ilyenekre mar 6 garnitura gumi arat adtad ki....
olvass utanna a neten...de gondolom ezt hiaba irom, mert Te erzed......
befejeztem
-
amargo
addikt
válasz F_Gergely #47088 üzenetére
en valeo -t veszek kb 6 e jon ki a par, akciosan. evente erdemes cserelni szerintem.. addigra mar csikoz, igaz en surun hasznalom. egyszer ezt a bosoko is probaltam, de 2 honap utan leszedtem.. csikozott.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zolikaDB
veterán
válasz F_Gergely #47166 üzenetére
Ne is mondd! Én is elnézem néha a Webastot, de ott ahol a gyári érték 17L városi fogyit mond, sztem mindegy az a kis többlet. Meg ha azt nézed, a 3.2-es motornak nem árt ha télen elő van picit melegítve.
Nekem igazából 2.6V6-tól felfele mind jöhetne Pláne, h átlagban évi 8000km körül járok (kivéve idén).
Arra lennék csak kíváncsi, h a magas szervízköltségek mellett mi fáj ezeknek a mociknak... -
-
Egyhapsi
csendes tag
válasz F_Gergely #47368 üzenetére
Írtam, a ventim 1-es fokozaton megy, és kb. úgy is nyomja a levegőt.
Ha felkapcsolom 2-es-re. vagy 3-ra, még jobban nyomja a levegőt.
Még jobban visszahűl a víz:-(
Szóval, szerintem az előtétellenállás jó."Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #47359 üzenetére
Szerintem nem köthetnek bele. Ha nincs motorszámod akkor nincs mit nézegessenek, nem tudják beazonosítani hogy melyik motor melyik. Km óra cserénél is átszokták állítani a futott km-t a valósra. Ezt ott kellett volna megkérdezni ahol vizsgázott hogy most akkor mégis mi a jó megoldás.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47451 üzenetére
Csak egy óriási különbség van: itt minden digitális. Autóban én nem vagyok az újdonságok híve, de itt a digitalizáció kifejezetten csakis óriási előnyökkel jár, mégpedig az, hogy elnyűhetetlen. Itt annyi van, hogy "igen" vagy "nem", ezzel programozod, tökéletes, bolondbiztos, nincs kopóalkatrész szinte, tulajdonképp örökéletű.
Míg a potméter ezzel szemben kötelező módon öregszik és romlik el használattól függően, meg kikopik és "kihagy", "beserceg". Ezt régi erősítőknél lehet a legjobban észlelni. Csak a baj van vele. -
Declare
őstag
válasz F_Gergely #47458 üzenetére
nissanban a kormanyon van, audi/vw ben meg bal keznel az indexkar alatt egy külön karon. Mindegyik ezerszer jobb megoldas. A vw/audi nekem a leg kezenfekvöbb....egyertelmü, letisztult, egyszerü.
Nem tudom neked milyen, de H astraban az index kar vegen a külsö elenek egy gom, amit befele kell nyomni, ha ki akarod kapcsolni, es ugyanott ket masik gomb is amit befele kell nyomni fönt vagy lent, attol függöen, ha hyorsitani vagy lassitani akarsz....na itt szoktam indexelni....mert ugye a digitalis varazsindex pöccintesre el is indul ....
erröl van szo:......csokoltatom a mestret....
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #47461 üzenetére
Kezre esik, az jo, de hiaba, mert mar kb ugy allitgatom mint a meseben, hogy kormany elenged es oldalrol merölegesen a mutatoujjammal pöckölöm nem egyszer villogtam, meg indexeltem le az elöttem haladot, pedig csak tempomaton akartam allitani
A 3 kattanasos komfort index nagyon jo, en legtöbbször csak azt hasznalom (savvaltasnal is sokkal jobb, mint az 1 index, meg kanyarodo savban se szoktam villogni....egyszer amikor bemegyek a savba, meg mielött a lampanal fordulok a kanyarado savban megegyszer lenyomom....ok tudom vegig villogni kell mint a karacsonyfa...) elvileg a H astraval 1 et nem is lehetne indexelni....hidegben persze tudja ezt a ficsört is
az elejen volt, hogy majdnem nekem jöttek, mert reggel kanyarodni akartam föutrol, mellekutra, a masik kocsi meg balra, abba az iranyba, amerre en is mentem a föuton. Lenyomtam az indexet, de csak 1 et villant es en nem vettem eszre, lassitottam, kanyarodtam, a masik auto meg nezett balra es lassan elindult, aztan persze eszrevett, hogy kanyarodom es nem haladtam el, fekezett es mutogatott...hat mondom barom, mit mutogatsz...aztan latom nem megy az index....na azota erre figyelek, mert reggelente van hogy 3x kell megnyomnom a kart, hogy valoban indexeljen mar....
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47456 üzenetére
Szerintem elég egyszerű. Van az ECU, a kábel az ECU meg a kapcsoló közt, meg a kapcsoló. Az ECU -t kivéve filléres dolgokról van szó, egyszerű mint a faék, és mechanikailag nem igazán tud tönkremenni.
Declare nem használtam még más márka digitális indexét, de ez jó, nálam megy. Nem lehet, hogy nálad az előző tulajnék mégiscsak sikerült szétberhelnie? Lehet valami koxos állat aztán szkanderezett vele
A többiről meg fogalmam sincs. Ha lenne a kocsiban akkor is annyi lenne a funkcionalitása, hogy ki lenne kapcsolva Nekem csak ne kapcsolja automatán ki-be az összes hülyeséget, majd én megmondom neki mikor mit és hogy.AMD fú bakker az az új opc... gyönyörű és bitang cucc
KrenAtesz volt, mienk is az
Más: az 1.4 -es turbós benzines K Astra miért "csak" 150 ló jó esetben is? Tudna az többet is nem? Nagyon csínján bánnak a turbóval szerintem... ha már van akkor
baszassukis már naMás, Declare ahogy mondta, hogy "más istenített márkák" arról jut eszembe, hogy kötelező lesz visszavinni a dízeles VW -ket Azért rá jár a rúd rendesen. Meg a tulajokra is. Ez miféle dolog, hogy köteleznek, hogy visszavigyem? Az utánnajárás, az autó kiesése ... az is biztos, hogy többet olyat nem vennék. De így se, hogy nem az van
-
Findzs
addikt
válasz F_Gergely #47448 üzenetére
köszi olvastam róla csak hát azt meg is kell csinálni
(#47449) zolikaDB:
köszi
majd egyszer lehet nekiülök most időm van de pénzem nincs, máskor meg fordítva(#47487) hódmaci:
és láttál már ilyet berakva?
nagyon gáz inkább hagyom kiszakadtan mint hogy ezt keljen bámulnom(#47472) Coyot:
nekem is csörgött 103 ezernél (előző tulajnak köszönöm szépen, váltig állította, hogy cserélve volt )
nem jó vele viccelni nekem a láncvezető bakelit ki volt szakadva az egyik csavarhelynél és egy nagyobb motorrántásnál akár át is ugorhatott volna, szerencsére időben cseréltettem[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
amargo
addikt
-
amargo
addikt
válasz F_Gergely #47600 üzenetére
Most cseréltem és reménykedtem, hogy ettől elmúlik, de nem tette. aktívszenes van most is benne.
ui.: tudom, hogy lehet szarul is bele rakni, pont ezért vigyázok és persze azt is tudom, milyen kell a kocsiba, hozzávaló van benne.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz F_Gergely #47616 üzenetére
Ezt is minden évben használok, de köszönöm a tippet, akkor még egyet beküldök, viszont arra gondoltam, hogy van ilyen hab is, amitől sokan óvva intenek, hátha az fog kelleni még is csak.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Skizz
addikt
válasz F_Gergely #47657 üzenetére
Miért kár? Aki tanácsot kér erről a motorról, az had tudjon már róla, hogy mi lehet vele a baj. Persze, legyen pénze megcsináltatni, ha már megvette, csak nem mindegy, hogy prémiumot vesz egy lakás áráért és nem hajlandó kiköhögni 250et egy kéttömegűért, vagy sokgazdás, öreg kisautót, amit duplán kell kifizetni, ha úgy alakul. Te megúsztad 90ből, úgy álltak a csillagok, de ez nem mindenkinél van így, és garit se sok helyen vállalnak a javításra, ez se utolsó szempont.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #47698 üzenetére
Én annyiért vagy egy C Vectrat vennék, vagy talán még inkább egy aránylag kevés km kombi H-t. Nekem VW nem kell.
Ha esetleg valakinek aktuális lenne. Az Exide jó árban vannak itt most.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen