Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Skizz

    addikt

    válasz Rison77 #48398 üzenetére

    Nem egy nagy eresztés, minden 3-ik, 4-ik eszi gyári korától az olajat, a maradék meg utána. Kérdés, hogy mennyire. Ha nem vigyáztak rá, nem cseréltek benne olajat, akkor már lehet olyan kopott, hogy 1000km-enként megeszi a liter olajat, vagy többet. Ez a rossz verzió, a jó az, hogy periódusonként 1-2 alkalommal rátöltesz pár decit, és mindenki boldog. Egyébként kicsi Astrába bőven elég az ereje, én Bvekibe kevés várossal, tojással a pedál alatt 5.5-5.7 körül eljártam vele (az velem együtt másfél tonna volt). Az elrendezése (ha az ami nekem volt) rettenet, otthon nem sok esélyed lesz kókányolni olyanokkal, mint egr-pucolás, vagy pillangószelep vixolás.

  • gban

    Közösségépítő

    válasz Rison77 #48401 üzenetére

    Nem írja, de szervós, az jó.
    400-ért tuti elhozható.
    Ha átnézve is jó, akkor még akár jó is lehet, bár nem túl olcsó, de nem is horror az ára.

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

  • Skizz

    addikt

    válasz Rison77 #48401 üzenetére

    Ránézésre szép, 4 kilóért jó vétel lehet. De az olyan felületeket, mint sárvédőívek, tanksapka körüli fényezés, esetleg ablakkeretek, ajtóélek, nagyon át kell nézni. Meg persze az alját. Ilyen korban már nem nagy cucc egy nagy adag rozsda, ha pedig bizalmatlanul állunk a dologhoz, az sem kizárt, hogy az említett helyeken egy kis gitt és festék segítségével lett "lakatolva". Szóval indulj ki abból, hogy rozsdakupac, és át akarnak verni, és ez alapján nézd át a kasztnit. :D

    Motorban én néznék gyertyaképet, mérnék kompressziót, jó volna hallani egy hidegindítást, plusz utána sasolni, hogy okádja -e a füstöt. Ha igen, akkor szelepszárszim. szett csere, vagy hozzászoksz hogy minden reggel füstjeleket ereget az autó. Ha van sansz jól átmelegítve megvizslatni, akkor nézz rá az olajbetöltő kupakjára, nincs -e rajta egy kis fagyálló. Kipu. rohadásra odafigyelnék még, az sem olcsó és nem is jön jól. Ha már esetleg szerelőhöz sikerült elvinni kompressziómérésre meg egyéb huncutságokra, olvasnék egy tárolt hibakódot, meg persze gömbcsuklókra nézzen rá, lengéscsillapítókat nagyjából érezni, többit meg hallani. Fogd meg a hosszbordást, mennyi van még rajta, gumik nincsenek -e elnyalva.. stb stb stb. Kis szerencsével találsz egy pár nem halálos apróságot, tökéletes alkualap. :)

    Megjegyzem, ennyi pénzért már nem adnám klímás alá. Nemtom mik az Fastra árak, de talán ennyiért már beleférne.

Új hozzászólás Aktív témák