-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Vaze
őstag
Így màr világos,ha 40 -et nem is de pár képet tolok fel holnap.Köszönöm
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
-
Lacess
tag
Már vagy 2hete nem volt új páciens... mint gyöngytyúkok a takonyra...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Morris
veterán
válasz FoLey-v #119659 üzenetére
A fullhd mint felbontás 1920X1080.
Namost a jelenlegi telefonok, sőt még a 10 évvel ezelőtti fényképezőgépek is tudták ezt a felbontást. Igaz, régebben nem pont ezt, de nagyobbat mindenképpen. Szóval egy régi 5mpixeles fényképezőgép még nagyobb képet is tud csinálni mint a fullhd.
Van még kérdés? -
Piwi
addikt
vigyázzatok hogy mit raktok az autóba
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
-
Chal
addikt
Passat B6 2007-ben nem működik a PDC. Biztosítékot ellenőriztem, az oké, rükvercbe kapcsoláskor hosszan sípol, a kapcsolója villog, majd elhallgat. Netet túrva azt olvastam, hogy a villogás + csend szenzorhibára utal. Végighallgattam mindegyiket, elől az egyik nem kattog, teljesen kussban van. Gondolom ez lehet a hibás.
Elég ilyenkor kicserélni ezt az 1db-ot (ebayen gondoltam hogy keresek egy kompatibiliset), és működni fog, vagy azért ez a helyzet nem ilyen egyszerű?
Illetve az normális, hogy az egész rendszer nem működik ilyenkor? Tehát pl. a hátsó szenzorokat sem használja az autó, nem sípol tolatáskor, hiába csak elöl döglött az egyik.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Na ennél nagyobb gondom sose legyen. A hsz megírása után nem bírtam magammal, lebontottam az elejéről a rácsot, "amúgy is kell a minta szenzort a rendeléshez" alapon. Simán csak le volt csúszva róla a csatlakozó, visszadugtam és műxik a PDC
Ezek szerint akkor ha egy szenzor hibás, vagy nincs csatlakoztatva, akkor az egész nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
Az a baj, hogy rossz oldalon van a kormány.
(és ez csak 33 kép volt )
egyébként halvány gőzöm sincs a menüs kérdéseddel kapcsolatban.Ha nem sikerül rájönni, akkor a következő fórumos lépés, hogy leszívod a tankot leöntöd, és meggyújtod.
Az eddig mindenkinél működött, és megoldotta a problémákat. -
Vaze
őstag
válasz Fr3eWar #119669 üzenetére
Igen a kormány valóban nem ott van ahol kellene hogy legyen
És az is igaz hogy csak 33 kép van
Felgyújtani azt nem szeretném,akkora hiba (bár ezt hibának nem nevezném) azért nincs csak valahogy nem tudom azt felfogni,hogy nincs menüje...
Fogyasztásmérő is csak mpg - ben jelenik meg.MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Chal
addikt
A műszerfalon levő kijelző nekem nem pontmátrixosnak tűnik a képek alapján. Túl szép ahhoz a "miles" és "trip" felirat, illetve a benzinkút piktogram, nameg akkor a számok miért lennének 8 szegmenses pálcikákból? Szóval szerintem ezek fix feliratok, és nincs is ott sok hely ahhoz hogy az SI mértékegységek is kiférjenek, illetve gondolom az mpg is itt jelenik meg. Ezek alapján szerintem ne állíthatóak át ezen mértékegységek, de csak tippelek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Igen, csak a nagyobb MFA+ (talán így hívják Seatul is, nem csak VWül) esetén van menü, mértékegységállítással.
-
Lacess
tag
válasz brumi1024 #119673 üzenetére
Esélyes hogy így van ahogy írod, sok infóhoz a nagy kijelző kell. Emelett az ablaktörlő-kapcsoló végén sincs semmilyen gomb.
Viszont szerintem a mértékegységet ebben is meg lehet változtatni VCDS-sel. Nem hinném hogy csak az angol piac miatt más kijelzőt gyártattak volna bele. A kijelzőn "miles" felirat alatt vagy fölött szerintem van hely a "km"-nek is.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Magnum_
nagyúr
Sracok! Hol tudok Plasti Dip-et venni raktarkeszletrol a heten? Bp-n. Ezust szin kell a hetvegere. 1flakon eleg. Rendelgetni, meg dragan szallitatni (nem eri meg) nem akarok.
Ja amugy megvan a verda, 40hd kep stbstb, de most nem tudok sajnos foglalkozni vele
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kk831228 #119568 üzenetére
Nem tudom mennyire érdekel a véleményem, de azért nekifutok.
A 200 még "baráti" árnak mondható, mert az automata váltó olaj literje, és a tömítésszett minden bontásnál megy a kukába, ergo egy 150-el nyit minden automatás.
Te szvsz otthon ne állj neki, mert annyi sok kis bizbasz van egy ilyen váltóban, plusz ki tudja milyen thorx vagy egyéb fejű csavar van benne, amit otthon Te nem tudsz kibontani. Ha valami kimarad, és az otthon felújított váltó szétrepül menetközbe, akkor elsírod magad.Azt hozzáteszem hogy ha megcsináltatnám 200 - ér, az nem egyenlő egy felújítással. 2 hét múlva lehet beszarik egy másik alkatrész ami megint megközelíti ezt az összeget...
Ez sajnos egy ilyen játék, automatása válogatja, de teljes felújítás esetén a többség maximum egy évet vállal.
Inkább fél évet, mondván annyit úgyis elmegy, akármilyen trágya alkatrészeket tesz is bele.
Érdemes még megkeresni Szolnoki Róbertet Mindszenten, országosan az egyik legjobb automatákban."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -secret- #119684 üzenetére
Ha van gyerek vagy akár csak tervben, akkor én a passatR-line variantot venném.
A régebbi cc csak négy személyes, úgy látom ez már öt.
A csomagtartó jól pakolható, de a variant az variant.
Ha nincs garázsban a cc, télen minden ajtó nyitás csontig hatoló fájdalmas csattanással fog megtörténni, mivel mindegyik ablakot picit lehúzza miután a távikapcson megnyomtad a nyitó gombot. Amikor odafagynak az ablakok, szép hangot ad, márpedig odafagynak.[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Arcképgyáros
válasz Mágus2 #119685 üzenetére
Nincs meg nem is lesz egy darabig még. Szülőknek lenne focus helyett... nyilván azért én is használnám szerintem nem is keveset. Nyilván a variant is tetszik, de például A6 avant-ot is már indokolatlannak érezném pedig sokkal bejön az avant mint a sedan. A7 másik kedvenc az is ilyen kupés ugye mint a CC de az nincs megint 10 guriga alatt normális.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Dr.Zoo #119686 üzenetére
Ja, olvastam a kis történeted... Mi volt az első hibajelenség a váltóddal?? Nincs kedvem 4-500 - at váltóra locsolni mikor a kocsi meg ér 7-800-at... Talán még ezt a hibát megcsináltatnám, de ha után kijönne megint valami akkor kuka vagy megy bele kézi vagy bontó az autó...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #119688 üzenetére
Azért a kézinél is lehet locsolni a zsét. A kéttömegű sem olcsó mutatvány, és vannak akik képesek hamar tönkretenni.
Testvéremnek 1.6 benya Octinál is szétment a hátrament fogaskerék. Ha nem autószerelő, nem tudja megoldani magának, akkor ott is lett volna 300euró közeli ár. Az pedig tényleg nem űrtechnika./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
mazacar
tag
válasz atos19881101 #119689 üzenetére
Nekem is 80-90k-t mondtak a valtomra...felujitas..
-
szekra
őstag
Hali! Minimálisan kicsit kattog a kormány, érdemes komplett baloldali összekötőt cserélni vagy csak gömbfej? Illetve múltkor felvillant a motor hiba jelző lámpa, kiolvastattam a kódot és a lambdaszonda volt a bibi, azonban mondták a szervizben, hogy nincsen baja. Azonban utána néztem és 168e km körül ajánlott a csere. Hibakód kiütése óta (3-4 hónap) nem jött vissza.
Továbbá néha azt csinálja az autó, hogy ha megy a klíma (vagy csak a levegő) és hidegre van állítva, néha gondol egyet és elkezd tűzforrót fújni.. 1-2 perc és abbahagyja. Lapátok lehetnek a hibások? Egy ilyen javítás milyen árban lehet? Gondolom elég macera. Köszönöm!
Polo IV, 2003, benzin, 55kw, BBY
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #119689 üzenetére
Persze ott is vannak problémák... Csak ezt a felújítást sose értem... Mit tartalmaz?? Az hogy kicserélnek egy hibás alkatrészt meg tömítéseket, az nekem nem felújítás...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #119692 üzenetére
Felújításkor kicserélnek olyan alkatrészeket, amik nagy valószínűséggel behalnak. Pl szeleptömb, vagy mint amit én kértem, hogy olajpumpa kerüljön bele új. Ugye szeleptömbnél ha nincs gond akkor felesleges cserélni. Azt utólag is lehet, és a váltót se kell leszedni. Ha szétszedik, akkor úgy is látják mechanikailag hogy néz ki belülről. Ettől függetlenül bármi bármikor tönkremehet. De ez nem csak a váltónál igaz szerintem.
mazacar
Milyen váltó? Mi a gond vele?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz kk831228 #119688 üzenetére
Az első?
Pirosnál álltam "D"-ben. és nem kúszott a kocsi.
Váltóolaj csere Fóton, és az betette neki a kaput. kb. 500 km múlva szervízmód, és tréler.
Nekem 400 felett állt meg a váltó, és 800-ért adta el a Mókusbogár, aki kikalapálta, és kirakta a HAHU-ra."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
mazacar
tag
válasz atos19881101 #119693 üzenetére
Igazandibol a fokozatoknak semmi...valtoolaj is nemreg lett cserelve...4.be es 5.be amikor elveszem a gazrol a labam, hasonlo hangot ad mint a motorfek...
Engem igazandibol nem nagyon zavart eddig csak tobben is ultek benne mellettem vagy vezettek es azt mondtak ennek nem kellene hangot adnia...2.be 3.ba nem hallhato..
Azt tudom errol a valtorol h az 5. Meg ruki beszokott allni..de semmi baja a fokozatoknak..Manualis 5 fokozatu...valtokodot nem tudok most mondani..
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #119696 üzenetére
Plusz tömítés szett, plusz olajszivattyú, plusz váltó computer, plusz a comp. hajszálnál is vékonyabb szalagkábele, ami idővel elreped a rezgéstől, plusz szeleptömb. stb....
Hát, azért a manuális ehhez képest barlangrajz..
Nem vitatkozni akarok, volt ilyenem is, meg olyanom is."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Kiskokó
veterán
válasz Dr.Zoo #119679 üzenetére
Már az első rész bukik mert ha nem húznak le a váltó olajjal meg a szűrővel akkor az Olaj gyár ZF literét max 4ezer tból meg lehet úszni.. nekem olaj + szűrő volt 65 ezer. (10l olaj)
Ja és magának senki se szedje ki meg szét.. szerintem se
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #119698 üzenetére
Ó hogyne, de jóesetben elbillegek egy haver bontóshoz, és 50-60 forint ellenében elhozok egy épkézláb darabot, egy angol kocsiból. Automatánál az én esetemben az Országban nem volt DMX váltókódú aut. váltó.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen