Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz MPowerPH #125917 üzenetére

    Hát igen... elkeserítő hogy szar az összes új ilyen autó ami ráadásul nem 10en milliók ujonnan hanem sokszor 20on millio...

    Mindig teljesen elveszi a kedvem az Audis szerelőm hogy mennyire szarok az újak. de szerintem ez minden márkára igaz (merci, bmw)...
    Hihetetlen hogy ennyire fenntartják a kalkulált amortizációt sőőőt...

    BMW nek is nagyon jó a 8 sebességes váltója... de 200K körül elhullik az is mind ha cseréled az olajat ha nem..
    Tesómnak van egy 210e Kmes F11 530 XD... Most csinált rajta vezérléscserét, illetve a váltó is nagyonfinoman de csúszik neki hidegen 2-3 ba...

    2010nél fiatalabb autót nem érdemes venni ezekben max ha megelégedsz a "szoci" 4 hengeres 2.0 TDI vel.

    Hallottam már hogy az audinak is mintha jobb lenne a biturbósa de még nm derítettem ki... de sokban nem különbözhet.. a vezérlés meg minden cserélni kell.

    Állítólag a szerelőm szerint a FL A6 ban 2014 évvégétől a gyári 272Les egy turbós 3.0 TDIk már sokkal jobbak.

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák