Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz grizlisandor #144465 üzenetére

    A km óra állása érdekes dolog. Az én 2001-es évjáratú V6-os sharanomban 280 000 van, ez hihető is, magyarországi az autó. DE: a nepper akitől vettem Nyíregyházán, tuti tekerte az órákat, mert minden hasonló korú autójában 180 000 km körüli állás volt, ahogy ebben is volt 181 000. Ahogy ma is a hahu-n :) ez még az a lélektani határ, amit a vevő benyel, mert 200 alatt van, de mégse 110, amit már tényleg nem hinne el. Itt van a nagy átverés. Nézz meg 10-20 autót. Én sok Sharant megnéztem a 2012-2013 évjárat körül :) 180-ra vannak belőve az órák a nagy részénél. Micsoda véletlen, ugye?

    A TDI is 2001-es, de ennek az órájában most már több, mint 400e van. A tényleges értéket nem tudom, ezt még nepperebb neppertől vettem Baján. A két autó állapota között óriási volt a különbség, a TDI legalább 2x annyira el volt használva, mint a V6-os. A V6-ost egy évvel később vettem, mint a TDI-t. Ja, a TDI órája is 181 000-et mutatott a vásárláskor ;]

    És láss csodát, a TDI a megbízhatóbb autó. Sosem hagyott ott, pedig kb. 250 ezret mentem vele. Most is ezzel járok rendszeresen külföldre, 1000 km-es utakra. Bármikor el lehet vele indulni, tudom hogy vissza is érek vele. 140-150 km/h tempomat, végig autópályán.

    Van egy Lexus RX300-asom is, ebben 440 000 van. Sokan nem hiszik el, mert az autó nagyon jó állapotban van, 200 ezret simán letagadhatnék belőle. Tegnap ezzel voltunk az új sharanért, 1000km 150-160-nal. Meg sem kottyan neki.

    Az új sharanban 140 ezer van, lassan öt éves korában. A kereskedésben volt még 10 sharan, de azok kézi váltósak voltak, olcsóbban, de több km-rel. 200-250 ezer között 5-6 évesen. Ez a valóság, és amikor behozzák akkor visszamegy az óra szépen 160-180-ra, és megy fel hirdetésbe. Kereskedőkkel mentem ki, haverokkal, barátokkal akik segítettek a vásárlásnál. Az autót úgy foglalóztuk le a múlt héten, hogy csak néhány fényképet és a VW-tól lekért felszereltségi listát és szerviztörténetet láttam. Azért, mert a kereskedő megbízható. A hibákról is szólt, fényképet küldött. A kocsi tényleg jó állapotban van és nagyon jól felszerelt, megérte a pénzét.

    A másik három eladó. TDI, V6, LEXUS.

    Sok a km bennük, de megbízhatóak, költök rájuk, karbantartom őket. Ezért nem is fogok mókolni a km állással. Aki kicsit képben van, az tudja, hogy nem a km számít, hanem az állapot, ahogy te is írod. Nem kell nekem olyan vevő, akit zavar a sok km. Menjen el, nézzen meg 2-3 másikat is. Lehet, hogy döbbenni fog :)

    Mégis a km óra állása tántorít el téged a sharantól látatlanban is. Szerintem ez rossz koncepció, vagy legalábbis nem a legjobb. Sokan vannak még ezzel így, és félnek egy magas km-es autótól, inkább megveszik azt amiben lehet, hogy még több van, csak visszatekerték. Mert nem autót vesz, hanem km-óra állást. Ezt mondják a nepperek is, ezért tekerik vissza az órákat. Ez egy öngerjesztő folyamat, és nagy szívások vannak miatta, mert lehet, hogy a jó autó mellet elmész, a rosszat pedig megveszed abban a tudatban, hogy még nem fognak kijönni a kötelező hibák. Aztán kijönnek szépen, csak nem számítasz rá. Ez az igazi szívás, mert váratlanul fog érni, hogy miért szakad el a vezérműszíj, miért romlik el a váltó, miért zörög a kettős tömegű, miért ereszt a klíma, miért köpi a turbó az olajat, stb-stb.

    HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

Új hozzászólás Aktív témák