-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
freaghill
őstag
Motormosó adalékról vélemény, srácok?
-
Cyrin
addikt
barátnőm kapott egy golf 4-est otthonról hirtelen, 1.6-os benzines. többet nem tudok róla, majd ha nála lesz a forgalmi.
mi a tapasztalat ezzel a szekérrel? külföldről behozott, semmi előéletet nem tudunk.
főként városban lesz használva. visszük szerelőhöz, van valami amire különösen figyelni kell? -
lenko
aktív tag
válasz freaghill #143551 üzenetére
1x használtam a V5-nél, mert 18-22e között cserélték az olajat 125e km-ig, láthatóan volt némi lerakódás ha lecsavartam az olajbetöltő sapkát. Beleöntöttem a régi olajhoz, mentem vele kb. 8-10km-t. Melegen le lett engedve az olaj. Utána friss olaj ami bele ment le lett dobva 5e km után. Azóta stabilan 8e km után csere. Szépen kitisztult.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Megtudná valaki mondani V.W.Caddy 2007 otszemelyes
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Megtudná valaki mondani V.W.Caddy 2007-es ötszemélyes változat hátsó ülés sorát ki lehet-e szedni, és mennyire bonyolult kiszerelése illetve vissza rakása ? Köszönöm
-
freaghill
őstag
Nálam lenne cserélve 10e km után, de az előző és egyben első tulaj nem biztos, hogy így csinálta még németben.
Megnézem majd még egyszer a szervizkönyvet, és az alapján akkor döntök, köszi nektek! -
lenko
aktív tag
válasz freaghill #143559 üzenetére
Nagyon nem tudod kikerülni ezt, nekem 30e/2 év van megadva LL olajjal. Castrol 5w30 LL ment bele végig 2 évente a fentebb említett km közönként. Eléggé betartják, de ez még a jobbik eset volt, hogy nem mentek 30e-t vele, egyébként kijelenthetem ez a 18-22e közötti csere nem okozott problémákat.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
diablo1984
veterán
jelentem 3asban 5000-nél tilt a skoda és épp 140-el gurul akkor! Szép hossssssssszú váltó. Nem tudom jelentett-e valamit a kis hajtás, de ma is azt vettem észre, mintha kissé nyúlós lenne a mozgása, nem annyira közvetlen mint máskor, torpanós. Meghajtottam, most nem érzékelem, de reggel sem nyúlt, csak most délután.... Nem tudom mi szívat, de hibakódot nem dobott, főleg kijelzőre nem....
Ja és pozitív a skodának, hogy nagyon jó a hangszigetelése, 5000-nél sem volt veszett hangos odabent és pozitív még hogy tiltásig van benne erő, viszonylag hamar fent van 5000ren, és húz is szépen nem mint egy kivert pöcs, nem tudnám megmondani, hogy mely fordulaton van a nyomatékcsúcs, mert nem éreztem, hogy elkopna....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #143563 üzenetére
Diaggal kell megnézni, nem mindenre dob hibát a kijelzőre vagy az óracsoportba. Simán lehet tőle a motorvezérlőben valami.
-
simonjoe
senior tag
válasz lenko #143539 üzenetére
...én is kitöltöttem a kérdőívüket, és komolyan gondolkodtam a CC csipszelésén, de annyira nyomultak, h csak Ők, és a legjobbak, csak nekem. Folyamatosan írtak, kerestek telefonon. Olyan íze volt az egésznek, mint egy gagyi TV shop-os promóció. 1xűen elment a kedvem tőle, ezt közöltem velük, azóta nem b@...ogatnak.
Joe
-
Danex
addikt
-
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #143564 üzenetére
Sejtem, de nem merem diagra tenni, mert nem szeretem a meglepetéseket! Pedig szeretném tudni a dpf állapotát és az injektorok tudását is, mert így is úgy használom, hogy mikor cigánykodja meg a korom ezt a modern dízelt, fosok minden kilóméteren, hogy mikor szívat le a verda(eddig nem volt rá okom, most ez kezd elbizonytalanítani), volt már nekem dpf-es autóm 8 hó alatt(eddig volt meg) épp ezért az állandó fosás miatt adtam el, ez a skoda nagyon tetszik, meg is van már 7 hónapja, de nem szeretem a többszázezres meglepetéseket, de amit eddig tudok, hogy a motor(tömb)+turbó jó, olajat egy cseppet sem eszik, a nagynyomású rendszer és a dpf nevű bomba, hogy milyen állapotban lehet és mit bír még arról fogalmam sincs, de ha esetleg tudnám, hogy a dpf 70%-os tömítettségű, akkor lehet nem is mernék vele még Pestre sem elindulni, mert biztos akkor sz*pom meg alap lenne.....
Eddig mindig az olcsó szívóbenzines szarjaimmal éreztem magam a legjobban technikában menetbiztonságban, arról tudtam, hogy nem fog megállni, ez a modern technika mindig tartogathat egy "csekkendzsint" amitől gát tájékon nyomó érzésem támad..... -
atos19881101
senior tag
Első gátlók is cserélve. Ami meglepett, hogy milyen pocsék állapotban voltak a toronyszilentek. Szinte szétmálott, mikor kiszedtük.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Danex
addikt
válasz diablo1984 #143570 üzenetére
De nem is szabad homokba dugni a fejed, van amit meg lehet előzni a hiba korai felismerésével (vagy időben eladni ) ,bár pontosan tudom mit érzel, mert a Jettá-t én is hasonló okokból adtam el ,hogy elvesztettük a bizalmat iránta.
Bár hozzájön ehhez, hogy nem tájékozódtunk előtte körbe eléggé és bután mentünk bele modern dízelbe pálya nélküli használtra.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #143571 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #143575 üzenetére
Biztos az, mert egy gyári szám alatt fut a gumi és a szivacs is.
3B7412377ABilstein a gumi-fém, ebben van egy fém tányér is merevtésnek(BIL 12-117642).
Az audi száma alatt csak a gumis van... 4D0 412 377 F
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Danex #143572 üzenetére
Legutóbb mikor a c vektra cdti-t eladtam, azért mert abban is minden benne volt aminek nem kellett volna, akkor megfogadtam, hogy soha többé dízelt, mert eddig csak mindig szívtam velük, a vekivel nem, de ott egy dpf vagy kettőstömegű csere maga annyi mint egy réginél egy motorgenerál.Akkor volt még egy laguna 1 2literes szívó benzinem, az mellé az asszonynak vettem egy yaris1-est. Utána a lagu1 ment, mert nem volt benne klíma és a yaris elég kettőnknek, mikor elvitték, 2 hét múlva jött szűzmária sugallata tarkótájékon és vettem egy dti lagunát. Na azt töviről-hegyire fel kellett újítani, motor-turbó minden földi jó kakukk volt benne, azt sikerült "viszonylag" olcsón megcsinálni, jó is lett, megbízható, szép is, minden atomcsapdától mentes, erre én hülye megvettem haver skodáját, pusztán azért, mert eladó volt(igaz amit megfogadtam, hogy soha többé dízelt, az addig tartott, míg haver is csak mondta, hogy lehet eladja, mondom nekem nem kell, erre mikor közölte 1 hónap múlva, hogy egy új autóba beszámolja, hogy biztos nem kell-e, én virítottam a kavicsot és itt figyelt 3 autó a kertben). A lagunát nem akartam eladni, de az asszony nem szerette(nem is akarta megszeretni) így az húzta a rövidebbet a yarissal szemben, többszázezres bukóval adtam tovább kollégámnak, aki azóta is széles vigyorral néz rám, hogy felújítottam neki egy autót(köszi!), én meg itt vagyok a régi dilemmával, hogy a majomhoz banán dukál, telne is rá, de attól még nem tetszik egyen mást......
Szóval több esélyes a dolog:
1. ha a korom kinyírja a dpf-et és az egr-t, akkor kap 2 új alkatrészt és akkor 1-2 évig nyugtom van talán(gondolom a gyári cucc van még benne, haver felesége sem hinném hogy fossá pörgette volna a vasat, mégsem volt vele gond)
2. megtanítom a majmot mást is enni(magyarán beleszarok a környezetbe és ezzel megölöm a bébifókákat)
3. eladom a picsába és veszek egy elmaradott szívóbenyás szart töredék áron és utána eszem a kefét 10 literes fogyasztássalCsípem ezt a verdát(jól néz ki kívül, belül, ezt várom el egy autótól minimum), azért van még meg, de nem találok jó alternatívát, h astra benzinesben 2 milláért azért túlzás és hányadék a skodához képest, kívül-belül egyaránt, a vw-skoda vonalon a szívóbenzines kihalt állatfaj, már a kis turbósokat erőltetik jó ideje, az meg a dpf nélküli majom és a banán esete.....Nincs jobb ötletem, mint szarok bele és pofával előre vágom magam bele a (f0s)cunamiba, majd amit dob, az lesz!
-
i-sti
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #143578 üzenetére
Te figyu... nem atomtengeralattjáró az az 1.6TDI. A DPF-et nem lehet benne csak úgy kinyírni. EGR megdöglik mindben, attól ne félj. A befecskendezők meg attól függően halnak, mit tankolsz, nem mehet bele BIO adalék, meg kénes gázolaj. Marad a prémium nyál, ami drága, de azzal fogyaszt a legkevesebbet és megy a legtovább.
A többi része... váltó, kuplung, attól függ,hogy van használva. Hivatásosként nem hiszem, hogy falábbal kuplungolsz, szóval ezek sokáig fognak tartani. Nem szabad 1500 alá engedni a fordulatot és nem lesz baja a kettőstömegűnek sem.
-
-
diablo1984
veterán
válasz i-sti #143579 üzenetére
a jazz max a yaris helyett, egy octavia kombi nem váltható ki vele!
Mágus: igen, én is azért gondolnám az 1 es variációt is, mert bár sokba fáj, de utána nem szivat talán egy ideig. Elvileg ebben kettős tömegű nincs, így ki sem nyíródhat, mínusz egy hibalehetőség. A nagynyomású rendszerbe csak molnál tankolok, diszkont retteneteket max fűnyíróba, de előttem is volt gazdája az autónak, passz, hogy mi csorgott bele, cégesként nem hinném, hogy fillért erőszakoltak volna, haverék meg szerintem hol van kút a közelben, mert ott tankolok típusú emberek, ergo ott sem számított a diszkont ár. Remélem ennek megfelelően egyben van még a nagynyomású rendszer is, legalábbis remélem! Bár sok minden meglepetés nem érne, ha mégis meghalna, mert én már mindenre fel vagyok készülve, még arra is hogy minden egyszerre! De nem hinném, jön-megy a kocsi, keveset eszik, nem is sűrűn akar regenerálni(szerintem még ez is bekavarhat most, hogy városban elindítaná a regenerálást és azért lesz nyúlósabb a gáz és kopogósabb a motor járása), mert mikor csinálja a fogyasztása is több mint szokott, én most arra merek gondolni, hogy szegény keservesen indítaná a ciklusát 2 napja, de 2x3km-en nem teljesedik be az akarata.....Most 10 percig ma kapta az ívet 90 fokos olajnál, nem hinném, hogy ennyi idő alatt lefut a ciklusa, majd a napokba elugrok Debrecenbe 2-3asban és akkor meglehet az akarata.....
-
D5
aktív tag
Sziasztok
Pontosan ilyen zajt hallok az Octaviaban kb. 110 km/h felett. Csak a vezető oldalán jelentkezik, a szélvédőnél, közel az A oszlophoz, középtájon.Mintha apró homokszemek csapnák a szélvédőt. Találkoztatok hasonlóval? Van ötletetek mi okozhatja?
Esetleg megoldás? (Tudom, ne menjek 110 felett sehol . Ezen kívül?)Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]Dani
őstag
Sziasztok.
Ez vajon miért kerül ilyen kevésbe? Mit gondoltok? [link]
magyarsrac
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #143582 üzenetére
"elugrok Debrecenbe 2-3asban és akkor meglehet az akarata....."
Ne gondolt ezt.
Volt hogy levezettem 260km, kb 3 órás út volt, zömében 100 fölött mentem.
Otthon, mikor beálltam a garázsba, regenerált.
Szóval mentem még vele 20km.
Rohadjon meg az ő akarata.Novum Forum Siculorum
-
freaghill
őstag
Nah most, hogy hidegebb lett, alapjáraton is picit egyenletlen az alapjárat, míg nem hallani, hogy az utóizzítás befejeződött (kattanást).
-
Mágus2
Közösségépítő
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #143593 üzenetére
Korábban linkeltem, ez még a 8L A3
Köszi, ezeket megnézem!
-
-
#89874944
törölt tag
Itt volt a kárfelmérős, azt mondta 350k körül. Meg hogy mondjam a Porsche Hungáriának, hogy bontott motorháztetőt szerezzen, mert ha újat rak fel, akkor a különbséget még nekem kell fizetnem Mert hogy 10 éves az autó, és avultatják. Ez most komoly?
[ Szerkesztve ]
-