-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oszy
veterán
-
mmdms
addikt
Ne már, az egyik legdögösebb fauvét nyugdíjazzák.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144499 üzenetére
Ez már nem a saját turbója, hanem valami felújított. Ha gyári lenne, a meleg oldal rozsdás lenne, ezt valaki kályhaezüsttel leprüszkölte.
A vákuum csöveket meg nem nézegetni, nyomáspróbázni kell.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144504 üzenetére
A sajátja. Épp ez a vicces, hogy tavaly nyáron volt lent a turbo mert le volt kormolódva. Akkor szétkapták, lepucolták, lefestették, meg kapott új labdát. A többire azt mondták ok. 1 év alatt elköszönt volna?
Jövő héten keresek egy péket, akinek van ilyen pumpája.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #144506 üzenetére
Ha wizard , akkor lehet...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #144510 üzenetére
Ha ők csinaltak, barmi lehetséges...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
L1ZRRR
senior tag
Ma hazajövet bécsből vettem észre, hogy a km óra mutatója tempomatnál kileng-remeg.
Ezt lehet javítani vagy csere az egész ?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
mindfreak
őstag
Sziasztok,
bocsi, hogy nem keresek vissza, pedig biztos találnék kismillió véleményt, de gyorsan feltenném a kérdést, mert képtelen vagyok dönteni. Autó vásárlás előtt állok, Octavia 1.8TSI (új). Nem tudom eldönteni, manuális vagy DSG váltós között. Csak vezettem még, ami nagyon kényelmes és jó, de semmi tapasztalatom nincs, hogy milyen problémák és költségek lehetnek vele. Nyilván nem örök életűek, de más fórumokon olvastam pár rossz tapasztalatot róluk. Valaki döntsön helyettem, köszi
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mindfreak #144515 üzenetére
Mennyi időre és km-re tervezed megtartani, illetve hol használnád túlnyomórészt (pályán /városban)?
focvis: basszus, sejtettem Mondjuk 200k után mi is cseréltünk a manuálisban, meg előtte egyszer biztosan volt szétszedve - remélem akkor nem a gyárit töltötték vissza
[ Szerkesztve ]
-
mindfreak
őstag
válasz molnarpeter #144516 üzenetére
Átlagban 12-15e km-t megyek egy évben. Jelenlegi autóm 10 éves, és az újat is szeretném legalább ennyi időre megtartani. Városban és országúton járok, autópályán éves szinten 4-5 alkalommal.
-
-
mindfreak
őstag
válasz focvis #144520 üzenetére
Az időszakos szerviz az oké, a "luxusnak" amúgy is ára van. Inkább azt szeretném tudni, hogy több probléma szokott-e lenni vele, mint a manuálissal? Annyira van-e már jó technika, hogy nyugodtan megvegyem? Olvastam neten kiábrándító dolgokat, pl. 30-40e km után előjövő problémákat, ami súlyos pénzekért javítottak. Az autóra 4 év garancia van és ha az átlag évi 10e km-ből indulok ki, amit autózok könnyen lehet, hogy pont a garancia lejárta után szívnék vele. Lehet csak egy-két ember nyűgje miatt aggódok, várnám a többi száz boldog DSG tulajdonos megnyugtató, bátorító visszajelzését.
Vagy a tuti, ha maradok a manuálisnál, végül is 15 év alatt már megszoktam... -
válasz mindfreak #144521 üzenetére
Akkor találnál sok-sok boldog visszajelzést, ha tudná az átlag használni anélkül h tönkreteszi (ez a manuálisra is vonatkozik!) és nem érezné mindenki személyes sértésnek ha egy autóra költeni kell
Ne várj olyat amire tenmagad is sejted a választ Ha kettőstömegű nélküli autót keresel, akkor vess egy pillantást a Hyundai-Kia modellekre.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144506 üzenetére
Ha kapott új labdát akkor annak a beállításával lehet a gond.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz MunezXBK #144524 üzenetére
Tessék: az enyém jó, hibátlan, 140 ezer km-es állapotában, 2x volt olajcsere eddig benne a VW szerviztörténete szerint, a megfelelő 60 ezres ciklusokban. Ha 10 évet használja az autót, akkor fog itt tartani, hibátlanul.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz SeniorTilla #144526 üzenetére
Oké
Ez a számla:Azt mondom, ha valaki automatát szeretne, vegyen automatát. Ez a DSG picit pótlék ízű.
Szerk: most moziba megyünk, félni
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz focvis #144529 üzenetére
Én inkább elgondolkodnék azon, hogy ide vigyem-e legközelebb... de a távirányító tényleg király, nekem is tetszik. Ne örülj annak, hogy drágán szervizelsz, mert csak neked rossz.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144523 üzenetére
De emlékszem, hogy miután visszarakták, akkor is csináltam logot és akkor jó lett. Még talán te is véleményezted. Jövő héten megnézetem a vákuum kört. Ha az rendben, akkor átnézetem a cooler csöveket. Ha az is ok, akkor jöhet le a turbó megint. A PD elemeket is jövő hónapban tervezem helyre rázni... jó kis hónap lesz ez.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
veterán
válasz SeniorTilla #144533 üzenetére
A távkapcs tényleg fasza, alumínium
A márkaszerviz sajnos ennyi. Gyári olajjal máshol se sokkal olcsóbb. :/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144534 üzenetére
Akkor valamelyik vákuumcső vége el lesz repedve.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144538 üzenetére
Annyit a szelepfedéltől is leszív. Nem foglalkoznék vele, amíg nem tűnik az olaj látványosan.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144539 üzenetére
Értem. De alul a cooler cső tiszta olajpára, illetve a motorvédő is. Ez mondjuk nem volt ilyen mikor megvettem. Mondjuk ha az olaj ott kijut, akkor a nyomás is veszik arra. Csak ugye a szeretett gyorscsatis megoldás van ott is, amivel semmit nem tudok kezdeni. Tömítést már cseréltem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz focvis #144536 üzenetére
Mennyi kell abba , 30l..? 100 az olaj, nem is drága a többi...
Milyen TV - hez van, csak nem egy Kuro...??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
veterán
válasz kk831228 #144541 üzenetére
A 20 literes, tehát olcsóbb kiszerelésű gyári olaj ára 100 K nettó, viszont csak 0,3 (=6 liter) kell belőle, így jön ki bruttó 36 188 Ft-ra az olaj ára. De kell még szűrő, O-gyűrű, tömítőgyűrű, olajcső, zárócsavar, munkadíj; a vége bruttó 65000 Ft.
Nyilván nem vagyok hülye, meg a pénzt se lopom - a garancia miatt vittem márkaszervizbe. Ezután csak az olajcserét csináltatom ott, az kijön 31 ezerből, és lesz pecsét a szevizfüzetbe.A garanciáról jut eszembe; jövő héten viszem szervizbe:
- B.h. ablakemelő kapcsoló rossz
- stabpálca zörög
- kanyarfény hibát jelez
- melegindítás után az alapjárat fura.Hurrá! Remélem, mind garis lesz.
A távkapcs a 10 éves tévéjé, asszem', az utolsó előtti Pioneer széria. Ma se rossz
[ Szerkesztve ]
-
-
atos19881101
senior tag
Melyik fékbetét az, ami puhább anyagú? Zimmermannt raktam előre, de megálláskor olyan, mint a vonat. A tárcsa gyári.
Üzemanyagnál mi a normál hőmérséklet? Üzemmelegen 65C körül van.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
8th
addikt
[link] Van ami sosem változik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144545 üzenetére
A gyári puha. Pagid vagy jurid-nak a gyári logós betétei porolnak ugyan, de nem sikítanak.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #144545 üzenetére
Ate, jurid nálam nem visított még. Üzemagyagot 70fokon tartja a hűtés. (Szerintem a tiédben is aktív vizes mint nekem)
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144547 üzenetére
Mágus2 és Brumi
Köszi. Az előző betét/tárcsa kombót is azért cseréltem, mert visított. Most kapott gyári tárcsát meg Zimm. betétet és rosszabb lett mint volt.
Jurid lesz akkor a nyerő, remélem azzal már kussolni fog.Brumi
A 70 nem sok? Mielőtt még kiszedetnem a PD-ket újból, szeretnék megbizonyosodni arról, hogy nem-e valamelyik hőmérő vagy AC pumpa / tandem pumpa rosszalkodik. Ami fura számomra, hogy hidegen jók a korrekciós értékek, melegen pedig nagyon elmásznak. Füstölés pedig nincs./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/