-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #144101 üzenetére
Nagyon köszönöm!!
Kicsit visszakanyarodva, szerinted az ATE viszi a VW-nek is? Magyarul ugyan az lehet a gyári és az ATE csak a cimke más?
Úgy tűnik lesz valaki aki megcsinálja, viszont ha a gyárit kell kifizetnem (amit kifizetek ha mindenképp szükséges) akkor az a "szerelői felárral" közel 500€ (most nem menjünk bele abba, hogy mennyit fog a szerelő az alkatrészen, tudom és meg is értem őket, egy bizonyos mértékig, enélkül éhen halnának). Viszont ha az ATE tök ugyan az mint a gyári, és meg is szabad venni, akkor az nekem "szerelői felárral" is csak ~130€. Ez azért nem nem kérdés senkinek szerintem...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Lacess #144104 üzenetére
Én azért alvázszám - cikkszám alapján mennék biztosra. Ha szerelő cseréli, akkor miért nem bízod rá?
Mágus
Találkoztál már olyannal, hogy a fordulatszám mérő és a hőfok mérő beindítás után egy kissé többet mutat? Értsd hidegen a hőfők kb 60-on állt, a fordulatszám pedig 1100-on. A motor nem forgott többet mint szokott, 880körül lehetett. Csak a mutatók bolondultak meg. Leállítottam, újraindítottam és még mindig úgy maradt. Mikor leállítottam, akkor nem is esett vissza a mutató teljesen 0-ra. WTF? Aztán egyszer csak visszaesett mind a kettő és mintha semmi sem történt volna.
Ez mi lehetett? Megbolondult a kijelző? Valami kósza feszültség maradhatott valahol?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144106 üzenetére
Az óracsoport szórakozik veled, lehet készül elköszönni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #144108 üzenetére
Immo miatt kell gép.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144108 üzenetére
Immo PIN kell. A régiből és az újból is. Ha az megvan, no para. Csak VAG commander, Vag Tacho, vagy Supervag tudja olvasni a kódot. Lehet csak rossz napja volt, majd kiderül, ha fogja még csinálni. Érdekes hogy két külön kijező volt érintett.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #144112 üzenetére
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #144112 üzenetére
409.1-es kék kkl kábel meg eee programer is ki tudja olvasni a pint.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #144113 üzenetére
Köszi. Berendelve. ... Ha megjön, kérhetek majd segítséget, hogy tudom kinyerni a PIN-t? Lementem inkább, hogy meglegyen.
(#144114) Brumi˘
Nem találtam meg sajna a kék KKL-t. Múltkor írtam privátban is, hogy azzal megszerkesztem majd a fogyasztási értékeket, de sajna elveszett valahol... szóval már az miatt is kellett rendelnem egy Commandert.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
prannk
őstag
Hali. 4 es golf axr be valoszinuleg 225 tarcsa van. Felmegy rá a 228 as?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
grrpowa
aktív tag
Helló valaki megtudná mondani hogy seat cordoba 1.4 2000 évjáratú autóhoz milyen csavar kell a leömlőt fel fogatni ?
0631 7710098
-
diablo1984
veterán
mennyire normális,ha az 1,6 cr tdi a teszt során az eltérés a befecskendezési mennyiségtől az 1/2/3/4 hengekben rendre a következők: -1,6883/-1,3612/2,2681/0,5883 mg/löket?
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #144099 üzenetére
Elmentem délután a kereskedésbe megnézni az autót, hát nem sikerült, mert a tulajdonosa elment vele.
Csak lestem, hogy wtf.
Beszéltem a kereskedés vezetőjével(jött a szokásos rizsa), hogy az autó valami ügyvédnőé volt, jelenleg egy környékbéli család tulajdonában van az autó, akik üzérkednek autókkal.Kérdeztem havert, hogy ismeri a csókát, főleg külföldről beszerzett autók kereskedésével foglalkozik.
Ezekbe az MK1-es Touranokba egy multikormány utólagos beszerelése körülbelül mennyibe fáj?
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #144119 üzenetére
Üdv a klubban. Valamelyik, vagy inkább mindegyik porlasztód felújításra vár.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Jaffa75
őstag
Hello Urak,
A VAG-os autóknál egy 2.0 CR TDI mennyire betegágy? (Egy 2012-es évjáratút néztem, VW Jetta 2012.10.havi 140 nyúlmókussal)
Mire érdemes figyelni, melyek a leggyakoribb problémák vele?Köszi a válaszokat
-
diablo1984
veterán
válasz atos19881101 #144121 üzenetére
Nekem azt mondta a villamosságis ismerősöm, hogy a 3-as hengeré gyanús....
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #144123 üzenetére
Igen. Ott kiugró az érték. De sajnos ez nem egyenesen arányos azzal, hogy az a rossz. Nálam is a 4. hengeré volt kiugróan rossz és közben az 1-es hengernél hugyozott az elem.
Sajnos ha 1 elem szarakodik, akkor nagy valószínűséggel a többi is rossz lesz már. (ugye egyszerre kopnak és ha az egyik elkopott, akkor a többi is)Nem füstöl?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
i-sti
senior tag
válasz diablo1984 #144123 üzenetére
Ha az egyik kezd gyengülni a többiek megpróbálnak segíteni rajta. Próbálják ellensúlyozni, kiegyenlíteni.
Atos esete. 4. tűnt rossznak, hol ott ő csak korrigálna akarta az 1. henger "gyengeségét".Novum Forum Siculorum
-
diablo1984
veterán
válasz atos19881101 #144124 üzenetére
dehogyis, semmit!
Neked hogy nézett ki ez az ábra?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #144126 üzenetére
Pontos értékekre már nem emlékszem, de kb az első hengeré volt -1 környéke, 2-3. henger -0.5 környéke, a 4. pedig 2.
Most is szarok az értékek, mert nem lettek felújítva (250k lett volna a 4 ahol csinálták), csak ultrahanggal tisztítva. De legalább most már nem füstöl és szépen jár. Mivel lemérték az elemeket padon, látni, hogy az összesen csúcsot kell cserélni, mert a szállított mennyiséget már nem hozzák. Kopottak a km-ek után, meg ugye a jó magyar üzemanyagtól. Ettől "csak" gyengébb valamivel a motor, de idővel majd rosszabb lesz. Valamikor felújíttatom majd mind a 4-et, de nem ott ahol csinálták. Kissé aranyárban mérik.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MY2K
aktív tag
Sziasztok! Seat Cordobanal a futoradiator cseréjéhez teljesen le kell bontani a műszerfalat?
Telefon, TV, Internet, Mobilnet - Rendelés, bekötés egy helyen. Keress pü-be!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jaffa75 #144122 üzenetére
Lenginkább az üzemanyag minőségére érzékeny. Ha rendes anyagot tankoltak bele, sokáig nincs baja. Ha van lehetőséged átvizsgáltatni, kukkantsanak bele az üzemanyagszűrőbe, rögtön kiderül volt-e gazdája. Ha látni sok kicsi fénylő fémreszeléket, az nem a te autód lesz.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz atos19881101 #144127 üzenetére
És ez a tisztítás mennyibe fájt? A tied kormolt a dpf-en át is? A tisztítás után is néztétek az értékeket?
Holnap elmegyek egy specialistához, megmutatom neki az értékeket és meglátjuk mit mond, mert nekem sincs 320 ezrem injektotokra...... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #144130 üzenetére
Neki 1.9PD van DPF nélkül, az másképp egyenlít ki.
-
atos19881101
senior tag
válasz diablo1984 #144130 üzenetére
Jaja nyomott egy szép felhőt ha letalpaltam + induláskor néha nyomott egy füstöt. De amin inkább észrevettem, hogy gond van, az az volt, hogy álltam a lámpánál és nyomtam a féket (automata), akkor eléggé rázkódott a kasztni.
Tömítéscserével + méréssel és tisztítással 80k-t fizettem. Sajnos tisztítás után már nem mérték meg az elemeket.
Most az értékek hidegen (értsd hideg üzemanyagnál) 1. henger -1.2, 2. 0.5, 3. -0.5, 4. 1.2. Ezek jók is lennének, de sajna ahogy melegszik az üzemanyag (folyékonyabb), úgy romlanak. 1. -1.4, 2. 0.valamennyi, 3. -0.valamennyi, 4. 2.3. Szóval szarabb lett mit vót értékek alapján, de viszont nincs füst és szépen indul / jár.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #144133 üzenetére
Megált az egyik henger injektora, mint a szög, az elektromos része behalt és nem nyitott egyáltalán. Egy kihúzatás alkalmával elköszönt és nem adott több életjelet. 3 hengerrel járt a motor. Ha jól emlékszem a kettes henger volt.
A másik injektort csak azért cseréltük mert előtte, mikor régebben néztem, két injektor mutatott rosszabb értéket, szerencsére az egyik ilyen rossz döglött meg. Utólag mikor már csak 3 henger jár, nm lehet megállapítani melyik volt még rossz, mert össze-vissza mutat. Össze kellett rakni az új injektorral, megmérni, majd a legrosszabbat ismét újra cserélni. most mindegyik 1 alatt van neki.
A hiba előtt ha félmelegen leállította és újraindította, terhelésen becsörgött, mint a régi motorok szelep csörgése vagy a 2T motornál a detonációs zaj. Biztos tudod, mire gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
leftyke
aktív tag
Üdv mindenki. 99es Audi A4 b5 avant AFN-be keresek lengökarszettet, kèrnèm a segitsègetek vagy tapasztalatot itt vagy privàtban mert sajna nagyon ossze bìrtak zavarni! Előre is köszönöm!
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #144134 üzenetére
ja, nekem nem ezt csinálja, vagyis nem csörög, csak alacsony, nyomatékszegény fordulaton(kb 1200) "bekopog", de az nem csörgés, nem is szelephang(max ha a szelep belever a dugóba hang talán), de ha kinövi ezt a fordulatot és jön a nyomaték megszűnik, lényegében kb 1 mp-ig tart, vagy ha visszább dobok 1 fokozatot, akkor addig sem.
Az biztos, ha romlik az állapota, akkor biztosan fog jelentkezni a hiba és a gép is tárolja majd!És 3 hengerrel nem tiltott a gépállat, úgy is ment volna?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #144136 üzenetére
Engedi menni, de nem egészséges a főtengelynek. El is törhet, ha nem muszáj, nem kell terhelni. Kötél vagy tréler.
[link] Ilyen? 7 másodpercnél érdemes fülelni. Ott a csürgés.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Sajnos a leírás alapján csak benzinest támogat.
Tud valaki olyan eladót akinek van dízelt is támogató kütyüje?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #144143 üzenetére
Nyugi működni fog. Én vagyok az élő példa rá. Opel Renault Citroen VW Audi mind ment. Különben meg nagyot nem lösz mellé, 1500 ft az egész Meg megbeszéltük már, hogy neked is ugyanaz a motor van az a4-be mint a q5-be.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Anime filmek és sorozatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000