-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz diablo1984 #143833 üzenetére
Köszi; igen, 2010-ig bezáróan keresek.
Persze, állapotfelmérés nélkül nem veszek semmit.(#143835) i-sti: Az jó, mert jó lenne kicsit szűrni a dolgokat, hogy ne utazzak pár száz km-tert a semmiért.
(#143837) lenko: Köszi, nyert az 1.9PDTDI.
-
kenny123
addikt
Hali.
VW scirocco, 1.4tsi / 160le
Szoktam látni, néha itt is felvetődik a chip téma. Még otthon rigotechnél kértem árajánlatot, úgy rémlik nagyjából 160eft árban lett volna.
Most itt kinn találtam egy
garázst ahol 350€ környékén megcsinálják, ugyanúgy paddal mérve, stb.
Ha esetleg megcsinálom, tudnak hozni rajta kb 30Le-t, illetve valamennyi nyomatékot is. Meg talán a fogyasztás is csökken.
Ha nincs hidegen rúgva, meg úgy általában értelmes keretek közt van használva az autó, jelenthet ez bármilyen problémát a jövőben?
Ha esetleg van valakinek tapasztalata, szívesen várom.Köszi
yo
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #143853 üzenetére
Egy 2.0 Diesel ami 140 le-s meg egy 1.4 benzinest ami 160 le gyárilag ne hasonlítsunk már össze könyörgöm.
Teljesen más a 2 motor tartaléka.
Az a kis 1.4-es csúcsra van járatva azzal a 160 le-vel.
Nem véletlen.. turbo + kompressor, és az sem véletlen, hogy teli van az összes külföldi fórum azzal a problémával, hogy 50-60 e km után minden baja van a motornak.NO OFFENSE, csak már picit böki a szemem ez a ellenszenv.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Qru
MODERÁTOR
Ha melegen az alapjáratom 950 akkor jól gondolom, hogy csóró regenerálni próbál?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #143857 üzenetére
Király... Akkor ma már harmadjára szakítom meg.
Fura is volt, hogy hirtelen felugrott 950-re miközben se klíma se semmi nagyfogyasztó nem ment. Jó akkor elnézek ma a városon kívülre kicsit. Pedig hétfőn pályáztam... igaz nem hajtottam meg. Hiba volt, mi?!
#nincsbennetarcsi
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #143857 üzenetére
Engem is érdekelne, hogy mi a jele, hogy regenerál az autó és ez általában mennyi ideig tart? Jelzi ezt valahol?
Hetente 2-3x szoktam rendszeresen menni 85 km-es távot oda és vissza, eddig még nem tűnt fel ez a jelenség az elmúlt 3 hétben. (Passat B6 2.0. CR TDI)Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
do3om
addikt
Jött levél hogy vigyem az autót frissítésre mert a gyári adatokat nem tartja be.
Lehet fel kéne hívni őket megkérdezni mennyit fizetnek kárpótlásnak: átvertek, nekem nem is tudom hol van szerviz (talán kasa ami közel de az nem magyar), vagy nyiregyháza-100km csak oda. Az időm ami elmegy rá. na ezekért mivel kárpótolnak miközben semmi közöm az egészhez.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
morfondőr
őstag
válasz do3om #143862 üzenetére
Én hétfőn voltam szakszervizben más miatt és megkérdezték, hogy élek-e a szoftverfrissítéssel. Én közöltem, hogy nem szeretnék ha lehet, mert ha jól tudom ezzel együtt jár egy kis többletfogyasztás és teljesítmény csökkenés is. Aláírtam egy lemondó nyilatkozatot és meg is voltunk. Szóval nem biztos, hogy kötelező ez a művelet.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
simonjoe
senior tag
válasz morfondőr #143860 üzenetére
...én nemtom milyen algoritmus alapján szívat, két napja voltam vele közel 3e km-es 95%-ban autópályás túrán, ma álltam be a garázsba és leállítás előtt láttam, h megemelte a fordulatot. Gyorsan kiugrottam belőle, ilyenkor a kipöffentőből giga forró levegő jön és igen büdös. Kiálltam, majd rárongyoltam az M1-es pályára és 2400-2600-as perdületen utaztam vele cc. fél órát, majd normál üzemben haza. Összegezve, én úgy vettem észre, h a normálnál magasabb 1000-1100 fordulatra emeli az alapjáratot, időnként a hűtőventilátorok is nagy fordulaton pörögnek, továbbá magas hőmérsékletű kellemetlen szagú gáznemű távozik a kipufogóból.
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Morris #143868 üzenetére
Az a kisebbik baj, de ugye ilyenkor neked kell alkalmazkodnod a technikához... Ami nonszensz mert a gép van értünk és nem fordítva.
Btw ma a 4. regenerálást is meg kellet szakítanom: mit mondjak az ügyfélnek?? Hogy bocs de elmarad a megbeszélés mert ki kell mennem veretni az M7-esre mert regenerálna a gép?!
Tegyük hozzá a legnagyobb barom az a beszerző vt jelen esetben aki a rövid városi utakra TDI-t vetetett a céggel...
#nincsbennetarcsi
-
i-sti
senior tag
válasz simonjoe #143866 üzenetére
Üdv a klubban.
#szarregeneralisalgoritmus
Qru: Dízel kell mert az kevesebbet fogyaszt. Gondolom ott, akkor az számított, hogy papíron 3 literrel kevesebbet kér nem az, hogy van benne DPF és társai.
"mit mondjak az ügyfélnek?? Hogy bocs de elmarad a megbeszélés mert ki kell mennem veretni az M7-esre mert regenerálna a gép?! "
Barinőmnek párszor ezt mondtam. Megállok nála, állítanám meg, lám regenerál a kisfostalicska, vezessünk 20km pluszba.
Nem kell mondanom, hogy kicsit pipa volt a barinőm, hogy nekem fontosabb az autó, mint ő és nem is szeretem őt igazán, stb stb[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
simonjoe
senior tag
Én azért ezzel együtt tudok élni. Magam hibáztatom, mert amikor "szerelembe" estem, nem jártam körbe, h milyen buktatók vannak. A tök...@m tudta ennek előtte, h mi az a DPF, vagy hexagon olajos b@....ás. Most ez van. Én is állítottam már le regenerálás közben, mert nem tudtam, h mi a történek. A Ti segítségetekkel világosodtam meg. Nekem viszont sokat számít a fogyasztás, a dízel adta nyomatékos motor, sokat megyek, megyünk. Nem szeretnék benzines aggregátot többet. Ami benzinesben tudja ezeket az erőviszonyokat az rohadt sokat zabál. Minap elrúgtam egy Volvo V8 4,4-es S80-at, torzult a pofám az élménytől, de amikor megláttam a 19,7l-es fogyasztást, úgy becsuktam az ajtaját, h vissza sem néztem.
Engem ebben a dízel regenerálódási botrányban csak az zavar, h semmi visszajelzés a műszerfalon. Hova tovább még azt is eltudnám képzelni, h esetleg előrejelezné a közelgő folyamat kezdetét. Nem hiszem, h ezt olyan nagy dolog lett volna megoldani. Hisz kifejezetten káros, ha nem sikerül végrehajtani, vagy esetleg a folyamat elején, közepén kivesszük a kulcsot a kocsiból. Vagy direkt erre utaztak amikor ezt így tervezték meg??Joe
-
xtevo
őstag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? Érdemes megnézni?
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok! Gondolkodom, hogy frissítenék egy nagyot az egyszemélyes autóparkomon és túladnék az amúgy teljesen megbízható, de sokat fogyasztó és feleslegesen nagy 406-osomon (2003, 2.0 benzin, 197e km) és szóba került az up! Mennyire megbízható a 60 LE-s 1 literes motor benne? A teljesítménye annyira nem érdekes, mert városon kívül nem nagyon járok a mostanival se és mindig egyedül utazom. Köszi!
-
diablo1984
veterán
válasz Alvin_ti4200 #143878 üzenetére
Up! vagy Lupó? mert a 2 között van pár év eltérés! Ezer éves az a kis 3 hengeres, ennek megfelelően megbízható és gyenge, de városban jobb mintha gyalogolnál!
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz diablo1984 #143879 üzenetére
Nem értem a kérdést, odaírtam, hogy up
-
CharlieDrop
veterán
CFMA motorkód mond valakinek valamit?
Vmi 1.8T, de nem tudom olyan rossz-e mint a 160 lovas újabbak?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #143881 üzenetére
Régi 1.8T 20V, nem a közvetlen befecsis TSI, de ez szerintem csak exeo-ban volt.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Gondolkodom, hogy ha a következtő két hétben sikerül felvergődnöm Budapestre, megszemlélem ezt a csodát. A 3-0 TFSI motorról konkrétumot gyakorlatilag alig találni, nem túl gyakori. Van esetleg itt gyakorlati tapasztalat, azon túl, hogy TFSI , és ezzel együtt koksz, olajevés no meg 12 liter átlagfogyasztás? Mennyire problémás pl a vezérlés, hajlamos a megkotlásra, és a TDI -hez hasonlóan szintén hajtásoldali (motorkivétellel jár a csere)? Ebben van magasnyomású benzinpumpa és benzin injektorok? A kompresszor mennyire nyűgös egy turbóval szemben? Köszönöm, ha akad egy két tanács.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #143871 üzenetére
Viccen kívül ez volt, mert előtte 1.8 TSI volt és ment az arénázás, hogy átlépjük a 10 literes átlagfogyi kvótát. Erre mondtam, hogy akkor talán egy kevesebbet fogyasztó autót tessenek adni... Hát megkaptam.
Btw azért ezzel is nehéz beférni 10 alá sokszor... Most legutóbb pl 9.99 lett az átlagom.Killer01: Este én is kimentem a városból, 120 tempomat 4-esben (kb 3600-os fordulat) na így lenyomtam 2x10 km-t és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
do3om
addikt
válasz simonjoe #143873 üzenetére
Még egy kis DPF kitérő:
Ha menet közben megy a reg azt ugye nehéz kiszúrni. Ha megállsz akkor látod a fordulatszámon, vagy érzed a hogy rohadt büdös jön be. De ha haladsz nehéz, ugye magasabb a fordulatszám mert megemeli üresben is, viszont a fogyasztásról rájössz! kidobod üresbe, és áthatod hogy valami nem stimmel ha megy a reg. Alapon nálam ~0,6l a fogyi (menet közben gurulva), e ha elkezd regenerálni akkor ugrál 1,2-1,8l körül.
Szóval ha kidobod üresbe és egy kicsit soknak tartod a fordulatot (ugye itt elég kevés a reg és a gurulás között az eltérés) akkor lapozz a fogyasztásra és így menet közben mielőtt megállnál rájössz ha van valami.[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
i-sti
senior tag
Mágus, és a többiek
Valakinek van tapasztalata (negatív vagy pozitív) a következő alkatrészekkel?
Ezeket szeretném megrendelni.
Próbáltam erős közepes árakat választani a jobb minőséget szemelőt tartva.Vezérlés: DAYCO KTB563
Vízpumpa: HEPU P654
Fék folyadék: ATE 03.9901-6402.2 SL.6 DOT4
Váltó olaj: OE VW G052532A2 - 4.3 literre van szükség, így kell 5 L, szerencsére csak 8.500 ft egy liter
Generátorhoz: SKF VKMA 31127
Fagyálló: HEPU piros G12 5LÖsszesen ezek 130 000 ft tesznek ki.
Novum Forum Siculorum
-
lenko
aktív tag
válasz Mágus2 #143889 üzenetére
Én az első videót néztem.
(Halkam megjegyzem egyik sem kéne, az utóbbi 2 sem, dízelnél meg az a 7.5s nem nagy durr 100-ra ráadásul DSG-vel, arra kíváncsi leszek mikor akadok itthon össze ilyennel, szerintem 5éven belül 1x biztos )(#143892) K Norbi
Club sport az jó.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
simonjoe
senior tag
válasz do3om #143887 üzenetére
..de, milyen időközönként tegyem üresbe?? Én haladni szeretek és nem azzal foglalkozni, h mi a szart csinál, vagy esetleg csinálja-e az autó. Azt gondolom, h ez az autógyárak szégyene! Tényleg sokat megyek, és többnyire pályán, hosszan. Az tegnap el is felejtettem írni, h pár nappal ezelőtt jöttünk haza egy hosszabb útról, viszont tegnap is kint voltam Ausztriában, az is cc. 400km, többnyire pályán 130-150 közötti tempóval, érkeztem délután négy körül, volt még egy kis dolgom itt a környéken, majd 6 óra körül álltam volna be a garázsba, és nem sikerült, mert akkor jött rá a regenerálhatnék, szóval ez a bosszantó!
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simonjoe #143898 üzenetére
Amikor kiveszed üresbe és látod hogy az alapjáratod magas akkor regenerál, ha ilyenkor megnézed a pillanatnyi fogyasztást és nem 0,6-0,8 l/h ha nem jóval több akkor regenerál.
Amúgy nem a tempótól függ a regen hanem első sorban a fordulatszámtól. Hiába mész pályán ha hatodikban keveset forog akkor nem áll neki regenerálni még akkor sem ha 400 km-t letolsz egyben.
Ezért csináltam most én is, hogy 4-esben 120 és akkor megvan a kellő fordulatszám, tud regenerálni.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000