-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Zizmand
aktív tag
Üzemanyagszűrőt milyen időközönként érdemes cserélni?Előző olajcserénél cseréltem, ami kevesebb, mint 10 ezer km-el ezelőtt volt. Mahle szűrő van benne és csak OMV/MOL-nál tankolunk. (1.9 PD AVF Passat)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SeniorTilla #144752 üzenetére
Példanként szerepelt csak állapotra és felszereltsége, amiket érdemes megnézni, me a konkrét példányt ajánlottam.
Pontosan mi a gondod vele? Egy teljesen felszerelt példány.. jó a színe nekem sem tetszik, de valaki ezzel vette, attól még lehet jó autó. A gyerekek imádnák a színes belsőt, sokkal jobban szeretik mint a kopár szürkét vagy az unalmas feketét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #144759 üzenetére
Az a baj, hogy ott nincs hőcserélője a klímának, ha a töltet lenne kevés annak komolyabb tünetei lennének. Sziszegne minden klíma bekapcsolásnál a kesztyűtartó alól a cső. Ezt mondjuk kipróbálhatod, alapjáraton bekapcsolod a klímát az ablak leszárítására, majd leveszed a ventillátor fordulatát és kinyitod a kesztyűtartót. Ha nem fog szuszogni, nem kevés a töltet.
A golfban a motor mellett van a segéd üzemanyag pumpa, vagy a tank mellett, mint a passatban? Csinálj egy fotót a motortér utas oldaláról. Majd megmondom.(CFHC-ben 3 pumpa van, 1 a tankban, egy segéd valahol kint és a magasnyomású. Passatban a segédet eldugták a tank mellé, octaviaban ott van, ahol a vezérműszíj fedele, szerintem a golfban is ott van, de sosem lehet tudni, mit talált ki a VW)
Sajna a hang engem kezdődő üzemanyagpumpa betegségre emlékeztet, de ne legyen igazam.... de valami pumpának a hangja. Ettől még lehet a kompresszor hangja, de azt máshonnan is lehetne hallani.
Ha elől is hallani a hangot a szellőzőből, akkor cseréltesd ki a klíma töltetet. Abban van olaj, ami keni a kompreszzort, hátha elhallgat. Ha csak hátul van hang, az érdekes jelenség.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Meghajtottam megint a skodát, lètezik, hogy maxmotion-ből azonos, pályás tempónál 8 decivel kevesebbet eszik 100on? Most hogy kapott mèg 500km pályát omv premium nyálával jobb a gázreakciója, harapósabb a vas, nem csak bemagyarázom, tènyleg jobb! Lehet, hogy pályán kitolta magából a larakódott mocskot ès attól, de ez így nagyon baba!Kedden megyek újra mèrèsre, hogy hogyan változott(ha változott) az injektorok viselkedèse, mert ilyen jó mèg sosem volt a verda.
Pályázásnál amin látszik hogy kis motorról van szó, hogy 130nál 5,5 et, 140nèl 6,5 et eszik a kocsi az agya szerint(ami átlagban fèl literrel fölè mèr), pedig fordulatra nincs 150 fordulat difi, de egyiknèl sem erőtlen, megy mint a távirat.Jó ez a kocsi, a legjobb kocsim eddig! -
Integrale
veterán
Első generációs, FL utáni A3-ban, hol van a külső hőmérsékletnek az érzékelője? 9-fokban indulok dolgozni, fél órával később amikor beérek, már 22-24 fok van.
"Bad reklám is reklám too"
-
#89874944
törölt tag
felújított injektort mennyire érdemes megvenni? 1 év garit adnak rá. Elvileg "general überholt" vagyis teljesen felújított.
Illetve több, más cikkszámú injektorra is azt írják, jó bele. Mindegy melyiket veszem? Vagy csak olyat ami benne van?
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz diablo1984 #144761 üzenetére
Mit is ajánlottam neked? Én most Shell V Power dieselt tolok és nagyon is érezhető a különbség.
-
Zizmand
aktív tag
válasz Speeedfire #144758 üzenetére
Köszönöm mindenkinek.
Lehet cserélem akkor most is, tényleg nem egy nagy összeg. -
-
molnarpeter
nagyúr
Vezérlés csere mellé főtengely ékszíjtárcsa csavart is rendeljek? Egyben menjen a hosszbordás+feszítő is, vagy azt milyen gyakran illik? (4 éve, 187-nél volt vezérlés csere, következő olajcsere alkalmával, 270-nél már ideje lenne.) Illetve Mágus, ha jól emlékszem, neked az előző Octavia erősített vezérműszíjat kapott, annak mennyivel hosszabb a periódusa?
Golf IV Variant 1.9SDI AQM 2003
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Pályán a "pucolásra" mi a legjobb praktika?
~130-al menni 5.ben, esetleg 4-esben?
Vagy menni normálisan 6.ban 120-al és majd a regenerálás megoldja?
Vagy esetleg pár emelkedőn megkergetni 2.ből 4.ig 5000-ig?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #144777 üzenetére
Az ~3600 rpm lenne. Ezt mennyit lehet tartani amíg még nem káros a motornak?
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz i-sti #144776 üzenetére
Vagy tolod neki hatodikban 180-al És mégy gyorsabban oda is érsz
Az a 3600-as fordulat biztos, hogy nem káros a motornak még hosszabb távon se. Most voltál szervizen tehát az olajad is jó. Legyen jó meleg a motor és nem lehet gond.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #144772 üzenetére
Tettem már be videót, hogy csattog. Lemaradtál A szakvélemény szerint injektor lesz, és nem (csak) tűzkarika. Meg füstölt már hosszú alapjárat után. Igaz hogy csak egyszer..de pont elég ha egyszer áll be a dugattyú Bemérés mindenképp lesz. Aztán hogy mind kuka, vagy csak a rosszak... vagy hogy gyári újat, vagy felújítottat 1 év garival...aztat még nem tudom. Attól függ mennyit kapok a vesémért
Mágus2 köszi
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
válasz i-sti #144776 üzenetére
Nagyjából tudom, hogy hol tanyáznak az ország őrjeink és védelmezőink, én általában 180-200-ig megküldöm az oda utat. (Mondjuk én csak MM-t tankolok.)
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
i-sti
senior tag
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #144773 üzenetére
150k km. De, ez nem csak a szíj miatt, az egyiik görgő csapágya is nagyobb. Cserébe picit hangosabb a szíj, de meg lehet szokni.
i-sti Ezt mennyit lehet tartani amíg még nem káros a motornak? Hűtéssel és kenéssel bármeddig.
2800@180 nálam 6.-ban, nem akarok én felszállni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A Sharanban le van szakadva a napfénytető árnyékoló rolója, ezt kellene kicserélnem. Tudtok segíteni a beszerzésében? 2013-as autó, nagy napfénytetős, szürke a roló színe.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz L1ZRRR #144798 üzenetére
Ott van a pumpa, ahol nekem. Mi ez a kábel tuning és miért lóg a tűzforó turbó és DPF fölött?
Még jó, hogy nem ér hozzá, 700 fokos szokott lenni. de ha 10 centire van tőle, akkor csak 300, szóval minden fasza.
Igényesen be lett építve, látszik a másik oldalon is. Ha majd vezeted, akkor légyszi a zárhídon küldjed, ne a turbó fölött.
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
válasz Mágus2 #144799 üzenetére
Az a lámpa kábele, mint mondtam ideiglenesen így van elvezetve, hétvégén most lesz időm el lesz vezetve normálisan, egyébként nem ér hozzá.
BTW: Továbbra is hallom a cuccot, de csak hátulról, ha megy az AC ha nem, ha megy a venti ha nem.
Hétvégén sűrített levegővel kifogom fújatni.. lehet rá férne.
Egyébként még azt vettem észre, ha mondjuk a babrálom az ablakokat(értsd fel-le mozgatom), akkor az a búgás-sípolás gyengül, de aztán erősödik ha nem nyomkodom. ( szvsz elektronikával függ össze a dolog nem?
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.