-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz AMD Power #14647 üzenetére
Aztán most hirtelen mi lett ez a nagy anti V3
Mondjuk én sem vennék 3 hengerest, igaz, gőzöm sincs róla, hogy milyenek, az életben nem volt hozzá "szerencsém". Azt viszont nehezen tudom elképzelni, hogy egy fabia méretű kasztnit lényegesen kevesebből mozgat meg, mint pl az 1,4-es....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14655 üzenetére
gőzöm sincs róla, hogy milyenek, az életben nem volt hozzá "szerencsém".
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zoo8800
veterán
válasz FoBCRaistlin #14655 üzenetére
speciel nekem tetszik, klassz morgós hangja van. Indításkor nagyobbat rándul, ilyenkor érezni, hogy 3 hengeres.
rip and tear, until it is done
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14657 üzenetére
De tuti inkább az egynégyes. Fábikába teljesen vállalható, a fogyija se vészes. Bár városba megdobja, de ott mindegyik.Zoo: durva lenne W12 fábiában.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #14657 üzenetére
De tuti inkább az egynégyes. Fábikába teljesen vállalható, a fogyija se vészes. Bár városba megdobja, de ott mindegyik.Zoo: durva lenne W12 fábiában.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
t1
addikt
válasz AMD Power #14647 üzenetére
Nekünk 1.2 12V 3henger Fabiank van, lassan 90.000km-el (8.000km vettük) vegyesben 6.5be megáll 70% főút 30% város viszonylatban, nem egy erőgép ( 1.3 8V Swiftem jobban gyorsul) de a nyomatéka egészen kellemes a rövid váltóval. Eddig semmi baja nem volt a gépnek, csak ablaktörlőt és a kötelező cseréket kellet megcsinálni illetve aktuális lesz 195/55R15 nyárigumi mert a gyári elkopott.
FoBCRaistlin:
Igaziból nem nagyon lehet észre venni, alapjáraton semmi rázkodás hangja sincsen viszont akusztikailag gyorsításkor észre lehet venni. 1.0 6V swiftemről ezt nem lehetett elmondani szépen remegett a kasztni meg fasza kávédaráló hangja volt
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #14655 üzenetére
járás kulturálja nem olyan vészes, viszont régi Zinger varrogép hangja van gyorsításkor.
konkrétan szerintem használni fos egy ilyet, de ez csak az én véleményem, a szervízes tapasztalatott meg a fogyit már leírtam.
jah és nem V3, hanem R3-om....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
-
Morris
veterán
Na Urak, megvan az akksi. ZAP Silver 64Ah. 18k, új, 2 év gar.
[ Szerkesztve ]
-
eddie17
addikt
Bocsánat, hogy nem válaszoltam akik írtak nekem.
DE!
Mennyi az esélye, hogy 1 hónappal a hengerfej felújítás után újra habosodik az olaj?
Szerintem odafönt valaki nem szeret engem...
Pedig olyan tartalékon mentem vele ebben az egy hónapban, hogy spóroljak benzint, meg vigyázzak az autóra és ez a hála.
A motorvezérlő elektronika is kezd egyre jobban megbolondulni, az akksi töltés megint visszatért hibával, és én önfeledten felakasztom magam a diófára...
Inkább biciklizek, az való nekem...
Véletlenül vettük ma észre, mert nem akart az autó menni, megtorpant, majd megindult menet közben. Nem tudom miért de megnéztem az olajbetöltőt és akkor mint a villámcsapás...
Cappuccino power...
Köszönöm, hogy meghallgattatok.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz eddie17 #14672 üzenetére
Az nem lehet, hogy a sok hidegindítás miatt olyan a kupak?
Az enyém is olyan. Apukámé is. Gondolom kicsit benzinszagú a "sisak"szerk: jah most látom, h a fő probléma a hab. nekem olyan szintén barnás trutyi van ott
A torpanás lehet, hogy azért volt mert pillanatra újraindult a motorvezérlő (talán fagyás miatt vagy ilyesmi. Én is találkoztam már hasonlóval.
Nekem 90-100-nál rántott egy kurva nagyot. még 1 éve kb. azóta is jó[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #14672 üzenetére
kerter gáz kivezetésd ki pucolták, ha nem tedd meg, a "gombát" jó alaposan benzinnel féktisztítóval mosd ki, télen keletkezhet benne fincsi kapucsinó hab, de nem sok..
illetve ha jár a motor leállít leveszitek közvetlenül utána az olaj beltőltőt nincs sziszenés? (nyomás)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
válasz Morris #14673 üzenetére
Az egész tele van trutyival, talán több mint amikor elvittem hengerfejeztetni!
Nem hiszem, hogy a tél az oka, vagy a hidegindítás.
Csak az a gond, hogy folyamatosan torpan. 2-es fél gáz, mutató elindul megáll majd megint elindul. A másik, hogy 3.-ba telibe nyomtam a gázpedált és olyan volt mint ha negyedgázon mentem volna... Teljesen erőtlen lett!VR6-Fan: Ki lett takarítva teljesen.
Az a gomba nem tudom hol van.
Sok hab volt benne. Meg tudtam volna belőle bőven borotválkozni...
A szisszenős dolgot nem tudom, de úgy emlékszem, hogy nem szisszent amikor levettem.
És előtte fél perccel lett leállítva az autó. -
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #14676 üzenetére
bocsánat neked nem gombát van akkor [link]
karter gáz cső kimos, szelepfedélbe lesz egy fém szűrő a kivezetésnél azt is csekkol, így hirtelen más nem nagyon.mondanám hogy hozd át valamikor a kocsit egy megnézésre, de a héten biztos nem, a torpanásra lehet vízgomba és lambdaszonda is akár, ami miatt fogyaszthat sokat és a sok benzin miatt akár habosodhat is az olaj.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz eddie17 #14676 üzenetére
Mivel nekem a golfon volt henger fej tömítés csere és utána megszűnt a vízfogyasztás és habosodás.
Így mondhatni rutinosan kezelem a dolgot.Kérdések:
Ott voltál amikor a kocsi össze lett szerelve?
A hengerfejed lett síkolva?
A tömítés egy mérettel nagyobb?
A meghúzási sorrend és nyomaték szabályosan lett kivitelezve?
Ugyanis ha ezek megvoltak akkor érdemes máshol keresgélni.Hibás összeszerelés esetén simán előfordulhat, hogy átengedi a vizet az olajtérbe.
Tartályodból egyébként fogy a víz?
Mert komoly habosodás esetén komolyabb víznek is el kéne tűnnie, a tartályból.
Ha nem fogy a vized akkor hidd el az a környezeti pára.
Amit a legegyszerűbb kideríteni elmész egy hosszabb autópályás szakaszra, ha nincs rá lehetőség akkor egy M0-ás darabra legalább 40 km. Utána leállsz és rögtön megnézed mennyi hab termelődött mennyi vized fogyott.
Abból rögtön kiderül mi a helyzet.De ha fogy a víz a tartályodból akkor bizony szarul lett összerakva a kocsi.
Renault power
-
-
eddie17
addikt
Sziasztok!
Ma átnéztük az autót!
Víz nem fogyott, tehát nem eszi. Kicsit megnyugodtam, hogy akkor úgy néz ki nem onnan jut a víz bele. A kartercsőben volt takony rendesen, az injektor házat leszedtük abban nem volt cucc, szép tiszta volt. Tehát nem a hengerfej tömítéssel van a gond. Csak azt nem értem, hogy honnan kerülhet annyi víz bele, hogy így betrutymósodott.
Új akksit is kapott, és úgy néz ki megoldódott a töltés probléma, most nem villogott az akksi jelző. Azért vasárnap elviszem ahhoz aki szerelte, derítse ki, hogy mitől volt még is habos, ha nem folyik bele a hűtővíz.
Most nem torpant meg, hanem érdekesen gázadásra nehezen reagál, lassan indul meg.
De üresben szépen forog gázadásra, csak menet közben fura. Remélem nincs nagy gond, és kis ráfordítással most már jó lesz.
A olaj betöltő kupak nem szisszent levételkor.
Fura, de úgy néz ki akkor talán nincs nagy baj. De gondolom olaj csere alap lesz megint...
3K kilométer alatt akkor harmadszor...
Tankoltam bele bőszen, most már pontosan lemérem mennyi a fogyasztása normál használat mellett.
Reggel még kíváncsi leszek ha beindítom hidegen fog-e villogni a motorkontroll lámpa.
Sajnos előfordul hogy villog, és az alapjárat 2000 fölé megy. Gondolom ez már autóvillamossági probléma.
Ja és köszönöm a válaszokat. Kicsit lehiggadtam. -
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #14682 üzenetére
kiba hidegbe egy pillanatra felugorhat 2000 fölé a fordulat, ha rárúgsz a gázra, visszább veszi?
check-en meg ki kell villogatattni a hibakódot.
szarul megy-re és fogyasztásra még mindig lambdaszonda és vízgomba, vagy ahogy Fboy írta gyújtás....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #14683 üzenetére
Beindítottam felbőgött, és stabilan 2000 felett tartotta az alapjáratot, közben vadul villogott a jelzőled. Hiába rúgtam rá, nem esett vissza.
Gyújtás? Háát azt kizárnám. Mert: most van benne 239018 kilóméter.
236323-nál cseréltem gyertyákat. Gyári ajánlatúakra.
232ezernél cserélt az előző tulaj rotort, és osztófej fedélt. Mondjuk a kábelekkel attól még lehet gond.
Lambdaszonda nincs a listában, és 214 ezernél csak hőgombát cserélt rajta. -
eddie17
addikt
Köszönöm válaszokat!
Így egyben válaszolok:
Vasárnap mindenképp elviszem, ránéz a szerelő biztos mond majd valamit mi lehet a baja.
VR6-Fan: Mondom majd neki, hogy nézze meg ezeket. Lehetséges...Gebriel: Nem tudom mennyi az élettartama egy ac pumpának de 15ezer kilométerrel ezelőtt cserélték. Gyújtáskor ad neki naftán, berreg. Indulni is indul. Igaz így hidegben kell neki 4-5 fordulat. Augusztusban 2 fordulatra beröffent.
95-öst tankoltam bele Mol kútrol a városkámban.Amd Power: Semmit, a régi vacakol.
-
attrax
aktív tag
Remélem ez még nem vót.Amúgy szépség!
Unterschreiben
-
attrax
aktív tag
-
zoo8800
veterán
válasz attrax #14691 üzenetére
0.05-nél tényleg szép az a kocsi
-------
jófajta trafipaxrip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...