-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #15252 üzenetére
PGT vagy HGP vagy hogy is mondják, kicsi és nagyon megy
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15252 üzenetére
Azért majd óvatosan, kicsit hadd kopjon össze. Bár azt meg fékezéssel lehet elérni.
VR6: csajozós verda.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Hát úgy látom én vagyok itt az egyetlen csendes családias ember.
Akinek a gyerek is be kell tenni a kocsiba.Renault power
-
Kickass
őstag
az előző pár komment eléggé magas labda volt, de inkább nem csapom le még megbántok valakit
-
rob210
nagyúr
Na gyerekek szerdán kipróbálhatom én is a puntot. Kíváncsi leszek a Megane hoz képest.
Apósjelöltem vett egy 5 ajtós 1999full felszereltet.
Az egyest tehát a típus utolsó darabjai közül, mert 99-ben volt a stílusváltásRenault power
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #15262 üzenetére
jah Gt az turbo, p2-nél hgt 1,8 szívó benga
illetve volt a bravobol 2.0 szivo 5hengeres az szintén HGT név alatt futott -
m3tr0
senior tag
Srácok segítség kellene,
az autóm különös dolgokat produkál, az egyik,hogy 1000 km-alatt utána kellett töltenem a hűtővíznek( kb.3 dl), továbbá a még furcsább, hogy alapjáraton ha gázt adok akkor lehet hallani a hűtővíz csordogálását a csövekben.
Akitől vettem srác azt mondta,hogy márkaszervizben megnézette ezt a csobogást, de azt mondták neki,hogy levegő maradt a hűtőrendszerben és a buborék miatt van ez a jelenség.
Ami jobban zavar,hogy a hűtővíz fogy, ahogy magamat ismerem tuti a legdrágább hiba lesz ami ezt okozza...(hengerfej tömítés, ne adj' Isten maga a hengerfej repedt )
Ötletek?
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Balupapa
senior tag
Budatétény - Kőbánya (Háztól házig át a városon, lámpákkal.)
20km / 31perc!
Átlagfogyasztás 3.6L/100km._-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
válasz dízelracer #15268 üzenetére
mi a baj vele? örülök hogy megragadtad a lényeget
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #15269 üzenetére
Jó helyről mérte a fehéregyensúlyt
Amúgy frankó fogyi. Nekem eddigi rekord Veszprém-Kanizsa dinamikusan 4,1lMás: Pár napja az ablaktörlő alig akar mocorogni... vagyis nagyon lassan töröl, volt már valakinek ilyen? Illetve a lapát picit pattog az üvegen...
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
aphra2
aktív tag
Levegős rendszernél csordogálhat az igaz , de azt ki lehet (kell) légteleníteni , a 3dl víz meg nem sok 1000km alatt, szivároghat vízpumpánál , hűtőnél, fűtőradiátornál stb, de valamennyi párolog is, ha hengerfejes volna akkor jóval több fogyna, és melegedne is.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15270 üzenetére
Ablaktörlő, hát lassan csak 12V-ról törölt, vagyis, amikor nem ment a motor. De akkor is csak lassabban, ez persze normális. Lehet, a motorral lett valami.
A pattogás meg a lapát lesz szerintem. Vagy azon gyengült meg a rugós rész, és már nem szorítja oda eléggé, vagy maga a gumi lett kopott....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
Ha levegős a rendszer akkor most volt bontva a vízrendszer?
Vagy mitől levegős?
Ha folyamatosan levegős lesz akkor valami tömítettlenség van.
Ha fogy folyamatosan a vized csak akkor kezdj el aggódni.
De akkor is csak azért, hogy hol szivárog.
Ha viszont melegszik is a motor akkor baj van, az jobb esetben termosztát, rosszabb esetben pedig valóban hengerfej.
De szerintem ott csak valami szivárgás lesz.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #15270 üzenetére
Letapadt a lapát, vagy száraz volt a felület.
A lassan törlésre hihetetlen egyszerű a megoldás.
Emeld fel a lapátokat kapcsold be az ablaktörlőt, ha úgy is lassan csapkod akkor baj van haldoklik a motor vagy megszorult a mechanika.
Ha gyorsan fog csapkodni /gyorsabban mint a felületen akkor cseréld le a lapátokat, vagy legalábbis a minimum, hogy letakarítod őket alkoholos ronggyal.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #15274 üzenetére
Eleinte felemelt lapáttal is lassú volt, már idegbajt kaptam... nem lenne olcsó egy motor.
Aztán előkaptam jó öreg WD40-et és telefújtam a mechanika pofáját... úgy tűnik helyre jött.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #15275 üzenetére
Na ennek örülök.
Időnként nem árt a kenés ezeknek az alkatrészeknek sem mert, hogy a kosz ezekre is rászáll.Renault power
-
Templomegere
senior tag
urak ! vagcom-al az én autómon (1997 C5 A6 2.8 ACK ) ki lehet olvasni a beszívott levegő mennyiség értéket és a beszívott levegő hőmérsékletét ?
-
m3tr0
senior tag
Nos, egy kis helyzet jelentés:
az autó alá helyezett karton csont száraz volt reggel, szerelő felhív, mondja menjek be felemeli.
Bementem, felemelte, megnézte, szivárgás nem látható.
Víz még mindig csordogál,fel lett töltve, azt mondta menjek vele, hogy meglássuk mennyi víz fogy el, majd ha mentem vele egy nagyobb kört visszamegyek és megnézik a gyertyákat, mert ha a tömítéssel van baj, akkor az ott látszódni fog.
Meg majd lesz olajcsere is, persze először a vízfogyást és a hengerfejhibát akarjuk kizárni/ megoldani.Egyelőre ennyi, de sztem tuti hengerfejtömítés lesz. De csak azért mert az nem lesz olcsó...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
saguaro
tag
Eljött az ideje annak is, hogy meghalt az autó.
Útközbe megyek 50-el, leállt a motor, kormányoszloptól dől a füst, iszonyatos amperszag, semmi nem működik, se fék, se semmi.
Hívom szerelőmet, mondta, hogy nem tudja mi lehet, de biztos nem motor probléma.
Autómentő kihív, elhoztuk autóelektromossági szerelőhöz, pénteken tud nekikezdeni. Most jöttem haza fél órája kb.
Mi lehet a hiba? És vajon mennyibe fog ez nekem kerülni?
(2001 Audi A6 Avant 2.5 TDI)
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
@rglaaf
veterán
Üdv
Valaki erre?[link]PSN:BiZzare_0 ️
-
ujskodas
tag
Sziasztok!
Létezhet-e, hogy nem megfelelő gyertyát adtak az autósboltban és attól "pufog" a motor és nem lehet vele finoman elindulni?
Skoda Octavia 1,4 16v 59kw kódja: 1z BUD
Ezt adták bele: NGK 5960 ZFR6T-11G
Unix, stb keresőkben ezt Fabiakba írja, octaviaba mást( BCPR7E), hiába ugyanaz a motor elvileg.
Tegnap volt gyertyacsere, azóta csinálja.
Köszi, ha gyorsan válaszoltok![ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
tomcsi23
veterán
Na mondom, elújságolom, hogy végre fent a nyári, a klímát kipucoltam a habbal (orrán-száján folyt ), meg egy kicsit adtam a beltérnek is.
Aztán látom, hogy micsoda események vannak....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz ujskodas #15287 üzenetére
Gépkönyvedben milyen típus van?
Egyébként nem lehet hogy nem állítottál gyertyahézagot becsavarás előtt?
Mert az produkál érdekes dolgokat.
Nekem pl. 0,9 az értékem és ehelyett 0.4en volt gyárilag a gyertya beállítottam igaz én már néztem mielőtt beszereltem és azóta sincs semmi bajom vele.Renault power
-
-
FoBCRaistlin
őstag
Nos, kijött a jó idő haver nem bír magával. Versenyezni akar Fiesta ST150.
Véleményetek?Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #15294 üzenetére
A véleményem az, hogy én ebből már kinőttem.
Szívesen elmegyek egyszer egyszer a gyorsulásira nézelődni ámulni bámulni, de hogy a minden napokban használt autómat szétkeféljem az már nem én vagyok.
Majd idővel te is belátod
Addig meg sok szerelésmentes versengést kívánok.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #15295 üzenetére
90%-ban én is kinőttem belőle, nem is én erőltetem a dolgot
Én is inkább finoman megyek 1-2 helyzettől eltekintve. Nem szeretném szétkenni a cuccot, viszont ha nem bírja, hogy néha meg van hajtva, akkor inkább most felgyújtomTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15294 üzenetére
Úgy sem bírod ki.
A fék már összekopott?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15297 üzenetére
Még kell neki egy pár km, de a hétvégén meglesz.
Jónak tűnik, van fékerő rendesen. Brutális fékezést nem toltam még vele, de hétvégén ha jó idő lesz, akkor sztem csinálok gyorsulós, illetve fékezős videót is.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15298 üzenetére
Hehe.
És a Fiesta hol jön be a képben?
Amúgy szerintem 50-ig elugrasz, aztán szépen elmegy melletted....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15299 üzenetére
Nem teljesen értem a kérdésed
Én is ilyesmire tippeltem, hogy amikor elkezd pörögni a Fiesta (mondeo) motor, akkor lehagy, bár majd kiderül élesben. Jóval rövidebb a váltója, meg könnyebb is sztem.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX