-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Konflikt
addikt
sziasztok.
van aki vagja a VW tools-t/VAG-COM-ot? most rendeltem egy ODB2 kabelt a boriszhoz.
melyik verziokkal megy, melyiket erdemes hasznalni?Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
AMD Power
titán
Fogyasztas szempontjabol melyik motor a jobb valasztas a Fabianal? 1.2 8v vagy az 1.2 16v?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DeadMeat
veterán
válasz AMD Power #14248 üzenetére
Csak annyi,hogy ez nem 2005-ös.04 közepe táján volt a face lift,attól kezdve kerek ködlámpa,és a tolatólámpa is teli csík.Nem is a külsőség a lényeg,hanem ekkor volt a láncos motor hibájának a javított változata.A láncfeszítő volt szar,vagy mi volt a típushiba.Elég komoly bajokat tud csinálni,ha esetleg beleszaladsz.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
AMD Power
titán
válasz DeadMeat #14256 üzenetére
Erről a láncfeszítő okosságról hallottam már én is egy VW ismerősömtől. Nem biztos ,hogy tudnék venni 2004 újabbat... ha esetleg olyan vennék amibe ez probléma lehet akkor kicseréltetném már az elején.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DeadMeat
veterán
válasz AMD Power #14257 üzenetére
Elvileg volt belőle visszahívás,de csak olyan mint a kia-nal.... ha ott jártál a szervíz kicserélte.. ha nem ij.... És az a baj,hogy ez elő is jön előbb utóbb.Tavaly karácsonykor hiába mondtam a kollegámnak sináltassa meg,nem tette,kari előtt 2 nappal a zsebébe kellett nyúlnia erőssen,mert összekuszált néhány szelepet,meg egyebet az átugrott lánc.200K-volt a javítás.
Más nincs vele,lehet őket nyugodtan venni.De inkább a 12 szelepeset,ne az 50 lovasat,mert tényleg megőszülsz vele...
Rob:jól tetted.Legalább egyikünk sem mond hüjeséget neki
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #14260 üzenetére
Mint ma kiderult az egyik fonokom is egy 2003 Fabiat vett a felesegenek. 1.2 16v. Mondta,hogy az M0 80-90 temponal 5.4 eszik a kovicsi. Azert az eleg szimpatikus!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
DeadMeat
veterán
válasz AMD Power #14266 üzenetére
mpi-t ne.Egy előnye van annak a motornak:szögegyszerű,a világból kimegy.
és még mindíg nincs 1.2-es motor 16 szeleppel 3 henger 4 szelep számolj
Hatféllel én is eljárok városban Nyáron.Télen hétfél.1.4 16 szelepes.Kicsit többet kajál,cserébe nem fogy el 130-nál
De inkább a htp-t vedd mint az mpi-t.rob:nemár,semmibe nem tart kikormolni
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Zewa
senior tag
válasz AMD Power #14270 üzenetére
Szerinted mi az ami ez alatt fogyaszt?
Ha enynire száímt az üzemanyagköltség vegyél LPG-s gépet!
Nem lesz egyszerű rendeset taláni. (de ez minden hasznalautora igaz...)ps.: A koptató a Leonra szerintem is jó féle!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Kickass
őstag
válasz AMD Power #14270 üzenetére
1,2 6szelep sose fog 7-8 litert enni neked kivéve ha full gázálláson közlekedsz több száz kilómétert de ha nagyon biztosra akarsz menni van a Fabiabol az 1,9 szopódizel, az is lomha az is egyszerű mint az ék és igazi papper módban az sztem még 5 lityi alatt is kihozható
-
-
eddie17
addikt
Múltkori problémák után meg lett csinálva a ketteske.
Hengerfej javítás alkatrészekkel+munkaköltség= 65ezer... Jól esett mondanom sem kell.
Mondjuk muszáj volt megcsinálni mert elfüstölt az egész szerkezet. Majdnem kuka lett a hengerfej.
De most pöpec. -
Kickass
őstag
válasz DeadMeat #14273 üzenetére
hidd el lassan 8 éve használjuk ugyhogy ismerem, talán pályán 130 felett, de egyébként nem és pályán is lehet 110 körül menni, és ő egyébként se arra használná ha jól jött le nekem a dolog...
félre ne értsd nem védem magát az autót mert mikor fater azt mondta ideadja nekem annyiért amennyit tudok érte adni nekem nem kellett csak próbálok objektiv lenni
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #14277 üzenetére
Az volt a gond, hogy a felfedezés után még mászkáltam a habos cuccal. December közepe után meg azt mondta az autó, hogy elég, és elkezdett a motortér füstöt okádni. Onnantól nem használtam. El vitte a szerelő a hengerfejet, nem mindenre emlékszem amit mondott, de azt mondta, hogy nem sok esélyt látott a javításra. Síkolni (vagy mi) kellett, a szelephézagokat újra köszörülni meg még mondott pár dolgot. Sőt az egyik hengerbe is bejutott a vízes olaj, szépen letakarította róla a kormot.
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #14280 üzenetére
hát nem tudom, nekem is sikoltak (minimálisan) meg újra illeszteték a szelepeket (becsiszoltak) pedig semmi baja nem volt.
ez alap egy HF felújításnál, vezetőket, meg szimmeringeket cseréltek?
a víz a hengerben meg nyilván nem jó."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14281 üzenetére
vezetők cseréje csak akkor kell ha lóg benne a szelep , vagyis határérték feletti a mozgása . szimeringet cseréli szerintem minden ilyen műhely , nehogy ez miatt legyen késöbb gond. sikolás szintén alapnak tekinthető . Szelep becsiszolás is alap szerintem . Ritka az amikor mondjuk 16 szelepnél mindegyik zár tökéletesen . gépekkel ezek 1-2 órás műveletek , szóval nem nagy dolgok. gépek nélkül viszont akár 1-2 műszak is lehet belőle és ha ügyes a szaki akkor jobb is lesz mint géppel (sikolást kivéve term)
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #14283 üzenetére
azért sokallom a 65 rugót, nekem a komplett HF melo volt (16V) 24e+3e (én adtam a szimmeringeket)
-16 szelep illesztés
-2szelep tányér csere
-8 vezető és csere
-16szimmering csere
-mosás és nyomás próba.neki meg 8V-s fejet csináltak, legyen kerek 20k, na már most egy HF tömítés kb 5e, de vegyen a szerelő egy komplett garniturát 15e, legyen rajta egy 20-as munka díja csak szopás lebontani meg vissza rakni, az 55e.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Templomegere
senior tag
válasz VR6-Fan #14285 üzenetére
nem tudod pontosan még miket is csinálhattak azon a verdán , vezérlésnél is lehet cseréltek valamit , ki tudja . Az is lehet hogy kicsit vastagon fogott az a ceruza ....
nekem 75e volt 1 hete az audiról a váltó le, váltó kicsit szét , szimeringek , gumigyürük 3 lamella csere , váltó vissza .
előtte szétszedtem én is csápos emelő hiányában , nekem úgy zajlott hogy autó eleje le , motor ki , váltó ki , váltó szét , váltó össze , motor be , eleje fel . 3 full nap szerelés . és nem sikerült , mert egy picit még mindig szivárgott az olaj . És megfogadtam hogy én +1x le nem veszem . elvittem váltóshoz , meg is csinálta . ott hibáztam hogy a szimeringet nem egészen 1 mm-re beljebb nyomtam mint kellene ...............
csáposon kicsit más ám a történet , futómű leköt , bölcső leszed , elötte motor felköt , váltó leszed ( 3 óra kb)
és erre kérnek 40e ft-ot , a maradék 35e az a váltó szét + alkatrészek, váltó össze. -
Kickass
őstag
válasz Templomegere #14287 üzenetére
csáposon kicsit más ám a történet , futómű leköt , bölcső leszed , elötte motor felköt , váltó leszed ( 3 óra kb)
és erre kérnek 40e ft-otaz se keves, nekem anno egyik valto le masik fel volt 18k, szetszedni nem kellett de ugye ez a muvelet miatt mindegy is..
-
Templomegere
senior tag
válasz Kickass #14288 üzenetére
sima 2 kerekes váltót 25-30e le fel szerelés audiból , quattro kerül 40e-be . minden autó más . egy keresztmotorról is más leszedni ,és más egy hosszmotorról is .
legegyszerűbb szerintem egy hosszmotor hátsó 2 kerék hajtás -ról leszedni . Mercimről 30-45 perc alatt lent van a váltó .
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Templomegere #14289 üzenetére
G2 GTI beállástól az aknára számítva 25 perc
hát ezért kérdeztem hogy kicsit részletesebben mi az meg mit csináltak..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
Na akkor leírom miről tudok.
Először is a hengerfej javítás volt 26 ezer. Ezt egy cég csinálta, szerelőm csak leadta nekik.
13 ezerért lett véve az alkatrészek. (tömítés, csavarok etc.)
7rongy volt az új olaj bele. 1700Ft a kipufogónál egy új tömítés plusz 2ezer benzinre.
15rongy munkadíj. Plusz egy kipufogó hegesztés. Így jött ki az összeg.
Természetesen egyéb apróságot is csinált rajta a szerelő, rendet rakott, előgyújtást beállította.[ Szerkesztve ]
-
saguaro
tag
Ennyit a kis hengerűrtartalom+2 turbó jövőjéről.
Rájöttek, hogy ez a legnagyobb baromság.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...