-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandika75
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Autóvásárlás előtt állok, és szeretném kikérni mindenki véleményét a kiválasztott autóval kapcsolatban.
A kiválasztott autó: octavia II 1.4 16v 80LE. 2007-es évjárat.
Családi autóként működne, 70-80e km-t futott gép jönne számításba, max 4 éves korig. max 2200000ft-ig.
Várom mindenki tapasztalatát, tanácsát, fogyasztás, motor, futómű, stb.
Esetleg ha valaki tud egy ilyesfajta típust, érdekelne a dolog.
Előre is köszönöm.
-
rob210
nagyúr
válasz bandika75 #13102 üzenetére
Nálunk a céges autó Octavia és társai.
Van 1.4 tsi 1.6i van superb van RS.
1.4-est ne vegyél!!!!!Az 1.6ra is sok a panasz, hogy nem megy.
Az 1.4 meg egyenesen egy vérszegény autó.
Ha 1.4 tsi-t veszel az oké de azt ilyen áron nem kapod meg.Szerintem egy I-es octavia 1.6-al járnál a legjobban, utolsó szériából. Olcsóbb ugyan úgy megbízható.
Vagy ha nem idegenkedsz a dieseltől, akkor egy diesellel.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz bandika75 #13102 üzenetére
Így van, ahogy rob mondja, a sima 1,4-es igencsak karcsú egy o2-es kasztnihoz. Inkább legyen kicsit idősebb, akár olcsóbb is, s akkor marad keret a cserés cuccokra (ha azt bele számoltad egyáltalán). [link]
Rob: csak nem a szolgálunk és védünk-nél dolgozol, vagy hol vannak még RS cégesek?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kickass
őstag
válasz bandika75 #13102 üzenetére
Elmondom kb ugyanazt amit eddig mondtam. Nekem jelenleg hasonló súly/lóerő arányú autóm van (nemsokáig ), sőt, tulajdonképp ugyanaz és azt mondom hogy 1,4est NE! Egyrészt ha haladni akarsz zabálni fog, mert valahogy annak a kis motornak vonszolnia kell a kasztnit, másrészről beleültök városban kényelmes meg elég lesz, de kimész főútra és nem tudsz megelőzni egy IFA-t mert szembe állandóan jönnek és érzed, hogy nem elég az erő, vagy beleültök 4en+csomagok elmentek kirándulni és egy nagyobb emelkedőn kis túlzással visszagurulsz. Keresztapámnak még az I-es Octavia van 1,4es az is kínszenvedés (az enyém egy 1,4 Cordoba 60LE-vel).
Ahogy írták oct1-ből min. 1,6 SR 101pacival vagy dízel, a kettesre ez szintén igaz.
-
bandika75
csendes tag
És mi a véleményetek egy 1.9 PDTDI-ről?? 105LE-vel??
Ez már vinné a kasztnit? Gyorsul rendessen? És mindenek mellett jól is fogyasztana?
Ilyen octavia II-est 140.000km alatt találni nem lehet.
Szerintetek nem gáz, ennyi km a motorban?
-
rob210
nagyúr
válasz bandika75 #13110 üzenetére
A pdtdi nem egy jól sikerült motorja a VW-nek.
Ezt itt többen is meg fogják erősíteni akik használtak már ilyet.Nekem csak egy kérdésem van miért akarsz ennyire OCT 2-est?
Nekem pl. sokkal jobban tetszik az egyes kicsit gömbölyűbb formálya.
Illetve a OCT 2-esekben több az elektronikai hiba mint az egyesben volt.Amióta cserélte a cég az egyeseket kettesekre, azóta többet járunk szervízbe.
No és ez nem egy autó átlaga 18 autó van cégesen.........No comment.
Ha rám hallgatsz octavia1 1.6 és nem lesz vele bajod csak menni kell vele, 300.000 Km-ig nem lesz bajod a motorral.
Renault power
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
A pdtdi nem egy jól sikerült motorja a VW-nek.
Ezt itt többen is meg fogják erősíteni akik használtak már ilyet.Hát én ilyent használok de nekem eddig sem a lóerővel sem a motorolaj fogyasztással nem volt gondom.
Ki tudok vele hozni 4.76 fogyit 100/km-rn de ki lehet hozni vele akár 6.5l 100km-en.
Bajom eddig nem volt vele...Taxizik egy úr passattal 2.0pdti 270.000felett van már igaz garázsos a kicsike max olajcsere és a többi amit kell. -
Kickass
őstag
szép jóestét
ha minden igaz holnap viszem a srácnak a különbözetet a punyesz gt-ért, aztán majd vmikor a tényleges csere is létrejön, ugyis jönnek vissza a divatba a kiköbcentis turbós motorok
-
Zewa
senior tag
Hali!
Ezekkel a Toledokkal van valakinek tapasztalata? Azt tudom hogy az AAZ motor elég jó, bár nem túl bika.
(egy TDI-re átalakítás mennyi macerás, illetve nagyjából mekkora költséggel jár? )ps:: Esetleg dájzel óttó ajánlás? (g2 nem játszik)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #13117 üzenetére
VR6-Fan már megválaszolta
Ne hasonlísd össze a kettőt.
Nem azt mondtam, hogy a pdtdi nem jó a VW-től.
Hanem hogy van egy két széria belőlle ami nagyon fos.
Nálunk pl. az 1.9 pdtdi folyamatosan szar.
A lambdaszonda sűrűn behal rajta úgy 35.000.-km-enként az olajat eszi és itt nem a gázolajra gondolok
Volt már vele elég sok nyűg.Menni mondjuk megy ahogy kell, de hát nem egy jó motor.
Renault power
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13097 üzenetére
Ma hazahoztam a szerelőtől, de kb. nem csinált semmit. Azt hittem legalább a benzinnyomást vagy ilyesmiket kimér, nem tom minek volt ott egy hétvégét ezért. De legalább nem kért semmit.
Azt mondta, hogy vagy a vezérlés vagy az üzemanyag, de hogy ahhoz jobban bele kell nyúlni, meg hogy ha legközelebb visszaviszem akkor megmérné a nyomásokat, meg a vezérlést megnézné. Nem tudom eldönteni, hogy most ért hozzá vagy sem.
A 3as gyertyapipa végéről is letörött egy kis gumi darab...
Meg ma leszedtük az első lököst, azt hittem lehet rajta igazítani valamit, de elég gány, el van repedve pár helyen.pár kép:[link]
persze, hogy nem szeretném 3 hetente szerelőhöz hordani
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #13118 üzenetére
Ezekről a 2l-es pd-kről tudnák mesélni A cégnél a készenléti sofőröknek (mielőtt valaki belevauvau saját autók,a vállalat csak a flottakedvezményt,és a kedvezményes hitelt adta) 3 passat volt 1 maradt.Arra is már annyi lett költve,mint amennyiért az autómat vettem.Volt 140-es és 170-es változat is.És van még egy csomó jetta is az alap pd motorokkal.Nincs olyan hónap,amikor nem tünik el valamelyik hoszabb-rövidebb időre...Amire eddig nem költöttek az a keddi pdsdi-vel.Az még megy.És csak 20k km-van benne,de 5 forintot nem adnék érte.
A jetták nem mérvadóak,mert azok tényleg céges kocsik,de azért a passatokkal elég sok gond volt... van.. a legutóbbi 600k forintba fájt a tulajnak.
Szóval ez a pd dolog nem annyira leányálomMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
hát az a lökös kuka, meg kell egy tartó a sárvédőbe is.
kérdés miért nem nézte meg most /nem volt ideje/nem volt kedve/nem ért hozzá?
mibe kell belenyúlni? ahhoz hogy megnézzék hogy hol a vezérlés lekell venni két fedelet, a gyujtáshoz semmit, a CO-hoz szintén semmit, a benzin nyomás macerás tényleg.
az tán még csak a szigetelés.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
egyenesen huztátok bele gyertyát ill nem téptétek agyon?
am ott inkább a tömítés szokott könnyezni.hát akkor lelkiekben legalább egy kábel de ha 1 ilyen akkor a többi is követni fogja, cseréjére készülhetsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13132 üzenetére
Egyenesen van benne a gyertya, és nem kellett tépni.
jah én is mondtam a tömítést a szerelőnek.Ehhez az egész kábelt kell cserélni? nincs külön a pipa?
Ahogy látom 10-14k egy ilyen vagyis 9 a legolcsóbb. És nem mindegy hogy melyik hengerhez milyen kábel?
Bár ahogy látom unixon van készlet 20k-ért. -
VR6-Fan
veterán
hehe azt a tömítést kb majd akkor cseréltesd ha motor generáloztatsz a fél henger fejet le kell bontani ahhoz hogy a szelepfedelet levedd no meg akkor már a külsőt is kéne (kell).
külön pipa elv nincs eredetiben minden hengerhez másik kábel tartozik után gyártotban egyforma hosszúak (az nem is rossz ár a szettre)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
INMOTEP
őstag
válasz DeadMeat #13128 üzenetére
Igen ezek a 2.0 pd -s motorok nagyon el lettek baxva köszönhető a gyönyörű siemens Pd ellemeknek ............. A lényeg hogy a régebbi Passatok még Pd-ben is még mindig 1000 szer megbízhatóbbak .Nekem is 1.9 PDTDI van ( Passat ) és amit Dodi mond nincs ezekel olyan gond amiket olvasok a népit életben. Én ugy vagyok vele hogy aki népitelétet ir nem szabad nem ajánlott figyelembe venni mert nem lehet tudni hogy milyen a tulaj hogy használta és mit módosított benne ! ! aki népítéletet ír kb 50 % -uk csak lehúzásképpen ír , 40 % uk szarrá tuningolták chipeltették tuningolták nem szervizelték stb és ezekután csodálkoznak hogy szétment a kuplung nem jó a pd ellem és még a többi és így ír népítéletet . A maradéknak meg automata váltós van ami Passatoknál ( nem mindnél ) de köztudott hogy az Automata váltó Sajnos nem megbízható magyarán annyit jelent hogyha beáll szerviz programba annak az ára kb 200 ezer körül mozog. Én azt javaslom akit érdekel látogasson el a Passatklubb oldalra és ott olvasgasson ,mert ott legalább rendes normális tulajok vannak akiknek több éve megvan az Autó és elég soknak 1.9 Pd van még mindig És szívesen tájékoztatnak bárkit mire kell odafigyelni hogy minden rendben legyen . Nekem szerencsére a sors egy 5 sebességes kézi váltóst adott ,nekem már több mint 1 éve megvan de még Pd ellemel soha nem volt gondom ... Tehát nem olyan rosszak ezek ahogy leírják
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
nézd meg a mik-san bt. nél.
Én ott 7500-ért vettem a teslát ami szerintem nagyon jó minőségű, de nekem kedvezményem volt.
Szóval szerintem te mint földi halandó 12.000.-megkapod a szettet.
És 10 évig biztos nem lesz vele bajod, nagyon jó szilikon alapu a kábel szigetelés.
Nem repedezik ki és könnyen hajlítható, nem egy merev szar.Renault power
-
Fboy
aktív tag
válasz rob210 #13137 üzenetére
Köszi
Ma a kedves kis autóm félúton Győr felé úgy döntött hogy mostantól nincs alapjárat A városba volt ez igazán izgi, minden megállásnál lefullad, indítás is csak gázzal, mert visszafullad egyből. (Már azon gondolkoztam, hogy hazafele megtanulok ballábbal fékezni )
Aztán állt 3 órát, majd hazafele már nem volt vele gond.Viszont gyorsításnál most megint egyel rosszabb lett, mint eddig. Nagyon apró torpanások, 3500-4000 fölött meghal, meg ha lepadlózom alig megy. 3/4 gázon mintha jobban gyorsulna.
Mondjuk így is lehet normálisan közlekedni, elváltogatok 3000 alatt, meg 100nál is csak 3000et forog. -
rob210
nagyúr
Szerintem ez rohadtul nem gyújtás lesz.
Hanem a befecskendeződet kéne egy igazi szakival beállíttatnod.
Nekem igaz nem befecsis hanem elektromos karbis volt a kocsi de ugyan ezt csinálta.
Elmentem Csepelre egy karburátor szerelőhöz aki szétkapta az egészet kicserélte a két fúvókát egyel nagyobbra, kicserélt rajta egy membránt és láss csodát úgy ment mint a kisangyal.De előtte én is kicseréltem mindent, mert hogy ez biztos nem benzin gond.
Az volt.
Szóval amikor én eladtam a kocsit csontra fel volt újjítva szinte.
Egyedül a motor volt amihez nem nagyon nyúltunk.Renault power
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Nálunk fordok vannak többnyire benzines 1.6 és 2.0 de hajtják öket mint a meszes.
Nem 1 láttam már ami 50.000km sem ért el azt nagyszerviz aztán a jopofánkénevágnimérnök meg mit mond sz@r a ford.Ja ha hideg motornak tolja neki és az Érdi emelkedönek full gázzal 5fővel 140k/h tud csak menni a 1.6 moci annak max talicskát adnék.
Nagyon sok cégesautó sajnos igy végzi
Miért?
Mert céges azt kinyomjuk szegénynek a belét.... -
VR6-Fan
veterán
nekem EPS-facet van 2éves kb már néha rángat vagy is nem rángat csak nagyon nagyon apró torpanás van benne.
viszont champion terméket nem vennék semmi képen akkor inkább a tesla vagy az EPS.
az univerzális szilikon kábelekkel meg az a baj nagy általánosságban hogy az ellenállásuk nem megfelelő így a szikra sem lesz az és emellett nem sokkal olcsóbbak a gyáriaknál/utángyártottaknál.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban