-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #12751 üzenetére
ohh megfelelő összegért vállalok motor felújítást, már úgy is benne vagyok
mod: már én is ajánlgattam neki az enyémet, ha hozok magamnak egy rallye-t akkor úgy is eladom, de nem kell neki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz dízelracer #12754 üzenetére
Na akkor sorba:
Manitou: most már csak azért sem...legyen vele boldog, remélem jó sora lesz a kis autónak nála is.
VR6: mondtam,hogy megvenném de hát az 2,5 szer annyiba kerül mint amennyi lett volna rá.. kapufa.
tomcsi23:annyira aludtam be,hogy már múlt héten megnézettem szerelővel és annyi,hogy hétvégén nem volt kivel lemennem a kocsit megnézni és ha olyan akkor elhozni...
dízelracer: nem volna rossz a dízel sem...de ha dízelem lenne akkor az 3000 köbcenti felett és nem ebbe a topikba írogatnék persze az egy teljesen más ársáv lenne...olyan 7-10 millióig
Gól.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
csak 2,22X-osa, már ha a vissza butitott verzió kéne
de nem is csak 300k-val több mint amennyid lenne rá, azért mondtam hogy gyűjtsél még
szal nem is kapufamég a héten hozni kellett volna de most már mindegy, lesz még KR-es
lehet tavasszal fogok tudni egyet, egyik cimbi megint lött egyet ( 2 havonta vesz egyet, csak nem tudjuk honnan), de azt mondta hogy most ezt megtartja téli kocsin, a másik 8 mellé.
(Andris, Maki-ról van szó )"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #12761 üzenetére
bátyám motyogott megint hogy van valami KR-es réme, de nem rég bontott egy másikat is...
honnan szerzi ezeket...?m3tr0:azért ésszel, lesz még dzsitiájj, nyugalom!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
GTheo
csendes tag
válasz VR6-Fan #12732 üzenetére
Köszönöm a segítséged, akkor az ECU-t kéne átírni, és 100 lovas lehetne ?
Hátul is tárcsa van, a stab. rudat nem tudom, de elöl most pár hónapos féktárcsák vannak, jó állapotban van az autó nagyon...(Ezért is nem cseréltem le
Futóműt kéne keresnem, bátyám szerint azzal kéne kezdeni...dízelracer: Most tettünk rá nyáron szuper jó Continental gumikat, szép kis 14-es felniken van, a futóművel kell csak valamit kezdeni
A szűrőtől csak a hangja lehet jobb az autónak nem? Egy picit örülnék, ha szebb hangja lenne, szeretem a benzines autók hangját, de többet is eszik másik szűrővel?
-
VR6-Fan
veterán
elvileg igen.
lesz valamicske szívó hangja, bár az itthoni polo-ból kiindulva van azért neki gyárilag is.
nyilván több levegő több benzin is
de én nem nagyon tennék bele igazából többet árt mint használ főleg a jó dircsi szürcsik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zewa
senior tag
-
Csemike
csendes tag
válasz dízelracer #12767 üzenetére
Te egy nap hányszor váltasz avatart?
-
Csemike
csendes tag
válasz dízelracer #12769 üzenetére
Áhhh... ándörsztend.
Jó ez a manus, kicsit nagy feje van, de jobb, mint mondjuk egy macska. -
m3tr0
senior tag
Ez nem az övé...az majd csak holnap kerül fel.
De ez is nagyon szép...de ennyi pénzért...mondjuk én tuti nem adnék el egy ilyen vasat.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
Nem az enyém, én majd holnap rakom fel, ez a testvér kocsim igazából
[link] [link] [link]konkrétan ha elérjük az embert és mozdítható papirozható a kocsi, akkor valószínűleg tényleg eladom
Andris:tényleg miért váltasz képet ennyit ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Zewa
senior tag
Bazzeg.. Este van. Ez túl sötét szürke.
No nem baj. Szerintem az elég elmebajos aki 1,2kk-ért G2 GTI 16v-t vesz de ez az én magánvéleményem. ( az persze megint más ha ennyit elbsaszarint rá...)Ha ez 1,2 akkor VR6 koléga mennyit kér az övéért? 1,4-1,5?
Mobile-n érdemes talán hirdetni....ps. Monnyuk ebben már az újabb ajtó van. Vr6-éban még a régi asszem.
Bár gondolom ez nem sokat számít.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
VR6-Fan
veterán
ez is 86-os, igen cimbi face liftesítet, baszogatom is érte mindig
1,2-re fogom behírdetni én is mondjuk, de digi és fék nélkül
vétel árra nekem kb ennyibe van a kocsi így tudom azt mondani hogy nem buktam cimbimnek meg már többe jóval szerintem, főleg ha a fényezést veszem
hát ismerős (Maki..) mobile-n adott el egy makula 83-as 1-es GTI 4300 jurért úgy hogy a jürgen kijött érte trélerrel, semmi se lehetetlen
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Remélem azért még írogathatok ide, annak ellenére, hogy már szinte 95% hogy sajnos el kell válnom a német minőségtől, mert drága lett a családnak.
Sajnos egy full felszerelt kocsit kellett összevetnem a Golf III fapaddal.
Megállapítottuk, hogy egy évvel fiatalabb mint a Golf sokkal jobban felszerelt sokkal biztonságosabb az ABS és légzsák miatt a klíma pedig minden képpen eldöntötte a dolgot
Sajnos nekem a Golf III jól felszerelt elérhetetlen árú mégRenault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #12777 üzenetére
nem is nagyon szándékoztam eladni ezen az áron :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
Zewa: igen azt vettem
VR6-Fan Nem tudtam, hogy azt akarja. Amiket néztem és közel voltak azoknál nem ért rá a tulaj, meg már kellett kocsi, úgyhogy hirtelen felindulásból megvettem ezt
A motor részhez még mindig nem értek, majd nemsoká szervízelve lesz, a gyertyakábelek szerintem jó állapotban vannak, majd csinálok képet holnap, hátha látszik azon. Egyelőre amit tudtunk megcsináltuk itthon. Olaj meg tényleg 'könnyezik' 1-2 helyen, de sztem az nagyon minimális. Jobb oldaláról hiányzik pár műanyag, azokat kell majd megcsinálni, meg elég szarul vannak felrakva néhol. Tetején is van 1 horpadás, első ülések kiszakadva (az majd cserére szorul), a biztosítékok nagyon gányul vannak megcsinálva így elsőre.
Ma a hátsó lámpával szarakodtunk, a hátramenet csatijánál valami kontakt hiba volt, meg a féklámpa kapcsolója is rendetlenkedett, de most már jó mindegyik.
Aztán a benzintank őőőő töltőjénél állt a víz, volt egy kis lakója is egy meztelencsiga formájában.
Belül is pár helyen hiányoznak a műanyagok vagy levannak szakadva/törve. Hátul be volt ázva egy kicsit, arra még rákell jönni hogy került oda a víz. A pótkeréknél volt egy kicsi (meg csomó szemét ), meg a hátsó kárpit? meg ülések alja lett vizes.
Na meg 1 kiló kosz volt benne, az előző tulajt annyira nem érdekelhette...Motortérbe se nézhetett sokszor, szinte minden folyadék minimum alatt volt.
Meg nem tudom hogy a lökhárító nem passzol vagy a kerékíveken a műanyag, mert a kerékív-elem benyúlik a lökhárító alá, vagy fordítva, de nem passzol szerintem.
Viszont új kipufogó van rajta, gumik is elég jó állapotban vannak, meg eddig a motorral se volt semmi, bár péntek óta nem mentem sokat.
Ja még a fedélzeti computer sz@r, átlagfogyit össze-vissza írja, időt is.
Azért kell még majd rá költeni
Oroszlányi vagyok.
Ez az átiratás is....ennyire túlbonyolítani....meg 5 bőrt lehúzni az emberről
Bocs, hogy hosszú lett, még egyszer jelzem nem értek hozzá, csak mezei felhasználó vagyok[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
kábelekre: rángat finom gyorsításkor a kocsi?
ülésre meg a belső úgy ahogy egyben volt kép alapján, nem raknék bele másik belsőt inkább keresnék szövet anyagot és egy jó kárpitossal a két kávát kicseréltetném.
ohh igen akkor jó magyarosan basztatták már a kábel kötegét, szomorú
japp a lámpa testekbe menő stekker szeret oxidos lenni
már mint hol az ajtó mögött vagy a gumiban?
melyik ülések alja?
a kerék vájuba víz az kerülhet abból hogy napfénytetős és levannak csuszva a kivezető csövek vagy eltömödve, vagy szar a gumi kéder.
anyos előtti szönyeg rész nem nyirkos/nedves?a műanyag sárvédő csusszan be a löki alá, elv után gyártott a lökös...
MFA-ban asszem nem mér a fogyi mérő ugye?, nézd meg hogy a vákum csöve nincs e lecsúszva..., órával mi a gond?
amúgy jól megy a kocsi?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12785 üzenetére
Finom gyorsításkor nem rángat, 4000-5000 körül van olyan mintha megcsúszna a kuplung?, felpörög és nem megy. Meg már nagyon alul fog a kuplung.
"már mint hol az ajtó mögött vagy a gumiban?" ezt mire?
Hátsó ülések alja, meg az alatta levő kárpit. Ma nélkülük utaztam
Anyós előtti rész nem nedves, első meg a hátsó lábtér se nedves, csak utána.
MFA? nem mér, mindenféle értéket mutat.Amúgy jól megy nagyon Fékek is nagyon jók.viszonyítási alapom egy 1.5-ös sx4, amivel ezelőtt jártam
-
VR6-Fan
veterán
ha nem a kuplung csúszik meg akkor kevés benyát kap és torpan.
lepadlózod húz húz húz, majd mint ha elvennéd hirtelen a gázt?
1-esben is meg 2-esben is ilyen?a tanknál mondtad hogy állt valahol a víz.
már mint hogy értve (esetleg egy képet dobjál róla) a fogyi mérő rész 1-es állásban változni is fog folyamatosan az a 100km-re vetíttet pillanatnyi fogyidat adja meg.
hát jól jól megy relatív azt a torpanást kell kiküszöbölni.
fékek mekkorák 256 v még 239?
(külön kengyeles vagy egybe kengyeles, ebből tudod a legegyszerűbben megkülönböztetni.)alja milyen sárvédő, hátfal rohadások?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #12790 üzenetére
Úgy torpan meg, hogy tovább pörög, mintha kinyomnám a kuplungot. Ma mondjuk egyszer 2esben padlónál 4000 előtt is csinált ilyet.
A tank betöltőnél (ahova tankolok ), ott alatta van egy kis üreg, ott volt a víz, meg dzsuva.Értem, hogy mit kellene mutatnia, de nem jól mutatja, a srác is mondta, hogy rossz.
A fékről rakok képet, nekem ez egybekengyelnek tűnik, nem tudom milyen a külön kengyeles.Komolyabb rohadást még nem találtam, az éleken vannak kopások meg apróbb rozsdafoltok.
A hátfalon a csomagtérajtót és környékét kell érteni? Ott se rozsdásodik, kicsit a rendszám körül (ami ragasztva van).Csináltam képeket közelről, de nem mind jó [link] most töltöm fel.
a felni fújva van, arról le fog pattogni szerintem a festék. -
VR6-Fan
veterán
ha kuplung lenne akkor leginkább 4. 5.-be csinálná emelkedőn 3000-től akár..
2-esbe nem igen szokott a kuplung megcsúszni, az torpanás lesz, attól hogy megtorpan nyilván kiforog, csak az erejét veszti el.
igen egy gumi öreg aminek az alján van egy lyuk gondlom víz kifolyó el van tömödve, hosszú pálcával piszkált meg és kompresszorral, ugyan ez igaz ha van a napfénytetőnél lévő két lefolyóra (A oszlop felé néznek) és az esső csatorna két szélén lévő lyukakra is.
nincs lecsúszva a vakum csöve véletlen?
külön kengyelesek:[link][link]
hátfalon a hátfalat, csomi ajtótól az aljáig, a löki alatt a vonó szemnél meg a másik oldalt az illesztésnél rendszeresen szeret elfogyni az anyag elégé!
ne igen ez kéne nekem
viszont egy jó tanács a nyomócsővek szemjeit száírsd meg finom réz drotkeféle szed le a pergő rozsdát zsírtalanítás majd valami hammerite, szerű festékkel kend leőket minél hamarabb, mert elég gyorsan eltudnak fogyni, utána meg elkezd folyni a benzin és lehetetlen szerezni....
meg jöhetnek még képek
viszont a kábelkötegbe valami iszonyatos mokolás lehet
meg az olajat is eregeti, bár az annyira nem vész ha 2 olaj csere közt 1 kilo eltűnik...[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #12793 üzenetére
tomcsi igen örülünk.
VR6-Fan
adatok:
1.4ccm 8szelep elnyűhetetlen motor. (amit írok azt egy 25 évig renault szervízben dolgozó ismerőstől tudom)
75Le 6.2l- es fogyasztás átlagban.
Városban max~ 8l
ezen felül van minden ami kell.
No és amikor beültünk akkor én is és a párom is eldöntöttük, hogy ez lesz, ennyi.
Egy álom szép csendes, jól húz, iszonyat úttartása van és a rossz magyar utakon úgy nyeli a kátyút ahogy azt kell.Szóval szerelmesek lettünk.
A szívem csücske mindig a VW marad de ezt a kocsit nagyon össze rakták.
Nem véletlen van belőle olyan sok.
Szóval a topik látogatás marad, de a konszerntől megváltunk.
Renault power