-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
WebSpyder
tag
válasz dízelracer #12101 üzenetére
ha már nyomja akkor ne akkor mikor más is ott van hanem saját magának egy üres úton... senki nem kiváncsi rá hogy hogy akarja összetörni magát...
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #12101 üzenetére
+1
Mást nem igazán lehet kezdeni vele. Kíváncsi vagyok, mi lesz a feljelentésből...rip and tear, until it is done
-
WebSpyder
tag
akárhogy is... ilyenek mindíg lesznek és mi évekig beszélgethetünk ilyenekről akkor se lesz máshogy
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12096 üzenetére
hali!
az ilyen parasztokat de szeretem én is.... én se vezetek nőiesen, meg lágyan, de a nem szoktam veszélyeztetni, főleg nem ahol többen is vannak és esetleg pici is van .
mi ma az M3-ason csuktok össze magunkat, megyünk a külsőbe nyugisan 110-el egyszer csak egy büdös gyökér a belsőből a menetirányra merőlegesen át vág a lehajtóra az volt kettőnknek is a mákja hogy nem volt senki a belsőbe és áttudtuk rántani.
amúgy tipp tegyél pár csapágy golyót a közép boxba méretesebbet, a legolcsóbb ragasztott szélvédő 20e-nél kezdődik
más: ~150kg plusz súly két naggyából azonos motorú 16V-nél (KR) sokat számítana a könnyebb de kopottabb és gyengébb javára?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Holnap megyek a rendőrségre kaptam időpontot.
Az ismerős rendőr elkeserített azt mondta max 100.000.- bírságot kap.
Ha csak nem volt már neki ilyen esete többször is.
Na mindegy akkor is feljelentem.Renault power
-
!Overdose!
őstag
válasz WebSpyder #12097 üzenetére
"alapból utálom a kis rizsevő kis k*cs*g* mocskos hondásokat"
Csak gratulálni tudok. szépen bemutatkoztál!
Nem hinném, hogy egy embert az autójáról kéne megítélni, de te tudod, szerintem ez nem vezet sehova...rob210: Kíváncsi vagyok mi lesz az ügyből, remélem megkapja a jogos büntetését! Legalább a gyerekekre tekintettel lehetne!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
WebSpyder
tag
válasz !Overdose! #12111 üzenetére
a legtöbb ilyen vagy te még akkor nem láttál hondásokat
-
rob210
nagyúr
válasz WebSpyder #12112 üzenetére
Sajnos ide lenne még egy pár márka amit sorolni lehetne.
De az igaz, hogy a hondások 85% a el van magától szálva.
De hogy miért
Kint a gyorsulásin olyan gyalázatosan szerepelnek rendre hogy az valami vicc.
Az igaz hogy üveghangig forog a motor de ha nincs erő benne?
Vagy én nem tudom mi nincs azokban a tuningolt bádogdobozokban de nagyon kakin mennek.Itt jelzem, hogy a komoly tuningműhelyekből kikerülő hondáknak emelem kalapom, de itt most a jaszkari 3 kiló gitt a kasznira hondásokról beszélek
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12115 üzenetére
papíron nagyon szépen mutat az amit az a motor tud, de nem egy olyan nagy szám, vagy is nagyon kevesen tudják jól használni és nagyon nehéz is jól használni...
no meg azt az 5300-as fordulatot el kell érni, az meg idő.... egy nyomatékosabb de amúgy hasonló paraméterű kocsi már igen csak megtudja szorongatni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz zoo8800 #12115 üzenetére
Ez jaszkarizott a kemping előtt ahol Velencén voltunk.
Nagyon kiröhögtem.
Mert ha nem lett volna ott a család lehet még körbe is hugyozom a remekművet.
Viss én minek tegyek rá lavort meg kiskádat ha egyszer nem tuninggép.
Mert a motornak olyan hangja volt mint a szelídített földigiliszta.
Egyszóval gánytuning.Renault power
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #12116 üzenetére
Öcsémnek ilyen van, néha visz egy kört. Nem fél 7000 fölé pörgetni. Az 1000 kilót szépen viszi a 160 ló
Szegény kocsin nincs egy ép karosszéria elem, csupa alapozó az egész kocsi...Azt a mocit és váltót bele kellene tenni egy normális kaszniba (pl. Golf3 ) és ez lenne a kategória etalonja.
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12119 üzenetére
én is ki szoktam forgatni rendszeresen 7000 fölé a sajátom, pedig vagy 10 évvel idősebb, és?
tenné a franc G3-ba ott van az ABF 16V nyomatékból kőrbe lehet vele autózni a VTI-t és a kellemesen rövid speer-es váltóját se cserélném el
még mindig tartom azt a véleményem hogy igen csak nagy a hype a VTI körül, technikailag tényleg egy bravúr, ezt el kell ismerni, de a való életben nem nyújt többet mint a kategória társai.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #12121 üzenetére
Nézd, én nem igazán szeretem a Hondát, meg úgy egyáltalán, a japánokat, de a VTI előtt megemelem a kalapon
Ez amolyan "kicsi japó nagyon mérges" motor, élvezet pörgetni. Nem nyomatékból kell autózni vele, hanem fordulatból.
Azt a körbeautózást megnéznémEgyébként én se tenném bele, viszont a VW egyik ballépését, az AEX-et hajom, a 42LE fajlagos teljesítményével, azután vágyok egy pörgősebb motorra
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12122 üzenetére
maga a motor egy bravur, ez egy tény, csak az a mitikus fátyól ami körbe lengi megkérdőjelezhető erősen....
tudom hogy nem nyomatékból kell autózni vele, de pont ez a veszte hogy csak egy relatíve kis tartományban megy (ott mint a barom..).
ABF-el fogni lehet könnyen, ha körbe nem is autózni (már mint egy 100%-osan gyárival) viszont az tapasztalat hogy legyen 1-2-3-asba a VR6 csak lesni szoktak szegény vétéjisek hogy ez most mi volt és miért van előttem, pedig én hangosabb vagyok
ha maradnál 3-as vonalon akkor pl az előbb említett ABF vagy 2E motoros kocsikat keresd
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz VR6-Fan #12123 üzenetére
Hát jól mondod, van egy hype...
Igen, kétarcú a moci, van ugye a normális én 5500 alatt, és az elmebeteg 5500-8000 közt
A VTI hangosabb, a VR6 meg szebben énekel.
De a VTI 1600 ccm, a VR6 2800, nem csoda ha odabasz...Nem keresgélek G3 vonalon, marad ez még valameddig, aztán veszek egy sokkal újabb kocsit.
rip and tear, until it is done
-
WebSpyder
tag
válasz tomcsi23 #12118 üzenetére
na akkor jól éreztem hogy nem én vagyok a hülye
az a baj hogy a kis tizenéveseknek apucitól van pénze ilyen autóra és akkor azt hiszi hogy ha már van egy rózsaszín kártya az irattartóban akkor ő a schumacher
de ez benne a vicc...
lehet hogy 160 ló de és? én a nagy dög autókat szeretem amihez nem kell aláfeküdni hogy megnézzük hogyan hozzunk ki belőle még több lovat...ezek meg ilyenek
-
tomcsi23
veterán
válasz WebSpyder #12125 üzenetére
Szmájlis volt egyébként, na mindegy.
Nem mondta senki, hogy hülye vagy, de minden hondást élből leköcsögbuzizni, az azért faszság.
Mindenhonnan lehetne felhozni igazi gyökereket, nem márkaspecifikus ez. Mondjuk nekem még hondással nem is volt bajom az úton.Mod: te milyen járművel rémíszted a népet?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
prmcsk
addikt
válasz rob210 #12114 üzenetére
Imádom az ilyeneket...
Vazzeg ! Ekkora pelenkaszárítót feltenni egy ilyen verdára ?
Nálam ez a "vérjobbágy" kategória.Értelme annyi, mint tehénre a pisztolytáska.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
WebSpyder
tag
1.6i
-
WebSpyder
tag
passat V10 TDI?
-
VR6-Fan
veterán
válasz WebSpyder #12142 üzenetére
hát az 1,6 nem az a jampi passat az biztos
hogy az istenbe lehet arra az 1,6 SR motorra egy millát elkölteni, netalán tán csigázták ?
tomcsi: há de 1 milláért át átépítik 2,8 V6-ra is vagy talán még W8-ra is.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #12145 üzenetére
Gyerekek én 1 milláért már autót veszek még hozzá nem is csak 4 kereket.
A pofám leszakad milyen árak vannak.
Nem rég nézegettem a toyota corollákat a csúnyaseggű hatchback változatot mert nekem az tetszik
Abból a 2000es évjáratú 960.000.- volt és az azért már igen csak jó autó.
Szóval 1 milla szervízre
Sose legyen úja autóm ha ilyen drága fenntartaniRenault power
-
WebSpyder
tag
na akkor sorolom nagyjából mit cseréltek.
kezdjük azzal hogy az autó 670 E volt.
lejárt műszakival és zöldkártyával.
először is ezeket cserélték:
2 első lengéscsillapító, hűtőszett, vezérműszíjszett, kuplungszett, 2 első féktárcsa + fékbetétek, összes szűrő ami létezik, olaj, 4 vadi új michelin gumi, bal első csapágy stb...
sajna dízelre nem volt pénzünk mert egy nagyon jó állapotú amire nem kell költeni semmit az bőven 2,5 fölött volt válság előtt... szal ha veszek egy szakatt szart akkor arra tuti ennyit rá kell költeni és még drágább is mint ez.de ennél jobb állapotút szerintem az országban nem találni mint ez a passat.
motoron kívül minden cserélve volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Dacia topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...