-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
ma hazafelé elmentem a lovasberény - nadap közti erdei dombos útszakaszra, de annyira széthullott már az út, hogy egyszerűen nem volt szívem már 90-100-al se menni, pedig min 120-130-al lenne igazi az a szakasz...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
Megvolt a tesztkör. Merthogy ez is erős túlzás. Beülve újautós szag, tapintások, kormánytól alig fért el a lábam, az ülés feszes, de a taligámé jobban tart.
Aszondja, menjünk két kört ott a parkolóban, hogy szokjam a kocsit.
Aztán kifele. Szerémi, Agipnál át Budafoki. Teszkónál megkérdezem, mennyi időnk van, mennyit lehet vele menni? Mennyit? Itt lefordulunk, majd visszamegyünk.
A dsg már szinte idegesített. Mindig okosabb akart lenni, úgy váltogatott, ahogy jónak gondolta. Álló helyből gázadásra erős gondolkozás, kb egy másodperc múlva indul meg. A váltások nem rángatnak, csak a fordulatból látszik, hogy váltott. Haladva gázt lenyomva visszapakolgat, azt megindul. Áttéve sport módba, már normalizálódott némileg az indulás. Kettesben még úgy ahogy ment, de felette, 100 körül elfogyott a lelkesedés (persze, mihez képest). Kanyarodást nem nagyon tudtam kipróbálni, de érzésre fekszi az utat rendesen. A fék viszont atom.
Kicsit többet vártam, de aztán lehet, hogy kicsit összeszokva még finomodna az élmény.
Viszont ez lókuki volt időben, köszi porsebuda.Remélem, Nektek nagyobb élmény lesz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
190/85 vagyok, feljebb állítva már jobb volt, de akkor meg kicsit furán állt a kezemnek.
Hátha kifogsz egy lelkesebb fazont, mert ez kb úgy állt hozzá, hogy na megint jött egy ingyenélő kipróbálni a legerősebb autót, amiben valaha ült. Azt majd henceghet a haveroknak.
Be se mentem már a szalonba elköszönni, bepattantam a taligába, azt cső....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11112 üzenetére
Hátha Nálad más lesz a helyzet, és engednek majd egy liternyi benzin elégetését is.
más: felkerültek a nyári papucsok. Annyira elszoktam tőlük, hogy az első kátyú kikerülésénél rádöbbentem, ez bizony nem annyira ballonos.
Viszont némileg megkopott, az idei évet még kihúzza, utána csere. A téliek lemosva, glicerinnel leápolva várják majd a következő hideg időt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m3tr0
senior tag
Hali.
1990 után Golf II-sekben az 1.3-as befecsis motor az milyen lehet?
Azok mennyit ehetnek?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
digifantos hengerenkénti befecsis, papíron asszme 54le- de polo-ba volt ugyan az a motor csak más elektronikával 75le-vel.
kb mint egy PF-es (8V digifant) GTi úgy kajol, városban talán fél literrel kevesebb, meg nyilván nem megy úgy.
volt az 90 előtt is azért, NZ-s motorkod a Te barátod, múltkor keresgéltem NZ-s kettes nem nagyon láttam, került fel valami értelmes darab?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nem tűnik vésznek, viszont a 4 gangos váltót azonnal lerúgni róla, max ha csak is városban bevásárló kocsi...
csak ez egy CL
amikor kint ennyi egy ilyen felszerelt darab (mondjuk a motorra már nem lehet valami fickos, de felújítható)[link]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #11126 üzenetére
jó..de azt tudjuk jól,hogy még be is kéne hozni és forgalomba állítani...
amúgy meg 5 ajtósszóval akkor ez is benyalja a 7-8 litert...az nem fasza főleg,hogy megint emelik a benzin árát erre már nem is mondok semmit...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
8-at azé nem, de 7 körül ez is kajálhat városban, amúgy nem egy rossz motor, ha fel vna pimppelve 75le-re akkor egész jól cibálja a 2-es kasztnit.
én bontani gondoltam, elég kúrens dolgok vannak benne (jó mondjuk azok pont kellenének ), de szvsz kimenni behozni kb 25k lenne, a tetves unio ellenes regadó a gond...
amúgy azt tudom mondani hogy gyűjtögetés és 8V-ben is gondolkodni kell, mindennapi közlekedésre az alkalmasabb szerintem, legalább is ha nap mint nap azzal kéne meloba járnom akkor a 16V helyett inkább azt választanám, egy jó kis Digifantosat, hétvégére meg egyértelmű.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Üdv rob210!
Lenne nekem egy cimborám 1,5 karbicsekes (JB) 1-esébe szeretne 100%-osan etanolt tankolni gyújtást hova kéne állítania illetve, mely csöveket cserélted és az kb mennyi volt?
(karbit már átfúvókázták ha jól értesültem)
Köszi!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11129 üzenetére
1-es be nem fogja tudni megoldani komolyabb átalakítás nélkül.
Kell ugyanis egy hidegindító szerkezet amit bekötsz egy nyomógombra a műszerfalon.
Hidegindításkor ugyanis ha 100%alkohollal megy a kocsi komolyabb sűrítésre van szükség.
Tehát vagy a befecskendezésre oldjátok meg azt, hogy sokkal többet adagoljon, szétpumpáljátok a motort gázzal indulás elött.
VAgy a gyujtást állítjátok el horribilisen.
Én szvsz nem javaslom a 100% alkoholt.Fúvokákat kicserélte oké.
Ezzel a komolyab sűrítést lehet meg is oldotta gondolom ezért csinálta, mert utánna olvasottA gyujtást szerintem olyan 10° fölé akár 18° ra is mehet.
De ezt érzitek majhd ahol megjön a motor ereje alacsonyabb fodulaton is.A csöveket nos ez egyszerű az összes benzincsövet kicseréltem.
Bejön a motortérbe jobboldalt a csonk onnantól az összes cső ki van cserélve.
2.200. forint volt plusz a benzinszűr 450.- a nagyot vettem nem a kicsit, számolva rá, hogy első körben rengeteg szutymók jön le.
Meg vettem kettőt tartalékba.
Szükség is volt már az egyikreÖsszegszerűen bilincsekkel szűrőkkel mindennel együtt az átalakítás 5.145.- forint volt.
Renault power
-
m3tr0
senior tag
Találtam pár kisebb motorú Golf II -est.
Mindegyik 4 sebességes 1.3-as, 1.3-ashoz lehet találni 5 -ös váltót?Első, tuti fényezve volt sztem, de szép.
Második baromi olcsó, viszonylag közel van, de már csinesebb, főleg,hogy kereskedős.
Harmadik amit már linkeltem, felhívtam, Budafokon van a kocsi, lakatolva volt, de nem lett újrafényezve,csak rájavítva... Amúgy szintén jónak tűnik.
Negyedik kívülről szép, a belseje érdekes, továbbá nem tudom,hogy hol van helyileg és ő a legdrágább.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
-
INMOTEP
őstag
Üdv nektek , kérdezném hogy valaki nem találkozott a neten Ingyenes Eurotax értékelővel ? egy Wv Passat -nak az eurotax árát szeretném kideríteni .
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #11133 üzenetére
na most akkor tisztázzuk, amit már linkeltem a múltkor is az hengerenkénti injektoros.
a többit nem tudom,mert nincs odaírva.persze...meg vehetnék 1.8 16V GTI-t is, ha lenne normál állapotú..jaaa,hogy van csak az kétszer annyiba kerül mint amennyi pénzem van autóra.
tolnai megyei GT-t nem hívtam, 1.8 90ló GT és még fűzessem át a motort...
kerek egy egész hónapom van kocsit venni...szóval most jön az,hogy engedünk abból,hogy nem csak GTI lehet...hátha abból találok valamit amit érdemes megvenni még hosszútávra is.
azért,mert kell és azért Golf II mert nekem kényelmes és tetszik is
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #11133 üzenetére
váltóhoz, az a jó neked aminek 085 a typ-je:[link].
mod: amelyik osztott ablakos az 90% hogy karbis.
elég csak a hengerfej meg a díszítés a lényeg abban az hogy ha akarod akkor 1év vagy két év múlva fűződ át, nem egyből kell.
a B3-as céges disznóba (passat) olyan motor volt 7-8l-vel használatól meg lábtól fűggően el járkáltunk, 1200kg a passat, jah és szar volt a termosztát télen.
a moci meg közelebb volt a 400e-hez mint a 300e-hez ahhoz képest elég jól fogyasztott, nem mondom azt hogy ilyen "kopottan" és ekkora súllyal jól ment, de a forgalom tempóját tudtam tartani, ha be kellett férni valahova befértem vele.
a golf -300kg és és valószínű fele annyi km van benne ahogy néztem mint a mi malacunkba volt.te mondtad hogy az igényekből kénytelen leszel áldozni hát áldoz, de ne rögtön a legalapabra.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #11137 üzenetére
felhívtam ezt a GT-t,aszondja:
jobb oldalt az ajtón van egy kis horpadás( nem törés) és a hátsó sárvédőn kis horpadás.
a jobb küszöbön fél gyufásdoboznyi lyuk. ???máshol jó a kasztni, nem rohad.
vízpumpa csapágya szól, a motor kormol, azt mondta a fickó,hogy csak be kéne állítani.teljesen megbízható, fed-komp. teljesen jól működik, motorkódot nem tudott mondani.
távolság: 110km kb.2 óra az út,mert kertek alatt kéne menni
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
kormolás alatt fekete fűstőt kell érteni ? mert a akkor tényleg csak el kell venni a benzint tőle, bár akkor ezek szerint még Ke-jetes lenne, talán karbis is, viszont ha GX-es lenne meg fogtad az isten lábát, mert az egy butitott GTI
ami aggasztó hogy milyen a jobbos, ha körülőtte nagyon halál a lemez akkor felejtő, de ha elég csak kivágni egy kockát és belemezelni akkor zsír.
jah, a hátsó lökös is nyomva van
ruville vízpumpa 7849Ft
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #11139 üzenetére
Azt mondta központi befecsis..nem hengerenkénti, ha jól emlékszem.
Igen azt mondta feketét kormol és ő is azt mondta,hogy valszeg sok anyagot kap.Néztem én is a vízpumpát...én valami 12 ezrest néztem de az se vészes...
Kérjek képet a jobb oldaláról? Megsasoljuk, hogy milyen?https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
az házzal együtt annyi, csak nem vagy annyira szerencsétlen mint én anno, hogy házzal együtt keljen cserélni.
engem a motortér, meg a belseje érdekel (üléshuzatok off), meg mondjuk az a lyukacska és környéke.
hát 90le-s motor volt K-jettel-Ke-jettel/karbival/elektronyos karbival (mono-jet tronik, ez az RP-s motor).
ezek közül az első lenne neked a legjobb, mert pl amit linkeltem motor váltóval együtt, hengerfejet átrakod meg, esetleg a GTI váltót vissza alakítva mechanikusra (K-jet) és van egy GTI-t, jah meg egy komplett tarcsi motortered.
a karbishoz kell egy GTI tank átemelő szívattyúval meg nagy nyomásúval, RP-shez csak a két pumpa kell.
amit tegnap linkeltem 16V azért jó mert benzin pumpákat is ad hozzá többek közt, teszem hozzá a 60-as gyári bosch pumpa 80e ft körül van, ő meg mit ad azért...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
micsoda "hibátlan", "szép" egyes golf.
[link]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #11142 üzenetére
nekem nem jön be...vagy gyárias vagy cult-os legyen...ha már tuning
meg ez a "fuckin gewinde"...pff
tipikusan az az ember aki gondol valamit és csak az a jóhttps://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11144 üzenetére
Szia.
Figyelj csak egy fotót linket képet rajzot tudnál nekem mutatni a II-es golf benzinpumpájáról?
Illetve, hogy ha van az autóban AC pumpa akkor attól még benzin pumpa is van?
Egy kicsit ellentmondásos helyzetbe keveredtem az autómmal
Jó volna tudni hogy is néz ez ki.
Benzinpumpa kiszívja a naftát és benyomja a karburátorba, vagy benzinpumpa kiszívja a naftát és benyomja az Ac pumpába.
Vagy a kettő külön dolgozik egymástól?
Egy kicsit ez most megfogott.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11146 üzenetére
Hali!
csomi burkolat felhajt, 3 csavar kiszed fekete burkolat felszed, megnézed hogy megy e arra a műanyag szarra benzin cső, ha nem akkor ráfolyos tankod van és egy mechanikus AC van elől valahol a motortérbe, ami megszívja a cuccot, elméletileg.
ha mennek ott benzin csövek akkor van egy átemelő elektronyos szivattyúd, az rányomja a benzin szűrőre, onnan meg a mechanikus AC szívja meg....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11147 üzenetére
De ennek mi értelme?
A skodában volt egy darab mechanikus AC ami egyébként itt is van és ment minden mint a karikacsapás.Csak azért érdekel, mert az egyik ismerősöm vett egy 5 ajtós 2-est és neki van benzinszivatyúja mert minden féle hülye kábel megy hátra a tankhoz, Tápellátás céljából ugye.
Nekem meg nincs.
Jelent-e ez valami hátrányt?
Szvsz csak egy plusz hibaforrás, ráadásul szerintem nagyon drága, ha tönkremegy.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11148 üzenetére
akkor neki már befecsis kocsija van ennyi.
nem miért jelente? neked ráfolyos a tankod, neki átemelős.
mert pl K/Ke-jetnél 5,7baros rendszer nyomás van, L-jeteknél 3-3,5bar, mono-jeteknél 1,5-2bar
azt a mechanikus AC megfelelő szállított mennyiséggel nem képes elő állítani, ennyi
más: a nagyon szűk értelembe vett motorom felújítása kereken 100k, egy darab fő alkotó elemet cserélek az olaj pumpát, szelepek, hidrotőkék maradnak.
és ekkor még olajjal nem töltöttem fel
és persze még mindig nem dőlt el hogy 1,8 v 2l
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23