-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz VR6-Fan #11652 üzenetére
Akkor sorry. Úgy emlékeztem, Te oda vagy az ilyen régi Golfokért. Tévedtem..
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Gebriel #11653 üzenetére
Nem egyáltalán nem tévedtél
sőt nekem is kettesem van még régebbi is, csak számomra a gyáriasság az érték nem a tuning még ha szép is... kb ez az átfabrikált G60-as nálam már szentség törés
valami ilyesmi a tuti, valami korhű felnivel, egy ilyenért a fél vesém oda adnám, pedig egy lomha dög
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Gebriel #11655 üzenetére
5000darab készült belőle ennyi, annak a felét lezúzták már tuti...
a reális állapota egy gyárinak 9-10000 euro közt mozog.az a kocka lámpás front magában 1000-1500 euro
nekem nagyon bejön.
igen le-ben nincs külömbsség (a a motor még is más a rally esetében (motorkod 1H, még a G60-nál PG).
amúgy a felszereltség, az hogy ez így gyári, jah és mint mondtam sorszámozott.
jah nagybani eltérés a rally 4x4 ami te linkeltél meg FWDDeadMeat:köszi bíztam benned
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
válasz tomcsi23 #11660 üzenetére
Pedig nem nagy szám az autó. Volt egy a családban. Azt miután eladódott 600kért felcsicsázta a gyerek és ha jól emlékszem 2,5millióért árulta egy ideig. Nem tudom most mi lehet az autóval. De a:
- a G-töltő hamar beadja a kulcsot.
- a futóműve puhább mint a GTI-é.
- a fékei hamar elmelegszenek.
- a hajtása roppant buta. Ezzel nem fog senki keresztbe elfordulni ha behúzod a kéziféket összezár az elejével...Én tuti hamarabb vennék egy sima 16v GTI-t.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz dízelracer #11661 üzenetére
Itt a mű gyűjtés a lényeg.
Meg hát azért szerintem nem olyan rossz az.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #11661 üzenetére
A korának megfelelőhez gondoltam, de ha a GTi-hez képest se nagy szám, akkor pláne nem ér ennyit.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #11661 üzenetére
igen erről már meséltél, de az ha jól tudom egy elégé lelakott példány volt.
szal szerintem se a fék se a futómű nem mérvadó. (fék meg nagyon tárcsa+betét függő szerintem).
a haldex valóban buta, de azért nem rossz kicsivel többet enged mint a sima FWD speer ide vagy oda.
G-tőltő meg azért felújításonként gyári papír szűrővel és töltő kerékkel 50-60e-t elmegy.
a dircsiszürcsit, meg a kis töltő kereket, nem szereti nagyon, ismerős kb 20e alatt fog egyet kukázni... igaz van dircsiszürcsi, meg a 80mm-es kerék helyet 68-as van fent, a gyári 0,7bar helyet 1,1-et tőlt
az más kérdés hogy felújítás után, valószínűleg nem gyári G60-ast 150-ig tudnék fogni az enyémmel, bár súlyba már lassan hozzá híztam a fékek miatt
de hogy nektek semmi sem elég nesztek egy ilyen azt az 1050kg-t elég jól rángatja már a 210le nem?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
marsu
addikt
Négyajtós kupé Skoda Superbből
Háát ... nem is tudom.
Van benne pár ismerős vonalvezetés más autótípusokból ...
Vagy nem?
Press any key to continue ...
-
marsu
addikt
válasz tomcsi23 #11667 üzenetére
Nekem is úgy tűnik ...
... de lehet hogy csak optikai csalódás.
Press any key to continue ...
-
#67688960
törölt tag
Hi!
Tud valaki adni bármilyen manuális klíma kapcsolási rajzot? -
marsu
addikt
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #11673 üzenetére
csak mondtad hogy az A-oszlop kicsit ki van egy kátyú miatt szlalomról, meg hogy a G-tőltő bevolt teljesen állva
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
[link]
Gyerekek az autó nálam valahol itt kezdődik.Persze a 60-as évekbeli szebb,de asszem ezért vennék még egy garázst,hogy beférjen...Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Peter789
senior tag
tegnapelőtt este megviccelt a vas... hazafelé az M6-on egyszer kihagyott pár másodpercre a tempomat, aztán visszaállt az eredeti sebességre, mintha semmi nem történt volna. esett rendesen az eső, kezdtem agyalni hogy vajh mi ázhatott be. aztán a régi 6oson érd és batta között újra meg újra elkezdett elmenni az autó ereje, aztán megint húzott, megint elment... aztán totál elment, épp ki tudtam gurulni egy kiállóba. miközben úton volt a segítség, elkezdtem számolgatni. bár az üzemanyag szintjelző 8 osztásából fél még megvolt - bőven le szokott koccanni nullára mikor tankolok - de a megtett ~800km és 8.1L-es ( most picit sokat etettem meg vele ) átlagfogyasztással össz ~65L-re jött ki, ami azt jelenti, hogy nem csoda ha porszáraz a hivatalosan 62 literes tank... lekoccanó mutatóval 62-64L szokott rámenni. a kannából kapott benzinnel ment is tovább a szekér, mint a kisangyal...
eddig ~9e km-t tettem meg vele, jópárszor koccant már le a szintjelző, és sosem tapasztaltam ilyet hogy azt mutatja hogy van még egy kevés, és megáll az autó. a terep nagyjából vízszintes volt, nagyon nem löttyenhetett félre.
van rá ötletetek, hogy mi okozhat ilyet? beázhatott valami, azért mutatott falsot? a superb közös platform a 2000 utáni passat és A6-éval - hátha tapasztalt már más is ilyesmit...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
rob210
nagyúr
válasz Peter789 #11678 üzenetére
Hát őszinte leszek fogalmam sincs neked milyen rendszerű a szintmérőd, de nekem is ezt csinálta.
Épp csak pislogott a lámpám aztán sehova tovább, benzin nélkül nem megy a kis vas
Én szétszedtem és a csúszkákat szépen letakarítottam, mert el voltak oxidálódva.
Azóta tökéletesen mér.
De ez egy Golf II hogy neked is ilyen rendszerű lenne a szintmérőd azt kétlem.Renault power
-
#00809728
törölt tag
Igen csak megerősiteni tudom.Ugyanolyan vagy is hasonló elven műxik mint a golf1-2-3-4 sorolhatnám.
Halszenzoros üzemanyagszintmérő még kísérleti stádiumban van azaz 1-2 japán csodában már van -
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #11686 üzenetére
Na ennek örülök, akkor nem is írtam feleslegesen akkor neki is csak takarításra szorul.
A hal jeladós rendszer még egy elektromos kütyü amivel még több hibaforrás lesz.
Szerintem 17 évente egy érzékelő takarítást mindenki kibír.
Mert hogy az én gépemen 18 életévét betöltve kellett letakarítani a rudazatot.Renault power
-
Peter789
senior tag
válasz rob210 #11681 üzenetére
thx a tippet! 2 hét múlva kerül bele a gázrendszer, utána már némileg biztonságosabban tudom próbálgatni hogy pl száraz időben is előjön e ez a hiba - a tankon belül vagy kívül lehet e valami kehes... aztán ha belül, akkor 1x rászánom magam és szétkapom, letakarítom...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
tisztelt cartarsak
hol kellene keresgeljek, ha mar 3-ra all meg a kis mocsok alattam es az ok a viz, nem beazik, vagyis valahol megis vizet kap ugyanis ha nagyobb tocsaba/utszeli vizbe hajtok mostmar mondhatjuk rendszeresen megall alattam az auto, eleinte nagy sebessegnel csapott bele akkor meg valahol meg is ertettem, de ma kifejezetten kis sebesseggel mentem bele mivel kikerulni nem tudtam de 30-40 meter mulva jott a jol ismeros 'hiaba nyomom a gazt inkabb csak lassulok' majd ledadog es megis all, persze par perc utan miutan a motor melegetol elparolog vagy csak szimplan kicsopog a viz szepen megy tovabb mintha mi sem tortent volna.
mondjuk egyebkent is cseren gondolkozok, keves nekem az 1,4 60LE
-
Peter789
senior tag
válasz Kickass #11693 üzenetére
ha van rajta motortér burkolat, akkor nézd meg nem bomlott e meg valahol. ha nincsen, akkor körbenéznék hogy létezik e hozzá...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
-
Kickass
őstag
Na akkor tisztazzuk benzin van benne, ablaktorlot is hasznalok Motorburkolat is van, de elvileg nem az a gond (egy korabbi problema kapcsan mar at lett nezve ilyen szempontbol is), a viz egyebkent se felulrol jon hanem a kerek csapja be a motorterbe, mint emlitettem csak nagy tocsaknal fordult elo.
zoo8800: APQ
[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz Kickass #11697 üzenetére
motortér alsó burkolatra gondoltunk, nem felsőre...
egyik ismerős szintén 60 lovas 1.4-es polo-ján asszem alulról nem volt semmi - de ha utánanézel, utángyártotban már simán létezhet, illetve dízelnél lehet gyárilag is volt zajcsökkentési célból
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán