-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz dízelracer #11603 üzenetére
igen,haveré
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11601 üzenetére
mértétek hogy nem tudja?, de szvsz akkor addig úgy állítsátok be a karbit hogy tudja (szegényítésétek el a keveréket) aztán meg be kell állítani rendesen.
mert ha nem valami lerohadt bilincs vagy hővédő az akkor a katalizátorból kitört kerámia szokott zörögni ahogy beszorul a kipufba, pont a múlt héten volt egy ilyenünk, összetört a kerámia, beszorult nem tudod távozni a gáz 10m után meg állt az autó mint a szög.nem csaptad oda a katalizátort mostanság?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #11610 üzenetére
azért a 441nm nem egy olyan vészes adat, amég nem veszem azt figyelembe hogy egy 2l alatti motoról beszélünk
viszont kíváncsi lennék milyen bél van benne meg ilyen apróságok?!
másik kérdés hogy kerék vagy főtengely? (de szerintem csak én vagyok vaksi hogy nem látom)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Na beaplikáltam a 10 centis hangszórókat a műszerfalba.
NEm volt egyszerű.
Nagyobbítani kelett a lukat mert mint kiderült ez a nokia valami eszméletlen antiszabvány alapján 9 cm esre készült.Na mindegy túl vagyok rajta és nagyon jól szól.
Csak ajánlani tudom mindenkinek az M'N'C hangszórókat.Renault power
-
kisza25
félisten
na golf project-nek lőttek, marad a fabia,
voltam tegnap szervizben és ott az egyik szerelő srácnak van egy szépen megcsinált fabia-ja,
kérdeztem, hogy milyen moci van benne és egy 1,2 12V,
mondom neki, hogy akkor biztos chip-elt
azt mondta az nem sokat ér ilyen kicsi benzinesnél, viszont a direkt szűrő és a kipurendszer igen rugalmassá tette, ja és 64@100ló meg valami gáz gyorsítóról vagy mikről beszélt,
majd ma megyek lövök róla pár képet, ha tudok[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
mi ez a nagy lázadás
chip, kipufogó rendszer, direkt szűrő és gázgyorsító,
hát nem tudom mi mennyit dob rajta annyira nem mentünk bele
meg, hogy a motorban lett valami változtatva aztat nem tudhatom, ilyen nagy csoda lenne
[link]
[link]
[link]
az elejére azt hiszem egy ló van festve, de az nem látszik, mert sz@rul fényképeltem[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
!Overdose!
őstag
válasz kisza25 #11617 üzenetére
"64@100ló"
Nagy pofára esés lenne, ha elvinné leméretni, ugyanis ott nem carstyling lóerőben adják meg az eredményt!
A dircsiszürcsi gondolom szívja a meleg levegőt a motortérből jó magyar szokás szerint, mert a CAI már drága lenne. Még ha a kipufogórendszerhez egy igényes leömlő is tartozik és ehhez hozzá van chipelve a gép, akkor sem hiszem, hogy 5-10 lóerőnél többet hozhatna ez a konfig ezen a motoron.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
kisza25
félisten
válasz !Overdose! #11624 üzenetére
le lett
ez a pofára esés[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
!Overdose!
őstag
válasz kisza25 #11625 üzenetére
Továbbra is tartom, hogy az általad vázolt konfig azon az 1.2-es motoron nem hoz ennyit. Vagy nem 100 lóerő vagy 100, de akkor nem ezzel a konfiggal. Az igazság az, hogy ha végiggondolom, hogy lehet kihozni + 36 lóerőt abból a Fabiából, akkor arra jutok, hogy ahhoz kellene egy komolyabb szívósor és tengely is, ami már csúnyán zsebbenyúlós és abban sem vagyok biztos, hogy kapható ehhez a motorhoz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
rob210
nagyúr
válasz !Overdose! #11628 üzenetére
Elég hozzá ha felfúrják a hengerfejet csúnyán fogalmazva.
No és a chippel módosítják az injektort, mert többféle chip létezik.
De!!!
1.: Az a 64 lóerős motor nem arra van kitalálva, hogy 36 lóerővel erősebb legyen.
2.: Az a motor elég fos.
3.: Az én öreg 1.6 osom számomra megbízhatóbb mint ez a konstrukció.No és akkor szögezzük le aki tuningol az nem véletlen teszi, mivel nem megy eléggé a gép azaz tapossa neki, tehát szét rúgja a gépet.
Na most az a motor ami hajtva van plusz erőltetve a tuning miatt, az előbb be is adja az imbuszlulcsot a teremtőnek.Én SZVSZ sosem vennék "tuningolt" autót.
Ha akarok valamit megcsinálom csináltatom magamnak.
De persze mindenki arra költi el a pénzét amire akarja.Még anyit azért hozzáfűzök, hogy egy ilyen mellett a multkor szép egyenletesen elmentem a pályán kis emelkedőn ahol igen csak vérszegénynek tünt az 1.2 igaz az biztos nem volt 100lovas
Egyet értek veled.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
DeadMeat
nagyúr
válasz rob210 #11629 üzenetére
Csúnya hangja van,annyi szent,meg gyenge is,de hogy szar lenne azt nem hinném.Megbízható,takarékos.
De az is szent,hogy ez nem lesz egy csipsztuningtól,meg egy fél kipufogótól 100 lovas.Keréken mérve főleg.eddig a legerősebb amit láttam 80 lovas volt keréken mérve,de teljes kipufogó rencer,volt alatta cserélve,megmég sok más.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #11633 üzenetére
Jó, de itt 3 henger van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #11633 üzenetére
hiába növeled meg a HF-ben az áramlási sebességet ha a szívósort a fojtó szelepet stb, nem növeled hozzá túl sokra nem mentél vele.
ez kb ugyan olyan hogy feldobálják a csilli ezres rendszereket az embereket, a meleg oldal szelepjáratait már nem bővítik hozzá, jelent valamit persze, de nem az igazi...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
őstag
válasz VR6-Fan #11635 üzenetére
Nyilván sokkal komplexebb a dolog. De ki az a hülye aki nem igazít hozzá mindent? Azt a motort kb annyi értelme van tuningolni kint egy 3L TDI-t. Bár ez sem igaz. A 3L egy sima chippel máris 87le/200Nm a gyári 61/140 helyett. Egyébként is. Kis ccm-s (1.6 alatti) szívó benzinest csak az tuningoljon akinek kurva sok felesleges pénze van.
-
tomcsi23
veterán
No, végül elmentél sircit tesztelni
más: új Fabia RS. Hát nem egy szépség, de nem lehet rossz a maga nemében.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz VR6-Fan #11638 üzenetére
Inkább ez mint a seat komi vacka..... de ugy érzem ez az rs sem lesz a kedvencem.
Én azt sem értettem minek kellett ezt a fost a régi helyett bevezetni.. a régi sem egy kimondott szépség,de legalább nem egyenlóf*sz kasztni,ami olyan mint egy buzuki,csak pöttyet nagyobb..
De motor,váltó futómű jöhet....Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #11641 üzenetére
igen a kombi hátsója nem tetszik nekem
a simáé még el megy, de az hogy nincs 3-ajtós még RS-ből se...
DeadMeat:igen a réginek legalább formája volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Hát akkor engem most meg fogtok kövezni, de nekem nagyon tetszik az új fabia.
Renault power
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #11646 üzenetére
Nekem pedig ez:
a kombi talán még szebb.
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #11646 üzenetére
ez tényleg csini szebb mint a lépcsős
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Xbox Series X|S
- MIUI / HyperOS topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Autós topik
- Windows 11
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- PlayStation 5
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest