-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz VR6-Fan #11898 üzenetére
próbáltam az 1.8T-be kb bő felesbe ethanolt és nem túl jól muzsikált vele! egyrészt gyengén húzott, másrészt annyival nőtt is a fogyasztása amennyivel olcsóbb az E85-el higított benzin...
múlt héten került be a gázrendszer. túl sok tapasztalatom nincsen, mert most egy hetes kényszerpihenőn van a vas, másik autóval jöttem tengerpartra dögleni + dolgozni kicsit, de majd idővel tudok bővebben nyilatkozni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz Peter789 #11901 üzenetére
ezért mondtam hogy van amelyik motor vezélés még elviseli van amelyik nem a 20VT kényes jószág ilyen szempontból.
viszont ha lerúgnál a gyári "fost" feltennél valami tiszteséges OME mot. vez.-t akkor lehetne játszani azért igen csak
csak hát egy széria motornál nem biztos hogy megéri
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Ez valóban igaz nem mindegyik modell eszi az etanolt ezt én is mondtam.
De nekem pl. nagyon bejött, haveromnak nagyon bejött.
Az ismeretségi körben nagyon sokan elkapták tölem az etanol szomjat és meg vannak vele elégedve.
6 autót állítottam eddig az etanolhoz mind a 6 boldog használója.suzuki swift sedan régi, daewoo nubira3, opel vectra, opel astra, skoda favorit, az enyém
a suzukinál astránál enyémnél és a nubiránál csökkent a fogyasztás!!!!
A favorit és a vectra 11%al többet fogyaszt belölle.
Renault power
-
Peter789
senior tag
válasz rob210 #11903 üzenetére
na a nyunyukis rész egyik ismerősömet sztem érdekelheti, mert kipróbálta, és ugyanaz volt a tapasztalata mint nekem: gyengébben megy és pont annyival kér belőle többet, mint amennyivel olcsóbbra jön ki... mit kell hozzá bűvészkedni? kapott már olyan tippet is, hogy valami benzin nyomásszabályzó szelep alá a szűrőházban tegyen egy alátétet és majd attól jó lesz, de ez se nyert...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11903 üzenetére
nincs semmi bajom vele, már mint az etanolal, csak legyünk pontosak ennyi.
isten igazából mind a 6 autóba kéne dugni egy széles sávú lambdaszondát, egy AFR mérőt megnézni a keveréket mindenféle terhelési állapotbna és úgy beállítani, az lenne a legtutibb és így lehetne a legjobb kihasználni az etanolt.
viszont nem mondom azt hogy ahol van lehetőség a fizikális állítgatásra ott nem lehet fülre eltalálni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
-
Konflikt
addikt
válasz Peter789 #11899 üzenetére
koszi a valaszt. octaviat is nezegettem, de nekem valahogy jobban tetszik a bora, kinezetre is. a csomagtarto meg sztem eleg lesz a bora-e is boven. ahogy neztem az is 450 l korul van, az octavianak meg meg egy 100 literrel ennel is nagyobb.
az 1.6-os benzines motor is rendben lenne.
vetelar: max. olyan 1,2-1,3 korul gondolkodom, ebbol egy 7-8 eves bora kijonne.szoval kb. ugyanannyi a szervizuk. szeriahibak vannak?
Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
rob210
nagyúr
válasz Konflikt #11912 üzenetére
Én anno borán tanultam vezetni.
Az oktatóm egyedül a lambdaszondára panaszkodott amit kb8 havonta cserélt.
Meg állítólag a bal fényszőrő égett ki neki 4-5 havonta amire nem tudtak neki mit mondani a szakszervízben sem.
De ezekkel a hibákkal megtanult együttélni és kifejezetten szerette a kocsit.Renault power
-
Peter789
senior tag
-
Peter789
senior tag
válasz Konflikt #11912 üzenetére
nekem '99-es 101 lovas 1.6-os octavia-m volt, és nem tapasztaltam vele semmi negatívat, típushibát - csak az én példányom rohadt ahol gányolva javították előtte pár évvel...
menetdinamikára elmegy, de nem viccből találták ki az 1.8T-t is valamint a 8 szelep 1.6 vs. 20 szelep 1.8T csatát fogyasztásban is az utóbbi nyeri, a 300 kilóval nehezebb superb-el ugyanakkora fogyasztással járok, csak akkor eszik többet ha nagyon cipőzöm - de ez cserébe megy is akkor
bora-ban asszem létezik 16 szelepes 1.6 is, de nem tudom az jobban teljesít e...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz rob210 #11913 üzenetére
a lambda valószínűleg az oktatóautó szerepet hálálta meg, az izzó kiégést meg okozhatja egy sérült, rezgő belsejű lámpatest vagy kicsit hibás töltésszabályozó is - szóval ezeket semmiképpen nem sorolnám típushiba kategóriába
érdemes végigfutni az összes vonatkozó totalcar népítélet írást. természetesen nem szabad készpénznek venni semmit, de a típushibák leszűrésére jó...
a lényeg hogy egyből nézd a motorolajat: benzinszagú, égett ne legyen. a hűtővizen ne csillogjon az olaj és ne legyen benzin szaga. ha véletlenül szervízkönyvvel etetnek, akkor írd fel az alvázszámát és kérdezd le egy szalonban a múltját...
a behozott autó se hátrány - sőt, általában kint a jobb utakon kevésbé fáradnak le az autók - csak ha pl egy L-es rendszámú autót ajánlgatnak akkor kezeld fenntartásokkal, az nem jó jel ha valaki behozza magának és pár hónap múlva már el is akarja adni valamiért...
ajánlott festékréteg vastagság mérőt szerezni: ~25-30e-es befektetés, de ha ezzel elkerülheted a törött autókat az sokat megér. utána meg ha féláron elviszik vaterán, még jobban jöttél ki... de ne lepődj meg, 8 éves autónál ne várj csodákat, kb annyi autónként fogsz egy jó állapotút találni ahány éveset nézel...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
#67688960
törölt tag
válasz rob210 #11910 üzenetére
ok ez jó hír
hideg indításos tapasztalatok mik, főleg injectoros érdekel
a kormos az túl dús keveréket jelent, de gondolom tudod(lamda szonda gyilok üzemmód, akinek van)
ja és hol tankolod az etanolt?
mellékesen, ha van valami jó tanácsod érdekel
halogen izzót pl. nem szabad megfogni az üveg részén, zsírmentesnek kell lennie, én akkor is letakarítom mielött beteszem ha nem fogtam meg[ Szerkesztve ]
-
#67688960
törölt tag
ha valakit érdekel:
vettem militec-et, próbáltam tesztelni, pl. kis esztergával(kés hátsófelével, amit mintha egy egész picit vissza tudott volna tartani egy pillanatra) meg máshogy is próbálkoztam, hát valami van de nem tudom nem valami meggyőző amire jutottam vele
talán reggel beleöntöm a gépbe még nemtom
ha valakinek van frankó teszthez felszerelése szóljon olyanra gondolok mint a you tube-s videókja és megtaláltam a magnetic olajos oflakont amiben volt még egy pici, nos a mágnesre nem reagál, és egyenlőre úgy tűnik ugyan úgy marad ott a függőleges fémdarabon, mint a másik olaj amit épp használok, meg a mlilitec is
majd reggel megnézem még melyik van még a fémen[ Szerkesztve ]
-
#67688960
törölt tag
válasz #67688960 #11919 üzenetére
na, ha valakit érdekel(akit nem az lapozzon ):
beöntöttem a militec-et, úgy tűnik, hogy pörgősebb, hallkabb, nyomatékosabb lett, motorfék is változott, mintha nem pörögne fel annyira mint szokottaz olaj teszt meg , mindkettő olajos maradt, de talán a magnetic-es jobban, de tuti biztos nem vagyok benne
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11921 üzenetére
hüm egy linket tudsz dobni erről a militec olajról?
más: be lett állítva a CO-m 1,1-re a gyújtás 5-6 fokra, tudom nem lehetne hajtani...
de 160-on olyan pik pak ott van hogy én is csak lestem és tapostam a féketviszont nincs meg benne 4000-ezernél a rántás, húz alulról is elég szépen, no kiváncsi leszek milyen lesz új kipuval...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11925 üzenetére
hát remélem egy darabig egyik se fog nekem kelleni, bár utólag bele gondolva, azért azt a sportos járatást nem kellett volna erőltetni tegnap
de szvsz az egyik fém alapú cucc, a másik meg nem tartalmaz szilárd részecskéket, azért nem mindegy
ahogy nézem az egyik a további kopást hivatott lassítani, illetve a surlódást csökkenteni, míg a másik a kopást próbálja pótolni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
válasz rob210 #11927 üzenetére
de figyelj már, a kettőnek tényleg más a célja!
tényleg a kerámiát nem próbáltad, vagy szóba se jött?
én egyenlőre csak a lehető legjobb kenést keresemfélreértések elkerülése végett, csak kizárólag tapasztalat megosztási céllal írtam. gondoltam itt is ez a fórum egyik célja
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
tomcsi-nak elég patika gépe van
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Hát sziasztok.
3 nap Siófok után mondom a tapasztalatokat.
Még hideg volt a víz, na de jöjjön a topikba vágó téma
SajnosA kocsi induláskor egyesben szép lassan indulva de tényleg nagyon finom gáz kuplung elvéttel kattan jobb elöl induláskor 2-4 kattanás aztán ha már 3-4 km/órával gurul akkor nem csinálja.
Ez mi lehet féltengely?
Csak azért, mert alászedtem mind a két irányba és semmi hangja úgy.Másik problémám, hülye nyikknyakknyakknyikknyakknyakk ütemű hangot ad ki bemelegedve mondjuk 50Km után 1000alapjárati fordulaton. Ha egy kis gázt adok azonnal abbahagyja.
Nincs elég kenése a szelepeknek meleg olaj mellett?Nagyon el vagyok keseredve most vizsgázott és minden rendben volt rajta erre mos meg megint jönnek elő a menstruációs nyűgjei.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11936 üzenetére
hali!
a franc enné meg hogy hideg a víz
belső féltengely csukló (v. törött motortartó bak? )?
esetleg difi?másik, feszítő csapágya?
szelepek szólnának fordulaton is, meg a szelepek nem nagyon kapnak kenést, max a tetjük, de elv a hídrótöke és szelep csúcsa közt is egy nagyon minimális olaj film lehet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11937 üzenetére
Vezérműszíjj feszítő re gondolsz?
Mert az cserélve lett.
Ha difi akkor az szopacs?
A váltócsere a jövő hónapban meg lesz végre tartva, akkor javíttassam?
Illetve ha belső csukló az mekkora meló?
A törött váltótartó bak az nem recsegne ropogna állandó jelleggel?
Mert ez nem mindig csinálja csak ha nagyon lassan indulok.
Illetve meddig lehet ezt így használni?
Nem szeretném ha szétesne alattam.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11938 üzenetére
hát elv csak az az egy csapágyas feszítő van.
szíjak? nem üt valamelyik szíj kereked?
hát lehet jobban kijösz egy új váltóval mint egy difi javítással, le kell kötni a féltengelyeket és meg kell nézni hogy mekkorát lógnak a menesztő tárcsák.
hát a belső csuklóhoz ki kell venni a féltengelyeket (a váltó cseréhez úgy is le kell kötni).
akkor meg kell nézni mind a 4-et hogy nem feszülnek e meg.nekem a ropogás kattogás mellett még az volt a tünet hogy tartós 90-től mondjuk elkezdet imbolyogni az autó a befeszülő csukló miatt..
ill amikor elv olt törve a bak akkor finom indulásnál lehetett hallani hogy veri a féltengely magát a bölcsőhöz, am arra a bakra gondoltam nálad is, már ha jobb oldalról hallod a dolgot, miről tettem be képet ide a topikba hogy eltörtem.
bár nem hiszem hogy te úgy járkálnál a kocsival mint én de egy gumi bakot minden további nélkül kilehet szakadva csak a kor miatt azokat is érdemes átnézni.
hát a törött bakkal ne sokáig a szar csuklóval szintén ne, a gumikat annyira nem vész finoman kell használni, de azt is minél előbb cserélni kell.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
a hétvégén nekem is megvolt 1200+ km hibátlanul, Debrecen-Sopron-Bécs vonalon, most azért büszke vagyok a verdára
a tonnányi bogár levakarását meg rábiztam a kézi mosós srácra a bp-i közlekedésről viszont változatlan a véleményem
-
tomcsi23
veterán
Ha már mindenki visszajött a nyaralásából, akkor megkérdezném, mi legyen a július 17-i talival, van jelentkező?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...