-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11800 üzenetére
két részen szar, az ami átvisz a pákozdi útról a 7-esre, de ott el lehet közlekedni szépen nyugiba rajta, a legnagyobb forgalmat a bringások jelentik rajta..
meg ahogy felkanyarodsz a bence hegy felé az m7-es felüljáró 30 méteren keresztül csak lépésben, amúgy a többi jó raccsingolható is akár.
de hogy lehetsz ilyen anti szoc ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
barnam_
nagyúr
válasz #67688960 #11800 üzenetére
Nem kötekedni akarok, csak múltkor pont utána néztem ennek, és valószínű nem vagy antiszociális, max. aszociális
antiszociális vs. aszociális, nem mindegy
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #11798 üzenetére
Hy!
Mi anno Tomcsival össze rőffengettünk de mostanában sok a melo és kicsit elmaradtunk.Érdekel a tali meg közel is lenne de az időpont tényleg jó lenne tudni.....
Környéken van a haveromnak egy nagyon jó étterme esetleg ha valaki hoz magával némi kp-t akkor tud egy fenségeset enni is.
[link][ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz barnam_ #11805 üzenetére
nem tudsz valakihez behuppani, egyáltalán hova valósi vagy?
Dodi72:nekem jó ez is akár, Sukorón amúgy is átmegyünk.
idő pontra meg mondjatok ti valamit, én szerintem ilyen téren mobilabb vagyok mint ti!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Jelentem alásan elöl gömbfej csere volt meg hiába néztem át reggel az izzókat ahogy begurultam a vizsgahelyre ott égett ki az egyik H3-asom
Na mindegy volt a kocsiban kicseréltem, a gömbfejeket meg kicserélték ők.
34.000.- megállt mindennel együtt a 2 év vizsga.
Szóval csont nélkül ment át az autó.
Ami viszont nagyon tetszik, hogy nem tudták megmérni a zöldkártyámat.
Hasukra ütöttek és beírtak egy szabvány értéket.
Közölték, hogy ők még ilyen golfot nem láttak.
Én meg közöltem nem is fognakAzt nem hangoztattam, hogy van benne egy egyedi szűrő meg hogy etanolos a lelkem.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
(11805) Aggregátor: valaki csak elhoz.
(#11806) Dodi72: ez a környék szipmatikus az asszonynak is. Egyébként jó az étterem is, de nem akarok senkit +költségbe kergetni, ami az étkezést illeti.
(#11810) rob210: na, akkor újra száguldhat a kicsi kocsi. Valami hasonló összegre emlékszem én is a vizsgát illetően.
(#11755) Dodi72: Te Dodi! Toltam egy fél adag +20 km anyagra 23 lityi osanosat, meg még volt a tankban is vagy egy liter. Az első tapasztalat, hogy mintha kicsit ellustult volna a masina. Alul (1-2eRPM) érezni leginkább, olyan, mintha klímáznék, többször is ránéztem, hogy nincs-e bekapcsolva véletlen. Felül meg fene tudja. Méregettem időt is (már, amennyire a forgalom engedte, 3-asban fix sebességről; 6,6s - 6,9s - ilyesmik voltak előtte, most meg talán 6,9-7,1), de ez nem mérvadó ugyebár. A fogyi az lehet, hogy tényleg kevesebb, de most nem nagyon tudtam rá odafigyelni. Majd talán pénteken a megszokott vidéki menetben, asszony pajtival.
Meg az is lehet, hogy még kell neki egy kis idő. De az első tapasztalat, hogy alul szegényes, meg mintha felül se úgy lépne, de ebben már nem vagyok biztos....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#67688960
törölt tag
válasz Kickass #11802 üzenetére
pf nemtom pontosan
mondjuk kell három azonos hőmérsékletű és felületi simaságú lap, egy műanyag és két fém az egyik fémlap mögött legyen egy izmosabb mágnes
ezek lejtsenek valamilyen megegyező szögbe amikor rájuk öntöd az olajat ami szintén lehetne olyan hőmérsékletű(célszerű lenne mindet egy helyen tárolni mondjuk egy napig nem napsütötte helyen)
elvileg nem egyformán kellene lefolyni az olajnak
vagy mondjuk lehetne egy valamilyen mágnesre is önteni, hogy egyformán folyik-e le róla az olaj mindkét polarítású felénAggregátor:abszolút nem vagyok asszociális, amúgy csak poénból írtam néha csömöröm van a gyógybarmokból, ilyenkor teleportálnék
amúgy mi szél fúj ide autótlan fórumost? vagy figyeled miket írkálok?[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11810 üzenetére
az meloval anyaggal együtt nagyon jó ár!
meglehet viccelni szegény vizsgáztatókat is néha, van 1-2 aki sőtét mint az éjszaka
progihoz mit szólsz/szóltok?
Aggregátor:csak össze lehetne szervezni
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
Udv Nepek!
Ujabb hulye kerdesem lenne amit inkabb itt teszek fel mint mas autos topikokban itt talan kevesbe neznek hulyenek.
Szoval tobb helyen olvasom ezt a nyomatekcsucs dolgot hogy annak kozeleben mukodik legidealisabban a motor illetve h ott fogyaszt a legjobban. Ez mennyire alatamasztott teny vagy mennyire urban legend?
Mert pl az en verdam 2800-3200 kozott adja le a legnagyobb nyomatekot ez ugye asszem 113Nm letezik hogy itt is enne a legkevesebbet? -
m3tr0
senior tag
válasz Kickass #11820 üzenetére
Attól függ a dolog, hogy a teljes nyomaték és lóerő hány százaléka, mekkora hányada áll rendelkezésünkre minél kisebb fordulaton mellett.
pl. egy Swift II 93 ló,persze ezt a teljesítményt kb. 5500 rpm-nél adja le, a nyomatékát hasonlóképpen. Kétlem,hogy 5500-as fordulatnál lenne a legkisebb a fogyasztása...
Autós tesztekben is olvasható,hogy az összes nyomatékból mennyi áll rendelkezésre mondjuk 2000-es fordulatnál, így kis fordulaton is lehet autózni, nem kell pörgetni a motort, tehát az üzemanyag fogyasztást is mérsékelni tudjuk.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #11820 üzenetére
hy!
lehetséges a VW benzines motorok 2000-3000rpm közt szokták a legjobb fogyijukat hozni, illetve ha nem erőltetni kell csak sebességet tartani (nem hegy menetben..) akkor 1300-2000 közt is jól fogyasztanak, de ebben a tartományban gyorsítgatni nem szabad, egyet vissza kell kapcsolni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
VR6 tanácsára javaslatot tennék a topiktalira:júli 17-25 között bármelyik nap/ok megfelelnek nékem.Szóval ha ide esne a döntés fel lehet engem is venni.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
#67688960
törölt tag
válasz Kickass #11820 üzenetére
nekem az a tapasztalatom, hogy ja
ha ez a nyomatékgörbéd akkor ebben érdemes mozogni, sebességtartásra sík úton érdemes alá menni, amíg még van benne erő, de akkor már nem érdemes rátaposni ha gyorsítani kell, vissza kell kapcsolni, amúgy meg a görbe teteje elött érdemes váltani vagy inkább közép tájban ha ráérősen mész[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
ehh megjött a 4. digitális km óra (digifiz) itthonra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Fogyi az nálam is érdekes néha.
90tempoval 102km 4,87l
tempomattal 95km/h 5,1l ugyanazon a szakaszon
De volt már 5,3l fogyim is de volt 7litykó is igaz 160km/h átlag. -
VR6-Fan
veterán
484km után úgy gondoltam kicsit kipróbáljuk a gépet mit merre (lomha dísznó, be kell állítani fent lusta..)
mentem is egy kellemes kis kört vele a helyei "teszt pályán", már újra bent a városban picit durvábban indultam (1-esbe még nem is nyomkodtam neki), 2-est már elég keményen elnyomtam.
eredmény jobb belső féltengely csuklóm atomjaira tört
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
KrAt
veterán
válasz rob210 #11837 üzenetére
Hát ha a féltengely csukló eltört akkor (ha jól sejtem) ha nem hegesztett vagy sperr difi, akkor nem..
VR6-Fan: Amúgy innen is látszik, jó erőben van az a motor.. Az enyimről csináltam pár képet, itt vannak Majd ha eljutok odáig, lehet, HF felújítás ügyben értekezünk, jó ára van annak, amit mondták
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11837 üzenetére
persze ,utána még nyomkodtam neki
a csukló nem ugrott szét csak valószínű a golyók törtek össze benne, és 1-1 bizonyos pozicíoban meg feszül és ropog meg súrlódó hangot ad leginkább egyesben el induláskor, meg amikor nagyot mozdul a motor valamerre.
dízelracer:nem hinném hogy anyag hiba lenne, csak negyed évszázad, és az hogy nem épp arról vagyok híres ha tolom neki akkor finoman váltok.
kb egy fél éve kopog már valami gázadásra ha nagyot mozdult a motor (pl 5.-ben gyorsításkor), de azt hittem hogy a kuplung közepe (amúgy az is, pusztán 1,5cm-t logót a ricnis része már...), de mint kiderült a csukló is lógott már, de a franc gondolta volna hogy eltörik...
KrenAtesz: 1km-re voltam otthonról szóval ha török ha szakad haza megy
speer-es (na jó nem teljesen, de a hatás ugyan az, csak nem annyira strapás ez a perselyes megoldás mint a speer)hüm 1-esbe ügyes kuplunggal 2000 körül lehet nyikkantani (nem leugrással..) szóval alul van nyomaték benne, de fent valami iszonyatosan szegény lehet a keverék, melegszik is, hétfőn CO mérő és kap egy kis naftát, viszont másodikba elég csúnyán megkapart, azért tört el a csukló mert betudod tapadni a gumi végül
azért kapott már az a moci az élettől, de nem vész, meg picit az olajat is csipegette, mondjuk ami aggasztó hogy sokat állhatott párás helyen, benzinnel töröd ki a hengereket tisztára, majd polir papírral szed le a vak rozsdát és kend be olajjal vastagon.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
KrAt
veterán
válasz VR6-Fan #11844 üzenetére
Hát egy Calibrában volt, C20XE, azok közül egyel se mentek nyugdíjas tempóban sajna.. De mivel alapnak vettem, ebből építek, így azért a kép is máshogy fest
Hétfőn kimegyek, letörlöm a vakrozsdát, viszek ki olajat, és megkapja, amit kell, csak azért nem álltam eddig neki, mert nem tudtam, mikor kapom szét De valszeg jövőhéten szétfűzöm a blokkot, megnézem, mi az ábra odabenn Elmosogatom szépen (már van 1 flakon brigéciol-om ) csak az a baj, h nem az enyim a garázs, és nem akarom előtte a placcot se eláztatni, így a blokknak kell majd vmi "kád"szerűség..
Zewa: semmiféle optikai tuning nem lesz, max (nagyonmax) annyi, hogy a szelepfedelet lehet, h lefényezem a verda színére (picit világosabb szürke lesz mint gyárilag), és a gyertyák fölötti takarólemezen a szöveg is az a szín lesz, hogy harmóniában legyen
Kickass: igen, elég korrektnek ígérkezik majd, 1.3 után érdekes is lesz, első jópárszáz km-t majd óvatosan, szokós tempóban kell majd menni
-
VR6-Fan
veterán
jah, de henger falat nehéz cserélni, egy picit mint ha karcos lenne, de nem vész főleg az én régi blokkom egyes hengerfalához képest
kokszot meg lelehet takarítani a szelepeket becsiszoltatni
1 flakon semmi én 4 lityit mosogattam el és vagy 15l benzint
mod:amúgy is járatos lesz legalább az első 500km nagyon finoman aztán lehet fokozatosan terhelgetni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Lipton
őstag
Sziasztok!
2008-as 2.0 CRDI Passat motorteréből szeretnék behúzni kábelt az utastérbe (blokkoló).
Van valakinek ilyenben tapasztalata, hogy lehet ezt valahogy normálisan megoldani?
Melyik részen kellene átvinni? Van rá valamilyen "gyári" hely?üdv
Lipton -
VR6-Fan
veterán
válasz Lipton #11848 üzenetére
hali!
ha van lelkierőd pepecselni fűzd be a gyári köteg szigetelőjébe, majd ahol a gyári köteg átmegy a tűzfalon ott te is betudsz menni, ha nincs kedved szórakozni ezzel akkor csak ott ahol a gyári köteg megy be húzd be mellette.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23