-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11151 üzenetére
Nagyon gondolkozom egy komolyabb karburátoron ugyanis, csak kérdés elég lesz -e neki a mechanikus AC.
Mert hogy nekem az van amit ugyan nem rég cseréltem, de az akkor is mechanikus AC marad.
Viszont ha fel tudnék rakni mondjuk egy Waber karbit a kocsira az nagyon megdobná a gépet és most így hogy alkesz is van a tankban elkezdett nagyon foglalkoztatni a kérdés.
CSak hát egy Waber sem olcsó sajna.
Pedig jó volna mert ez a pierburg egy rakás fos.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11152 üzenetére
"nagy polski" dupla torkú 36-os Weber, ki kell bővíteni a szívó csöved és zsírul felmegy, és elég jól megy vele a cucc, egy srácnak szintén olyan pieburg helyett ment ő nem említette hogy cserélt volna AC-t
légszűrőházat lesz rá nehéz szerkeszteni, de arra figyelj hogy ahhoz a blokkot felkéne újítani, úgy lenne csak komolyan értelme.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
drunk
csendes tag
Sziasztok!
Oylan kérdésem lenne hozzátok hogy nemrég vettem egy 98 as A6 ost. (2.5 tdi v6 automata) Nagyon fura hangja van, (lehet csak nekem) egy 1.9 tdi passatból ültem át. Olyan hangja van mintha valami traktorral közlekednék Ez normálism vagy valami gondom lehet? Elvileg olajat nem fogyaszt. Illetve olyan kérdésem lenne még hogy tett nekem bele az előző tulaj gyári audi navigációt, viszont mikor bekapcsolom valami kódot kér? Ezt hol tudnám kiüttetni? (pest emgye) Előre is köszönöm a válaszokat!
ftp.atw.hu jelszo: lajcsikoka azonosító:lajcsi port alap. KOKAAAAAAA
-
INMOTEP
őstag
Akor egy kicsit más kérdés Kinek volt esetleg 2002 évjárat körüli Volkswagen passat 1.9 pdtdi variant Kombi kézi váltós ? infókat esetleges típushibákról szeretnék tudni vagy rejtett hiba ha van ilyen , mivel kb 1.5 hét múlva a tulajdonomba kerül egy 2001 es évjáratú Passat Igy néz ki Még színben is fogyasztása azt tudom hogy meglepően jó csak kritikát szeretnék hallani ha van . mire kell odafigyelni
-
INMOTEP
őstag
válasz !Overdose! #11160 üzenetére
á kipróbáltam különben 2 nagy szervizen esett át szóval elvileg erre nem kellene számolnom ( bár benne van a pakliban ) de úgy megy mint a félőrült és ami a fontos hidegindításnál sem füstöl és nagyon halk alapjáraton is , még átvétel előtt festékréteg mérözést akarok csináltatni .
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11156 üzenetére
A gépműhelyben azt mondták a csapágyakat ne cseréljem, felesleges hozzányulni.
A gyűrűket megnézték, semmi lógása nem volt a dugattyúknak.
Illetve ami volt az kell is
A szelepek fel lettek köszörülve vagy mit csinálva és a szimeringek cserélve voltak.
Még valami?Renault power
-
INMOTEP
őstag
válasz VR6-Fan #11162 üzenetére
Hát nem hiszem hogy rosz fajta üzemanyaggal jártak volna vele egy komoly üzletembertől származik tehát nem kereskedő mondjuk olvastam a totalkar népit életet akiknen pont ez a variant van tehát megoszló a vélemény a legtöbben elégedettek voltak vele ....... de meglássuk ez még a jövő titka
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11163 üzenetére
no igen, de azt is nézd hogy a több nafta (pontosabban levegő) nagyobb bumm, nagyobb terhelés.
hát a dugónak nem is szabad megkopnia a palástján, de a gyűrű azért 200e km alatt meg kopik, a csapágyak szintén, szó ami szó a tied tuti nem úgy volt használva mint egy GTI.
ha meg van a kellő kompresszió, akkor mehet rá a nagyobb motyó (igazából ha hamarabb szólsz akkor egyik cimbimnek volt egy komplett ilyen szettje (zsír új karbi bővített szívó sor légszűrő), viszont a fogyin nőne picit alapvetően, illetve a megnövekedett terhelés miatt a kopott alja hamarabb probukálna látványos állapot romlást.
INMOTEP:nem érted, a magyar gázolaj (üzemanyagok) szarok.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11165 üzenetére
Értem.
Hát megmondom őszintén, valamit kezdenem kell a dologgal, mert alacsony tartományban kicsit vérszegény a motor.
Nagyon jól megy nagyon jól húz de vagy a gyorsító fúvoka vagy a gyujtáselosztóm szar és a vákumos része nem megy.
Minden esetre ha gázt adok alapjáraton akkor megtorpan, majd elkezd menni mint az őrült.
Nincs fokozatos gyorsulás.
Ezt benzinnel is produkája tehát nem a fele fele miatt van.Vagy van valami ötleted hogy miért csinálja ezt?
Pl. tolatásnál, van hogy le is fulladok vele, mert ott ugye nem 30-40 tolatok
Ha pörgetem és csúsztatom a kuplungot akkor semmi gubanc, de ha csak rátolom a gázadólábam akkor dadogás van.
1500/men felett nagyon jól megy a kocsi, ha ugy menne mindig boldog lennékRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11171 üzenetére
Gyertyák NGK.
Rotor 2 hónapja cserélt.
Fedél 6 nónapos
A kábelek nincsenek cserélve, de megmérve megvoltak.
Ezekre mondjuk már én is gyanakodtam, hogy bemelegedés után a hótágulás miatt jobb az érintkezés vagy ez hülyeség?
Ezek szerint ezt még érdemes kicserélni újra.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11172 üzenetére
csak ne gagyi szilikont vegyél, nem komálja a VW, meg az ellenállásra figyelj.
melegen inkább áthúzni szoktak, ha jól emlékszem, jah meg a trafót nézd meg, lehet nem elég fickós a szikra.
holnap benzin pumpák és önindítók cseréje következik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #11176 üzenetére
Hello VR6-Fan
Haverom nézne 2es golfot max 400ezerét.
Mit mondasz mire kell figyelni ? melyik a legjobb motor. stb?
te nagy szakértő vagy ebbe
vanegy
pl ez
erre mit mondasz? sok a km ennek a motornak? [link]köszi hello
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #11177 üzenetére
Hali!
hát pontosan mire kell neki a kocsi? raccsingra? közlekedni, de legyen benne erő tartalék? fogyi versenyeket nyerni?
a GTI motorok állapota nagyon függ attól hogy hogyan használták, a blokkok dugók nem szoktak szét menni a szelep száll szimmeringek meg a gyűrűk szoktak meg kopni...
de egy ilyen motor relatíve kis pénzből fellehet újítani..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11181 üzenetére
hát mivel az ü.a. pumpán kívül nem basztattam mást így az újabb ü.a. pumpával lehet a gond, valamikor mérünk egy rendszer nyomást és kiderül..
nem baj még 3 hétig ne hulljon szét addig meg ki találom miért nem megy most...
és az az érdekes hogy 1-2-3-ba meg "fickosabb" lett az új pumpától....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11184 üzenetére
A helyzet tragikusra fordult a gyujtásom tök kakukk lett.
Ma reggel már alig tudtam bejönni vele a melóba.
Mindenhol lefullad, 2000-2500között lehet vele közlekedni alatta fulladozik nem húz felette érezni hogy menne de nem tud valami miatt megtorpan és úgy gyorsul mint egy traktor.
Ráadásul ha mondjuk gurulok le a felüljáróról és beteszem üresbe akkor 700 az alapjáratom.
Ha olyanja van akkor meg 1100.Megnéztem kipróbáltam nem az etanol miatt van benzinnel ugyan ezt csinálja.
Mi mehetett halóra?A gyujtásom HALL jeladós lehet hogy ez halt meg?
Mert olyan mint ha össze vissza lenne szikra magasabb tartományban csak 3 hengerem lenne.
Én gyujtásra gyanakszom, lehet, hogy nem az hanem üzemanyag és a karbicsek szált el.
????Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11187 üzenetére
hát azok a gagyi alu utánzat tükrök
a gyári seat felgen viszont nem rossz
rob210: rotor milyen állapotban van? fedél nem repedt? kábelek nem húznak át? (ugye nem wartburg kábeles..?) trafó? illetve amikor nekem gyak. letört a hall jeladom akkor rángatott és 1-1 henger ment csak, meg persze erőtlen lett és elkezdet feketén fűstni a benzin végett, nézd meg hogy nincs e elmozdulva.
Kiskokó:hát a főbb motor alkotók cseréjén kívül 100-150e körül felújítható/kicserélhető a komplett motor és akkor van egy gyakorlatilag 0km-s motorod.
16V blokkot konkrétan most néztünk egy párat az egyikbe 250k km-nél több volt és benne volt a gyári honolás, válla nem volt ovalitása még annyi se, a dugók se voltak agyon kopva. az olaj lehúzó gyűrű volt elkopva és ette az olajat no meg a szelep száll szimmeringek voltak szarok, egy másik ok amiért ette az olajat, de a 8V-sek nem szoktak ennyire meg kopni.
mindennapi használatra 8V-set ajánlanék, mert sűrűn használt fordulat tartományban (1500-3000) sokkal kellemesebb közlekedni vele mint egy 16V-vel, viszont 5500-nál felesleges tovább forgatni, még egy 16V-nél úgy szokták mondani hogy 4000-nél kezdődik a móka egészen 7200-ig.
8V-sen belül egy jobb állapotú digitális befecsiset ajánlanék (digifant II PF motorkod pl), kisebb a barmolási lehetőség, egyszerűbb, picivel jobban fogyaszt, közép tartományba még jobban használható.
viszont el kell hogy keserítsem a barátod az itthoni kínálat gyakorlatilag nulla...
van az amit linkeltél [link] nálam kieső, messze van a gyáritól...
szintén messze a gyáritól, és egyszer telibe lett fújva tuti [link]esetleg ez[link] de a PL-es motor egy szopó faktor egyszer bepusztult (nem maga a vas, a befecskendezés) onnantól kezdve kuka, vagy talicska pénz és lelkiismeretes szerelő kell hozzá.
(ilyen motor alakítottunk most át full mechanikus befecskendezésre, bővített hengerfej, gyűrű csapágy stb garnitúra..)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #11192 üzenetére
A jeladóval nincs gond, már mint a helyén van de van egy kis holtjátéka a tengelyen.
Ez nem lehet gond.
A kábeleket már megrendeltem, azok öregek így is úgy is ki akartam már cserélni.
A rotor 4 hónapos, de megyek este megnézem.
A fedélnek kívülről nincs baja, de ezt is átnézem.
A trafóval nem lehet baj, mert akkor effektív egyáltalán nem adna gyújtást.
Kicsit úgy érzem ugrál a gyújtás össze vissza meg ingadozik az alapjárat csúnyán.
Valami nagyon nem gömbölyű.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11193 üzenetére
ha már kívülről törött a fedél az régen rossz
belül keressél hajszál repedéseket, meg lehet a réz magok oxidosak.kábel is lehet...
hát röffentsbe és mozgasd a hall jeladó csatiját kiderül hogy az e.... illetve a gyújtás a helyén van?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gebriel
veterán
Hy all!
04' 1.9PD TDI Audik menyire megbízhatóak?
-
INMOTEP
őstag
válasz Gebriel #11197 üzenetére
hi szerintem nagyon jók ezek az 1.9 es Pd tdi mocik fogyasztásilag 5.5 -6 literest is el lehet érni nem 1 emberke mondta már nekem akinek ilyen van ( Persze csak akor ha kézi váltós ) nekem ugyanezzel a mocival lesz egy Passat bár itt azt mondják hogy akinek ilyen van kezdjen el spórolni a pd ellemre stb Én akor is belevágok már döntöttem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
MA 9:30 ra megyek a szerelőhöz, tragédia lett az autó.
És nem tudom mi a franc van vele.
Esküszöm nagyon el vagyok keseredve.
NA mindegy doki bácsi meggyógyítja remélem.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...