-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #10652 üzenetére
Itt felénk van nagy elhagyatott hely ki is mentünk tegnap este...
am megint esik
a placcon volt vagy 25 centihó mindenki lazán ment... énis.. csak nálam lehetett látnimerre megyek az audi elje megalja végig simitotta havat tükörre XD de azé jót verettünk lehet tanulgatni hogy viselkedik azautó stb..
utána volt még egy lightos tesco parkoló is az se volt rosszSrácok
ha már EGR szelep..
Annak lehet olyan mechanikus baja hogy nem zár be amikor már nem kéne mennie? és egyfolytában nyomja vissza a meleg levegőt a motornak?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10654 üzenetére
Amikor nekem nyomjba be szerintem a fölösleges kipufogó gázt akkkor kajak sokkal jobban hallani hogy sípol ott a levegő az az lehet nem? és tök véletlenszerűen csinálja.. van amikor 2 hétig semmi van amikro 1 héten kétszer is.. és magától elmúlik..
mert valszeg nekem aza a baja az autónak és ilyenkor rohadtul melegszik ésa melegedés miatt meg szórakozik az automata váltó... lehetséges?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10656 üzenetére
termosztátnak nincs baja meg az nem sípolna... és amikorez van az EGR szelep felől erős levegőáramlásos sipoló hang jön..
meg a termosztátot irná a fedélzeti.. az egr-tm eg ha mecanikus a baja nem feltétlenül..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #10657 üzenetére
a termosztától hogyan írni (egyáltalán milyen autóról van szó?)?
Az EGR szelepnek annyi a feladata hogy üzem meleg (ez az amibe nem vagyok biztos hogy meleg vagy hideg motornál) motornál a kipuf gáz egy részét vissza engedi a folytó szelep után a szívócsőbe, ez egy környezeti osztálynak az egyik követelménye, faszság, és szar is...
sípolni nem igazán sípolhat és nem melegedhet tőle a motor, de ha tényleg ez a gond, akkor le kell dugózni a francba.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok.
Még nem adtam fel az autóvásárlást.
Folyamatosan nézem az autókat de mindig visszatérek a VW-hez.
Dieselt nem találok jót illetve nem is ajánlják ebbe az árkategóriában, 1.3 és 1.6 -meg ahhoz képest,hogy mekkora köbcenti sokat eszik és nem is megy.Szóval most találtam egy 1.8-ast, ő lenne az, mitől barna belül?
Eddig talán ez néz ki a legjobban amiket mostanában linkeltem.
Szerintetek?u.i.:emlékeztet az első autómra...csak ez sokkal jobban néz ki
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #10661 üzenetére
a 101le-s motorba HF-től teljesen más, más a befecsi rendszer, más az ü.a. rendszer, más a HF, más a vezérlés...
ez nem bömös...
m3tr0:uhh az a barna belső nagyon etalon csak azt az mk4-es polo kormányt kell kikukázni és egy gyárit a helyébe!
kocsiról, picit hiányos ill látszik a kor (fényezés, műanyagok), csavarhúzó zavaró, illetve a a sport dob kicsit erős nekem...
két dolog zavaró, nincs benne satabrúd elől hátul (ez könnyen olcsón orvosolható probléma) és hátul nem tárcsa ez kicsit zsebbe nyúlósabb, a gond azzal van hogy erre baromira fognak most utazni az NKH-sok...
a motort tömbcsere nélkül pik-pak lehet GTI-esíteni.
illetve karbis motoros kettes ne vegyél, szerintem, ha lehet! ettől egy lépcső fok a mono-jetronicos RP-s motor (szintén 1,8 90le, gyak egy elektromos karbi van rajta), de én inkább még mindig valami hengerenkénti befecsi motorra szavaznék!
dájzelekre meg ki panaszkodott, meg pontosan mit, rendelkezett tipus ismerettel vagy csak úgy álltalánoságba beszélt?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mobi28
tag
A hirdetésben 2x is említik, hogy dízelre cserélné. Nem véletlenül. Az fele annyit fogyaszt és örök mint a nyomorúság. Volt szerencsém ilyen karbis motorhoz kocka passatban. Nem hittem a szememnek mikor egy Budapest-Dunaújváros-Budapest kör után (úgy 130km lehet oda-vissza) rátankoltam 11litert (85% országúti fogyasztás mellett). Ez városban úgy 15-16literre simán felugrik. És még csak nyomni sem kell különösebben hozzá. Borzasztó ratyi egy motor.
A dízelekről mi rosszat hallottál? Érdekelne mert én meg egy Polo/Ibiza 1.9D -t akarok venni. Azt meg ha jól tudom az 1.6D -ből fejlesztették tovább. Bár ebben nem vagyok biztos. Ha hülyeséget mondtam majd kijavít valaki.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10663 üzenetére
Csavarhúzó zavaró...az én Golfomban sose volt csavarhúzó, de annyi baja vót,hogy el se kezdem leírni..attól ,hogy most van ott 2 csavarhúzó,nem feltétlenül jelent rosszat.
Jó persze,hengerenkénti befecsis az oké, de ha egyszer nincs...?!
Ez még kasztnilag normálisnak tűnik,belül meg egyesen szép.
Persze biztos van ennek is gondja azért ennyi..de hiszen te is látod,hogy miket akarnak kb.ennyiért adni.Dízelekre meg a "Milyen autót vegyek?" topikban hördültek fel embere,hogy "ennyiért ne akarjak autót venni" bár ez nem a dízelekre vonatkozott( bye:dragonfx ) meg hogy azokat azért adják el mert lóg a bele az összesnek, mert miért is adnák el őket ha 4-5 literrel elmegy én 200k-ért megkapja az ember, meg hasonlók.
Mod: nekem volt 1.8 karbis GU motorkódos széthajtott Golf kettőm...ette az olajat is kicsit, de volt olyan,hogy 7,3-as fogyival jártam vele...általában 8 volt, de csak város és max 10 kilométereket. Egy jól belőtt 1.8-assal is lehet jó fogyasztást elérni sztem.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
lehet villanyszerelő a csóka, szigetelt csavarhúzónak néznek ki
vonohoroggal van gondom tényleg, azért is mert hányás, kettő meg kérdés hol furkálták szét a kasztnit hogy felfogassák, bár ha nem indult meg a móka, akkor alapozás festék alvázvédő és nem lesz gond...
ez a belső nagyon gizda, sokkal emberibb mint az én GTI-m, csak az a fránya kormány...
igen az igaz! meglepően olcsó, és ahhoz képest jól néz ki, elégé gyárias, viszont az elejét lehet már zuzták, nem rávaló a maszk, a löki ill a géptető is bordó, meg nincs meg az alsó rács.
sajna azok a motorok kevesebbet nem fognak nagyon enni, hiába állítgatod, picit tudsz rajta javítani...
Dragon-t autóvásárlás terén nem kell komolyan venni, nem bántásból íróm, de nem egy technikai ember...
200kért is ki lehet fogni jó TD-ket de nem hibátlan, azzal a motorral két dolog szokott történi (tegyük fel hogy nem egy tunerhez került aki 2 baros nyomáson használta mert akkor hosszába a főtengely is elszokott repedni..) a turbo elfingja magát valahol 400e környékén meg 200e-nként repedni szoktak a kamrák, mindekettő javítható probléma, illetve ezzekhez alkatrész találni MÉG tényleg szuzuki szinten megy...
jah félelmetesen kikoptak a hengerenkéntik, nem csak 200e-ig fölötte sincs, bár most 80e ért van egy olyan 16V mint az enyém, tatbánya környékén
Mobi28:maradjunk 160km-ben és akkor nem pest túlvégére mentél..
passat bodé egy picit nagyobb mint a golf, illetve annak is ki lehetett már a lelke.
ha jól tudom Te SDI-t keresel, legalább is a helyedben én azt keresnék, és nem kamrás dizelt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10666 üzenetére
Azt kerestem de nincs egy darab se. Illetve ami van az nem fér bele a keretbe. Toledóból láttam már olcsóbban is de ez két személynek nagy, pláne a városban. Lehet, hogy várok ezzel az egésszel és kuporgatok még hozzá egy kicsit vagy elmegyek bankot rabolni és veszek egy hatos gti-t . Hát igen, google útvonaltervező 78km-t ír. Akkor az valóban nem 130km. Viszont akkor rendben van az a 11liter.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Amikor én pár hete kerestem használtautót, akkor találkoztam egy érdekes G2-vel. Barna belsős, 1.8-as. Nem tudom, hogy karbis-e, mert engem nem érdekeltek a Golfok csak belebotlottam. Képek alapján szép és élőben is jól mutatott, de hangsúlyozom, hogy nem vizslattam meg különösebben.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10666 üzenetére
Én is néztem az elejét,mert a motorháztető az teljesen más színű.
Vennék én TD-t is ha lenne valami normális, vagyis ha ennyiért lenne valami normális.
Nekem jó lenne egy jó1.8-as is...azért nézegettem az 1.6-os és 1.3-asokat is mert azt gondoltam,hogy kevesebbet esznek...de nem igazán.Pl.linkelted egyszer azt a szekszárdi GTI.t amin állítólag a lakatolás kész...de hát az még messze nincs kész és a motorja akkor milyen lehet...
!Overdose!: néztem, de ez 5 ajtós és kereskedésben van...
Továbbá vagy járó motorral fényképezték, vagy a fordulatszám mérő nem jó benne,ha jól látom nem a 0-án áll. Jól látom?[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10658 üzenetére
2006 audi a4 2.0 tdi 140le.
nemtom mitől lehet de már uncsi
véletlenszerűen elöjön eza hiba..hallan egyerős levegőssipóló hangot a kocsi melegszik mintaz állat( aviz nem megy 90fok főle) de mint tulajdonso tudom hogy alapból nem igy melegszik..
ennek következménye hogyazautomata váltó is baszakszik..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mobi28 #10667 üzenetére
ugye-ugye
!Overdose!:ezt akartam linkelni neki én is, nagyon patika, bár a nagy lökik valószínűlg utolagosak, meg a vonohorog zavaró... de valami 400-450k-ról indult a kocsi, egy gond van vele hogy m3tr0 kollégának szó szerint az ország másik végében van.
m3tr0: azért annyira az nem para ha nyulványok nem sérültek, illetve ami szét ment azt cserélték, géptetőt meg kell keresni egyet szép nyugisan ami színkódba megegyezik és csak fel kell csavarozni, az alsó műanyag meg kb 2e ft-s tétel..
a löki se vész, újba is lehet kapni...hát azért az nagy előny ha a kasztnis munka meg van!
meg ha élettartam szempontjából kellene a motor és a kasztni közt választanom a kettes esetén akkor egyértelműen a motor választanám!
ebben a kategoriában az hogy kereskedő vagy magány személy nem oszt nem szóróz, mint ahogy a km sem (ésszerű határok közt), csak is az állapot.
járó motorral fényképezték, az 5 ajtó meg a távolság gond.Kiskokó:fel kéne dugni képre hátha mond valami okosat, hirtelen nem tudok jobbat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
-
!Overdose!
őstag
Valóban nem 0-án áll a fordulatszámmérő. Valószínűleg járó motorral fényképezték. De még ha rossz is a fordulatszámmérő, akkor mi van? Nyilván te sem gondolod, hogy ennyi pénzért hibátlan autót kapsz? Ha nincs szétrohadva és jó a motorja, akkor ennyiért ingyen van. Biztosan vannak kisebb-nagyobb hibái.
Egyébként én anno 150k-ért vettem a G2 GTD-t, de azt nem is hirdették. Ismerőstől volt. Tehát nem lehetetlen küldetés 200k alatt dízelt venni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
le van alapozva, a lakatós nem fényező legjobb tudomásom szerint, bár praktikus
nem kell sokat várni egy lemezharkájtól, a szakmájához értsen, a fém munkát végezze el rendesen a kenje le alapozóval az érintett területett nagyábból, a többi a fényezők dolga.
a szöveg az bullshit, vagy is aki ért hozzá picit az röhög (VR6 váltó nem megy fel, 8V-s vezérléssel nem tudja össze rakni stb..)
!Overdose!:járó motor, mert vílágít a kézifék vissza jelző ami csak járómotornál világit ha jól emlékszem (nem nagyon szoktam bambulni )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #10675 üzenetére
igazi raj tuning verda
képzeld milyeneket lehet csajozni a 7colos lcd-vel
ide nekem de azonnal az első lököst meg, a hűtőmaszkot:[link]
Kiskokó:beült valaki az anyósra és mentetek vele egy karikát, esetleg még ezt a verziót tudom javasolni hogy nézzék meg a létező összes lekérhető adatot, mert gondolom csak terhelésen jelentkezik a hiba.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10677 üzenetére
na ja ugy még nem volt mivel 2szer is mire elértem a szerelőhöz elmúlt a hiba...
nem tudom mirét de valamiért én nagyon az EGR szelepre gyanakszok.mi más adhat még hangos "sipoló"hangot onnaaz EGR szelep felől? a turbó maximum de nem az ráadásul uj turbó van benne kb 10 ezer km van csak benne leheteteln..
nem lehethogy aturbó cserénél valami rosszul lett össze rakva? de akkor meg midig csinálná..hát passzolok :S| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #10663 üzenetére
a 101 lovast még tán én is elvfogadnám egész okésna néz ki egy 16"lal.de milyne kicsi a hely a vezetőhelyen is.én ott nem férek el
mega gáz taposva leléped a kérpitot jbob oldalt.na meg aza váltó ugy lötyög....mintha 400k lenne benne....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10685 üzenetére
Jó az a Porsche felni...bár nekem polírozva jobban tetszenek,de feketén is jó.
De így feketén nem biztos ,hogy elcserélném..(szigorúan magány vélemény)https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
polir nem probléma
de kájha ezüstön nem áll jól, sajna, lakk feketén vörös peremmel viszont durva
meg ez amúgy is csak krúzolós felni lenne csak, az egésznek az elő feltétele hogy a 7" BBS-ek hozzám kerülnek napi használatra.aprópó tudok most G1 GTI-t, szerezek róla még infot meg 1-2 képet és mondom... 300k-ra tartják hát falon meg sárvődőn kell lakatolni (hátfalat sárvédőket ad hozzá a srác), többi info meg beszerzés alatt.
rob210:nem, nekem is 4X100 mint neked, osztókőr modosítóval tudom felrakni, úgy jön ki hátul ET32 8col elől meg ET35 7 col-ra
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz tibi666 #10682 üzenetére
Az az összefüggés hogy amikor Nagyon gyorsan melegszik akocsi és sokkal jobban is (bár ez avizen nem látszik) ilyenkor az automataváltó meghüylül.. és a fordulatszámot nem engedi 1500 alá.. tesztem azt felgyorsitok 50re és amikor elengedem a gázt ugye alapjártra esik vissza normál esetben de ilyenkor 1500 ra esik vissza.. ilyenkor van az hogy sokal erőseb a sipolás mintha a levegő sokkal több menne vagy nem tudom
a melegedést ott venni észre hogy kint van vagy 20fok ha jó a kocsi nagyobb (több száz)km er után sincs semmi jelenség ha megállok. MIG amikor csinálja a hibát addig kb a HIDEG motorral megyek 2 percet meg 1 km-ert megállok és a kipufogó Pattog annyira felforrósodik ugy hogy kinti hőmérséklet se alacsony.. és a kipufogó több száz km után se melegszik fel annyira hogy pattogjon de amikor ez a hiba van annyira melegszik az autó hogy 2 perc után pattog a kipufogó. ezért is gondolom hogy az EGR szelep ha úgy van kedve nyitva van állandóan a sok kipufogógázt engedi vissza a motorba emiatt még jobban megnövekedik a hőmérséklet és a hő miatt kezd el a váltó rosszul viselkedni (gondlom én a motor más jeleket küld)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tibi666
senior tag
válasz Kiskokó #10690 üzenetére
az automata váltónak köze nincsen az alapjárati fordulatszám szabályozásához.
a sípolás nem olyan, mint mikor a turbó kezd el süvíteni? mert 1500as fordulatszám körül már éledezhet és annak van hangja.én pattogni kipufogót még nem hallottam.
hideg motornál természetes, hogy magasabban tartja az alapjáratot. bár az 1500 elég magas, ahhoz tundrai körülmények kellenek inkább. én biztosan szétnéznék a motor hőérzékelői körül. nem izzít túl sokáig? nekem volt olyan gondom egyszer, hogy valami érzékelő lecsúszott, folyton -80 fokot érzékelt a motor és izzított.ha az egr szelep a szar, akkor általában teljesítményvesztés figyelhető meg, lomhává válik az autó és füstöl nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz tibi666 #10691 üzenetére
Hello
Félreértetted vagy lehet nem irtam le rendesen.
az 1500a fordulatszán az menet közben értendő...
alapjáraton álló helyzetben a hiba nem Érzékelehtő ha jelen is van. de menetközben igen.. igen olyan mintha a turbó sipolna de tudom miylen amikor jó és ez asipolá sokkal erősebb.. ráadásul a turbó új.
Szóval ez meet közben van hogy nem megy le a fordualtszám.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #10692 üzenetére
akkor sem ha gyári ET-re jönnek ki a felnik ?
de igazából tényleg csak kruzolos felni lenne, bár az ET-je még mindig normálisabb mint állandó leszMobi28:G3 TDI-t azért lehet találni itthon, egy párat...
nem szenvednék a behozatalal, arra az ára szerintem még bőven rájön a regadó és egyébb apróságok (kb 400k)...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10695 üzenetére
Lehet. De milyet? Azt megfigyeltem, hogy a magyar autók 99%-ának durván vissza van forgatva az órája. Pl.: Golf 3 tdi, 1995ös és van benne 118.000km. Milyen hülyére lehet így rásózni egy autót? De, hogy minimum a duplája mindben benne van ami ezzel egy évjárat az tuti. Vagy még egy verzió létezik. Venni a picsába valami fiatalabb 1.4 - 1.6 benzinest és átalakíttatni gázosra. Jobbat nem tudok. 306ft egy liter benya. Én szinte csak 100% városban használnám a kocsit. Egyen csak 8at az már ~2500ft / 100km. Pont ezért a sima benzines teljesen kizárt. Nincs kedvem a havi fizum 1/5 -ét a kúton hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mobi28 #10696 üzenetére
mert jürgenéknél nem tekerík az órát?
inkább legyen benne 236 és legyen jó állapotban, mint meg veszem a kintit 120e van az órában a belsőn se látszik kopás, de kiderül hogy már 500e-t futott, csak mivel pályán használták se a futómű, se a belső nincs annyira elkopva benne.
meg szvsz előző generációs golfból és találni kevés km-set, szal nem lehetetlen...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10697 üzenetére
Ismerős szerint (autóbehozatalból él) a német származású kereskedőknél nem igazán jellemző. A török származású németeknél (lassan minden 5. kereskedés ilyen) na ott szokás ez, sőt. Ha nem vagy résen a szemed is kilopják rosszabbak mint a cigányok. Mindennel bepróbálkoznak csak, hogy rásózzák a kocsit. Mikor fenti ismerősöm szedte elő a laptopot, kábelt, festékréteg mérőt stb, hogy kiderítse mennyi is az annyi kedves kereskedő urak úgy felháborodtak, hogy majdnem megverték. Ha egyedül lett volna talán el is kalapálják. Megfenyegették és elzavarták őket a telepről. Ilyenek ezek mind.
Magánembertől nem akkora gáz autót venni. Mindegy, hogy kint vagy itthon. Ha nem egyezik bele, hogy lehívja az ember valóban menyit futott a kocsi, dob e valami hiba kódot, alaposan végigellenőrizze a bódét volt e valaha törve, kompresszió mérés stb... simán ott kell hagyni. Aki szabadulni akar az öreg autójától (és nincs takargatni valója) nem nagyon fog tiltakozni ezek ellen. Amúgy is 20 perc alatt megvan az egész.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mobi28 #10696 üzenetére
Csak annyit fűznék a dologhoz gyorsan, hogy 96 előtti III-as Golfot eszed ágába se jusson megvenni.
Gyalázatosan fos a karosszériája.
Nekem egy VW márkakereskedésben dolgozó ismerősöm, mondta csak és kizárólag 96 utáni kaszni van galvanizálva a III-asokból.Renault power