-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
No, rob már válaszolt is - ezek már nem új autók (1999-2005 asszem). Ennyi idő alatt meg bármi történhetett velük, nem a felirat határozza meg, hogy jó állapotban van-e vagy sem. Viszont, ha még ez is kérdéses (úgy értem, hogy a helyszínen nem tudod megállapítani, hogy valójában olyan autó-e, amit hirdetnek), akkor bizony ne nagyon vegyél semmilyen autót egyedül.
4x4 jó dolog, de pont ilyen kell tényleg
Amúgy a könyvből mit akarsz megtudni? Hogy kell izzót cserélni, vagy milyenek a gyári adatai a masinának, vagy mire kell? Nehogy könyvből vegyél már autót....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
o_tom
aktív tag
válasz tomcsi23 #10952 üzenetére
Vagom hogy milyen az auto. Beszeltem taxisokkal, BRFK zsarukkal az 1.8t ugyben. De 4x4 ugyben nem tudok sok tapasznyalatot.
Az emblema hianya azert zavar, hogy nem tortek-e meg a hatuljat.A konyv azert kellene, hogy megnezzem miket tud, hogyan mukodik. Hogyan kell gondozni (olajat hol, mikor, milyet. szijakat, szuroket)
ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
-
VR6-Fan
veterán
a gondozást már azt hiszem leírtam...
a 4x4 meg four motion lesz, nem állandóan hajtó, ergo szerintem felesleges, de ahogy érzed, ha a hátulja törve volt (komolyan akkor az látszani fog a pótkerék helyénél...).
meg ki az a hülye taxis aki turbos benzinessel nyomja az ipart, illetve a rendőrségnél csak 1,6-ok voltak tudtommal !?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
o_tom
aktív tag
válasz VR6-Fan #10954 üzenetére
Gondozás alatt azt is értem, hogy milyen olaj kell a Haldexbe, a motorba, a váltóba.... Szíjak. Tehát csak szeretném megnézni, átlapozni. De látom ezen a fórumon ezt ki kell érdemelni!
Nem kap meg mindenki csak úgy mindent amit akar.... Szóval akkor nem kapok kezelésit4x4-et meg szeretném. Jó dolog az. Biztosabb egy leheletnyit. Bánja a fene ha 0.5-1L több brenya fogy. A jelenlegi autóm is meg eszik ennyit, de cserébe így nem megy. Különben is, más meg bőr ülést akar, vagy automata váltót... Én 4x4et.
Taxisoktól nem a motort kérdeztem, hanem magát a "karosszériát". Mi hullik szét, mi zörög, mi kopik...
A "sima" rendőr Octaviák 1.6osak, emelt és erősítet futóművel - ezek hagyományos fehérek.
Vannak a zöld kombi Octavia Combik, azok 1.9 Dízelek.
Van a BPi ekenek 1.8T Octavia egy pár db. Delegációk kisérésekor látni őket.
És az autópályákon egy pár db RS Octavia.ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
-
VR6-Fan
veterán
szerintem a motor olajat akkor is leírtam konkrétan.
én meg jól látom azt hogy nem érted meg hogy senkinek nincs octi leírása, pdf-ben!?
tehát nem, nem kapsz.ahogy gondolod, a 150le-ve meg a 4x4 ez se lesz valami vadállat
jajj szegény RS okádiák
vw depon próbálj meg leírást szerezni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
o_tom
aktív tag
válasz VR6-Fan #10956 üzenetére
Okés nem feszítem tovább ezzel a leírás dologgal az idegeid
Amúgy is találtam egy angol nyelvűt - annyi a bibi vele hogy az a Tour-ról szól. Gondolom miniális a különbség, csak valamikor elnevezték Tournak és kész (gondolom, jaaa meg új kormányt kapott. Vagy van még valami amitől Tour a neve?)
Sajnos ebben a leírásban nem szerepel a 1.8t 4x4 kombi sem, mert ha jól tudom, belőle már nem lett Tour (csak szimplán lett Octavia 1). Jól mondom?!Nem lessz vadállat??? Hát nem tudom, nekem 1375Kg-s tömeget 8.5 másodperc alatt 100Km-re katapultálni.... Hát szerintem!
Nálam ez már bőven lefedi a "lenedületes" szót.
Most egy 1.6-os 116LE autóm van. Attól mindenképpen dinamikusabb az 1.8t.ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
-
VR6-Fan
veterán
dinamikájával nem lesz gond, mozgatni azért igen kellemesen mozgatja azt a kasztnit.
150 v 180le-s verziókat nézel?
az ilyen prospektus adatokkal annyi a bajom hogy papíron nagyon jól mutatnak, de a valósághoz nem sok közük van.
lásd pl én esetem nekem 8,2sec a gyári 100-as sprintem, egy kevésbé falábú sofőr fut vele 7-et, a gyári szerint a vége a kocsinak 208km/h, igen 4.-ben, aztán persze lehet hogy 5.-ben nem gyorsul tovább
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
Nem tudtok 2000-s Toledohoz (1.9TDi) szerviz könyvet?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Pilács
senior tag
Helló!
Arra lenne tippetek, hogy mi okozhatja azt a jelenséget, hogy Audi 80 1.9TDI 1-ben kihúzatva 3000 fordulatig, kettesben szintén, és harmadikban is, majd bejelez az olajlámpa... 5-ből 80km/h-nál vissza 4. sebességbe, kicsit odalépek előzésnél, és már megint olajlámpa (most vettem kb 1 hónapja). Olaj és szűrő csere volt, az olajszint a felső határon. Alacsony fordulaton sosem jön elő, csak ha kicsit sportosabbra venné az ember a haladást. De abba hagyja a jelzést, ha a fordulat vissza esik. Nyugdíjas 2000 fordulatot nem átlépő haladásnál semmi gáz sincs. Ja és ha hideg, ha meleg a motor, akkor is csinálja. Szonda is cserélve volt...
Üdv.
Ajándék szesznek ne nézd a fokát!
-
Peter789
senior tag
szia!
1 hónapja vettem egy 1.8T-s Superb-et. remek motor, húz mint a disznó, de ha nem tolod ki a szemét akkor nem eszik sokat... még ezzel az 1500 kilóval is korrektül elbánik - ha meg egyszer majd kezdem keveselni, pillanatok alatt lehet belőle 180-200 paci is, átépítéssel meg mégtöbb... hivatalosan 1800-4800-ig van a csúcsnyomatéka, sima mint a biliárdasztal - de ha lámpától padlógázos gyorsításról beszélünk, akkor a turbólyuk miatt valamivel 2e felett áll csak be a töltőnyomás - és rúg hátba. utána ha jól váltogatsz, már csak húúúúúz húúúúúz...
pillanatnyilag rossz még a termosztát, így pályán 70 fok alatt maradó motorral, tempomattal közlekedve az érd-fehérvár 50km-es, két végén városos környezetben: 90-el ~6.7L, 120-al ~7.6L, 140-el 8.6L. tiszta budapesti dugós, helyenként kigyorsítós környezetben 11-12L... ha belekerül a gázrendszer, olcsóbban megy majd mint egy dízelkályha, csak nem teherautó hanggal
alkatrészárak: az előző autóm egy H astra volt, ahhoz mérve minden bagóért van! szó szerint töredéke minden! nézz körbe a unix, bárdi webáruházakban pár dolgot - pl vezérműszíj, féktárcsák és pofák, kuplung készlet, mindenféle mindennapos kopó alkatrészeket nézz hozzá az előző autóidhoz... ( némi ismeretséggel 20-40% le is jön ezekből a listaárakból )
olajból fullsynt 10w40 vagy 5w40 a szíve vágya 15e km-es csereperiódusra, longlife módban 30e-re 0w30. vezérműszíj hivatalosan 180e km, azért azt nem várnám meg a gyakorlatban...
de ha már összkerék a vágyad, akkor miért nem quattro egy A6 alatt? én a helyedben akkor már azokat nézném! az octavia csomagtartója ugyan hatalmas, de a hátsó lábtér rettenetes! tudom, nekem is volt, 2 felnőttel egymás mögött már irtó kényelmetlen mindenkinek! az A6 csomagtartója ugyanakkora, csak a 30 centivel hosszabb kasztnit az utasok kapták meg... van ugyanezzel a motorral, kéziváltóval sedan és avant is - persze mivel ~10 év körüli autókról van szó, 10-et biztos végig kell járnod mire kifogástalan törésmentes, tényleg jó vételre lelsz... eredetileg én is A6-ost akartam - quattro nélkül, kéziváltóval - de végül teljesen véletlenül ráakadtam erre a Superb-re nagyon nagyon áron alul és hamar lecsaptam rá... ha A6, akkor a 98-2002-es felhozatalban az 1.7-1.8M alatt árultakat meg sem érdemes nézni, nem véletlenül kerülnek annyiba, mind leharcolt rom még ha kívülről jól is nézne ki, de még 2M-ért is sok a gané... az alkatrészár ugyanaz, olcsó VW ez is, max a törés kerül többe a kasztni alkatrészekkel - de ezekhez már sok a kifogástalan állapotú bontott, az se vészes és talán nem kell minden hónapban
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
MPowerPH
félisten
Nah, pár órája értem haza Bécsből az új céges A6 4.2 Quattroval. Hát, valami brutális az autó, nem is akartam kiszállni belőle. Úgy sajnáltam, hogy hazaértünk. Az a gyönyörű hang, ahogy megy. Próbálkoztam megállni, hogy ne nyomjam, ne gyorsítgassak, de nem sikerült. A végén 13l -es átlaggal értünk haza, bár biztos vagyok benne, ha kicsit megszoknám és hozzá idomulnék, akkor ez azért menne lejjebb is. Viszont az automata váltója nem a legjobb, nagyon lustának találtam, sokat is gondolkozik, és néha nem olyan fokozatban volt, amiben én szerettem volna.
De kifejezetten jó érzés volt, mikor hazafelé autópályán egy BMW -s kollega már Hegyeshalomnál villogott, hogy ugyan húzódjak már le. Asszem még a sport gombot se nyomtam meg, de gyorsan eltűnt a visszapillantóban. TV -t még ki kell benne kódoltatni, és a limitert ki kellene szedni. A limiteres dolog miatt hova kellene vinni a kocsit? Csak mert még garanciális, nem tom számít e.Don't Tread On Me
-
Peter789
senior tag
válasz tomcsi23 #10963 üzenetére
ő a kicsike
először nem értettem ezt a bugyis beszólást, hogy hogy jön a Superb-hez... aztán leesett hogy csak aláírás, vicces ez a fórummotor
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz MPowerPH #10964 üzenetére
:irigy: :irigy: :irigy:
ők foglalkoznak pl tv feloldó modul forgalmazással ilyen autókhoz: katt - talán a korlát feloldás témában is tudnak segíteni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
válasz Peter789 #10965 üzenetére
Baba nagyon. A hátsó lábtér irígylésre méltó.
Érdekes, hogy néhol hosszába, néhol keresztbe rakják bele a motort, de 1,8T jelzéssel skodriban még nem találkoztam.A bugyis beszólás nem is igazán férfiaknak szól, ha esetleg valaki mégis hordana is bugyit, akkor sem vagyok a tartalmára kíváncsi.
AMD Power: ha arra a pecsételős füzetkére gondolsz (csak nem szervizkönyvesként akarja eladni ), akkor azt talán szalonban, szervizben - de ismerős nélkül nem hiszem, hogy adnak. Esetleg licitálós oldalak.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
o_tom
aktív tag
VR6-Fan 150 lovasat néztem, pontosabban néztem volna. Csak elvitték sajna mielőtt még személyesen megnézhettem volna. Így marad a nézelődés (még mindig 1.8t 4x4 Combi )
Neked milyen géped van pontosan?Peter789 Gratula az autódhoz, nagyon szép . Köszi a készséges válaszokat. Hidd el, vennék én nagyobb, meg fiatalabb autót is, csakhát én igen kispénzű ember vagyok. 1.5 millkától többet nem igazán szeretnék autóra kiadni. Vennég én szívesen Superbet is, csak.... már írtam mi a korlát. A6-al ugyanez a helyzet, meg az ismeretségi körömben csúnyán néznek az Audikra (előitéletesek az emberek, ugyan ki ül benne...) A Skodiban hátsóülést ismerem, én oda nem szeretnék ülni, aki meg beül mögém az bírja ki vagy jöjjön gyalog
[ Szerkesztve ]
ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
-
Peter789
senior tag
válasz AMD Power #10967 üzenetére
szervízkönyvet lehet venni az ecserin, de annak nem lesz meg a "párja" a márkaszervíz adatbázisában > bukta, felesleges, bolond aki megeszi
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz AMD Power #10967 üzenetére
szervízkönyvet lehet venni az ecserin, de annak nem lesz meg a "párja" a márkaszervíz adatbázisában > bukta, felesleges, bolond aki megeszi
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz tomcsi23 #10968 üzenetére
az octavia és superb is megkapta ezt a motort - talán a fabia kimaradt de erre nem vennék mérget. az octavia a golf padlólemezére épül, ezért abban keresztbe rakták be a motort - a rövid tengelytávot és szűk lábteret is sajna onnan örökölte. a superb viszont a passat / A6-al közös platform, ezért azokkal azonosan hosszmotoros. nagyon odafigyelve picit bólogat is a kasztni a motort fel-felpörgetve na jó, a haver v8 mustangjában jobban lehet érezni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
válasz Peter789 #10973 üzenetére
Jól tudom, hogy a skoda más típusa is megkapta ezt a motort (a fábia szériába nem, bár DeadMeat igencsak örülne neki szerintem ), csak maga a jelölés az, amit még nem láttam skodán. A 20VT, 20V Turbo, az oké, de az 1,8T a VW, és Audi privilégiuma volt eddig.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Peter789
senior tag
tudom, el leszek küldve melegebb éghajlatokra ha elárulom mennyiért vettem... 1.74M, 7 év 2 hónapos, törésmentes, full bőrbelső 4 fűtött üléssel, gyári xenon, stb... a reális ára sokkal sokkal magasabb, csak hát kutya nem keres benzines superb-et, mert gyakorlatilag nem létezik ilyen az országban...
az octavia lábtér dolgával az volt a bajom, hogy nekem mint sofőrnek is rettenet kényelmetlenné vált a 185 centimmel, ha bárki mögém ült - épp csak annyira húztam előre a széket hogy beférjen hátra a láb, de már az is sok volt :S tipikus családi autónak tervezték: elől papa mama, hátul gyerekülésben a kicsik, a csomagtartóban meg elfér a fürdetőkád, 3 babakocsi, 4 heti hideg élelem... csak 3-4-5 felnőtt ne akarjon benne utazni...
egyébként egy ijesztő dolgot hallottam a kombi octavia-ról: szélvédő repedés... túl hosszú a tengelytáv, az alváz pedig nem bírja elviselni a nagyobb csavarodásokat. két kombis klubtárs is mesélt annó róla, hogy cserélt már szélvédőt egy-egy nagyobb padkáról leállás után. kitekeredik a kasztni, zökken egyet és puff, máris ott a repedés keresztben. mindkettő pár éves, törésmentes autó volt - nem valami gtk-ból talpraállított ócskaság...
ha kellően bátor vagy és kezedben van a kp (meg esetleg van kint ismeretséged), akkor németországnak is érdemes nekivágni! én is már a határán álltam... kint már ~1.2M-tól jelentős választék van pl az A6-okból. ott sem kolbászból van a kerítés, de nagyobb valószínűséggel futsz egy jóba az 5-10x annyi autó között, mint az itthoni felhozatalban. más típusokat is érdemes lehet ott megnézni, de jellemzően az audi a kinti presztizse miatt még látványosabban esik, mint pl a skoda... a regadó EUR 2-3-4-től és kortól függően 3-400e. autoscout24.de , mobile.de
jah, az lemaradt, hogy hatalmas ívben pottyantsd le hogy ki mit szól a 4 karikához! tudom hogy sokban vastagnyakú tapló ül, annál nagyobb lesz a meglepődés amikor átengeded a zebrán a gyalogost, vagy adott forgalmi helyzetben átadod az elsőbbségedet... menj el, nézz meg 1-2-t itthon, vonatkoztass el az adott példány hibáitól, és próbáld ki milyen érzés elnyúlni egy ilyen bálnában... de a passat is bazijó - picivel kisebb de még mindig hatalmas méretekkel...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz tomcsi23 #10974 üzenetére
sry, akkor ezt a felét félreértettem - marad a hossz/keresztmotorra a válasz
egyébként lehet pont azért kapta a superb az 1.8T feliratot az ódikhoz hasonlóan, hogy emeljék a presztizsét
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
o_tom
aktív tag
tomcsi23 Lehet hogy igazad van. Szerintam én írtam el. 1.8t-t a motorra értettem, a Skoda valóban 20V turbo tipusjelzéssel fut. Sorry
Peter789 Nem semmi áron vetted... Annyiért tényleg megérte. De nekem az is sok pénz. Mondtam max 1.5! Németország esélytelen - pedig én is sok jót hallottam az efféle vásárlásokról. AUDIt meg inkább ne. Túl jó az nekem, nem az én világom. Pedig a minőség ott kezdődik.
ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #10961 üzenetére
hali!
olaj gomba ki, hiteles órás olajnyomás mérő beteker, olaj nyomás megmér.
o_tom:semmi különös, egy jövőre negyed évszázados "rom".
ha nem cseszném beállítani a befecskendezést akkor 150lojjal meg 900kg-vel, jah és szívó, sajnos!?egy tipp a kocsi vásárláshoz ha 1,5 a max keret akkor 1,1-1,2 körül nézegesd a kocsikat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
amúgy még egy tipp ha ennyi szűkös a keret akkor érdemes arra gondolni hogy a fent tartási, költség se lesz olyan olcsó, tehát ne adja isten az előző tulajok valamelyikje barom volt és a turbo épp nálad fossa el magát, az igen kellemetlen, ezeket érdemes bele kalkulálni a vétel árba, illetve a további fent tartási költségekbe.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
Peter789
senior tag
nyilván a pénz nagy úr - sajnos... igazuk van a srácoknak, ha ennyi pénzed van akkor ne centizd ki, hagyj rá annyi tartalékot, hogy egy turbó csere ne vágjon földhöz - jó motor ez, de tény hogy a turbó cirka bármikor bemondhatja az unalmast, nem tudhatod mi az előélete...
a kombi octavia szélvédőrepedésre egyébként van egy olyan megoldás: hátsó toronymerevítő... hátulra valami más készlet létezik, nem olyan keresztrúd mint az első - picit diszkrétebben, csak kétoldalt van valami padlólemezhez lemenő vas és a másik fele a padlólemez alatt folytatódik. ezt érdemes lehet beszerezni hozzá, nem kerülhet többe mint egy új szélvédő, és a kanyarstabilitáson is sokat segít valószínűleg...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz tomcsi23 #10981 üzenetére
ááááá
múltkor megtankoltam 98-assal a fehérvári agip kúton... olyan xarul megy vele hogy az rettenet, tiszta passzív - eddig a savoya auchan kúti mezei 95-össel volt a leg pörgősebb
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
o_tom
aktív tag
válasz Peter789 #10988 üzenetére
Bele van kalkulálva. Ezért ennyi a plafon!
Mosrt komolyan: Ezekben a gépekben ennyire "hajlamos" hogy megadja magát a turbó??? Pedig a NÉPITÉLETEKBEN jókat mondtak erről a motorról...
Az első toronymerevítőt azt vágom. Az nélkül el sem tudtam volna képzelni ezt a kocsit. De a hátsót... olyat még nem láttam kombiba! Kiváncsi lennék rá milyen? Hogyan fér el. Nem tudsz róla fotót?ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
-
Kickass
őstag
nepitelet....szerintem te ne az alapjan itelj, persze mert aki megveszi ujan vagy keves km-el az meg csak a napos oldalt latja, hideginditassal tapossa neki megallasnal meg rogton leallitja tokmind1 akkor is ha eppen izzik a turbo mert palyan kitaposta a szemet, aztan rohog a tobbin hogy nincs ennek semmi baja, el is megy a szerencsetlen valameddig csak mikor hozzad kerul 100-150-200k km-el es egyszercsak beut az aldas akkor majd csak pislogsz a szamlan
elnezest de melohelyen nincs ekezet
-
Peter789
senior tag
pont olyan való a kombiba is, mint amit tomcsi23 linkelt... a csomagtartó felől a két lefelé tartó vas, és alulról folytatódik még egy idommal. ennél jobb megoldásról sajnos nem tudok... de tény hogy hűtőgép szállításra alkalmatlanná teszi. ha csak a sok apróbb holminak kell a nagy hely akkor jó az is...
nem, nem mindennapos a turbóhalál - csak benne van a pakliban, számolni kell vele, nem tudhatod hogy mit kapott az előző tulajoktól. pl egy alapos meghajtás után hűteni kell, 1-2 percig ajánlott járatni még a motort, meg ilyenek... az se mindegy milyen olajat kapott, mennyi időnként cserélve... egy turbót tönkre lehet tenni 50-100e km alatt is, de sok sokszázezret is kibírhat mire felújításra vagy cserére szorul...
olyan hülyeséggel is ijesztgettek már engem, hogy az 5dik szelep valami kis bütyök ami hajlamos beégni. zöldség ez is, 3 tök egyforma szelep van a szívó oldalon és 2 nagyobb a kipuff oldalon...
járj végig több autót, hallgasd meg a motorjaikat és a néhányadiknál már hallani fogod hogy hogyan is kell muzsikálnia egy jó állapotú 1.8T-nek! hallottam olyanokat ami úgy zakatolt mint egy dízel, de az egészséges szelepek jó olajjal halkan dolgoznak. nézd meg a motorolajat, ne legyen benzin vagy erősen égett szagú, ne legyen tele látható méretű koromszemcsékkel. a hűtővíz felülete a kiegyenlítőben ne legyen olajos felszínű vagy benzinszagú... ezek mind nem túl pozitív jelek az előéletére nézve...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz tomcsi23 #10991 üzenetére
érdi vagyok, de sokszor akad dolgom a nagyfaluban és ha éppen aktulis a tankolás a savoya auchan kutat szoktam útbaejteni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
egyébként a turbó csere vagy felújítás nem a világ vége... szerencse kérdése, hallottam már olyanról aki 30e-ért kapott egy győrből elkószált példányt, de 60-100e-ért szinte mindig hirdetnek vadiúj példányokat netszerte - hasonló forrásból... tudom, nem ingyen van, de nem kell minden hónapban új. utána ésszel használva sok sokszázezer kilométeren át kiszolgálhat szépen...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
válasz Peter789 #10995 üzenetére
Jól van. Egy ideje szoktam át erre az osanos benyára, és eddig ezzel muzsikál a legjobban. Előtte omv100-as volt kizárólag, meg mol evoneo még hébe-hóba. Az osanos viszont nagyon bejött, és nem csak azért, mert közel van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
o_tom
aktív tag
Hmmm
Találtam képeket az elsőről:
-Szerintem hiányos
-használt
-új, komplett
De hátsót nem találtam....
[ Szerkesztve ]
ÚÚÚAAAAÁÁÁHHHRRRRGGGGHHÚÚÚÚÚŰŰŰŰŰ /Chewbacca/
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.