-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Senki9876
tag
válasz VR6-Fan #10748 üzenetére
Nem tudom hogy pontosan minek kéne bírnia, de pl a dsg váltó belseje teljesen le lett cserélve olyanra ami a 2l 140 le s be van. Elvileg a chiptuning a váltó miatt nem lehetett sokat emelni mert nem bírta volna, de közbe ki lett cserélve a váltó erőssebre.
nekem nem a lóerő a lényeg, igaz nem rossz ha van, de nekem a fontos tényező a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
"Nem törődöm azzal, hogy az emberek nem ismernek, azzal törődöm, hogy nem ismerem az embereket." Kung Fu-Ce
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Senki9876 #10751 üzenetére
Fogyasztás?
Akkor mi a ....-nek chiptuning?
1-2 deci spórolható vele, ha papás mamás tempóban mész, és a kreszt betartod(alulról 20km/h-val), de hamarabb tönkre megy a motor, és amit nyertél vele, annak 100szorosát fizeted ki a szervízben.
100000%, hogy váltóhoz hozzánem nyúltak, többe kerül a váltó, mint az autó.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #10755 üzenetére
Nem tudom, vw motorokat(pláne ezeket a dízeleket)annyira nem ismerem, de ti írtátok pár hsz-el korábban.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10752 üzenetére
Az ilyen chippelgetünk plusz 20lóért embereket nem értem sokkal jobban nem megy tőle de a fogyasztást növeli (mivel úgy is jobban nyomja neki).
Rendes tuning: Ha már lúd legyen kövér alapon gépműhelybe vele és A-Z ig átalakítani/kicserélni mindent, 1.9pdtdi esetén a kapott eredmény már már sokkoló lesz. És akkor még nem beszéltünk alkoholról mint üzemanyagról, nitróról, többlépcsős feltöltésről semmiről. Csupán sima motor + erőátvitel átalakításról. A tuning egy mélyen zsebbenyúlós a móka és garancia semmire nincs.
Vittek már ilyen autóval (1.9tdi 4motion). Hatalmas élmény volt. Minden fokozatban hátba rúgott a kamionnyi nyomaték, még hatodikban is. Az semmihez sem fogható élmény mikor nyáron száraz aszfalton kettes tiltásig elforog mind a négy kerék. Harmadikban mikor letapad játszi könnyedséggel mindent átlép. Komoly erős sportkocsikat is. tdi feeling. Ettől függetlenül nekem nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Senki9876
tag
válasz tibi666 #10753 üzenetére
nem a chip véget volt váltó csere.
Ez a kocsi olaszból van. A haver hozta be mert ő ezzel foglalkozik. a lényeg hogy a váltóval volt valami gond mert olaszba kicserélték. Ezt onét lehetett tudni hogy még a kocsi 2007 be volt gyártva, a váltó 2005 os volt es mar el volt kopva. Erre már csak akkor jöttünk rá mikor teszteltük a kocsit.
na szóval ezért lett váltó cserélve.Hát a kocsirol annyit hogy nekem bejön de nagyon, és végül is nem volt húzós ára. A végsebessége meg 223 km/h ami nekem untig elég. Ezt pár napja teszteltem a német autópályán. A fogyasztáshoz meg annyit hogy 2 hét alatt rámentem kb 6000 km et, úgy hogy én megérzem a fogyasztás külömbséget.
[ Szerkesztve ]
"Nem törődöm azzal, hogy az emberek nem ismernek, azzal törődöm, hogy nem ismerem az embereket." Kung Fu-Ce
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mobi28 #10758 üzenetére
olvasd el mit írtam légyszíves oks?
hát nem értem ha jobban megy akkor minek nyomnám jobban?
az meg ne zavarjon hogy az általam felhozott 1Z motor blokkja 1000le-ig bírja a gyűrűdést.
ha komolyat akar valaki építeni akkor 1Z-s blokkot használ 140-es PD bélel, racing csúcsokat mechanikus adagolót, meg égtelen nagy turbo(ka)t jah meg SDI veztengelyet.
mostanság az E85 a divat a komolyabb benzineseknél...
szerintem nem nekem kéne magyarázni hogy mennyire zsebbe nyúlós a tuning
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
rob210
nagyúr
A chiptuning nem növeli a fogyasztást.
Tökéletesebb lesz az égés, hiszen egy preciziós beállításnak is nevezhetnénk.
A fogyasztást az agyament raj gyerekek lába növeli.
Sógorjelöltem 4X4-es passatjában meg lett csináltatva a chiptuning, jelentem 6-7 decivel fogyaszt kevesebbet 2.0 dieselről beszélünk.
jelenleg 4.5 4.6 literrel jár ami nagyon jó fogyasztás.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
kellemes hangja van, valami hasonlót eltudnék fogadni asszem az enyémtől is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mobi28 #10764 üzenetére
"Rendes tuning: Ha már lúd legyen kövér alapon gépműhelybe vele és A-Z ig átalakítani/kicserélni mindent, 1.9pdtdi esetén a kapott eredmény már már sokkoló lesz. És akkor még nem beszéltünk alkoholról mint üzemanyagról, nitróról, többlépcsős feltöltésről semmiről. Csupán sima motor + erőátvitel átalakításról. A tuning egy mélyen zsebbenyúlós a móka és garancia semmire nincs." te kevergeted itt nagyon a kettőt.
de szvsz kint az útakón a kutyát nem érdekli hogy neked mivel megy a kocsid benzinnel vagy villannyal
csak ebben az országban nagyon el vannak szállva az emberek (VW-sek) a hogy milyen hiper szuper TDI-k vannak, aztán komolyból van 10-15db, a többire meg rámondják a sok lovat és a csillió nm-t, amikor meg villantani kéne akkor meg csak jön a nagy korom felhő és a pofára esés...
de no offens
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10767 üzenetére
Ok, csak ahogy régebben beleolvastam néha a topikba említettél valami vr6 turbó (egyes?) golfot. Azt hittem arról beszélsz.
Egyébként a vr6 motor gyári állapotában nem nagy kaland. Ok, hogy 174lóerő de a 150lovas Astra F GSI egálban van a 174lovas Golf3 al. Lacházán többször is mentek egymás ellen és hol ez győzött hol az. Kb ugyanazt tudja a két autó. Csak az Opel 800ccm-vel kisebb.
A "vér tuner tdi" -seken meg csak röhögök mikor kézzel fogható bizonyíték nélkül dobálóznak a hihetetlennél hihetetlenebb számokkal. Eddig egy kezemen meg tudom számolni hány dízel kocsiról van hitelesített dyno mérés. Na azok előtt fejet hajtok a többit meg kiröhögöm.
De már fentebb is írtam: nekem nem kéne széttuningold dízel.
Nekem a kettő valahogy nem fér össze. -
VR6-Fan
veterán
válasz Mobi28 #10768 üzenetére
arról volt szó... nincs az annyira feltekerve stabilan csak 0,9-al van töltve közepes méretű csigusszal (72-64, lapát méretek kicsi A/R-es kompresszor házzal), no meg gyári szívó véjjer6-os motor bélel igaz az 450le-t stabilan bírja.
ha megmondod kié, meg mondom mennyire van szétkopva sajnos az itthoni gyári VR6-ok 90% szarrá vannak kopva, hajtva, én nem venném ezeket alapúl.
ad 2-öt ne a gyorsulást vedd alapúl, annak túl sok köze nincs a való élethez...
meg had ne mondjam hogy a kerék átmérő mennyire számít a gyorsulásnál, no és a súly...lásd skoda 1000MB VS tech art pokhe, Hringen tavaly 20.-án az első 100méteren az öreg skodri 2 kocsit rávert a porkhéra...
amúgy valóban nem egy nagy szám a natur 2,8-as VR, mert a VW baszta rendesen meg csinálni, egy értelmes szívósorral már 190le, no meg azt se feled hogy 3 generációja volt a 2,8-as VR-eknek amiből az ODB1-es (1. gen.) 174le/odb2-es 187 (2.) odb2 full 181 (3.), ezen kivül volt még 2,9-es (192le) és volt VR6 VSR ami 220.
részleteiben nézve egy mérnőki rém álom az a motor, de lassan 20éve csak mennek és mennek.
nem rossz a széné tuningolt dizel, csak nem utcára, lásd buli joe
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Haver 2001-es octaviája érdekes dolgot produkált, méghozzá a digikijelzőnél Celsius-ról átváltott Fahrenheit. Produkált már egyszer egy ilyet, de vissza is állt magától, de most már 3 hónapja csak Fahrenheitbe mutatja a hőmérsékletet. Ezt hol lehet állítani ill. mi okozhatja ezt?
Vmikor előtte a front bal ködfényszóró is elkezdett hasonlóképp viselkedni vagyis hol világít hol nem és a legfrissebb nyűgje az index. Van h villan 3at 4et rendesen, hol fel sem villan hol pedig randomra gyorsan sokat vagy épp keveset.
Merre keresse a problémát? A biztosítéktáblára ránéztünk csak, hirtelenjében nem láttunk semmi gyanúsat, de nem néztük végig. Érdemes egyesével leellenőrizni ott mindent vagy más gondja lehet?
Let's begin, de gozaimasu!
-
Kickass
őstag
Kedves VW Kollegak! Milyen jelei vannak ha a motortarto gumibakok csereerettek lesznek?
-
Kickass
őstag
válasz rob210 #10777 üzenetére
remek, akkor szerencsere nem all fent ez az eshetoseg, en csak annyit vettem eszre ha tul alacsony fordulaton kapcsolok vissza vagy kapcsolok fel akkor volt egy vagy ket alkalom amikor eleg csunya razkodas es csunya csattogas volt az eredmeny (nem csak az ilyenkor megszokott erolkodes) meg el nem ertem egy bizonyos fordulatot, azt gondoltam ez mar a bakok haldokalasanak elojele
de akkor csak juzer error igaz azota kinosan figyelek erre mert a sajatom nem toleralja ezeket a dolgokat mint a csaladban levo ujabb autok
-
rob210
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10778 üzenetére
vissza váltásoknál nagyot csattan a motor pl, vagy magas sebességi fokozatban amikor gyorsítasz akkor is csattanhat egyet, attól fűgg melyik van elszakadva.
kell egy akna, rá állsz 2-be be kézi betéped valaki nézi a bakokat te meg ráengeded óvatosan a kuplungot hogy feszüljön a motor, ugyan ez rükiben is.
vissza váltani meg gáz fröccsel illik ha így tetted eddig is akkor nem szóltam!
rob210:nekem is az adta meg először magát a kocsin, a difi mögött lévő, hejj a sok motorfékezgetés...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10781 üzenetére
ezt a visszaváltani gázfröccsel illik-et ezt nem értem...ha visszaváltasz, akkor magasabb lesz a fordulat, minek adjak még külön gázt is?
ha simán vissza váltok amikor befordulok egy utcába, vagy nem értem ezt mire érted... ez így ebben a formában nem igaz...[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
benyomod a kuplungot, lesik alapjárat közelébe a fordulat, majd vissza kapcsolsz egy alacsonyabb fokozatba ráengeded a kuplungot, "ránt" egyet a kocsi, elkezd lassulni.
na már most ezt a rántást egy gázfröccsel kitudod küszöbölni, kevésbé terheled a komplett hajtást láncot illetve a motor felfüggesztést, gyak olyan mint amikor előzésnél vissza váltasz ott is vérmérséklettől függően picit benyomod a gázt, majd nyomod tovább amint megtörtént a váltás.
itt is ez történik csak itt ép hogy le szállsz a gázról miután váltottál.
na már most az a kellemetlen ha rövid a féktáv és nem nagyon kéne leszállni már a fékről, de vissza kell váltanod, (jó mondjuk ilyen kressz szerinti közlekedésnél köz úton nem nagyon fordul elő ) akkor lehet gondolkodni hogyan nyomsz két lábbal 3 pedált.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Mintha lehetne állítani a fokot, hogy miben mutassa, de nem emlékszem konkrétan. Majd megnézem a könyvben.
A többit passzolom, valami érintkezési bibi lesz valahol szvszm3tr0: hogy szoktál visszaváltani? Nyílván függ a fordulattól is, VR6 arra gondolt, ha magasabb a megkívánt fordulat, mint az aktuális, akkor nem ráengeded a kuplungot, azt felbőg a motor, hanem nyomsz egy gázfröccsöt, majd mehet rá a kuplung.
VR6: 2 lábbal 3 pedál - fordult már elő kresz szerinti környezetben is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m3tr0
senior tag
válasz tomcsi23 #10784 üzenetére
Így már értem,persze, csak így általánosságban véve nem állja meg a helyét ez a kijelentés.
Mert úgy úgy hangzott,mintha mindig kéne gázfröccs visszaváltások előtt...én mondjuk 200 visszaváltásból 12-nél adok még plusz gázfröccsöt.. <---ezt bonyolult számítások alapján számoltam kiVR6-Fan: amúgy a "rántást" úgy is ki lehet küszöbölni,hogy szépen lassan engeded rá a kuplungot tudom,hogy tudod, csak most csak azért is
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
nem tudom én az esetek túl nyomó többségében így szoktam, vagy lassításnál amég tudok addig gurulok motor fékkel +kis láb fékkel, majd a lassítás okától pár métere kuplung benyom, megfelelő sebességbe berak, aztán miután pl bekanyarodtam (illetve már közben is) mérleg elven szépen, gáz+kuplung.
úgy is ránt, csak nem akkorát
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
VR6-Fan: amúgy a "rántást" úgy is ki lehet küszöbölni,hogy szépen lassan engeded rá a kuplungot tudom,hogy tudod, csak most csak azért is
én esetek 90%-ban így szoktam már ha szükség van rá, ezt a gázfröccsös dolgot nagyon ritkán alkalmazom, bár lehet megpróbálom átszoktatni magam, ha ezzel kevésbé terhelem a motort
-
VR6-Fan
veterán
így elég csini azért a 6-os is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #10798 üzenetére
6-osból a GTI-GTD-R ami nagypn szép, főleg az utóbbi, 3 ajtósban, full fekete belsővel, áááhhhh...
De szerintem minden 6-os szép, az 5-ösnek meg max a hátsó lököse szép, a minimalista dizájn miatt.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
VR6-Fan
veterán
mostani alant, fent meg a lehendő
[link]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- További aktív témák...